Текущее время: 20 июл 2025, 15:17

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Правила форума


ВНИМАНИЕ!! РАЗДЕЛ С ЖЕСТКОЙ МОДЕРАЦИЕЙ!

1. В этом разделе Вы можете создавать темы с просьбой о помощи в составлении исков, жалоб, заявлений.
2. Тема не должна дублировать уже существующую тему. Обязательно пользуйтесь поиском перед созданием темы.
3. Название темы должно коротко, но подробно описывать проблему.
4. Бессмысленные названия тем (eg. "Помогите", "Спасите", "Нужна помощь" строго запрещены.
5. При создании темы, максимально подробно опишите Вашу проблему с указанием детальной хронологии событий. Также, прикрепите все документы, которые имеются у Вас (копии протоколов, постановлений, актов и т. д.
5. Строго запрещено написание сообщений, не относящихся к теме. Писать можно только прямые вопросы и ответы правового характера в рамках темы.
6. После решения Вашего вопроса, если тема исчерпана, автор темы должен нажать кнопку "Принять ответ" в виде зеленой галочки в сообщении, в котором максимально подробно описан ответ на Ваш вопрос.

ТЕМЫ И СООБЩЕНИЯ, НАРУШАЮЩИЕ ДАННЫЕ ПРАВИЛА, БУДУТ УДАЛЯТЬСЯ БЕЗ ПРЕДУПРЕЖДЕНИЯ!



Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 38 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 02 сен 2010, 01:04 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 07 июл 2010, 12:03
Сообщений: 370
Откуда: Штат Вышгород
Авто: Шкода
Beatle писал(а):

напиши, чтоб не отфутболили так:
Цитата:
Чи дозволяється інспекторам ДПС незалежно від їхньої посади та звання використовувати для фото-, відеофіксації порушення правил дорожнього рух побутові відео-, фотокамери марки „Самсунг”, „Соні” і т.п., а також власні мобільні телефони тим самим порушуючи п.21 ст.11 Закон України „Про Міліцію”, який говорить про те, що "дозволяється використовувати передбачені нормативно-правовими актами технічні засоби, в тому числі засоби фото- і відеоспостереження, для виявлення та фіксування порушень правил дорожнього руху." Такими НПА э Наказ МВС України № 33 та Конституція України?


Зачем пихать это всё в вопрос если я это указал в 3-м абзаце...

_________________
В раю хорошо, а в аду знакомых больше))))


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 02 сен 2010, 07:32 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 26 мар 2010, 16:27
Сообщений: 4720
Авто: есть
Город: Первомайск
Можешь прочитать, что мне ответили в областном ГАИ на мой запрос viewtopic.php?f=41&t=2699

Чтоб не было повадно им сослаться на п.п.11 ст.12 я бы сейчас процитировал п.п.21. Но это сугубо ИМХО, решать тебе.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 02 сен 2010, 08:44 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 07 июл 2010, 12:03
Сообщений: 370
Откуда: Штат Вышгород
Авто: Шкода
Beatle писал(а):
Можешь прочитать, что мне ответили в областном ГАИ на мой запрос viewtopic.php?f=41&t=2699

Чтоб не было повадно им сослаться на п.п.11 ст.12 я бы сейчас процитировал п.п.21. Но это сугубо ИМХО, решать тебе.


Та впринципе я читал ;)

Вот, исправил 8-й и 9-й вопросы, думаю так должно быть нормально.

Цитата:
Начальнику Департамента Державної
автомобільної інспекції МВС України
Лозовому В.М.

04171, м. Київ, вул. Лук’янівська, 62
тел. 0 (44) 272-46-59




ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗАПИТ

Часто інспектори ДПС при складанні протоколу за перевищення швидкості мотивуються показаннями приладів „Беркут”, „Радіс”, „Сокол”, „Искра-1”, тобто таких, що не мають функцій фото-, відео-, кінозйомки, і відповідно не маючих жодних доказів належності швидкості зафіксованої цими приладами до автомобіля, який був зупинений. Тим самим порушуючи вимогу розпорядження МВС України № 466 від 21.05.2009 року пункт 1.6, в якому кажеться: „Виключити випадки складання відносно водіїв транспортних засобів адміністративних протоколів без доведення їхньої вини чи достатніх доказів допущення ними порушень ПДР (фото-, відеоматеріалів, показів свідків тощо).”

