Текущее время: 05 авг 2025, 17:47

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Правила форума


ВНИМАНИЕ!! РАЗДЕЛ С ЖЕСТКОЙ МОДЕРАЦИЕЙ!

1. В этом разделе Вы можете создавать темы с просьбой о помощи в составлении исков, жалоб, заявлений.
2. Тема не должна дублировать уже существующую тему. Обязательно пользуйтесь поиском перед созданием темы.
3. Название темы должно коротко, но подробно описывать проблему.
4. Бессмысленные названия тем (eg. "Помогите", "Спасите", "Нужна помощь" строго запрещены.
5. При создании темы, максимально подробно опишите Вашу проблему с указанием детальной хронологии событий. Также, прикрепите все документы, которые имеются у Вас (копии протоколов, постановлений, актов и т. д.
5. Строго запрещено написание сообщений, не относящихся к теме. Писать можно только прямые вопросы и ответы правового характера в рамках темы.
6. После решения Вашего вопроса, если тема исчерпана, автор темы должен нажать кнопку "Принять ответ" в виде зеленой галочки в сообщении, в котором максимально подробно описан ответ на Ваш вопрос.

ТЕМЫ И СООБЩЕНИЯ, НАРУШАЮЩИЕ ДАННЫЕ ПРАВИЛА, БУДУТ УДАЛЯТЬСЯ БЕЗ ПРЕДУПРЕЖДЕНИЯ!



Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 76 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 18 апр 2011, 16:11 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 20 сен 2010, 15:25
Сообщений: 219
Авто: opel
Город: Киев
Алексей1984R2
я не розумію вашого плану. У вас є дві несправності: ресора і люфт руля. Ви хочите у суді довести, що виявлені несправності не відповідають дійсності? Нехай з ресорой так і вийде, а як щодо люфту?

Я не знав про ст. 128. Тепер це ж очевидно, що протокол мав складатися не на Вас по 121, а на посадових осіб, відповідальних за технічний стан:
Цитата:
Стаття 128. Випуск на лінію транспортних засобів, технічний
стан яких не відповідає встановленим вимогам
або без необхідних документів, передбачених
законодавством


По ст. 121 ви повинні згодитися, що ви дійсно керували технічно несправним ТЗ. Слід відзначити, що ТЗ вже був випущений на лінію у такому стані і ви не могли знати про ці несправності, а отже у ваших діях немає складу навмисності правопорушення чи необережності. Саме факт відсутності навмисності чи необережності у вчиненні данного правопорушення є доказом того, що правопорушення не є адміністративним і не може підлягати покаранню.

З іншої сторони, обов"язок щодо контролю технічного стану ТЗ перед випуском на лінію покладений на посадову особу, відповідальну за технічний стан, а не на водія. Це прямо сказано у статті 128 і саме ця стаття відповідає за правопорушення, яке виявив інспектор. Отже, інспектор виносячи постанову не дослідив всі обставини справи: не з"ясував чи був ТЗ випущений на лінію із вказаними несправностями, чи є у діях водія склад адмін порушення, хто має нести відповідальність за випуск на лінію технічно несправного ТЗ. Тим самим інспектор виніс неправомірну постанову.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 18 апр 2011, 16:15 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 10 дек 2010, 17:40
Сообщений: 6426
Откуда: Черновцы
Авто: VW T-5
Город: Черновцы
Алексей1984R2 писал(а):
ТРЕЩИН НИКАКИХ НЕ БЫЛО!!!!!!!!!!!!!!!!
смотрим внимательнее

Неужели коренной лист идет с завода на заклепках? Коренных с заклепками , заводских , еще не видел!

_________________
Есть люди, в которых живёт Бог; есть люди, в которых живёт Дьявол; а есть люди, в которых живут только глисты (Фаина Раневская)


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 18 апр 2011, 17:48 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 06 апр 2011, 10:59
Сообщений: 148
Авто: Mercedes Benz 208D
Rom4ik, ГАИ вжарило меня на 680 грн (если попадусь в течении года - заберут права..) и ГАИ вжарило механика на 850 грн. ГАИ - герои!
***********************
Стаття 32. Основні вимоги щодо переобладнання
транспортних засобів


Переобладнання транспортних засобів, тобто зміна типу або
марки (моделі), призначення чи параметрів конструкції транспортних
засобів, що перебувають в експлуатації, шляхом установки кабіни,
кузова чи їх деталей, спеціального обладнання і номерних
агрегатів, не передбачених нормативно-технічною документацією на
даний транспортний засіб, повинно відповідати правилам, нормативам
і стандартам України
.

***********************
где же эти правила, нормативы и стандарты по рессоре?????????????????????
Изображение


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 18 апр 2011, 18:37 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 20 сен 2010, 15:25
Сообщений: 219
Авто: opel
Город: Киев
Алексей1984R2
Я вже писав, що у Вас не переобладнання. Якщо ви вважаєте, що у Вас переобладнання, то до чтого воно відноситься відповідно до вимог переобладнання, а саме:
зміна
1) типу
2) марки (моделі)
3) призначення чи параметрів конструкції транспортних засобів, що перебувають в експлуатації, шляхом установки
а) кабіни,
б) кузова
в) чи їх деталей (кабіни чи кузова)
г) спеціального обладнання
д) номерних агрегатів,

По-друге. ДАІ оформило два протоколи по даному порушеню? Ви хочите сказати, що за одне порушення складено два протоколи на механіка і на Вас?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 18 апр 2011, 19:34 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 06 апр 2011, 10:59
Сообщений: 148
Авто: Mercedes Benz 208D
Я лично не видел протокола механика АТП, но знаю что директор АТП Березовский О. требовал деньги 850 грн. с хозяина за механика. А знаете почему требовал? Потому что они считают, что я подставил механика, не взяв вину на себя...
*****************
или я загоняюсь, или крыша поехала, :lol: но я ГОСТ 3396-90 нашел про рессоры (вроде для Украины рулит)
Изображение
*****************
я полагаю, что переоборудование "кабіни, кузова чи їх деталей".......... :oops: :oops: :oops: хотя блин да, рессоры ни к чему не относятся из перечисленного.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 18 апр 2011, 20:08 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 25 фев 2011, 08:05
Сообщений: 219
Многие на газелях, добавляют в пакет рессор как минимум по одному листу. В разговоре с водителями слышал не однократно, что геи повадились считать листы и лепят переоборудование. :roll: Про рессоры ТС, видел много разного, сам химичил, но такое... И все же, изменения рессоры это...?

_________________
"В Германии, то что нельзя, то нельзя, а что можно, то можно. В Америке иногда можно даже то, что нельзя. А в нашей стране, нельзя даже то, что можно!"


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 18 апр 2011, 21:27 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 20 сен 2010, 15:25
Сообщений: 219
Авто: opel
Город: Киев
Алексей1984R2, а як ви збираєтеся довести, що люфт у вашому ТЗ був нормальний?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 18 апр 2011, 22:49 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 20 сен 2010, 15:25
Сообщений: 219
Авто: opel
Город: Киев
Потрібен акт огляду. Адже він є доказом технічних несправностей. Потрібно оспорювати те, що написано в акті. По суті, ви хочите оскаржити акт.
Щодо ресор, то у постанові не вказано в чому суть невідповідності ресори до моделі транспортного засобу, немає жодних доказів. Не можна сказати, що встановлені ресори не передбачені конструкцією, так як самі ресори, як деталь підвіски, передбачені конструкцією ТЗ.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 19 апр 2011, 08:21 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 06 апр 2011, 10:59
Сообщений: 148
Авто: Mercedes Benz 208D
Изображение
*****************
Изображение
*****************
Цитата:
Потрібно оспорювати те, що написано в акті.

Як зе написати гарно?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 19 апр 2011, 10:29 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 20 сен 2010, 15:25
Сообщений: 219
Авто: opel
Город: Киев
Алексей1984R2 писал(а):
Изображение
*****************
Изображение
*****************
Цитата:
Потрібно оспорювати те, що написано в акті.

Як зе написати гарно?


Я вважаю, що є два варіанти розвутку подій у суді:

1) зобов"язати інспектора вияснити чи було вчинене водієм правопорушенням і чи відповідає дане правопорушення визначенню адміністративне правопорушення, а саме: чи були порушення вчинені умисно чи з необережності?
Відсутність складу адмін порушення здається очевидним, адже Ви все робили згідно правил ПДР і у ваших порушеннях ПДР не вбачається складу умисності чи необережності. (чи вважає інспектор, що Ви умисно скоїли правопорушення, чи могли Ви знали про технічні несправності; чи є ваше правопорушення результатом необережності).

2) зобов"язати інспектора привести належні докази правопорушеннь у суді.
а) встановлені ресори, які не відповідають моделі транспортного засобу та є непередбачені конструкцією.
Відповідальність по
Цитата:
31.3. Забороняється експлуатація транспортних засобів згідно
із законодавством:
а) у разі їх виготовлення або переобладнання з порушенням
вимог стандартів, правил і нормативів, що стосуються безпеки
дорожнього руху;

Чи можна вважати встановлену ресору переобладнанням (визначення переобладнання і до якого пункту належить встановлена ресора)?
Які саме параметри ресори не відповідають моделі ТЗ (кількість пластин, жосткість і т.д.), які саме стандарти, правила і нормативи порушені.
б) зміщення деталей рулевого керування
Цитата:
31.4.2.б
є не передбачені конструкцією відчутні взаємні переміщення
деталей і вузлів рульового керування або переміщення їх відносно
кузова (шасі, кабіни, рами) транспортного засобу; нарізні
з'єднання не затягнуті або надійно не зафіксовані;

Які деталі рулевого керування зміщені. (люфт не відноситься до зміщення, на люфт є окремий пункт 31.4.2.а ).

Залучити як свідка того, хто складав акт. Адже порушення виявив не інспектор, а той, хто проводив огляд. Зобов"язати дати пояснення по суті правопорушення.

Можна об"єднати 1 і 2. 1 - оправдовує Вас, а друге - оправдовує і Вас, і механіка. Можна попробувати подати апеляції по двум постановам.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 21 апр 2011, 22:18 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 06 апр 2011, 10:59
Сообщений: 148
Авто: Mercedes Benz 208D
Сегодня состоялось первое слушание суда. Судья опоздала минут так на 40. А между тем её секретарша (помощник) зарядила, что суда не будет, так как штраф заплачен...
ГАИшники, как ни странно пришли и послушно принесли все материалы, что я у них просил в самом первом иске, написанным не мною, а юристом. Секретарь (или помощник) короче отпустили ГАИшников, которые написали, что согласны рассматривать дело без их участия..
Судья все-таки пришла. Я еле-еле настоял, чтобы дело рассмотрели. Включились микрофоны. Я успел за день раньше внести ПОЯСНЕННЯ до справи. На мой взгляд судья была за ментов процентов так 90%, а за меня - так 10%.
Выдвинуто 4 обвинения (на основании справки с СТО):
1. Табличка аварийного выхода отсутствует.
2. Фонарь заднего хода не работает.
3. Рулевая тяга (не нормативный люфт).
4. Рессора не соответствует заводу-изготовителю.
Я не здавался, ссылался на ст. 32 Закона України "Про дорожний рух", ДСТУ 3649-97 експлатаційні вимоги безпечної експлуатації до ТЗ - сказал, что переоборудование никто еще не запрещал.
Вообщем, судья перенесла заседание на 27 апреля 2011 года. Сказала, что позовёт всех - и ГАИ, и механика... я добавил - что пусть позовёт и механика с СТО (ну не знаю, может не позовёт).
P.S. "Любишь жезлом махать - люби и по судам ходить"


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 22 апр 2011, 10:11 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 20 сен 2010, 15:25
Сообщений: 219
Авто: opel
Город: Киев
Ви пробували довести, що якби нібито порушення зафіксовані інспектором були насправді, то у Ваших діях немає складу адмін порушення, так як ви виконували все згідно ПДР і у Ваших діях не могло б бути складу умисності чи необережності, що є обов"язковою умовою адмін порушення? Попробуйте вижати максимум із цього твердження, із самого визначення, що таке адміністративне порушення. Вимагайте пояснень чи доказів, чому інспектор вважає, що нібито порушення є результатом Вашої необережності чи мають склад умисності, які підстави так вважати? Чи може ви повинні були після огляду маханіка залізти самі під автомобіль і перевірити всі вузли і агрегати, встановити чи вони всі відповідають правилам, нормам, поміряти чи люфт руля є не більше 10% і т.д.? Для чого тоді механік і для чтого тоді стаття 128?
Я вважаю, чо саме на цьому розгляд Вашої справи повинен закінчитися. Якби я був судья і був адекватним, то скасував би постанову по відсутності складу адмін порушення з боку водія )

По порушенням згідно постанови:
31.4.2.б
"зміщення деталей рулевого керування" не зафіксовано в акті, зафіксовано люфт, але інспектор у протоколі не написав, що порушення було по люфту, люфт в акті і зміщення у протоколі не мають ніякого зв"язку. Тобто, доказу зміщення немає, люфт не є зміщення, на люфт є окремий пункт КУпАП. Обвинувачення по цьому пункту є безпідставним.

31.3.а)
Які вимоги стандартів, правил і нормативів, що стосуються безпеки дорожнього руху порушені? Якщо немає конкретних порушень - то обвинувачення безпідставне.
Сам факт заміни рисори одного заводу на рисору іншого заводу чи рисору від авто іншої марки, чи установка зробленої власноруч ресори - не є порушення і навіть не є переобладнання. Лише переобладнання потрібно узгоджувати з ДАІ.
І взагалі. Данний пункт стосується лише "у разі виготовлення транспортних засобів або їх переобладнання". А ви ТЗ не виготовляли і не переобладнували. Тобто, будь яке обвинувачення стосовно рисори ніяк не може підлягати під цей пункт.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 22 апр 2011, 11:06 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 06 апр 2011, 10:59
Сообщений: 148
Авто: Mercedes Benz 208D
Спасибо Rom4ik!
****************
Судья сказала так - ты сел за руль - ты виноват! И сразу зачитала ст. 121 КУпАП

Цитата:
Стаття 121. Порушення водіями правил експлуатації транспортних засобів, правил користування ременями безпеки або мотошоломами

Керування водіями транспортними засобами, що мають несправності гальмової системи, рульового управління, тягово-зчіпного пристрою, зовнішніх світлових приладів (темної пори доби) чи інші технічні несправності, з якими відповідно до встановлених правил експлуатація їх забороняється, або переобладнаними з порушенням відповідних правил, норм і стандартів, або такими, що своєчасно не пройшли державного технічного огляду, -

тягне за собою накладення штрафу від двадцяти до двадцяти п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Керування водіями транспортними засобами, які використовуються для надання послуг з перевезення пасажирів, що мають несправності, передбачені частиною першою цієї статті, або технічний стан і обладнання яких не відповідає вимогам стандартів, правил дорожнього руху ( 1306-2001-п ) і технічної експлуатації, -

тягне за собою накладення штрафу від сорока до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.


Судья оказывала "толкование" законов, направленное против меня и в пользу ГАИшников.
Цитата:
ПДР 31.4.2. Рульове керування:
б) є не передбачені конструкцією відчутні взаємні переміщення
деталей і вузлів рульового керування або переміщення їх відносно
кузова (шасі, кабіни, рами) транспортного засобу;

**************
Я буду вчитываться по десятку раз к вашим советам, дабы "раздуплиться" в праве, законах и т.д.
****************
вот улучшенная рессора, так как еще не успел ознакомится с материалами дела (не успел отксерить материлы дела), сегодня не приемный день документов
Изображение


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 22 апр 2011, 15:20 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 20 сен 2010, 15:25
Сообщений: 219
Авто: opel
Город: Киев
Алексей1984R2 писал(а):
Спасибо Rom4ik!
****************
Судья сказала так - ты сел за руль - ты виноват! И сразу зачитала ст. 121 КУпАП

сел за руль - еще не виноват. Виноват, если не убедился в исправности авто и сел за руль или сел за руль, зная, что авто технически неисправное.
В Вашем случае 1) Вы не знали, что авто неисправное 2) Вы убедились в исправности авто: осмотр механика, разрешение на выезд. А суддя - не знает что такое админ нарушение или косит под дурачка :oops:


Потрібно було сказати. Ст. 121 КУпАП застосовується як покарання лише за АДМІНІСТРАТИВНЕ правопорушення. Якщо правопорушення не є адміністративним, то відподвідальності не може бути. Адмін поруш - це, насам перед, порушення вчинене умисно чи з необережності. Якщо Вас обвинувачують у вчинені правопорушення, то нехай доведуть факт умисності чи необерженості. У Вас є доказ того, що в Ваших діях немає необережності чи уминості: перевірка авто механіком і дозвіл на виїзд. Що може протиставити проти цього інспектор? ВИМАГАЙТЕ відповіді, або нехай смиряться, що правопорушення не є адміністративним правопорушенням і постанову винесено незаконно і вона підлягає скасуванню.
(Адмін правопорушення може бути лише у діях механіка: із-за його умисних чи необержених дій - він не виявив чи проігнорував технічні несправності і допустив авто до роботи на маршруті. І за це є стаття 128.)


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 22 апр 2011, 23:25 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 06 апр 2011, 10:59
Сообщений: 148
Авто: Mercedes Benz 208D
Изображение
**************
Судья вызовет механика АТП, и возможно владельца ТС.
Владелец, Николай Николаевич, сказал, что будет валить всё на меня, что я взял всё поснимал и переоборудовал на плохие запчасти)))))))))


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 76 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 10


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
cron