Текущее время: 17 май 2025, 12:43

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Правила форума


ВНИМАНИЕ!! РАЗДЕЛ С ЖЕСТКОЙ МОДЕРАЦИЕЙ!

1. В этом разделе Вы можете создавать темы с просьбой о помощи в составлении исков, жалоб, заявлений.
2. Тема не должна дублировать уже существующую тему. Обязательно пользуйтесь поиском перед созданием темы.
3. Название темы должно коротко, но подробно описывать проблему.
4. Бессмысленные названия тем (eg. "Помогите", "Спасите", "Нужна помощь" строго запрещены.
5. При создании темы, максимально подробно опишите Вашу проблему с указанием детальной хронологии событий. Также, прикрепите все документы, которые имеются у Вас (копии протоколов, постановлений, актов и т. д.
5. Строго запрещено написание сообщений, не относящихся к теме. Писать можно только прямые вопросы и ответы правового характера в рамках темы.
6. После решения Вашего вопроса, если тема исчерпана, автор темы должен нажать кнопку "Принять ответ" в виде зеленой галочки в сообщении, в котором максимально подробно описан ответ на Ваш вопрос.

ТЕМЫ И СООБЩЕНИЯ, НАРУШАЮЩИЕ ДАННЫЕ ПРАВИЛА, БУДУТ УДАЛЯТЬСЯ БЕЗ ПРЕДУПРЕЖДЕНИЯ!



Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 60 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3, 4
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 09 авг 2011, 19:53 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 23 июн 2011, 16:05
Сообщений: 773
Я думаю, пока мы не сможем доказать, где начинается перекрёсток, нужно давить на то, что ты выехал на "ПЕРЕХРЕЩЕННЯ проїзних частин" на зелёный.

_________________
здравый смысл никто не отменял!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 10 авг 2011, 07:14 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 13 апр 2011, 11:35
Сообщений: 33
Авто: ВАЗ 2112
Излагаете обстоятельства. Сухо, одни факты - откуда, куда ехал, поворачивал. Ничего лишнего. Пропустил пешиков - без подробностей. При проезде к выездному светофору увидел как включился красный. Так как помехи никому не создавал - завершил маневр в соответствии с п.8.11 ПДД.
Пункт 8.10. ПДР говорить про те, що «У разі подання світлофором (крім реверсивного) або регулювальником сигналу, що забороняє рух, водії повинні зупинитися перед дорожньою розміткою 1.12 (стоп-лінія) (див. додаток 2),дорожнім знаком 5.62 "Місце зупинки" якщо їх немає - не ближче 10 м до найближчої рейки перед залізничним переїздом, перед світлофором, пішохідним переходом, а якщо і вони відсутні та в усіх інших випадках - перед перехрещуваною проїзною частиною, не створюючи перешкод для руху пішоходів.»
Выехал на перекресток на зеленый.
Згідно п. 16.8 ПДР «Водій, який виїхав на перехрещення проїзних частин згідно із сигналом світлофора, що дозволяє рух, повинен виїхати у наміченому напрямку незалежно від сигналів світлофора на виїзді. Проте, якщо на перехрестях перед світлофорами на шляху руху водія є дорожня розмітка 1.12 (стоп-лінія) або дорожній знак 5.62, він повинен керуватися сигналами кожного світлофора.».
На моєму шляху не було дорожньої розмітки 1.12 та дорожніх знаків 5.62, тобто ПДР я не порушував.
Мої аргументи, викладені при спілкуванні з ІДПС, не були взяті до уваги.
Про то что гайцы называют "местом разворота возле перекрестка". Правила не предусматривают такого термина, а того чего нет в правилах - бред. Пусть они доказывают, что клумба не входит в состав прекрестка. Обязательно ссылайтесь на их ответ, и потребуйте доказательств их заяв. Копию гайского ответа - к позову.
Згідно ст. 71 КАСУ, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Звинувативши позивача в скоєнні адміністративного правопорушення, відповідач, в протоколі про адміністративне правопорушення не навів жодного доказу того, що позивач здійснив (...запис з протоколу....) і притягнув позивача до адміністративної відповідальності виключно на підставі свого припущення.
Відповідно до вимог ст.62 Конституції України, обвинувачення не може ґрунтуватися на припущеннях, усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь.
Дальше просим закрыть провадження по статье 247: Провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за таких обставин:
1) відсутність події і складу адміністративного правопорушення.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 10 авг 2011, 11:52 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 23 июн 2011, 16:05
Сообщений: 773
avtotop писал(а):
Про то что гайцы называют "местом разворота возле перекрестка". Правила не предусматривают такого термина, а того чего нет в правилах - бред.

