Текущее время: 07 авг 2025, 12:40

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Правила форума


ВНИМАНИЕ!! РАЗДЕЛ С ЖЕСТКОЙ МОДЕРАЦИЕЙ!

1. В этом разделе Вы можете создавать темы с просьбой о помощи в составлении исков, жалоб, заявлений.
2. Тема не должна дублировать уже существующую тему. Обязательно пользуйтесь поиском перед созданием темы.
3. Название темы должно коротко, но подробно описывать проблему.
4. Бессмысленные названия тем (eg. "Помогите", "Спасите", "Нужна помощь" строго запрещены.
5. При создании темы, максимально подробно опишите Вашу проблему с указанием детальной хронологии событий. Также, прикрепите все документы, которые имеются у Вас (копии протоколов, постановлений, актов и т. д.
5. Строго запрещено написание сообщений, не относящихся к теме. Писать можно только прямые вопросы и ответы правового характера в рамках темы.
6. После решения Вашего вопроса, если тема исчерпана, автор темы должен нажать кнопку "Принять ответ" в виде зеленой галочки в сообщении, в котором максимально подробно описан ответ на Ваш вопрос.

ТЕМЫ И СООБЩЕНИЯ, НАРУШАЮЩИЕ ДАННЫЕ ПРАВИЛА, БУДУТ УДАЛЯТЬСЯ БЕЗ ПРЕДУПРЕЖДЕНИЯ!



Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 48 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3, 4  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 17 янв 2012, 21:30 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2010, 18:01
Сообщений: 10498
yash77 писал(а):
1)Чекати розгляду справи?

звичайно і готуати шпаргалку.
поюзай на сайті пошук було декілька схожих тем.
yash77 писал(а):
2) Писати заяву про визнання протоколу незаконним?

може не спішити,краще при розгляді справу закрити,ніж вони підготуються до цього.
yash77 писал(а):
3)Писати скаргу, яку?

п 2
просто треба парочка запитів
1 до дилера офіційного Зіл в Україні,мол чи є запчастини такі то...чи випускаються такі моделі,чи можна придбати..

_________________
ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 17 янв 2012, 21:32 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 14 фев 2011, 06:43
Сообщений: 2965
Откуда: Веселиново
Авто: Красный Lanos
Сообщение, не относящиеся к теме
До Веселинівського районного суду
******

Позивач:
Хижняк *******


Відповідач №1 :
УДАI УМВС України в Черкаськiй областi.
Адреса: 18000, м.Черкаси, вул. Л.Українки, 21,
тел. (0472) 39-32-11, 36-02-02, 39-32-02,
e-mail: [email protected],

Відповідач №2 :
Ніженський Юрій Олексійович,
інспектор Уманської роти ДПС в Черкаськiй областi
18000, м.Черкаси, вул. Л.Українки, 21,
УДАI УМВС України в Черкаськiй областi.
Телефон місця служби: (0472) 39-32-11


АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ.



Цей позов підлягає розгляду у судах на підставі ст.288 ч.3 КУпАП України, яка прямо передбачає право особи оскаржити до районного (прирівняного до нього) суду постанову органів державної влади та посадових осіб, до яких належать і органи ДАІ та їх посадові особи.
23.09.2011 року в 4.30 пасажирський мікроавтобус ГАЗ 3221 держ. № ВЕ 4010 АА (копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу в додатку), яким я управляв, був невмотивовано зупинений на 210 км дороги Київ-Одеса інспектором ДАЇ старшим прапорщиком Ніженським Юрієм Олексійовичем нагрудний значок ЧК0312 - надалі-інспектор. Першими словами якого були «Документи на вантаж».