Також майже завжди інспектори ДПС при несенні служби ховаються самі, або ховають службовий автомобіль за зелені насадження, паркани, інші припарковані на узбіччі автомобілі, на дорогах виїзду з прилеглої території (АЗС, подвір’я житлових будинків, тощо), що унеможливлює побачити інспектора ДПС раніше того моменту коли автомобіль порівняєть з ним. Тим самим порушуючи вимогу розпорядження МВС України № 466 від 21.05.2009 року пункт 1.2, в якому кажеться: „Не допускати випадків здійснення контролю за дотриманням водіями правил дорожнього руху із місць, закритих для візуального огляду учасникам дорожнього руху (об'єкти дорожнього сервісу, зелені насадження тощо).”

У ст. 19 Конституції України говориться, що „Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.”. Згідно ст. 11 Закону України „Про Міліцію” інспекторам ДПС дозволяється зупиняти транспортні засоби в разі порушення правил дорожнього руху, наявних ознак, що свідчать про технічну несправність транспорту або забруднення ним навколишнього середовища, а також при наявності даних про те, що він використовується з протиправною метою, а також використовувати передбачені нормативно-правовими актами технічні засоби, в тому числі засоби фото- і відеоспостереження, для виявлення та фіксування порушень правил дорожнього руху. В Наказі МВС України № 33 від 01 березня 2010 року затверджений перелік засобів, які мають функції фото-, відео зйомки, а саме: „Рапира”, „Визир”, „Визир 03”, „Арена”, „TruCAM”. Як видно цей перелік є вичерпним.

Відповідно до ст. 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

Згідно ст. 32 Закону України „Про інформацію” під запитом щодо надання письмової або усної інформації у цьому Законі розуміється звернення з вимогою надати письмову або усну інформацію про діяльність органів законодавчої, виконавчої та судової влади України, їх посадових осіб з окремих питань.

Стаття 10 Закону України „Про інформацію” зазначає, що право на інформацію забезпечується зокрема: обов'язком органів державної влади, а також органів місцевого і регіонального самоврядування інформувати про свою діяльність та прийняті рішення;

Керуючись ст. ст. 9, 10, 32, 33 Закону України „Про інформацію”, ст. 5 Закону України „Про боротьбу з корупцією” прошу письмово, своєчасно, надати повні та змістовні відповіді на такі питання:

1. Чи дозволяється інспекторам ДПС незалежно від їхньої посади та звання порушувати вимоги Розпорядження МВС України № 466 від 21.05.2009 року пункт 1.6 складаючи протоколи про адміністративні правопорушення на основі показів технічних засобів для визначення швидкості руху „Беркут”, „Радіс”, „Сокол”, „Искра-1”?

2. Чи дозволяється інспекторам ДПС незалежно від їхньої посади та звання порушувати вимоги Розпорядження МВС України № 466 від 21.05.2009 року пункт 1.2?

3. Чи мають право інспектори ДПС на службовому автомобілі без увімкнення проблискового маячка синього або червоного кольору порушувати правила дорожнього руху (зупиняти та паркувати автомобіль на пішохідному переході та ближче 10 метрів до нього, на зупинках громадського транспорту або ближче 30 метрів до них, на тротуарах, на дорогах з круговим рухом, на виїздах з прилеглої території або ближче 10 метрів до них та ін.)

4. Чи мушу я виконувати вимоги інспектора ДПС, якщо він перед тим, як зупинити моє авто сам порушував вимоги Розпорядження МВС України № 466 від 21.05.2009 року або правила дорожнього руху?