В правилах есть термин “місце для розвороту”, а именно знак 5.26 “Місце для розвороту” обозначает место для разворота ТС. Но такого знака там нет, поэтому это ихняя фантазия.

_________________
здравый смысл никто не отменял!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 10 авг 2011, 12:10 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 13 апр 2011, 11:35
Сообщений: 33
Авто: ВАЗ 2112
IMHO писал(а):
avtotop писал(а):
Про то что гайцы называют "местом разворота возле перекрестка". Правила не предусматривают такого термина, а того чего нет в правилах - бред.

В правилах есть термин “місце для розвороту”, а именно знак 5.26 “Місце для розвороту” обозначает место для разворота ТС. Но такого знака там нет, поэтому это ихняя фантазия.

Спасибо за замечание (без шуток). Действительно знак такой есть, но я имел ввиду трактовку гаев - "местом разворота возле перекрестка". А это их выдумки.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 12 авг 2011, 11:39 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 05 авг 2010, 08:38
Сообщений: 192
Авто: Daewoo Lanos
Поправьте если есть замечания. Основная часть взята из первой жалобы, новые фрагменты выделены жирным. (Немного подправил с учетом сказанного и убрал очепятки)
Цитата:


Начальнику УДАІ ГУМВС у м. Полтаві
Полковнику міліції Штепі О.І.
36008 м. Київ вул. Фрунзе 164

ХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХ


СКАРГА

на дії заступника начальника ВДАІ з обслуговування м. Полтава
та автомобільно-технічної інспекції
та на постанову серія ВІ № 115613 по справі
про адміністративне правопорушення від 13.07.2011 року

Відповідно до Статті 7 Закону України «Про звернення громадян» нагадую, що
"Забороняється направляти скарги громадян для розгляду
тим органам або посадовим особам,
дії чи рішення яких оскаржуються."

11.07.2011 року біля 13:30 в м. Полтаві на перехресті вул. Жовтнева та вул. Сінна мав місце інцидент між мною та інспектором ДПС взводу ДПС ВДАІ по обслуговуванню м.Полтава Євсюковим Сергієм Григоровичем (далі по тексту ІДПС), що ніс службу в складі наряду з двох інспекторів ДПС на патрульному автомобілі д/н 0183.

У результаті інциденту ІДПС БЕЗПІДСТАВНО та БЕЗДОКАЗАВО склав відносно мене протокол про адміністративне правопорушення серія ВІ1 № 191231 за статтею 122 частина 2 КУпАП (див. Додаток № 1 сторінка 1) (далі по тексту Протокол) та незважаючи на те, що з порушенням я був КАТЕГОРИЧНО НЕ ЗГОДНИЙ. Я надав у письмовому вигляді клопотання (про необхідність правової допомоги і перенесення дати розгляду справи). Все, що відбувалося, зафіксовано мною на відеокамеру, тому тут викладу лише основні моменти (див. Додаток №3, відеофайли 01-video.avi).
Місце розгляду справи було перенесено на 13.07.2011. Розгляд справи про адміністративне правопорушення було назначено в ДАІ м.Полтави за адресою м. Полтава, вул. Фрунзе 164, каб. 34, про що мене було повідомлено належним чином.

НАГОЛОШУЮ: з пред'явленими мені звинуваченнями я КАТЕГОРИЧНО НЕ ЗГОДЕН.

Стверджую, що висунуті проти мене звинувачення інспектором ДПС по пунктах ПДР (див. Додаток № 1 сторінка 1) є бездоказовими.

08.08.2011 року на мою адресу було отримано відповідь, підписану заступником начальника ВДАІ з обслуговування м. Полтави та автомобільно-технічної інспекції Тараном В.С., про відмову в скасуванні Протоколу та Постанови (див Додаток №4) (надалі Відповідь). Дане рішення посадової особи МВС говорить про його юридичну безграмотність, нерозуміння основних положень ПДР, а так само нерозуміння процесуальних норм веденя і складання адміністративного матеріалу згідно КУпАП, що ставить під сумнів його службову відповідність і можливість займати керівну посаду.
Заступник начальника ВДАІ з обслуговування м. Полтави та автомобільно-технічної інспекції Таран В.С. не тільки не розібрався в суті події інциденту, а й просто закрив очі на ряд грубих порушень Законів України своїх підлеглих, що говорить про його упередженість та спробу прикрити незаконні дії підлеглих.