Згідно Інструкції з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС №111, п. 14.5. Під час звернення до водія працівник Державтоінспекції МВС зобов'язаний привітатися, повідомити про причину зупинки транспортного засобу і суть скоєного правопорушення, чітко й зрозуміло відрекомендуватися (назвати свою посаду, звання та прізвище) та висловити вимогу про передачу водієм посвідчення на право керування транспортним засобом, реєстраційного документа на транспортний засіб та поліса (сертифіката) обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів для перевірки.
{ Пункт 14.5 глави 14 в редакції Наказу Міністерства внутрішніх справ N 131 ( z0552-11 ) від 08.04.2011 }

Цю вимогу Інструкції інспектор не виконав. На вимогу працівника ДАІ, я передав документи зазначені в п.2.1 ПДР, та запитав у інспектора його посвідчення та номер жетону.

Перевіривши мої документи, інспектор визначив, що я порушив ПДР, а саме "керував мікроавтобусом ГАЗ 3221 номерний знак ВЕ 4010 АА, який переобладнав з пасажирського в вантажний, без погодження з ДАІ, чим порушив пункт ПДР 32.1.є», і в 4.50 год. 23.09.2011 склав протокол, яким мене було звинувачено в керуванні автомобіля з вказаною технічною несправністю та виніс постанову серії СА № 287659 в справі про адміністративне порушення, передбачене ч.1 ст. 121 КУпАП, якою було накладене стягнення у виглядi штрафу у розмірі 425 грн. Інспектор склав протокол, але копію протоколу мені не наддав.

Прошу суд врахувати також і те, що жодних доказів моєї вини, передбачених чинними законодавчими і підзаконними актами, справа не містить. Інспектором ДПС не надано по справі жодного доказу, вказаних в ст. 251 КУпАП України (окрім протоколу, складеного працівником ДАІ): пояснень потерпілих, свідків, висновків експерта, показів технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху. Тим самим працівник ДАІ порушив вимоги і відомчих нормативних актів МВС,

Незважаючи на те, що згідно ст.. 251 КУпАП, доказами є також пояснення особи, що притягається до відповідальності, у постанові інспектором ДПС фактично не наведено будь-якої оцінки моїх доказів, чим було грубо порушено Постанову Пленуму Верховного суду України від 23 грудня 2005 року №14 «Про практику застосування судами України законодавства у справах про деякі злочини проти безпеки дорожнього руху та експлуатації транспорту, а також про адміністративне правопорушення на транспорті» п. 24 «Зміст постанови має відповідати вимогам передбаченим статтям 283 та 284 КУпАП. У ній, зокрема, потрібно навести докази, на яких ґрунтується висновок про вчинення особою адміністративного правопорушення, та зазначити мотиви відхилення інших доказів, на які посилався порушник, чи висловлення останнім доводів».

Правдивість моїх слів можуть підтвердити свідки, які знаходились в салоні, це ***** і Хиж******, місце проживання смт. Веселинове, вул. *****.

Із зазначеною постановою не погоджуюсь, оскільки вона суперечить і «Закону України Про дорожній рух», та підлягає скасуванню за наступних підстав:

Стаття 32. Основні вимоги щодо переобладнання транспортних засобів

Переобладнання транспортних засобів, тобто зміна типу або марки (моделі), призначення чи параметрів конструкції транспортних засобів, що перебувають в експлуатації, шляхом установки кабіни, кузова чи їх деталей, спеціального обладнання і номерних агрегатів, не передбачених нормативно-технічною документацією на даний транспортний засіб, повинно відповідати правилам, нормативам і стандартам України.
Не дозволяється без погодження з виробниками транспортних засобів та їх складових частин або іншої спеціально уповноваженої на це Кабінетом Міністрів України організації переобладнання, що призводить до зміни повної маси та її розподілу по осях, розміщення центру ваги, типу двигуна, його ваги і потужності, колісної бази чи колісної формули, системи гальмового і рульового керування та трансмісії. ( Частина друга статті 32 в редакції Закону N 234/94-ВР від 10.11.94 )
При переобладнанні п'яти і більше транспортних засобів повинні виконуватися вимоги статті 30 цього Закону.
Переобладнання, що призвело до зміни облікових даних механічного транспортного засобу, повинно бути відображено у його реєстраційних документах.