5. Чи маю Я право, як водій, або як пішохід проводити фото-, відео-, кінозйомку інспекторів ДПС під час виконання їми своїх службових обов’язків?

6. Чи має право інспектор ДПС забороняти або перешкоджати мені проводити фото-, відео-, кінозйомку виконання їм своїх службових обов’язків?

7. Які можуть бути мої дії, як громадянина України, коли Я бачу порушення правил дорожнього руху з боку працівників ДАІ?

8. Чи дозволяється інспекторам ДПС незалежно від їхньої посади та звання зупиняти транспортні засоби з причин (наприклад: перевірка документів, відпрацювання району, проведення цільових операцій та ін.), які не вказані в п.п. 21 ст. 11 Закону України „Про Міліцію” тим самим перевищуючи свої службові повноваження порушуючи вимоги Закону України „Про міліцію” та Конституцію України?

9. Чи дозволяється інспекторам ДПС незалежно від їхньої посади та звання використовувати для фото-, відеофіксації порушення правил дорожнього руху побутові відео-, фотокамери марки „Самсунг”, „Соні” і т.п., а також власні мобільні телефони тим самим порушуючи п.п. 21 ст. 11 Закону України „Про Міліцію”, Наказ МВС України № 33 та Конституцію України?

10. Чи дозволяється інспекторам ДПС незалежно від їхньої посади та звання фотографувати або знімати мене на відео під час спілкування з ними тим самим порушуючи мої конституційні права, а саме ст. 32 Конституції України в якій говориться: „Ніхто не може зазнавати втручання в його особисте і сімейне життя, крім випадків, передбачених Конституцією України. Не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.”?

_________________
В раю хорошо, а в аду знакомых больше))))


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 07 сен 2010, 15:30 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 07 июл 2010, 12:03
Сообщений: 370
Откуда: Штат Вышгород
Авто: Шкода
Цитата:
Начальнику Департамента Державної
автомобільної інспекції МВС України
Лозовому В.М.

04171, м. Київ, вул. Лук’янівська, 62
тел. 0 (44) 272-46-59




ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗАПИТ

Часто інспектори ДПС при складанні протоколу за перевищення швидкості мотивуються показаннями приладів „Беркут”, „Радіс”, „Сокол”, „Искра-1”, тобто таких, що не мають функцій фото-, відео-, кінозйомки, і відповідно не маючих жодних доказів належності швидкості зафіксованої цими приладами до автомобіля, який був зупинений. Тим самим порушуючи вимогу розпорядження МВС України № 466 від 21.05.2009 року пункт 1.6, в якому кажеться: „Виключити випадки складання відносно водіїв транспортних засобів адміністративних протоколів без доведення їхньої вини чи достатніх доказів допущення ними порушень ПДР (фото-, відеоматеріалів, показів свідків тощо”.

Також майже завжди інспектори ДПС при несенні служби ховаються самі, або ховають службовий автомобіль за зелені насадження, паркани, інші припарковані на узбіччі автомобілі, на дорогах виїзду з прилеглої території (АЗС, подвір’я житлових будинків, тощо), що унеможливлює побачити інспектора ДПС раніше того моменту коли автомобіль порівняєть з ним. Тим самим порушуючи вимогу розпорядження МВС України № 466 від 21.05.2009 року пункт 1.2, в якому кажеться: „Не допускати випадків здійснення контролю за дотриманням водіями правил дорожнього руху із місць, закритих для візуального огляду учасникам дорожнього руху (об'єкти дорожнього сервісу, зелені насадження тощо).” , а також Наказ МВС України № 111 від 27.03.2009 року п.п. 24.1.5., в якому кажеться „При проведенні відпрацювань, якщо маршрут патрулювання не визначено карткою, вибирати місце несення служби таким чином, щоб знаходитися в межах чіткої видимості для всіх учасників дорожнього руху і мати можливість для своєчасного припинення правопорушення.”.

У ст. 19 Конституції України говориться, що „Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.”. Згідно ст. 11 Закону України „Про Міліцію” інспекторам ДПС дозволяється зупиняти транспортні засоби в разі порушення правил дорожнього руху, наявних ознак, що свідчать про технічну несправність транспорту або забруднення ним навколишнього середовища, а також при наявності даних про те, що він використовується з протиправною метою, а також використовувати передбачені нормативно-правовими актами технічні засоби, в тому числі засоби фото- і відеоспостереження, для виявлення та фіксування порушень правил дорожнього руху. В Наказі МВС України № 33 від 01 березня 2010 року затверджений перелік засобів, які мають функції фото-, відео зйомки, а саме: „Рапира”, „Визир”, „Визир 03”, „Арена”, „TruCAM”. Як видно цей перелік є вичерпним.

Відповідно до ст. 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

Згідно ст. 32 Закону України „Про інформацію” під запитом щодо надання письмової або усної інформації у цьому Законі розуміється звернення з вимогою надати письмову або усну інформацію про діяльність органів законодавчої, виконавчої та судової влади України, їх посадових осіб з окремих питань.

Стаття 10 Закону України „Про інформацію” зазначає, що право на інформацію забезпечується зокрема: обов'язком органів державної влади, а також органів місцевого і регіонального самоврядування інформувати про свою діяльність та прийняті рішення;

Керуючись ст. ст. 9, 10, 32, 33 Закону України „Про інформацію”, ст. 5 Закону України „Про боротьбу з корупцією” прошу письмово, своєчасно, надати повні та змістовні відповіді на такі питання:

1. Чи дозволяється інспекторам ДПС незалежно від їхньої посади та звання порушувати вимоги Розпорядження МВС України № 466 від 21.05.2009 року пункт 1.6 складаючи протоколи про адміністративні правопорушення на основі показів технічних засобів для визначення швидкості руху „Беркут”, „Радіс”, „Сокол”, „Искра-1”?

2. Чи дозволяється інспекторам ДПС незалежно від їхньої посади та звання порушувати вимоги Розпорядження МВС України № 466 від 21.05.2009 року пункт 1.2, а також Наказ МВС України № 111 від 27.03.2009 року п.п. 24.1.5.?

3. Чи мають право інспектори ДПС на службовому автомобілі без увімкнення проблискового маячка синього або червоного кольору порушувати правила дорожнього руху (зупиняти та паркувати автомобіль на пішохідному переході та ближче 10 метрів до нього, на зупинках громадського транспорту або ближче 30 метрів до них, на тротуарах, на дорогах з круговим рухом, на виїздах з прилеглої території або ближче 10 метрів до них та ін.)

4. Чи мушу я виконувати вимоги інспектора ДПС, якщо він перед тим, як зупинити моє авто сам порушував вимоги Розпорядження МВС України № 466 від 21.05.2009 року або правила дорожнього руху?

5. Чи маю Я право, як водій, або як пішохід проводити фото-, відео-, кінозйомку інспекторів ДПС під час виконання їми своїх службових обов’язків?

6. Чи має право інспектор ДПС забороняти або перешкоджати мені проводити фото-, відео-, кінозйомку виконання їм своїх службових обов’язків?

7. Які можуть бути мої дії, як громадянина України, коли Я бачу порушення правил дорожнього руху з боку працівників ДАІ?

8. Чи дозволяється інспекторам ДПС незалежно від їхньої посади та звання зупиняти транспортні засоби з причин (наприклад: перевірка документів, відпрацювання району, проведення цільових операцій та ін.), які не вказані в п.п. ст. 11 Закону України „Про Міліцію” тим самим перевищуючи свої службові повноваження порушуючи вимоги Закону України „Про міліцію” та Конституцію України?

