До Центрально - міськиого суду
50000, Дніпропетровської обл.,
м.Кривий Ріг, вул. Першотравнева 12
Позивач:
-------------------------------------
50002, Дніпропетровська обл.,
---------------------------------------
Тел.: ----------------------------
Адреса електронної пошти: ----------------------------
Відповідач:
Інспектор Криворізького взводу ДПС,
Шароваров Андрій Анатолійович
Відділ ДАІ м.Кривий Ріг
Дніпропетровська обл., м.Кривий Ріг,
вул. Волгоградська, 11
Тел. (0564)74-29-34, (0564)74-11-94
Адреса електронної пошти:
[email protected]ПОЗОВНА ЗАЯВА
про скасування постанови --------серія ------- по справі про адміністративне правопорушення від 08 квітня 2011 року.
Цей позов підлягає розгляду в судах на підставі ст.288 ч.3 КУпАП України, яка прямо передбачає право особи оскаржити до районного (прирівняного до нього) суду постанову органів державної влади та посадових осіб, до яких належать і органи ДАІ та їх посадові особи.
8 квітня 2011 року близько 23:40 я, керуючи автомобілем Ваз 21099, державний номер ---------, який належить ----------------, рухався по вул. Марійська. Рухаючись з дотриманням правил дорожнього руху, о 23:45, я був зупинений інспектором Криворізького взводу ДПС Шаровароваровим Андрієм Анатолійовичем. На моє прохання назвати причину зупинки він відповів, що я перевищив швидкісний режим і показав зафіксовану на приладі «Іскра» № 18810 швидкість 93 км/год. Після того, як я не погодився з тим, що ця швидкість належить автомобілю яким я керував, інспектор Шаровароваров А.М пішов складати адміністративний протокол за перевищення нібито мною швидкісного режиму в населеному пункті.
Під час складання протоколу у поясненнях я написав свою незгоду з обвинуваченням, тим паче що ніяких доказів того, що саме я порушив правила дорожнього руху інспектор ДАІ мені не надав.
Вважаю, що притягнення мене до адміністративної відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 122 КУпАП є незаконним, необґрунтованим, недоведеним з наступних причин:
1). Правопорушення я не скоював, оскільки рухаючись по вул. Світлогорській яка вказана в протоколі, та постанові, я рухався за автомобілем ВАЗ, не здійснював обгонів або інших маневрів. Також згідно з основніх функцій та можливостей прибору «Іскра» в якіх вказанні всі особливості прибору заявлено те що: по перше, відбувається замірювання швидкості самої швидкої цілі, по друге прибор має селекційний вибір заміру швидкості по напрямку руху транспорту де є вибір: напрямок в обидві сторони, по третє відстань замірювання складае 700-800 метрів. Враховуючи це Інспектор не міг зробити висновки що автомобіль яким я керував перевищив швидкість. Тому що відстань від міста зупинки: вул. Упіта 33 до вулиці Світлогорьська складає більше 800 метрів, а саме 1300 метрів по прямій (знімок мапи додається) і саме головне, з місця зупинки неможливо зробити замір швидкості так як вул. Світлогорьска і буд 33 по вул. Упіта знаходяться в непрямій точці обзору. Також інспектором не надано було інформаціі в якому режимі знаходився прибор, а оскільки на дорозі були інші автомобілі рухаючись у різні сторони стверджувати що саме автомобіль яким я керував перевищів швидкість. На моє прохання пред’явити сертифікат та другі документи підтверджуючі справність прибору Інспектор відмовився, що бере під сумнів його точність вимірювання.
2). Відповідно до статті 251 КУпАП доказами в справі про адміністративні правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами. Разом з тим, положення даної статті вказує на те, що належними доказами можуть бути також показання технічних приладів та технічних засобів, що мають функції відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху.
Як вбачається зі змісту протоколу про адміністративне правопорушення, уданому випадку використовувався вимірювач швидкості «Іскра» № 18810, що не має функцій відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки. У протоколі та постанові відсутні докази того, що відображена на приладі «Іскра» швидкість належала саме моєму автомобілю. Фактично мені співробітником ДАІ, що склав протокол, було продемонстровано тільки швидкість. Встановити та довести, що вимірювалася швидкість саме мого автомобіля неможливо. До того ж, співробітник ДАІ під час вимірювання тримав вимірювальний пристрій у руці, що робить можливим рух назустріч автомобілю, швидкість якого вимірюється, внаслідок чого відносна швидкість, зафіксована приладом, збільшується. Тому з огляду на положення ст. 251 КУпАП, оскільки ця норма містить імперативний характер щодо використання тільки тих технічних приладів та засобів що мають функції відеозапису чи засобів фото і кінозйомки, вимірювач «Іскра» не може бути використаний як доказ по справі.
Крім того ні в протоколі, ні в постанові у справі про адміністративне правопорушення не наведено даних про допуск даного засобу вимірювальної техніки до застосування в Україні, повірку, похибки при вимірюваннях, що робить вимірювання незаконними у відповідності до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність».
3). Пунктом 24 Постанови Пленуму Верховного Суду України від 23 грудня 2005 року №14 «Про практику застосування судами України законодавства у справах про деякі злочини проти безпеки дорожнього руху та експлуатації транспорту, а також про адміністративні правопорушення на транспорті» встановлено, що зміст постанови має відповідати вимогам, передбаченим статтями 283 і 284 КоАП. У ній, зокрема, потрібно навести докази, на яких ґрунтується висновок про вчинення особою адміністративного правопорушення, та зазначити мотиви відхилення інших доказів, на які посилався правопорушник, чи висловлених останнім доводів.
4). Стаття 69 Кодексу адміністративного судочинства України передбачає, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів.
Враховуючі вищевикладене вважаю, що постанова №163837 серія АЕ1 по справі про адміністративне правопорушення від 08 квітня 2011 року прийнята з порушеннями моїх прав та чинного законодавства, є необґрунтованою, та незаконною та підлягає скасуванню.
Згідно ст.72 КАСУ в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов’язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
На підставі викладеного, керуючись статтями 287, 288, 289 Кодексу України про адміністративні правопорушення та ст. 2,6-11,18,19,71 Кодексу адміністративного судочинства України, –
ПРОШУ:
1. Прийняти позовну заяву до розгляду.
2. Зазначену постанову у справі про адміністративне правопорушення скасувати.
3. Справу про адміністративне правопорушення щодо мене закрити, за відсутністю у моїх діях складу такого правопорушення.
4. Стягнути з відповідачів судові витрати по справі.
Снимки карт приложенные к позовной заяве.


Собсно такую позовную заяву я подал. Вроде все правильно, кто что скажет.
Во всяком случае у меня мороза хватит пошарится по всем кабинетам.