Стаття 33. Основні вимоги щодо технічного стану транспортних засобів, що перебувають в експлуатації

Технічний стан транспортних засобів, що перебувають в експлуатації, у частині, що стосується безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища, має відповідати правилам, нормативам і стандартам, затвердженим у встановленому порядку.
Обов'язок щодо забезпечення належного технічного стану транспортних засобів покладається на їх власників або інших осіб, які їх експлуатують, згідно з чинним законодавством.

У ч.1 ст . 32 ЗУ "Про дорожній рух" визначений термін "переобладнання" де законодавець визначає що цей термін пов'язаний з "установкою" кабіни, кузова чи їх деталей, спеціального обладнання і номерних агрегатів не передбачених нормативно-технічною документацією на даний транспортний засіб, повинне відповідати правилам, нормативам і стандартам України.
Виходячи з ч.1 ст. 32 ЗУ "Про дорожній рух" демонтаж сидінь не є установкою кабіни, кузова чи їх деталей, спеціального обладнання і номерних агрегатів не передбачених нормативно-технічною документацією на даний транспортний засіб(переобладнанням), а має протилежну дію – демонтаж.
Розглядаючи ч.2 ст. 32 ЗУ "Про дорожній рух" Не дозволяється без погодження з виробниками транспортних засобів та їх складових частин або іншої спеціально уповноваженої на це Кабінетом Міністрів України організації переобладнання, що призводить до зміни повної маси та її розподілу після осей, розміщення центру ваги, типу двигуна, його вага і потужності колісної бази чи колісної формули, системи гальмового і рульового керування та трансмісії.
У ч.2 ст.32 ЗУ "Про дорожній рух" законодавець дає поняття заборони на переобладнання (ч.1) без узгодження, тобто установку, установку чогось як самого поняття переобладнання, установку яка може привести до певних умов.

Інспектор не звернув уваги на те, що у відповідності з вимогами , викладеними ст.ст.245,252,280,283 КУпАП , в справі про адміністративне правопорушення обставини правопорушення повинні бути з'ясовані всебічно, повно й об'єктивно в їх сукупності, цих вимог закону останній , розглядаючи справу, не дотримав. Так уважаючи , що винність позивача доведена , інспектор неповно з'ясував обставини справи, залишивши поза своєю увагою відсутність будь-яких доказів його вини , крім протоколу про адміністративне правопорушення , складеного ним же, між тим , відповідно до вимог чинного КУпАП України наведені у протоколі відомості про те , що позивач порушив п.32.1.є ПДР, повинні були підтверджені відповідними, належними доказами.




ПРОШУ:
1. Прийняти позовну заяву до розгляду та порушити провадження у справі.
2. Визнати дії інспектора Уманської роти ДПС в Черкаськiй областi старшого прапорщика Ніженського Юрія Олексійовича незаконними при складанні протоколу та постанови від 23.09.2011 року.
3. Скасувати постанову в справі про адміністративне правопорушення від 23.09.2011 року, що виніс інспектор Уманської роти ДПС в Черкаськiй областi старший прапорщик Ніженський Юрій Олексійович, про накладення на мене адміністративного стягнення у вигляді штрафу на користь держави у розмірі 425 гривень за порушення Правил дорожнього руху та провадження по справі закрити.

Додатки:
- копія постанови в справі про адміністративне правопорушення - 3 екземпляра;
- копія адміністративного позову на 4 (чотирьох) аркушах - 3 екземпляра; .
- копія паспорту громадянина України позивача - 3 екземпляра;
- копія талону про проходження державного технічного огляду – 3 екземпляра;
- копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу – 3 екземпляра;



«30» вересня 2011 року _________________ Хи*****


Такий позов було скалдено і успішно виграно в суді. Можливо найдете щось для себе.