9. Чи дозволяється інспекторам ДПС незалежно від їхньої посади та звання використовувати для фото-, відеофіксації порушення правил дорожнього руху побутові відео-, фотокамери марки „Самсунг”, „Соні” і т.п., а також власні мобільні телефони тим самим порушуючи п.п. 21 ст. 11 Закону України „Про Міліцію”, Наказ МВС України № 33 та Конституцію України?

10. Чи дозволяється інспекторам ДПС незалежно від їхньої посади та звання фотографувати або знімати мене на відео під час спілкування з ними тим самим порушуючи мої конституційні права, а саме ст. 32 Конституції України в якій говориться: „Ніхто не може зазнавати втручання в його особисте і сімейне життя, крім випадків, передбачених Конституцією України. Не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.”?

11. Чи повинен інспектор ДПС, після зупинки транспортного засобу на підставі підозри того, що дане авто може знаходитися в розшуку, і заявивши про це водію, підтвердити дану підозру документально (згідно Наказу МВС України 111 від 27.03.2009 п.п. 12.5. він має мати при собі список транспортних засобів, оголошених у розшук за останню добу, із зазначенням марки, державного реєстраційного номера, кольору, ідентифікаційного номера кузова, шасі (рами), особливих прикмет;)?

12. Чи дозволяється інспекторам ДПС незалежно від їхньої посади та звання порушувати вимоги Наказу МВС України № 111 від 27.03.2009 п.п. 28.5. називаючи водію, після зупинки його транспортного засобу, причину зупинки: „подібний автомобіль знаходиться в розшуку, перевірка документів”, якщо ІДПС має підозру, що автомобіль знаходиться в розшуку або використовується з протиправною метою?

13. Чи має право інспектор ДПС зупиняти транспортні засоби та проводити перевірку документів водія під приводом того, що даний автомобіль нібито знаходиться в розшуку, але не маючи орієнтування на даний автомобіль згідно п.п. 12.5. Наказу МВС України № 111 від 27.03.2009 року?



07.09.2010р.


Добавил 11, 12, 13 вопросы, и подредактировал 2-й вопрос (добавил туда приказ 111)

p.s.: всё, сегодня-завтра полюбому отправляю, уже задолбался сочинять, та и думаю 13-ти вопросов хватит им пока что :)

_________________
В раю хорошо, а в аду знакомых больше))))


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 07 сен 2010, 20:37 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 06 май 2010, 10:37
Сообщений: 404
много поломали копий по вопросу должен ли ИДПС предъявлять карточку маршрута патрулирования.Может включим в запрос этот вопрос?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 07 сен 2010, 22:43 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 07 июл 2010, 12:03
Сообщений: 370
Откуда: Штат Вышгород
Авто: Шкода
dvik писал(а):
много поломали копий по вопросу должен ли ИДПС предъявлять карточку маршрута патрулирования.Может включим в запрос этот вопрос?


Ну не знаю, впринципе я то не против... если завтра будет время, то подумаю как это сформулировать. Либо сформулируй сам, а я уже вставлю.

_________________
В раю хорошо, а в аду знакомых больше))))


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 08 сен 2010, 10:22 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 06 май 2010, 10:37
Сообщений: 404
Согласно «Інструкції з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС»:
6.3. Перебувати на визначеному місці несення служби відповідно до дислокації
10.6. На кожний маршрут патрулювання (пост) складається картка маршруту патрулювання, поста (додаток 4). Один примірник картки зберігається у відділах (відділеннях) Державтоінспекції МВС з обслуговування адміністративних територій міст, районів, районів у містах, другий видається старшому наряду ДПС на час несення служби.
Обязан ли инспектор ,остановивший ТС ,предоставить карточку маршрута патрулирования по требованию водителя , сомневающегося , что инспектор в настоящее время находится при исполнении служебных обязанностей ?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 12 сен 2010, 10:07 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 07 июл 2010, 12:03
Сообщений: 370
Откуда: Штат Вышгород
Авто: Шкода
Цитата:
Начальнику Департамента Державної
автомобільної інспекції МВС України
Лозовому В.М.

04171, м. Київ, вул. Лук’янівська, 62
тел. 0 (44) 272-46-59




ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗАПИТ

Часто інспектори ДПС при складанні протоколу за перевищення швидкості мотивуються показаннями приладів „Беркут”, „Радіс”, „Сокол”, „Искра-1”, тобто таких, що не мають функцій фото-, відео-, кінозйомки, і відповідно не маючих жодних доказів належності швидкості зафіксованої цими приладами до автомобіля, який був зупинений. Тим самим порушуючи вимогу розпорядження МВС України № 466 від 21.05.2009 року пункт 1.6, в якому кажеться: „Виключити випадки складання відносно водіїв транспортних засобів адміністративних протоколів без доведення їхньої вини чи достатніх доказів допущення ними порушень ПДР (фото-, відеоматеріалів, показів свідків тощо”.

Також майже завжди інспектори ДПС при несенні служби ховаються самі, або ховають службовий автомобіль за зелені насадження, паркани, інші припарковані на узбіччі автомобілі, на дорогах виїзду з прилеглої території (АЗС, подвір’я житлових будинків, тощо), що унеможливлює побачити інспектора ДПС раніше того моменту коли автомобіль порівняєть з ним. Тим самим порушуючи вимогу розпорядження МВС України № 466 від 21.05.2009 року пункт 1.2, в якому кажеться: „Не допускати випадків здійснення контролю за дотриманням водіями правил дорожнього руху із місць, закритих для візуального огляду учасникам дорожнього руху (об'єкти дорожнього сервісу, зелені насадження тощо).”, а також Наказ МВС України № 111 від 27.03.2009 року п.п. 24.1.5., в якому кажеться „При проведенні відпрацювань, якщо маршрут патрулювання не визначено карткою, вибирати місце несення служби таким чином, щоб знаходитися в межах чіткої видимості для всіх учасників дорожнього руху і мати можливість для своєчасного припинення правопорушення.”.

У ст. 19 Конституції України говориться, що „Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.”. Згідно ст. 11 Закону України „Про Міліцію” інспекторам ДПС дозволяється зупиняти транспортні засоби в разі порушення правил дорожнього руху, наявних ознак, що свідчать про технічну несправність транспорту або забруднення ним навколишнього середовища, а також при наявності даних про те, що він використовується з протиправною метою, а також використовувати передбачені нормативно-правовими актами технічні засоби, в тому числі засоби фото- і відеоспостереження, для виявлення та фіксування порушень правил дорожнього руху. В Наказі МВС України № 33 від 01 березня 2010 року затверджений перелік засобів, які мають функції фото-, відео зйомки, а саме: „Рапира”, „Визир”, „Визир 03”, „Арена”, „TruCAM”. Як видно цей перелік є вичерпним.

Відповідно до ст. 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

Стаття 10 Закону України „Про інформацію” зазначає, що право на інформацію забезпечується зокрема: обов'язком органів державної влади, а також органів місцевого і регіонального самоврядування інформувати про свою діяльність та прийняті рішення;

Згідно ст. 32 Закону України „Про інформацію” під запитом щодо надання письмової або усної інформації у цьому Законі розуміється звернення з вимогою надати письмову або усну інформацію про діяльність органів законодавчої, виконавчої та судової влади України, їх посадових осіб з окремих питань.

У ст. 33 Закону України „Про Інформацію” кажеться, що термін вивчення запиту на предмет можливості його задоволення не повинен перевищувати десяти календарних днів, а задоволення запиту здійснюється протягом місяця, якщо інше не передбачено законом.

Керуючись ст. ст. 2, 5, 9, 10, 22, 32, 33 Закону України „Про інформацію”, ст. 5 Закону України „Про боротьбу з корупцією” прошу письмово, своєчасно, надати повні та змістовні відповіді з відповідними посиланнями на нормативно-правові акти на такі питання:

1. Чи дозволяється інспекторам ДПС незалежно від їхньої посади та звання порушувати вимоги Розпорядження МВС України № 466 від 21.05.2009 року пункт 1.6 складаючи протоколи про адміністративні правопорушення на основі показів технічних засобів для визначення швидкості руху „Беркут”, „Радіс”, „Сокол”, „Искра-1”?

2. Чи дозволяється інспекторам ДПС незалежно від їхньої посади та звання порушувати вимоги Розпорядження МВС України № 466 від 21.05.2009 року пункт 1.2, а також Наказ МВС України № 111 від 27.03.2009 року п.п. 24.1.5.?

3. Чи мають право інспектори ДПС на службовому автомобілі без увімкнення проблискового маячка синього або червоного кольору порушувати правила дорожнього руху (зупиняти та паркувати автомобіль на пішохідному переході та ближче 10 метрів до нього, на зупинках громадського транспорту або ближче 30 метрів до них, на тротуарах, на дорогах з круговим рухом, на виїздах з прилеглої території або ближче 10 метрів до них та ін.)

4. Чи мушу я виконувати вимоги інспектора ДПС, якщо він перед тим, як зупинити моє авто сам порушував вимоги правил дорожнього руху або Розпорядження МВС України № 466 від 21.05.2009 року або Наказ МВС України № 111 від 27.03.2009 року або Закони України або Конституцію України?

5. Чи маю Я право, як водій, або як пішохід проводити фото-, відео-, кінозйомку інспекторів ДПС під час виконання їми своїх службових обов’язків?

6. Чи має право інспектор ДПС забороняти або перешкоджати мені проводити фото-, відео-, кінозйомку виконання їм своїх службових обов’язків?

7. Які можуть бути мої дії, як громадянина України, коли Я бачу порушення правил дорожнього руху з боку працівників ДАІ?

8. Чи дозволяється інспекторам ДПС незалежно від їхньої посади та звання зупиняти транспортні засоби з причин (наприклад: перевірка документів, відпрацювання району, проведення цільових операцій та ін.), які не вказані в п.п. ст. 11 Закону України „Про Міліцію” тим самим перевищуючи свої службові повноваження порушуючи вимоги Закону України „Про міліцію” та Конституцію України?

9. Чи дозволяється інспекторам ДПС незалежно від їхньої посади та звання використовувати для фото-, відеофіксації порушення правил дорожнього руху побутові відео-, фотокамери марки „Самсунг”, „Соні” і т.п., а також власні мобільні телефони тим самим порушуючи п.п. 21 ст. 11 Закону України „Про Міліцію”, Наказ МВС України № 33 та Конституцію України?

10. Чи дозволяється інспекторам ДПС незалежно від їхньої посади та звання фотографувати або знімати мене на відео під час спілкування з ними тим самим порушуючи мої конституційні права, а саме ст. 32 Конституції України в якій говориться: „Ніхто не може зазнавати втручання в його особисте і сімейне життя, крім випадків, передбачених Конституцією України. Не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.”?

11. Чи повинен інспектор ДПС, після зупинки транспортного засобу на підставі підозри того, що дане авто може знаходитися в розшуку, і заявивши про це водію, підтвердити дану підозру документально (згідно Наказу МВС України 111 від 27.03.2009 п.п. 12.5. він має мати при собі список транспортних засобів, оголошених у розшук за останню добу, із зазначенням марки, державного реєстраційного номера, кольору, ідентифікаційного номера кузова, шасі (рами), особливих прикмет;)?

12. Чи дозволяється інспекторам ДПС незалежно від їхньої посади та звання порушувати вимоги Наказу МВС України № 111 від 27.03.2009 п.п. 28.5. називаючи водію, після зупинки його транспортного засобу, причину зупинки: „подібний автомобіль знаходиться в розшуку, перевірка документів”, якщо ІДПС має підозру, що автомобіль знаходиться в розшуку або використовується з протиправною метою?

13. Чи має право інспектор ДПС зупиняти транспортні засоби та проводити перевірку документів водія під приводом того, що даний автомобіль нібито знаходиться в розшуку, але не маючи орієнтування на даний автомобіль згідно п.п. 12.5. Наказу МВС України № 111 від 27.03.2009 року?

14. Чи повинен інспектор ДПС пред’явити мені на мою вимогу дислокацію маршрутів патрулювання і постів або карту маршруту патрулювання, які він мусить мати при собі та дотримуватись згідно п.п. 6.3. та п.п. 10.6. Наказу МВС України № 111 від 27.03.2009 року для того щоб Я впевнився в тому, що інспектор ДПС в даний момент дійсно знаходиться при виконанні службових обов’язків та на посту, який не суперечить маршруту патрулювання та дислакацї затвердженої його керівництвом?



10.09.2010р.



Вот, добавил пункт 14. сформулировано возможно немного по рагульному... но как смог. Хотя ответ заранее знаю, скажут, что не обязаны ничего показывать, это служебная документация.
Вобщем отправил 10.09.2010, будем ждать ответа. 8-)

_________________
В раю хорошо, а в аду знакомых больше))))


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 24 сен 2010, 16:00 
Не в сети
Прохожий

Зарегистрирован: 31 авг 2009, 10:50
Сообщений: 15
Откуда: Изюм-Харьков-Киев
ответа не было?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 27 сен 2010, 10:28 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 07 июл 2010, 12:03
Сообщений: 370
Откуда: Штат Вышгород
Авто: Шкода
Неа... пришло только с почты подтверждение, что было доставлено (не помню какого числа доставлено).

_________________
В раю хорошо, а в аду знакомых больше))))


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 28 сен 2010, 22:50 
Не в сети
Новобранец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 01 сен 2010, 19:23
Сообщений: 58
Откуда: Христиновка, Черкасская обл.
Авто: VW Bora
интересно когда придет ответ и какое будет содержание?

_________________
Лучше гор могут быть только горы.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 29 сен 2010, 10:10 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 07 июл 2010, 12:03
Сообщений: 370
Откуда: Штат Вышгород
Авто: Шкода
ну то да... интересно конечно...
Мне вот интересно в какую прокуратуру если что на них писать, если они в сроки не уложатся...
Уже можно по идее писать, что в 10 дневный срок не уведомили меня о рассмотрении моего запроса. Письмо им доставили 14.09, а сегодня 29.09

_________________
В раю хорошо, а в аду знакомых больше))))


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 02 окт 2010, 10:33 
Не в сети
Новобранец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 01 сен 2010, 19:23
Сообщений: 58
Откуда: Христиновка, Черкасская обл.
Авто: VW Bora
FuCkm@N писал(а):
ну то да... интересно конечно...
Мне вот интересно в какую прокуратуру если что на них писать, если они в сроки не уложатся...
Уже можно по идее писать, что в 10 дневный срок не уведомили меня о рассмотрении моего запроса. Письмо им доставили 14.09, а сегодня 29.09


Ну что отправлена жалоба?

_________________
Лучше гор могут быть только горы.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 02 окт 2010, 17:44 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 07 июл 2010, 12:03
Сообщений: 370
Откуда: Штат Вышгород
Авто: Шкода
неа, я ж написал, что не знаю куда именно пистаь, в какую прокуратуру.
да и времени щас нету, на работе за троих работаю... запара не реальная :?

_________________
В раю хорошо, а в аду знакомых больше))))


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 10 окт 2010, 14:50 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 07 июл 2010, 12:03
Сообщений: 370
Откуда: Штат Вышгород
Авто: Шкода
Да уж... вот не ожидал я вчера в час ночи (ну или точнее уже сегодня) возвращаясь домой обнаружить в почтовом ящичке заветное письмецо :)
Но после прочтения я был в полном ахуе (пардон за мой французкий). Как так можно отвечать... Вобщем читайте:

Изображение Изображение

_________________
В раю хорошо, а в аду знакомых больше))))


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 38 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 12


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: