от таке в мене получилось. Хто в цих справах краще знається перегляньте скажіть чи все так, чи щось виправити. п.с. там в позові є пункт про те що інспектор склав протокол про те що я порушив швидкість в населеному пункті і + знак обмеження 50 км на год. як його правильно туди вписати? АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ про визнання протиправною та скасування постанови про накладення адміністративного стягнення за порушення Правил дорожнього руху України, закриття провадження по справі про адміністративне правопорушення від 08.06.2011 серія АМ1 № 076574
Цей позов підлягає розгляду в судах на підставі ст.288 ч.3 КУпАП України, яка прямо передбачає право особи оскаржити до районного (прирівняного до нього) суду постанову органів державної влади та посадових осіб, до яких належать і органи ДАІ та їх посадові особи. 08 червня 2011р. року близько 06-17 хв я, керуючи автомобілем Деу Нексія, державний номер ВК4645АН, який належить Монаху Валерію Дмитровичу, рухався по автомобільній дорозі Київ-Чоп в напрямку м. Рівне. Рухаючись з дотриманням правил дорожнього руху, о 06-17 на 87 км а/м Київ – Чоп , я був зупинений інспектором ДПС роти ОДДЗ м. Житомир сержантом міліції Проценком І.А.. Сержант міліції Проценко І.А. На моє прохання назвати причину зупинки він відповів, що я перевищив швидкісний режим і показав зафіксовану на приладі "Беркут" швидкість 105км/год. Після того, як я не погодився з тим, що ця швидкість належить моєму автомобілю, інспектор Проценко І.А.. пішов складати адміністративний протокол за перевищення мною швидкісного режиму в населеному пункті.і знаком 3.29 Під час складання протоколу у поясненнях я написав про свою незгоду з обвинуваченням, тим паче, що жодних доказів того, що саме я порушив правила дорожнього руху інспектор ДАІ мені не надав. Вважаю, що притягнення мене до адміністративної відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 122 КУпАП є незаконним, неправомірним, необґрунтованим, недоведеним з наступних причин: 1. Правопорушення я не скоював, оскільки завчасно скинув швидкість перед знаком населеного пункту і обмеження швидкості та їхав із дотриманням Правил дорожнього руху України. 2. У момент, близький до вимірювання швидкості та зупинки, попереду мого автомобіля з більшою швидкістю рухався автомобіль Тойота, якому ймовірно і належить швидкість, яку зафіксував інспектор приладом Беркут. 3. Як вбачається зі змісту протоколу про адміністративне правопорушення, у даному випадку використовувався вимірювач швидкості Беркут №0501094, що всупереч ст. 251 КУпАП не має функцій відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки. У протоколі та постанові відсутні докази того, що відображена на приладі Беркут швидкість належала саме моєму автомобілю. Фактично мені співробітником ДАІ, що склав протокол, було продемонстровано тільки швидкість та час, який ніби-то пройшов з моменту вимірювання швидкості, на приладі. Встановити та довести, що вимірювалася швидкість саме мого автомобіля неможливо, а за таких умов різниця у часі між зупинкою мене інспектором та показами приладу може означати, що насправді виміряна швидкість будь-якого автомобіля, який рухався у кількох сотнях метрів попереду або позаду мого автомобіля. З огляду на положення ст. 251 КУпАП, у якій міститься норма імперативного характеру щодо використання тільки тих технічних приладів та засобів що мають функції відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, вимірювач «Беркут» не може бути використаний як належний доказ по справі. 4. Під час вимірювання інспектор тримав вимірювальний пристрій у руці, що робить можливим рух та біг назустріч автомобілю, швидкість якого вимірюється, внаслідок чого відносна швидкість, зафіксована приладом, збільшується. 5. Крім того ані в протоколі, ані в постанові у справі про адміністративне правопорушення не наведено даних про допуск даного засобу вимірювальної техніки до застосування в Україні, повірку, похибки при вимірюваннях, що робить вимірювання незаконними у відповідності до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність». Слід нагадати, що у відповідності до ст.10-15 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», на вимірювання у сфері, у якій їх результат можуть бути використані у якості доказу по справі, розповсюджується державний метрологічний нагляд. За таких умов кожен засіб вимірювальної техніки має бути укомплектований документами про допуск даного типу засобів вимірювальної техніки для використання в Україні та про повірку даного примірника засобу вимірювальної техніки. Таких документів мені співробітником ДАІ надано не було. 6. Розгляд справи на місці, без підготовки та надання мені часу для звернення за правовою допомогою, подання документів, які характеризують особу, інших доказів по справі, - не тільки порушує мої права, передбачені ст.268 КУпАП, але й призводить до того, що при винесенні постанови не враховано особу, матеріальний стан та інші обставини, які слід враховувати при призначенні адміністративного стягнення відповідно до ст.33 КУпАП. За таких умов мої права при такому розгляді справи грубо порушено. Враховуючі вищевикладене вважаю, що постанова серія АМ1 № 076574 по справі про адміністративне правопорушення від 08 червня 2011 року винесена з порушеннями моїх прав та чинного законодавства, є необґрунтованою, протиправною, незаконною та підлягає скасуванню. Згідно ст.72 КАСУ в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов’язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. Відповідно до ч. 5 ст. 288 КУпАП, особа, яка оскаржила постанову у справі про адміністративне правопорушення, звільняється від сплати державного мита. На підставі викладеного, керуючись статтями 287, 288, 289 Кодексу України про адміністративні правопорушення та ст. 2,6-11,18,19,71 Кодексу адміністративного судочинства України, –
ПРОШУ: 1. Відповідно до ч. 5 ст. 288 КУпАП звільнити мене від сплати державного мита. 2. Постанову по справі про адміністративне правопорушення від 08.06.2011 року серія АМ 1 № 076574, про накладення на мене адміністративного стягнення по ст. 122 ч.3 КУпАП в розмірі 510 (п’ятсот десять) гривень визнати протиправною та скасувати. 3. Провадження по адміністративній справі – закрити, відповідно до п. 1 ст. 247 КУпАП в зв’язку з відсутністю в моїх діях складу адміністративного правопорушення.
ДОДАТКИ: 1. Копія постанови по справі про адміністративне правопорушення від 08.06.20011 року серія АМ1 №076574 – 1 аркуш. 2. Копія протоколу серія АР1 № 285937 – 1 аркуш. 3. Копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу – 1 аркуш.
Последний раз редактировалось ГлюкХР 16 июн 2011, 11:32, всего редактировалось 1 раз.
|