Обставини попередні інциденту були наступні.

11.07.2011 року біля 13:30 в м. Полтаві я керував автомобілем ДЕО Ланос д/н ВІ 1275 АІ, та виконував правий поворот з вулиці Жовтневої на вулицю Сінну.
Я рухаючись в транспортному потоці разом з іншими транспортними засобами віїхав на перехрестя вул. Жовтневої та Сінної на зелений сигнал світлофора. Автомобілі, що рухались попереду та виконували поворот направо виконали зупинку для того, щоб пропустити пішоходів згідно п. 16.2 ПДР. Після надання дороги пішоходам транспортні засоби продовжили виконання правого повороту. При закінченні маневру я побачив, що дублюючий світлофор змінив колір на жовтий, а потім на червоний. Але я, керуючись п. 16.8 ПДР України, продовжив рух. Зазначу, що мої дії не створили перешкоди іншим учасникам дорожнього руху.
Згідно п. 16.8 ПДР «Водій, який виїхав на перехрещення проїзних частин згідно із сигналом світлофора, що дозволяє рух, повинен виїхати у наміченому напрямку незалежно від сигналів світлофора на виїзді. Проте, якщо на перехрестях перед світлофорами на шляху руху водія є дорожня розмітка 1.12 (стоп-лінія) або дорожній знак 5.62, він повинен керуватися сигналами кожного світлофора.». На моєму шляху не було дорожньої розмітки 1.12 та дорожніх знаків 5.62. Тому цей пункт правил забов’язує водія виконати завершення маневру.
Також п.8.10. ПДР говорить про те, що «У разі подання світлофором (крім реверсивного) або регулювальником сигналу, що забороняє рух, водії повинні зупинитися перед дорожньою розміткою 1.12 (стоп-лінія) ,дорожнім знаком 5.62 "Місце зупинки" якщо їх немає - не ближче 10 м до найближчої рейки перед залізничним переїздом, перед світлофором, пішохідним переходом, а якщо і вони відсутні та в усіх інших випадках - перед перехрещуваною проїзною частиною, не створюючи перешкод для руху пішоходів.»
П. 8.11 ПДР України: «Водіям, які в разі ввімкнення жовтого сигналу або підняття регулювальником руки вгору не можуть зупинити транспортний засіб у місці, передбаченому пунктом 8.10 цих Правил, не вдаючись до екстреного гальмування, дозволяється рухатися далі за умови забезпечення безпеки дорожнього руху».

В наданій мені відповіді (Додаток №4) Таран В.С. розділяє перехрестя вул. Жовтнева та вул. Сінна на: «місце здійснення розвороту в районі клумби поблизу перехрестя» та «перехрестя – місце перехрещення, прилягання або розгалуження доріг на одному рівні…». Такий підхід до розгляду є невірним з наступних підстав:
1) ПДР України чітко вказує, що місця для розвороту ТЗ помічаються відповідним знаком 5.26 «Місце для розвороту». На вказаному перехресті такого знаку немає.
2) Зона навколо клумби в центрі перехрестя є проїжджою частиною, бо згідно ПДР – «проїзна частина - елемент дороги, призначений для руху нерейкових транспортних засобів».
На підставі викладеного можна зробити висновок, що перехрестя вулиць Жовтневої та Сінної є складним перехрестям, яке складається з перехрещення проїжджих частин вул. Жовтневої, вул. Сінної та проїжджої частини навколо клумби. Використовувати в даному випадку визначення терміну «перехрестя», зазначеного в ПДР «перехрестя - місце перехрещення, прилягання або розгалуження доріг на одному рівні, межею якого є уявні лінії між початком заокруглень країв проїзної частини кожної з доріг. Не вважається перехрестям місце прилягання до дороги виїзду з прилеглої території;» без урахування конфігурації перехрестя є недопустимим.
Також в п. 16.8 ПДР йде мова про "перехрещення проїзних частин". Натомість інспектор намагається підмінити його на термін "перехрестя". Це свідчить або про незнання інспектором ПДР, або про навмисне маніпулювання і викривлення фактів з метою притягнення мене до відповідальності за порушення, якого я не скоїв.


Мої аргументи, викладені при спілкуванні з ІДПС, не були взяті до уваги, що свідчить про упереджене ставлення та необ’єктивний розгляд справи інспектором Євсюковим С.Г.