_________________
Мовчи, бо то не твоя справа,
Не твій народ, то не твоя війна.
То не твоїх дітей катують у підвалах
Лише за те, що Правда – їх вина.
Мовчи, бо мови вже давно немає,
Забув її, мабуть, ти назавжди.
Та звик, що завжди твоя хата з краю
Така ж похилена, як мають всі раби.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 17 янв 2012, 22:00 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 27 дек 2010, 19:30
Сообщений: 432
Авто: Приора
Город: Киев
пішохід писал(а):
yash77 писал(а):
а потім сказали проведено переобладнання ТЗ, так як змінено обліцовку радіатора та крила зіл-130 на обліцовку та крила зіл-131, а значить треба було в техпаспорті поміняти модель ТЗ з зіл-130 на зіл -131.

так кузов не мінявся,і все інше.
далі якщо є заборона експлуатації-це автоматом,арештмайданчик-ст 265-2 куап.
далі вилучення талону техогляду.
цього не зроблено.на цьому і будувати захист.при розгляді справи2.02.2012 року.
і наголосити,що будуть мати гемор,якщо винесуть протиправне рішення.
почтай Зу про дорожній рух,не памятаю статтю про переобладнанння там чітко розписано.

Не путай людей, какая штрафплощадка? За что? Где написано? У меня была схожая ситуация, тоже забирали, вот погляди чем заканчивается для ментов viewtopic.php?f=2&t=4558

_________________
... такая вот картина маслом.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 17 янв 2012, 22:09 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2010, 18:01
Сообщений: 10498
ladaevo писал(а):
Не путай людей, какая штрафплощадка? За что? Где написано?

в ст 265-2.я не путаю.є різні ситуації.
не забувай,що То для грузовиків понад 3.5 тони не відмінили.
тобто це щастя,що так все закінчилося.

в тебе були доки на переобладнання.а тут,просто гайці тупі попалися.

_________________
ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 17 янв 2012, 22:22 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 22 дек 2011, 20:02
Сообщений: 450
Авто: KamAZ 5410
Город: Без вида на жительст
За ст. 268 КУпАП можна заявити клопотання про перенесення розгляду справи. У звязку з чим краще це зробити?
Якщо клопотання приймуть, то вже пройде 15-ти денний строк, визначений по ст. 277 Куап. А что тогда?

Коли Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право знайомитися з матеріалами справи,
давати пояснення, подавати докази, заявляти клопотання. Чи можна різними клопотаннями прострочити 2 місяці? Які думки

Свідки були зупинені вже під час заповнення протоколу? Свідків краще визивати на розгляд справи чи ні?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 17 янв 2012, 22:28 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 27 дек 2010, 19:30
Сообщений: 432
Авто: Приора
Город: Киев
пішохід писал(а):
ladaevo писал(а):
Не путай людей, какая штрафплощадка? За что? Где написано?

в ст 265-2.я не путаю.є різні ситуації.

Ситуация у всех одна.
1. ГИАшники не техэксперты - это раз.
2. Акт технического осмотра не составлялся - это два.
3. 265-2 статья дает право блокировать автомобиль а не забирать на штрафплощадку. Забирать только если он "значительно препятствует дорожному движению" - это три...
4. Могу еще подробнее расписать.
п.с. Товарищу составил иск по схожей ситуации. Составили протокол и постанову за переоборудование. Ситуация в разы серьезнее была, там та ВАЗе и обвес,и колеса 15" и тормоза сзади диковые и мотор 16 клапанный вместо 8-ми... Результат суда сказать? Правильно, постановление отменили, гаера извращенно полюбили. :mrgreen: Так что в любой ситуации не нужно хвататься за голову и кричать аврал. )))

_________________
... такая вот картина маслом.


Последний раз редактировалось ladaevo 17 янв 2012, 22:29, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 17 янв 2012, 22:29 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2010, 18:01
Сообщений: 10498
yash77 писал(а):
За ст. 268 КУпАП можна заявити клопотання про перенесення розгляду справи. У звязку з чим краще це зробити?

в твому виадку це вже працює адже розгляд перенесено на 2.02.2012 року.
yash77 писал(а):
Якщо клопотання приймуть, то вже пройде 15-ти денний строк, визначений по ст. 277 Куап. А что тогда?

