Отправили такое:
АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ
(про оскарження рішень суб’єкту владних повноважень у справі про притягнення до адміністративної відповідальності)
31 серпня 2012 року, я рухаючись по вул.. Садовій в м. Корюківці на власному автомобілі Wolksvagen LT-35 державний № ******** близько 15години 30 хвилин був зупинений інспектором Корюківського ВДАІ старшим лейтенантом Солохненком Олегом Володимировичем. Не назвавши причини зупинки, інспектор склав на мене протокол серії ВХ1№261734, що нібито мною порушено п.31.4 ПДР та виніс постанову серії СВ1№072531 по частині 1 статті 121 КУпАП чим притягнув мене до адміністративної відповідальності у вигляді штрафу 340 грн.00коп. З цим я не можу погодитись з наступних підстав:
Згідно статті 35 Закону України «Про Дорожній рух» Обов'язковому технічному контролю не підлягають:
1) легкові автомобілі усіх типів, марок і моделей, причепи (напівпричепи) до них (крім таксі та автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку), мотоцикли, мопеди, мотоколяски та інші прирівняні до них транспортні засоби - незалежно від строку експлуатації;
2) легкові автомобілі, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, вантажні автомобілі незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепи до них - із строком експлуатації до двох років.
Згідно Постанові КМУ від 8 травня 1993 р. № 340 Про затвердження Положення про порядок видачі посвідчень водія та допуску громадян до керування транспортними засобами:
Категорія В - автомобілі, дозволена максимальна маса яких не перевищує 3500 кілограмів (7700 фунтів), а кількість сидячих місць, крім сидіння водія, - восьми; Тобто по цій класифікації транспортних засобів фургони вагою до 3500кг. І кількістю сидячих місць, крім сидіння водія не більше восьми відносяться лише до категорії В,тобто до легкових автомобілів.
Згідно Державного стандарту України ДСТУ 3649-97 «Засоби транспортні дорожні»:
Категорія М 1 - транспортні засоби, що мають не більше 8 місць для сидіння, крім місця водія.
Категорія М 2 - транспортні засоби, що мають не більше 8 місць для сидіння, крім місця водія, с повною масою до 5 т.
Категорія М 3 - транспортні засоби, що мають не більше 8 місць для сидіння, крім місця водія., с повною масою понад 5 т.
Категорія N – транспортні засоби ( вантажні автомобілі, автомобілі-тягачі, а також їхні шасі із змонтованим на них устаткуванням),призначені для перевезення вантажів або, принаймі,чотири колеса,або три колеса і максимальну масу, яка перевищує 1т. Категорія N 1 – транспорті засоби з повною масою до 3,5 т.
Категорія N 2 - транспорті засоби з повною масою від 3,5 до 12 т.
Категорія N 3 - транспорті засоби з повною масою понад 12 т.
Отже по цій класифікації транспортних засобів фургони вагою до 3500кг. І кількістю сидячих місць, крім сидіння водія не більше восьми відносяться лише до категорії М1,тобто до легкових автомобілів.
Згідно категоріям транспортних засобів по класифікації Комітета по внутрішньому транспорту Європейскої экономічної комісії ООН (КВТ ЕЭК ООН):
Категорія M1 - механічні ТЗ для перевезення пассажирів, які мають не менш ніж 4 колеса і не більш ніж 8 місць для сидіння (крім місця водія).
Категорія N1 - механічні ТЗ для перевезення вантажу, максимальна маса яких не більш ніж 3,5 т.
Категорія M2 - механічні ТЗ для перевезення пасажирів, які мають більш ніж 8 місць для сидіння (крім місця водія) и максимальна маса яких не більш ніж 5 т.
Категорія M3 - механічні ТЗ для перевезення пасажирів, які мають більш ніж 8 місць для сидіння (крім місця водія) и маса яких понад5 т.
Категорія N2 - механічні ТЗ для перевезення вантажів, максимальна маса яких понад 3,5 т, але більше 12 т.
Категорія N3 - механічні ТЗ для перевезення вантажів, максимальна маса яких понад 12 т.
Отже по цій класифікації транспортних засобів фургони вагою до 3500кг. І кількістю сидячих місць, крім сидіння водія не більше восьми відносяться лише до категорії М1,тобто до легкових автомобілів.
Згідно категоріям транспортних засобів по класифікації Віденської Конвенції про дорожній рух:
Категорія В - автомобілі, максимальна маса яких не більш ніж 3,5 т і число місць для сидіння , крім сидіння водія, не більше 8
Категорія D - автомобілі, призначені для перевезення пасажирів і мають більше 8 місць для сидіння, крім місця водія.
Категорія C - автомобілі, за виключенням відносящихся до категорії D, допустима максимальна маса яких понад 3,5 т.
Отже по цій класифікації транспортних засобів фургони вагою до 3500кг. І кількістю сидячих місць, крім сидіння водія не більше восьми відносяться лише до категорії В,тобто до легкових автомобілів.
Згідно ПДР, які у відповідності з Законом «Про Дорожній рух» встановлюють єдиний порядок дорожнього руху по всій території України, в пункті 31.4.1 присутня класифікація транспортних засобів по типам:
1. Легкові автомобілі та їхні модифікації для
перевезення вантажів
2. Автобуси
3. Вантажні автомобілі з дозволеною максимальною
масою до 12 т включно
4. Вантажні автомобілі з дозволеною максимальною
масою понад 12 т
5. Автопоїзди, тягачами яких є легкові автомобілі та
їхні модифікації для перевезення вантажу
6. Автопоїзди, тягачами яких є вантажні автомобілі
Отже фургони вагою до 3,5 тон і кількістю місць для сидіння не більше ніж 8 є – легковими автомобілями або їх модифікацією для перевезення вантажу, якщо такі транспортні засоби не використовуються для роботи в таксі або для перевезення вантажу з метою отримання прибутку ,- вони не підлягають обов`язковому технічному контролю.
Також на Першому автомобільному каналі в програмі «Мобільний автоадвокат»замісник начальника УДАІ УМВС України полковник міліції Володимир Рєзніков заявив: згідно статті 35 Закона Про дорожній рух обов`язковому технічному контролю не підлягають : легкові автомобілі всіх типов,марок і моделей,причепи до них (крім таксі і автомобілів, які використовуються для перевезення пасажирів або вантажу з метою отримання прибутку), мотоцикли, мопеди, мотоколяски та інші приравнені до них транспортні засоби ,- незалежно від строка експлуатації. В Законі відсутні вимоги до мікроавтобусів, фургонів та пікапам і це було нагодою для претензій з боку інспекторів ДАІ до власників цих транспортних засобів по поводу проходження обов`язкового технічного контролю.
Також згідно ст. 17 Закону України «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» Договори обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників транспортних засобів, що підлягають обов'язковому технічному контролю, укладаються на строк, що не перевищує строку чергового проходження транспортним засобом обов'язкового технічного контролю відповідно до вимог Закону України "Про дорожній рух" ( 3353-12 ). { Пункт 17.1 статті 17 доповнено абзацом сьомим згідно із Законом N 3565-VI ( 3565-17 ) від 05.07.2011 }.Інпектор перевірив у мене договір страхування, який би у разі необхідності проходження технічного контролю мені б просто не видали, а раз видали – то значить , що я нічого не порушував.
Прошу:
1. Прийняти адміністративний позов до розгляду та відкрити провадження у справі.
2. Призупинити до винесення рішення по справі дію постанови СВ1№072531.
3. Постанову СВ1№072531 в частині про притягнення мене до адміністративної відповідальності за ст.121, ч.1. – скасувати.
Ждём решения! Огромное спасибо пішохід

Информационный запрос тоже отправлен.