По этой теме и моя история. 30.01.12 в Вышгороде меня останавливает инспектор и предъявляет нарушение п.19.1 Правил дорожнього руху України, відповідальність за яке передбачена ч.2 ст.122 КУпАП. (езда без света в тёмное время суток). Действительно я ехал без света
Денег я не даю принципиально, заявляю инспектору о подаче "клопотання про розгляд справи за місцем мого проживання", из машины невыхожу, предьявляю доки, начинаю заполнять скаченное на этом сайте клопотання. Инспектор переписав на морозе мои данные удаляется в служебную машину и через двадцать минут проносит протокол и......

постанову (мудак).
Мои действия - АДМІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ в суд!!! Причина несогласия - нарушение моих прав на юр. поддержку, и пр., вынос постановы на месте а не в админпрактике.
12 марта в суд, отпишу чем всё закончится и дальнейшие мои действия. Сужусь в первый раз, но настроен на победу

(может я наивен?) Вот, что я в Суд написал, правда забыл постанову скасувати.
До Оболонського районного суду
Украина, Київ 04212, вул.Тимошенко 2є
тел.: (044) 418-73-60
Позивач: ХХХХХХХХХХ, м. Київ, вул. ХХХХХХХХХХХХ кв. ХХ, тел. 044-ХХХХХХ
Відповідач: Інспектор ВДАІ Вишгородського РВ лейтенант міліції Школьний Микола Миколайович, нагрудний знак № КМ 0807,
інші засоби зв’язку невідомі
АДМІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ
в справі про адміністративне правопорушення
Про визнання незаконною та скасування постанови про накладення адміністративного стягнення за порушення Правил дорожнього руху України, закриття провадження по справі про адміністративне правопорушення.
30 січня 2012 року інспектором ВДАІ Вишгородського РВ лейтенантом міліції Школьним М. М. нагрудний знак № КМ 0807 (далі – Інспектор ДПС) відносно мене було складено протокол про адміністративне правопорушення серія АІ № 400725 (копія протоколу додається) за порушення п.19.1 Правил дорожнього руху України, відповідальність за яке передбачена ч.2 ст.122 КУпАП. (далі - Протокол) від 30.01.2012 р.
До складання протоколу я повідомив Інспектора ДПС, що хочу скористатись своїм законним правом заявити клопотання про розгляд справи за місцем мого проживання. Інспектор мені не відмовив і переписавши мої данні пішов у службову машину складати на мене протокол, а я в цей час складав клопотання про місце розгляду справи за місцем мого проживання. Через деякий час Інспектор ДПС повернувся до мене і я відразу надав йому своє клопотання, зазначивши це у протоколі що склав інспектор ДПС Школьний М. М.
Уважно читаючи протокол, я зрозумів, що інспектор цинічно проігнорував моє клопотання і вже склав на мене постанову №АІ1207279, як це було зазначено у протоколі. На думку інспектора моє порушення повністю доказане і він не бачить ніякого сенсу у додаткових поясненнях, з’ясуваннях обставин і клопотаннях від мене.
Це свідчить про порушення Інспектором ДПС моїх прав на справедливий та неупереджений розгляд справи про притягнення мене до адміністративної відповідальності. При розгляді справи Інспектором ДПС не були з’ясовані всі обставини, перелічені ст. 280 КУпАП., виносячи на місці постанову про накладення адміністративного стягнення, інспектор ДПС грубо порушив мої права, оскільки встановлений ним проміжок часу, протягом якого буде розглядатися справа, не відповідає реальній можливості скористатися всіма наданими громадянину України правами, зокрема, правом на правову допомогу.
Інспектор ДПС не вручив мені постанову, з його слів я маю її отримати по почті (свідок хххххххххх).
На час написання цього Позову я постанову не отримав.
Окрім того, у відповідності до п.п.7.7, 16.6 Інструкції з питань діяльності підрозділів ДПС ДАІ МВС, затвердженої наказом МВС України від 27.03.2009 р. №111, за всіма виявленими порушеннями ПДР інспекторами ДПС складаються протоколи про адміністративні правопорушення, які після закінчення зміни здаються командирові підрозділу ДПС, чи особі, яка його замінює, або працівникові, на якого покладено ці обов’язки, для реєстрації та передачі до відділів (відділень) ДАІ МВС з обслуговування адміністративних територій міст, районів, районів у містах протягом однією доби.
Також, відповідно до положення п. 12.4 Інструкції з оформлення працівниками Державтоінспекції МВС матеріалів про адміністративні порушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, затвердженої Наказом МВС України від 26.02.2009 року № 77 відповідно до своїх функціональних обов'язків не має право самостійно виносити постанови у справах про адміністративні правопорушення, оскільки відповідно цієї ж Інструкції таке право надано тільки інспекторам з адміністративної практики Державтоінспекції МВС України.
Таким чином, повноважень щодо винесення постанови про накладення штрафу на місті вчинення правопорушення інспектору ДПС не надано.
В даному випадку я не мав можливість скористатися наданими мені правами, недодержання зазначених вимог нормативно-правових актів, як мені вважається, є наслідком протиправних дій інспектора.
ПРОШУ:
1. Прийняти позовну заяву до розгляду.
2. Витребувати в процесі досудової підготовки із ВДАІ Вишгородського РВ постанову серії № АІ1207279 від 30 січня 2012 року, виписану відносно мене.
3. На час розгляду справи, в порядку забезпечення позовної заяви, відповідною ухвалою зупинити дію постанови серії № АІ1207279 від 30 січня 2012 року, на підставі ч.1, 2, 3 ст. 117 КАС України.
4. Визнати протиправними дії Інспектора ВДАІ Вишгородського РВ лейтенанта міліції Школьного Миколи Миколайовича.
Додатки:
1. Копія протоколу про адміністративні правопорушення серія АІ № 400725 від 30 січня 2012 року.
2. Копія паспорту (з аркушем реєстрації).
06 лютого 2012 року.