Узнал - Обвинен по статье 122 ч.4. Суд 9 сентября.
Завтра с места работы возьму характеристику -что являюсь аккуратным водителем и нужно ездить по работе. Думаю пригодиться.
Документ, что присматриваю за постаревшей бабушкой. Ей 84 года. (Она живет сама, а отец у меня погиб) - только не знаю где брать
До суду
міста Миколаїва Ленінського району
Філевського Юрія Анатолійовича
вул. 2-а Інгульська б.68
У справі про адміністративне правопорушення, передбачене ст..122 ч.4 КпАП України
Адмінпротокол на мене складено за те, що ніби-то 04.07.2011р., керуючи мотоциклом моторолером-А Honda Spacy держ.№ВЕ1868АА на пр-ту Жовтневому на мене складено протокол серія ВЕ1 №200495 , (підставити суть порушення, яке ніби-то мало місце, і „не надав перевагу автомобілю міліції, що рухався по головній дорозі”, тощо, змусивши
автомобіль різко змінювати швидкість або напрямок руху, чим створив аварійну обстановку.
Насправді це не відповідає дійсності з таких підстав.
Ніяких перешкод та небезпеки автомобілю не створювалося. Незважаючи на те, що автомобіль рухалися по кільцю, визнати мої дії порушенням вимог ПДР не¬можливо з таких підстав. У момент наближення мого моторолера до кільця автомобіль меліції не заходившийся на кільці, вони виїхали на перехід вже коли я їхав вже по кільцю. Між тим, як у відповідності до п.16.11. На перехресті нерівнозначних доріг водій транспортного
засобу, що рухається по другорядній дорозі, повинен дати дорогу
транспортним засобам, які наближаються до даного перехрещення
проїзних частин по головній дорозі, незалежно від напрямку їх
подальшого руху. ПДР, обов’язок водія зменшувати швидкість та при необхідності зупинятися, щоб надати дорогу , виникає виключно у випадку, якщо у момент наближення до перехрестя на ньому вже перебуває транспортний засіб.
Окрім того, цей обов’язок виникає не щодо будь-яких , які знаходяться на кільці, а тільки тих, яким створюється перешкода чи небезпека. П.1.10 ПДР дає виз¬начення цих понять, але, по-перше, для того, щоб вважати, що автомобілю створено перешкоду або небезпеку, є необхідним, щоб вони були змушені
змінювати напрямок або швидкість руху. І щоб ця зміна була саме вимушеною, тобто без неї існувала реальна небезпека аварії..
В даному випадку цього не було, оскільки при русі автомобіля повз кільце автомобіль знаходилися на абсолютно іншій смузі руху, переходячи її, продовжу¬вали рух без зміни напрямку або швидкості або вжиття інших заходів, що є необхідним для порушення вимог п.18.1 ПДР, тим більше не робили цього різко, що є необхідним для визнання обстановки аварійною. За таких умов говорити про наявність у моїх діях складу зазначеного правопорушення неможливо.
Доказів того, що я проїхав перехрестя та не дав дорогу
транспортним засобам, які наближаються до даного перехрещення
проїзних частин по головній дорозі, незалежно від напрямку їх
подальшого руху співробітником ДАІ, яким складено адмінпротокол, не наведено. Сам він знаходився на значній відстані за пе¬рехрестям, і воно знаходилося поза полем його зору, принаймні він не міг точно встанови¬ти момент перетинання межі перехрестя (стоп-лінії) відповідно так,як з того місця, де він знаходився він їхав 15 хвилин.
Я діяв у відповідності до п.16.8 ПДР, який не тільки дозволяє, а зобов’язує водія, який виїхав на перехрестя на дозволяючий сигнал світлофора, продовжити рух у вка¬заному напрямку, незалежно від сигналу світлофора на виїзді, п.8.11 ПДР, який дозволяє водієві, який не може при зміні сигналу світлофора зупинити транспортний засіб у вка¬заному ПДР місці, не вдаючись до екстреного гальмування, продовжувати рух за умови забезпечення безпеки дорожнього руху. В даному випадку склалася саме така ситуація, що співробітником ДАІ, який склав протокол, не взято до уваги. Тобто фактично я діяв правомірно, і у моїх діях взагалі не було порушень вимог ПДР.
Також слід зазначити, що ст..122 КпАП України недаремно передбачає окре¬мо відповідальність за ряд звичайних порушень ПДР, окремо за такі, якими створе¬но аварійну обстановку, тобто у результаті яких інші учасники руху були змушені різко змінювати швидкість, напрямок руху або вживати інших заходів для забезпечення без¬пеки. В даному випадку сама наявність таких учасників руху, а тим більше такі їх дії, які б дозволили вважати створену їм обстановку аварійною, по справі нічим не підтверджено.
Слід зазначити, що особа, якій створено аварійну обстановку, у відповідності до КпАП України, є або потерпілим, якщо їй спричинено моральну або іншу шкоду, у відповідності до ст..269 КпАП, або свідком (оскільки їй відомо про вказані обставини), у відповідності до ст..272 КпАП. Якщо дійсно комусь створено аварійну обстановку, то це не може мати місце без наявності або потерпілого, або свідка. Між тим, у відповідності до ст..256 КпАП, якщо потерпілі або свідки є, то їх дані повинні бути вказані у протоколі про адміністративне правопорушення, наряду з іншими даними.
ПРОШУ:
Викликати у судове засідання та опитати особу, яка склала адміністративний протокол;
Викликати у судове засідання зазначених свідків;
Провадження у справі про адміністративне правопорушення, передбачене ст..122 ч.4 КпАП України, щодо мене, закрити, за відсутністю у моїх діях складу зазначеного пра¬вопорушення.
„ ” 200__р. Підпис
Додаток: матеріали, що характеризують особу, на ____ аркушах.
Такой вопрос ко всем - у меня на диктофон записано все как было - как милиция и ГАИ все оформляли -в слух ихнии не цензурные выражения и приколы, что типа я без прав ездию и нет у меня документов на транспортное средство.
Как их включить и прослушать в суде -записать на дикс и включить в ходотательсво:?:
Помогите подредактировать ХОДАТАЙСТВО В СУД ПО ДЕЛУ О СОЗДАНИИ АВАРИЙНОЙ ОБСТАНОВКИ

Может оттянуть всемя - чтобы про 3 месяца - до этого судья был в отпуске