ти про що :?:
yash77 писал(а):
Коли Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право знайомитися з матеріалами справи,
давати пояснення, подавати докази, заявляти клопотання. Чи можна різними клопотаннями прострочити 2 місяці? Які думки

краще запитами,також.
запит-відповідь-відповідь не повна або не надійшла-скарга в прокуратуру,позов до суду.
і просити в даї не розглядати до вирішення по суті.


yash77 писал(а):
Свідки були зупинені вже під час заповнення протоколу?

і що з того,що вони не бачили автівки :?:

_________________
ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 17 янв 2012, 22:31 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2010, 18:01
Сообщений: 10498
ladaevo писал(а):
1. ДПСники не техэксперты - это раз.
2. Акт технического осмотра не составлялся - это два.
3. 265-2 статья дает право блокировать автомобиль а не забирать на штрафплощадку. Забирать только если он "значительно препятствует дорожному движению" - это три...

ще раз наголошую,це все є тупість гайців,і щастя потерпілого.
в разі складання цих доків.важко щось довести потім.
ladaevo писал(а):
Составили протокол и постанову за переоборудование. Ситуация в разы серьезнее была, там та ВАЗе и обвес,и колеса 15" и тормоза сзади диковые и мотор 16 клапанный вместо 8-ми... Результат суда сказать?

давай скани ,і документи.для розвитку.
цікава мотивація суду :?:

_________________
ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 17 янв 2012, 22:44 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 27 дек 2010, 19:30
Сообщений: 432
Авто: Приора
Город: Киев
пішохід писал(а):
ladaevo писал(а):
1. ДПСники не техэксперты - это раз.
2. Акт технического осмотра не составлялся - это два.
3. 265-2 статья дает право блокировать автомобиль а не забирать на штрафплощадку. Забирать только если он "значительно препятствует дорожному движению" - это три...

ще раз наголошую,це все є тупість гайців,і щастя потерпілого.
в разі складання цих доків.важко щось довести потім.
ladaevo писал(а):
Составили протокол и постанову за переоборудование. Ситуация в разы серьезнее была, там та ВАЗе и обвес,и колеса 15" и тормоза сзади диковые и мотор 16 клапанный вместо 8-ми... Результат суда сказать?

давай скани ,і документи.для розвитку.
цікава мотивація суду :?:

Тема об этом вот viewtopic.php?f=84&t=10432 у автора можно попросить выложить сканы.
Окончательный вариант иска вот:
До: Деснянського районного суду м. Києва
02225, м. Київ, просп.. Маяковського, 5в

Позивач:

Відповідач: старшина міліції Олег Михайлович
інспектор дорожньо-патрульної служби
УДАІ Деснянського р-ну м. Києва,
02217, Киев, ул. Драйзера, 2в,
тел. 546-67-50

ПОЗОВНА ЗАЯВА
(у справі за адміністративним позовом).

Звільнено від сплати судового збору відповідно до ст..288 КУпАП.
Цей позов підлягає розгляду у судах на підставі ст.288 ч.3 КУпАП, яка прямо передбачає право особи оскаржити до районного (прирівненого до нього) суду постанову органів державної влади та посадових осіб, до яких належать і органи ДАІ та їх посадові особи.

„01”серпня 2011р. о 2 годині 20 хвилин я рухався на власному автомобілі ВАЗ 2109 д.н. АА6666ВВ по вул. Братиславська та був зупинений інспектором ДПС УДАІ Деснянського р-ну м. Києва . Під час зупинки інспектор підійшов до мого автомобіля та поцікавився станом мого здоров’я. Отримавши відповідь що в мене все гаразд від інспектора послідувала вимога передати для перевірки мої документи та страховий поліс. Отримавши всі необхідні документи відповідно п.2.1 ПДР інспектор почав оглядати мій автомобіль підсвічуючи його своїм жезлом та наказав вийти з машини і відкрити капот для звірки номерів вузлів та агрегатів. Не зважаючи на те що причину моєї зупинки була зацікавлення станом мого здоров’я а вимога відкрити капот жодним чином з цим не пов’язана а таким чином не мала правових підстав, вона була мною також виконана, про що я повідомив Відповідача. В продовж наступного часу інспектор зробив ще декілька кіл навколо мого автомобіля оглядаючи його та повідомив що він нібито вбачає ознаки переобладнання автомобіля, а саме зміни у гальмівній системі та зміні типу задніх світових приладів, про що він має скласти протокол та винести постанову відповідно до ч.1 ст. 121 КУпАП, а потім вилучити мій автомобіль на штрафмайданчик. На мої заперечення що до порушення процедури технічного огляду транспортного засобу відповідно до Наказу №534 та на неправомірності евакуації автомобіля на штраф майданчик Відповідач почав емоційно реагувати і кричати що він мене зараз «вдарить та заламає» та направить примусово до райвідділу а потім сам сяде за руль в мій автомобіль та вирушить на ньому до штрафмайданчику. Я відповів що забов’язаний викронувати лише всі законні вимоги інспектора, але ті дії яки він вчиняє що до мене є грубим порушенням законодавства і вони виходять за межі не тільки внутрішніх наказів та інструкцій УДАІ МВС але і законів України.
Надалі для складання протоколу інспектор зупинив двох свідків та запропонував їм засвідчити факт переобладнання мого автомобіля, не зважаючи на те що пересічні громадяни не є фахівцями в області знання технічних вимог що до переобладнань транспортних засобів, не можуть надавати кваліфікованої офінки та засвідчувати таки твердження чи припущення . Тим самим відповідач лише продемонстрував своє незнання посадових інструкцій а і законів України.
Відповідно до Наказу №534 «Порядок здійснення контролю за технічним станом колісних транспортних засобів під час їх експлуатації» визначена процедура проведення працівниками Державтоінспекції перевірок технічного стану колісних транспортних засобів під час їх експлуатації в період між державними технічними оглядами, які здійснюються у випадку наявних ознак, що свідчать про технічну несправність КТЗ або забруднення ним навколишнього середовища, відповідно до вимог абзацу першого пункту 21 статті 11 Закону України "Про міліцію", а саме п.3. За результатами перевірки складається Акт перевірки технічного стану колісного транспортного засобу (далі - Акт перевірки) за формою, наведеною у додатку до цього Порядку, копія якого надається водієві КТЗ.
Відповідно розділу II п.6. У разі виявлення технічних несправностей складових частин КТЗ, перелічених у підпунктах a, c, d, e, g, h пункту 14 Акта перевірки, працівник ДАІ робить відповідну відмітку в пункті 16 Акта перевірки, а також складає протокол про адміністративне правопорушення.
Відповідний Акт складається виключно працівником АТІ про що свідчить особистий підпис працівника АТІ, П.І.Б. та особистий штамп (Додаток до Порядку здійснення контролю за технічним станом колісних транспортних засобів під час їх експлуатації).
Зазначаю, що така перевірка не була проведена, відповідний Акт не складався а Протокол складений на припущеннях та відповідно ст.. 251 КУпАП не грунтується на доказах.
Згідно статті 251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення, є
будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного
вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і
кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами. Після чого копія акту під підпис вручається водієві.
Звертаю увагу суду, що таким чином Відповідач перевищив свої посадові обов’язки наділивши себе обов’язками працівника АТІ який не пройшов відповідної підготовки, не має на те відповідного допуску, та не має особистого штампу працівника АТІ. Процедуру перевірки КТЗ та складання відповідного Акту він проігнорував чим вчинив службовий підлог при складанні Протоколу та винесені Постанови.
Також зауважу, що Постановою КМУ № 395 від 22 квітня 2009 р. «Про внесення змін до правил дорожнього руху» у працівників ДАІ вилучена можливість перевіряти технічний стан транспортного засобу – п.2. У підпункті "б" пункту 2.4 (ПДР) слова "технічний стан,"виключити.
Одночасно ст.35 Закону України „Про дорожній рух” передбачено, що перевірка технічного стану проводиться виключно (це є важливим для розуміння незаконності вимог Наказу) уповноваженими суб’єктами господарювання, що мають відповідну ліцензію. Таким чином, не може йти мови про проведення такої перевірки посадовими (службовими) особами органу державної влади. Тим більше, що ст.8 Господарського кодексу України прямо передбачає, що органи державної влади та управління не є суб’єктами господарювання, а отже, вони не можуть ані мати відповідних ліцензій, ані взагалі проводити такі перевірки.
Більше того. Ст.35 Закону „Про дорожній рух” передбачає єдиний випадок перевірки технічного стану транспортних засобів – державний технічний огляд. Інших випадків примусової, обов’язкової для власників транспортних засобів та водіїв перевірки технічного стану зазначений закон не передбачає взагалі.
Між тим, у відповідності до ст.19 Конституції України, посадові (службові) особи органів державної влади можуть діяти виключно у межах, способом та у порядку, що прямо передбачені законом. Таким чином, така перевірка у відповідності до закону не може бути проведена взагалі.
Слід вказати, що відповідно до ст.71 ч.2 КАС України, обов’язок доказування правомірності своїх дій в даному випадку покладено на відповідача.
За таких умов у моїх діях немає складу правопорушення, у якому мене визнано винним зазначеною постановою.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст..4, 6 КАС України, стст.287, 288 КпАП України,

ПРОШУ:

1. Викликати у судове засідання по справі, належно повідомивши про дату, мене та відповідача, яким винесено постанову про адміністративне правопорушення;
2. Оскаржувану постанову скасувати, а справу про адміністративне правопорушення щодо мене закрити.

Додатки:
1. Копія позовної заяви для відповідача;
2. Копії Протоколу та Постанови про адміністративне правопорушення на 2 (двух) аркушах.

_________________
... такая вот картина маслом.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 17 янв 2012, 22:52 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 22 дек 2011, 20:02
Сообщений: 450
Авто: KamAZ 5410
Город: Без вида на жительст
Клопотання друг не заявляв. Його спинили районні гайці, розгляд справи самі чомусь назначили на 02.02.12р., але в міському даі.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 17 янв 2012, 22:57 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 04 апр 2011, 10:47
Сообщений: 614
Откуда: Винница
Авто: ВМW 525
Город: Киев
Вот есть еще такое правило,может поможет.
В п. 33 Порядка регистрации и перерегистрации транспортных средств, утвержденного постановлением Кабмина №1388 от 07.09.1998 г. В этом пункте приведен полный перечень случаев, в которых должна проводиться перерегистрация: «Перерегистрация транспортных средств проводится в случае получения свидетельства о регистрации взамен утраченного или непригод¬ного для использования, изменения их владельцев, места стоянки, местонахождения или наименования владельцев — юридических лиц, места проживания либо фамилии, имени или отчества физических лиц, которые являются владельцами транспортных средств, а также цвета или марки транс¬портного средства в результате переоборудования или замены двигателя, кузова либо других составных частей, которые имеют идентификационные номера».

_________________
Пусть те, кто послан нам для опыта, исчезнут с нашего пути... Пусть остаются лишь те люди, с кем нам действительно идти...!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 17 янв 2012, 23:02 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 04 апр 2011, 10:47
Сообщений: 614
Откуда: Винница
Авто: ВМW 525
Город: Киев
В ПДД пункте 31.3 а) запрещает эксплуатацию транс¬портных средств в случае их изготовления или переоборудования с нарушением требований стандартов, правил и нормативов, касающихся безопасности дорожного движения. В этом случае прежде всего нужно потребовать у сотрудника ГАИ, чтобы он указал в протоколе, какие имен¬но требования стандартов, пра¬вил и нормативов, касающихся безопасности дорожного движения, были нарушены при установке................Сами знаете чего

_________________
Пусть те, кто послан нам для опыта, исчезнут с нашего пути... Пусть остаются лишь те люди, с кем нам действительно идти...!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 17 янв 2012, 23:08 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 04 апр 2011, 10:47
Сообщений: 614
Откуда: Винница
Авто: ВМW 525
Город: Киев
Порядок переобладнання транспортних засобів:
Цитата:
Цей Порядок визначає процедуру переобладнання транспортних
засобів, призначених для експлуатації на вулично-дорожній мережі
загального користування, що призводить до зміни повної маси та її
розподілу по осях, розміщення центру ваги, типу двигуна, його ваги
і потужності, колісної бази чи колісної формули, системи
гальмового і рульового керування та трансмісії.
И не мало важный факт,если это не Ваш автомобиль по Сведетельству регистрации(ВЫ не владелец,тоесть Ваш друг)они не имели права складывать протокол на того кто управляет.....


А вообще я бы советовал изначально отправить инфозапрос,по толкованию значения "Переобладнання" что это такое и что к нему относится. Было бы вообще супер,официальный ответ от ГАИ,а они его отпишут из ПДД 100%

_________________
Пусть те, кто послан нам для опыта, исчезнут с нашего пути... Пусть остаются лишь те люди, с кем нам действительно идти...!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 18 янв 2012, 08:55 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 22 дек 2011, 20:02
Сообщений: 450
Авто: KamAZ 5410
Город: Без вида на жительст
Alexandr 12412 писал(а):
«Перерегистрация транспортных средств проводится в случае получения свидетельства о регистрации взамен утраченного или непригод¬ного для использования, изменения их владельцев, места стоянки, местонахождения или наименования владельцев — юридических лиц, места проживания либо фамилии, имени или отчества физических лиц, которые являются владельцами транспортных средств, а также цвета или марки транс¬портного средства в результате переоборудования или замены двигателя, кузова либо других составных частей, которые имеют идентификационные номера».


Гайці другу доказували, що треба було перереєструвати, бо змінилась марка(чи тип ТЗ, самі не знають). Двохвісний тягач Зіл-130В внаслідок установки взаємозамінних крил та облицювання МАЄ НАЗИВАТИСЬ - ЗІЛ 131.

Alexandr 12412 писал(а):
В этом случае прежде всего нужно потребовать у сотрудника ГАИ, чтобы он указал в протоколе, какие имен¬но требования стандартов, пра¬вил и нормативов, касающихся безопасности дорожного движения, были нарушены при установке


Те, що в протоколі не вказано, що саме переобладнано - це в подальшому добре чи ні? В міському даі, де мають розглядати справу взагалі з даних адмін протокола не будуть знати що переобладнано чи що порушено. Чи дайці напишуть потім який рапорт, ак огляду. То були вродіби АТІ ДАІ, але в протоколі це не вказано, тому заїдем в районне даі та взнаємо.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 18 янв 2012, 09:26 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2010, 18:01
Сообщений: 10498
yash77 писал(а):
Гайці другу доказували, що треба було перереєструвати, бо змінилась марка(чи тип ТЗ, самі не знають)

якщо не знають то нехай доказують.
yash77 писал(а):
Двохвісний тягач Зіл-130В внаслідок установки взаємозамінних крил та облицювання МАЄ НАЗИВАТИСЬ - ЗІЛ 131.

треба їх послати але по Закону.
yash77 писал(а):
Те, що в протоколі не вказано, що саме переобладнано - це в подальшому добре чи ні?

так адже копія протоколу на руках.
yash77 писал(а):
В міському даі, де мають розглядати справу взагалі з даних адмін протокола не будуть знати що переобладнано чи що порушено. Чи дайці напишуть потім який рапорт,

рапорт.
огляду не напишуть,бо в тебе мала бути копія,на місце не видавали,значить можна напрягати їх як підлог,случай чого.
yash77 писал(а):
То були вродіби АТІ ДАІ, але в протоколі це не вказано, тому заїдем в районне даі та взнаємо.


нафіга нехай самі доказують.

_________________
ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 48 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3, 4  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 4


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: