Сьогодні був в суді, ознайомлювався з мктеріалами справи, а саме з запереченням на позов від ДАІ.
Для мене стало абсолютно очевидним що в ДАІ задніми числами все оформили, сакрга начальнику ДАІ виявляяться нібито була розглянута, написані рапорти інспекторів, зроблений висновок та ще й направлено мені поштою рішення і все це в один день (20 травня)
Відповідь по скарзі
нібито була надіслана поштою, і зареєстрована в журналі вихідної кориспонденції в самій нижні стрічці в кінці сторінки. Чи мали ДАІ відповідь по скарзі надсилати рекомендаційним листом?
На даний момент я так розумію що в суді потрібно наполягати на тому що я нічого не отримував, тим більше що відповідно до статті 307 КУпАп: "...в разі оскарження або опротестування такої постанови – не пізніш як через п’ятнадцять днів з дня повідомлення про залишення скарги або протесту без задоволення" з дня повідомлення, а не з дня фіктивної реєстрації в журналі.
А стосовно нібито обмеженої видимості, чіткого трактування (в метрах...) немає, тим більше що на відрізку дороги про який йдеться мова в скарзі немає ні чіткої лінії розмітки ні знаку "обгін заборонено" ні "різкий поворот" є лише знак проїзд вантажним автомобілям заборонено і поворот є плавним затянутим на мій погляд з достатньою видимістю.
Чи все вірно, чи можливо щось потрібно добавити? Чи варто отримувати письмові відповіді про дорожні знаки на вулиці або ж здійснити відеофіксацію всієї дороги?
Фото розмітки яка вже закатана новим слоєм асфальту.
Фото заперечення на позов
Фото ксерокопії сторінки журналу вихідної кориспонденції
Фото google earth ділянки дороги