У зв’язку з поданням мною клопотання про перенесення розгляду справи та необхідності отримання правової допомоги, розгляд справи було перенесено в УДАІ в м.Полтаві.
Підготувавши в якості доказів своєї невинності запис з відеорегістратора, встановленому на моєму автомобілі, ПДР України та схему перехрестя, я в призначений час з’явився в 34 каб. ДАІ м.Полтави. На моє здивування справу про притягнення мене до адміністративної відповідальності мав розглядати той самий інспектор ДПС Євсюков С.Г.
Першою фразою інспектора Євсюкова С.Г. стала: «Андрій Олександрович, щас на вас буде винесена постанова, згідно цієї постанови ви можете звернутись в суд, якщо вважаєте мої дії незаконними». (див. додаток №3 audio01.mp3) Тобто наміру розглядати докази з моєї сторони інспектор не мав взагалі. Це свідчить про незнання та грубе нехтування інспектором норм та статей Кодексу про Адміністративні Правопорушення.
Стаття 245. Завдання провадження в справах про адміністративні правопорушення : Завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об'єктивне з'ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.
Стаття 252. Оцінка доказів: Орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що грунтується на всебічному, повному і об'єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.
Стаття 280. Обставини, що підлягають з'ясуванню при розгляді справи про адміністративне правопорушення: Орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов'язаний з'ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з'ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

В ході розгляду справи інспектор не прийняв до уваги наданий мною відеозапис, де чітко видно, що виїзд на перехрещення проїжджих частин я виконав на зелений сигнал світлофора. Також інспектор Євсюков С.Г. не зміг надати жодних доказів моєї вини, крім відеозапису, зробленому на побутову відеокамеру.
Використання інспектором Євсюковим С.Г. побутової відеокамери для фіксаціі порушень ПДР є порушенням наказу МВС №33, яким затверджено перелік технічних засобів що використовуються в підрозділах Державтоінспекції МВС для виявлення та фіксування порушень правил дорожнього руху.
Стаття 251. Докази: Доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.
В отриманій мною Відповіді Таран В.С. зазначає, що використання побутової відеокамери ІДПС є правомірним. Але жоден з наведених у Відповіді документів не розширює вичерпний перелік технічних засобів що використовуються в підрозділах Державтоінспекції МВС для виявлення та фіксування порушень правил дорожнього руху, затверджений наказом МВС №33 від 01.03.2010р. «Про затвердження Переліку технічних засобів, що використовуються в підрозділах Державтоінспекції МВС для виявлення та фіксування порушень правил дорожнього руху.»
Також згідно п.18.10 наказу МВС України №111 «Під час несення служби працівникам підрозділів ДПС забороняється: … Використовувати під час несення служби технічні засоби та прилади, які не сертифіковані в Україні та не пройшли повірку або мають свідоцтво про повірку, термін дії якого минув.». Відеокамера, яку використовував ІДПС Євсюков С.Г. не пройшла повірку та не має відповідного свідоцтва про повірку.

Тож такий відеозапис не може бути використано в якості доказу по справі.

Також хочу зазначити, що на наданому мені відеозапису зафіксовано факт виїзду автомобіля з перехрестя на забороняючий сигнал світлофора. В той самий час запис з мого відео регістратора підтверджує, що виїзд на перехрестя я виконав на зелений сигнал світлофора та на 23 секунди раніше ввімкнення жовтого сигналу. Згідно Протоколу мене притягнуто до відповідальності згідно п. 8.7.3 ПДР, який забороняє рух на жовтий та червоний сигнал світлофора. Проте п. 16.8 ПДР «Водій, який виїхав на перехрещення проїзних частин згідно із сигналом світлофора, що дозволяє рух, повинен виїхати у наміченому напрямку незалежно від сигналів світлофора на виїзді…» розділяє момент виїзду ТЗ на перехрестя, та момент виїзду ТЗ з перехрестя. Тобто беручі до уваги відеозапис з мого відео регістратора можна констатувати факт, що виїзд на перехрестя я виконав на зелений світ без порушення п.8.7.3, а виїзд з перехрестя виконав згідно п.16.8 ПДР. Таким чином мною не було вчинено адміністративного правопорушення, в якому мене було звинувачено.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.287, 288 Кодексу України про адміністративні правопорушення,
ПРОШУ:

1. Прийняти дану заяву до розгляду та розглянути у встановлений ст. 20 ЗУ «Про звернення громадян» строк, а саме, невідкладно та надати письмову відповідь.
2. Визнати неправомірними дії заступника начальника ВДАІ з обслуговування м. Полтави та автомобільно-технічної інспекції Тарана В.С.
3. Скасувати повністю постанову серія ВІ № 115613 по справі про адміністративне правопорушення від 13.07.2011 року та стягнення у вигляді штрафу у розмірі 425 гривень.
4. Закрити провадження по справі про адміністративне правопорушення.


Додатки:
1) Копія протоколу про адміністративне правопорушення серія ВІ1 № 191231 (1 арк. 1 прим 1 стор.)
2) Копія постанови по справі про адміністративне правопорушення серія ВІ № 115613 (1 арк. 1 прим 2 стор.)
3) СD диск з відснятим відео та аудіо (1 прим)
3.1) відео файли: 01-video.avi
3.2) аудіо файл. 01-audio.mp3
4. Відповідь заступника начальника ВДАІ з обслуговування м. Полтави та автомобільно-технічної інспекції Тарана В.С. (3 арк. 1 прим 1 стор.)



“ ___” _______ ___________________ (_______________)




Последний раз редактировалось DruID 12 авг 2011, 12:40, всего редактировалось 3 раз(а).

Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 12 авг 2011, 11:56 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 13 апр 2011, 11:35
Сообщений: 33
Авто: ВАЗ 2112
По моему хорошо.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 12 авг 2011, 11:59 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 23 июн 2011, 16:05
Сообщений: 773
Я б дописал что-то типа

інспектор підміняє поняття при розгляді правил дорожнього руху..
В п. 16.8 ПДР йде мова про "перехрещення проїзних частин". Натомість інспектор намагається підмінити його на термін "перехрестя". Це свідчить або про незнання інспектором ПДР, або про навмисне маніпулювання и т.д.

_________________
здравый смысл никто не отменял!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 12 авг 2011, 12:30 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 13 апр 2011, 11:35
Сообщений: 33
Авто: ВАЗ 2112
IMHO писал(а):
Я б дописал что-то типа

інспектор підміняє поняття при розгляді правил дорожнього руху..
В п. 16.8 ПДР йде мова про "перехрещення проїзних частин". Натомість інспектор намагається підмінити його на термін "перехрестя". Це свідчить або про незнання інспектором ПДР, або про навмисне маніпулювання и т.д.


И зто не помешает.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 12 авг 2011, 13:53 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 23 июн 2011, 16:05
Сообщений: 773
И ещё я б дописал что-то типа
"залишаю за собою право оскаржувати .. рішення .. в вищестоящих інстанціях, прокуратурі, суді і т.д... згідно чинного законодавстка"
чтоб они понимали, что их отмазкой вcё не закончится и их ответ будут оспаривать

_________________
здравый смысл никто не отменял!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 16 авг 2011, 16:03 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 05 авг 2010, 08:38
Сообщений: 192
Авто: Daewoo Lanos
Звонили из исполнительной, сказали что документы пришли к ним. Я сообщил что постановление обжалуется, но девушка посоветовала паралельно подать в суд. Как думаете, стоит одновременно идти двумя путями? И чем такой подход грозит ?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 16 авг 2011, 18:58 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 13 фев 2011, 13:08
Сообщений: 5868
Откуда: Одесса
Авто: Nissan
стоит

_________________
http://www.youtube.com/user/911MAXX


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 16 авг 2011, 19:28 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 20 сен 2010, 15:25
Сообщений: 219
Авто: opel
Город: Киев
А скарга в ДАІ прирівнюєстья до оскарження постанови? Чи оскарження можливе тільки через суд? Якщо оскарження тільки через суд, то срок оскарження минув за 15 днів після винесеня постанови і постанова була правильно направлена в ДВС. Якщо скарга в ДАІ = оскарження, то ДАІ не мало права перевадати постанову у ДВС. Потрібно подавати на них у суд чи що?
КУпАП
Цитата:
Стаття 308. Примусове виконання постанови про стягнення
штрафу
У разі несплати правопорушником штрафу у строк, установлений
частиною першою статті 307
цього Кодексу, постанова про накладення
штрафу надсилається для примусового виконання до відділу державної
виконавчої служби
за місцем проживання порушника, роботи або за
місцезнаходженням його майна в порядку, встановленому законом.
Стаття 307. Строки і порядок виконання постанови про
накладення штрафу
Штраф має бути сплачений порушником не пізніш як через
п'ятнадцять днів з дня вручення йому постанови про накладення
штрафу, а в разі оскарження або опротестування такої постанови -
не пізніш як через п'ятнадцять днів з дня повідомлення про
залишення скарги або протесту без задоволення
.

DruID А чому в суді не оскаржували паралельно? Тепер невідомо чи це можливо по строкам..


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 17 авг 2011, 08:56 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 05 авг 2010, 08:38
Сообщений: 192
Авто: Daewoo Lanos
Был выбран вариант отмены через обжалование вышестоящим органам. Ответ естественно пришел отрицательный.
Юрист у меня на работе посоветовал так же подавать в суд, т.к. в случае дальнейших жалоб руководству я опротестовую уже не само постановление, а действия чиновников, а постановление вступает в силу после получения отказа на первую жалобу и должно быть подано для исполнения.
Срок обжалования будем возобновлять при подаче в суд в связи с обжалованием в вышестоящий орган.
Щас буду писать сам иск...


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 17 авг 2011, 11:11 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 20 сен 2010, 15:25
Сообщений: 219
Авто: opel
Город: Киев
DruID
Моя версія доказу правомірності проїзду перехрестя у вашому випадку:
Дублюючий світлофор не для того, щоб керуватися ним після проїзду основного. Згідно ДСТУ 4092-2002
Цитата:
7.4 Транспортні світлофори типу 3 (дублюючі) треба застосовувати як повторювачі сигналів світлофорів типу 1 у разі, якщо їх видимість ускладнена для водія першого транспортного засобу, що зупинився біля стоп-лінії на крайній смузі проїзної частини даного напрямку.
Тому водій повинен керуватися лише основним світлофором і використовувати дублюючий лише у разі зупинки перед основним, якщо його сигнал погано видно із крайнього положення. А зупинка перед проїзжою частиною передбачена виключно у разі відсутності світлофора - при поданні регулювальником заборонного сигнала, при наявності світлофора до перехрестя водій повинен зупинится перед світлофором, а не перед перехрещуваною частиною дороги.
Тому, проїхавши світлофор, який регулює проїзд пішохідного переходу і перехрестя, на зелене світло - водій має право проїхати пішохідний перехід і перехрестя незалежно від того, як зміниться сигнал світлофору після проїзду основного світлофора...
Червоне світло основного світлофора забороняє рух для тих автомобілів, які наближаються до цього світлофора і місце зупинки повинно бути конкрете: стоп-лінія, у разі вісутності - занк "місце зупинки", у разі відсутності - безпосередньо перед світлофором.
Дублюючий світлофор не предназначений для водіїв, які вже проїхали місце зупинки при заборонному сигналі основного світлофора. Тому в такому випадку водій не повинен керуватися сигналом дублюючого світлофора.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 17 авг 2011, 14:09 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 05 авг 2010, 08:38
Сообщений: 192
Авто: Daewoo Lanos
17.08.2011 Октябрський районний суд м.Полтави
36000, вул. Навродського 5, м.Полтава

Позивач: XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Відповідач: Управління Державної автомобільної
Інспекції Головного управління
Міністерства внутрішніх справ України в
Полтавській області
36008, вул.Фрунзе 164, м.Полтава
(засіб зв’язку невідомий)


Адміністративний позов
про скасування постанови про адміністративне правопорушення

11.07.2011 року біля 13:30 в м. Полтаві на перехресті вул. Жовтнева та вул. Сінна я рухався на власному автомобілі ДЕО Ланос д/н ХХХХХХХ по вул. Жовтневій в напрямку вул. Сінної. При виконанні повороту я був зупинений інспектором ДПС взводу ДПС ВДАІ по обслуговуванню м.Полтава Євсюковим Сергієм Григоровичем (далі по тексту ІДПС), що ніс службу в складі наряду з двох інспекторів ДПС на патрульному автомобілі д/н 0183.
Мені було пред’явлено звинувачення в порушенні п. 8.7.3 ПДР, а саме – проїзд перехрестя на забороняючий сигнал світлофора. Незважаючи на те, що з порушенням я був категорично не згодний, ІДПС безпідставно та бездоказаво склав відносно мене протокол про адміністративне правопорушення серія ВІ1 № 191231 за статтею 122 частина 2 КУпАП (див. Додаток № 3) (далі по тексту Протокол). Я надав у письмовому вигляді клопотання (про необхідність правової допомоги і перенесення дати розгляду справи). Все, що відбувалося, зафіксовано мною на відеокамеру (див. Додаток №7, відео-файли 01-video.avi).
Місце розгляду справи було перенесено на 13.07.2011. Розгляд справи про адміністративне правопорушення було призначено в ДАІ м.Полтави за адресою м. Полтава, вул. Фрунзе 164, каб. 34, про що мене було повідомлено належним чином.
13.07.2011 р. інспектором Євсюковим С.Г. було винесено постанову ВІ № 115613 по справі про адміністративне правопорушення (див. Додаток № 4) (далі по тексту Постанова)., якою мене притягнуто до адміністративної відповідальності за ст. 122 частина 2 КУпАП та накладено адміністративне стягнення у штрафу в сумі 425 грн.

З винесеною постановою я категорично не згоден з наступних підстав:
Я рухаючись в транспортному потоці разом з іншими транспортними засобами виїхав на перехрестя вул. Жовтневої та Сінної на зелений сигнал світлофора (див. Додаток №7, відео-файл 01-video.avi). Автомобілі, що рухались попереду та виконували поворот направо виконали зупинку для того, щоб пропустити пішоходів згідно п. 16.2 ПДР. Після надання дороги пішоходам транспортні засоби продовжили виконання правого повороту. При закінченні маневру я побачив, що дублюючий світлофор змінив колір на жовтий, а потім на червоний. Але я, керуючись п. 16.8 ПДР України, продовжив рух. Зазначу, що мої дії не створили перешкоди іншим учасникам дорожнього руху.
Згідно п. 16.8 ПДР «Водій, який виїхав на перехрещення проїзних частин згідно із сигналом світлофора, що дозволяє рух, повинен виїхати у наміченому напрямку незалежно від сигналів світлофора на виїзді. Проте, якщо на перехрестях перед світлофорами на шляху руху водія є дорожня розмітка 1.12 (стоп-лінія) або дорожній знак 5.62, він повинен керуватися сигналами кожного світлофора.». На моєму шляху не було дорожньої розмітки 1.12 та дорожніх знаків 5.62. Тому цей пункт правил забов’язує водія виконати завершення маневру.
Також п.8.10. ПДР говорить про те, що «У разі подання світлофором (крім реверсивного) або регулювальником сигналу, що забороняє рух, водії повинні зупинитися перед дорожньою розміткою 1.12 (стоп-лінія) ,дорожнім знаком 5.62 "Місце зупинки" якщо їх немає - не ближче 10 м до найближчої рейки перед залізничним переїздом, перед світлофором, пішохідним переходом, а якщо і вони відсутні та в усіх інших випадках - перед перехрещуваною проїзною частиною, не створюючи перешкод для руху пішоходів.»
П. 8.11 ПДР України: «Водіям, які в разі ввімкнення жовтого сигналу або підняття регулювальником руки вгору не можуть зупинити транспортний засіб у місці, передбаченому пунктом 8.10 цих Правил, не вдаючись до екстреного гальмування, дозволяється рухатися далі за умови забезпечення безпеки дорожнього руху».

Розділення перехрестя вул. Жовтнева та вул. Сінна на: «місце здійснення розвороту в районі клумби поблизу перехрестя» та «перехрестя – місце перехрещення, прилягання або розгалуження доріг на одному рівні…» є невірним з наступних підстав:
1) ПДР України чітко вказує, що місця для розвороту ТЗ помічаються відповідним знаком 5.26 «Місце для розвороту». На вказаному перехресті такого знаку немає.
2) Зона навколо клумби в центрі перехрестя є проїжджою частиною, бо згідно ПДР – «проїзна частина - елемент дороги, призначений для руху нерейкових транспортних засобів».
На підставі викладеного можна зробити висновок, що перехрестя вулиць Жовтневої та Сінної є складним перехрестям, яке складається з перехрещення проїжджих частин вул. Жовтневої, вул. Сінної та проїжджої частини навколо клумби. Використовувати в даному випадку визначення терміну «перехрестя», зазначеного в ПДР «перехрестя - місце перехрещення, прилягання або розгалуження доріг на одному рівні, межею якого є уявні лінії між початком заокруглень країв проїзної частини кожної з доріг. Не вважається перехрестям місце прилягання до дороги виїзду з прилеглої території;» без урахування конфігурації перехрестя є недопустимим.
Також в п. 16.8 ПДР йде мова про "перехрещення проїзних частин". Натомість інспектор намагається підмінити його на термін "перехрестя". Це свідчить або про незнання інспектором ПДР, або про навмисне маніпулювання і викривлення фактів з метою притягнення мене до відповідальності за порушення, якого я не скоїв.

Мої аргументи, викладені при спілкуванні з ІДПС, не були взяті до уваги, що свідчить про упереджене ставлення та необ’єктивний розгляд справи інспектором Євсюковим С.Г.

У зв’язку з поданням мною клопотання про перенесення розгляду справи та необхідності отримання правової допомоги, розгляд справи було перенесено в УДАІ в м.Полтаві.
Підготувавши в якості доказів своєї невинності запис з відеорегістратора, встановленому на моєму автомобілі, ПДР України та схему перехрестя, я в призначений час з’явився в 34 каб. ДАІ м.Полтави.
Першою фразою інспектора Євсюкова С.Г. стала: «Андрій Олександрович, щас на вас буде винесена постанова, згідно цієї постанови ви можете звернутись в суд, якщо вважаєте мої дії незаконними». (див. додаток №7 audio01.mp3). Тобто наміру розглядати докази з моєї сторони інспектор не мав взагалі. Це свідчить про незнання та грубе нехтування інспектором норм та статей Кодексу про Адміністративні Правопорушення.
Стаття 245. Завдання провадження в справах про адміністративні правопорушення : Завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об'єктивне з'ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.
Стаття 252. Оцінка доказів: Орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що грунтується на всебічному, повному і об'єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.
Стаття 280. Обставини, що підлягають з'ясуванню при розгляді справи про адміністративне правопорушення: Орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов'язаний з'ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з'ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

В ході розгляду справи інспектор не прийняв до уваги наданий мною відеозапис, де чітко видно, що виїзд на перехрещення проїжджих частин я виконав на зелений сигнал світлофора. Також інспектор Євсюков С.Г. не зміг надати жодних доказів моєї вини, крім відеозапису, зробленому на побутову відеокамеру.
Використання інспектором Євсюковим С.Г. побутової відеокамери для фіксаціі порушень ПДР є порушенням наказу МВС №33, яким затверджено перелік технічних засобів що використовуються в підрозділах Державтоінспекції МВС для виявлення та фіксування порушень правил дорожнього руху.
Стаття 251. Докази: Доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.
Згідно п.18.10 наказу МВС України №111 «Під час несення служби працівникам підрозділів ДПС забороняється: … Використовувати під час несення служби технічні засоби та прилади, які не сертифіковані в Україні та не пройшли повірку або мають свідоцтво про повірку, термін дії якого минув.». Відеокамера, яку використовував ІДПС Євсюков С.Г. не пройшла повірку та не має відповідного свідоцтва про повірку.
Тож використання відеокамери інспектором ДПС є протизаконним і такий відеозапис не може бути використано в якості доказу по справі.

Також хочу зазначити, що на наданому мені відеозапису зафіксовано факт виїзду автомобіля з перехрестя на забороняючий сигнал світлофора. В той самий час запис з мого відео регістратора підтверджує, що виїзд на перехрестя я виконав на зелений сигнал світлофора та на 23 секунди раніше ввімкнення жовтого сигналу. Згідно Протоколу мене притягнуто до відповідальності згідно п. 8.7.3 ПДР, який забороняє рух на жовтий та червоний сигнал світлофора. Проте п. 16.8 ПДР «Водій, який виїхав на перехрещення проїзних частин згідно із сигналом світлофора, що дозволяє рух, повинен виїхати у наміченому напрямку незалежно від сигналів світлофора на виїзді…» розділяє момент виїзду ТЗ на перехрестя, та момент виїзду ТЗ з перехрестя. Тобто беручі до уваги відеозапис з мого відео регістратора можна констатувати факт, що виїзд на перехрестя я виконав на зелений світ без порушення п.8.7.3, а виїзд з перехрестя виконав згідно п.16.8 ПДР. Таким чином мною не було вчинено адміністративного правопорушення, в якому мене було звинувачено.

Враховуючи вищевикладене та керуючись ст.ст. 122; 276; 287; 288; 293 КУпАП, ст.ст. 102; 106; 107; 159; 161; 162; 163 КАС України,

ПРОШУ:

1. Прийняти адміністративний позов до розгляду.
2. Скасувати повністю постанову серія ВІ № 115613 по справі про адміністративне правопорушення від 13.07.2011 року.
3. Закрити справу про адміністративне правопорушення.
4. Стягнути з відповідача судові витрати по справі.



Додатки:
1) Оригінал квитанції про сплату державного мита.
2) Копія квитанції про сплату державного мита.
3) Копія протоколу про адміністративне правопорушення серія ВІ1 № 191231 – 2 екз.
4) Копія постанови по справі про адміністративне правопорушення серія ВІ № 115613 – 2 екз.
5) Копія реєстраційних документів на транспортний засіб – 2 екз.
6) Копія паспорту – 2 екз.
7) СD диск з відснятим відео та аудіо – 2 екз.
5.1) відео файли: 01-video.avi на диску
5.2) аудіо файл. 01-audio.mp3 на диску


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 60 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3, 4

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 12


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: