Текущее время: 28 июл 2025, 07:45

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Правила форума


ВНИМАНИЕ!! РАЗДЕЛ С ЖЕСТКОЙ МОДЕРАЦИЕЙ!

1. В этом разделе Вы можете создавать темы с просьбой о помощи в составлении исков, жалоб, заявлений.
2. Тема не должна дублировать уже существующую тему. Обязательно пользуйтесь поиском перед созданием темы.
3. Название темы должно коротко, но подробно описывать проблему.
4. Бессмысленные названия тем (eg. "Помогите", "Спасите", "Нужна помощь" строго запрещены.
5. При создании темы, максимально подробно опишите Вашу проблему с указанием детальной хронологии событий. Также, прикрепите все документы, которые имеются у Вас (копии протоколов, постановлений, актов и т. д.
5. Строго запрещено написание сообщений, не относящихся к теме. Писать можно только прямые вопросы и ответы правового характера в рамках темы.
6. После решения Вашего вопроса, если тема исчерпана, автор темы должен нажать кнопку "Принять ответ" в виде зеленой галочки в сообщении, в котором максимально подробно описан ответ на Ваш вопрос.

ТЕМЫ И СООБЩЕНИЯ, НАРУШАЮЩИЕ ДАННЫЕ ПРАВИЛА, БУДУТ УДАЛЯТЬСЯ БЕЗ ПРЕДУПРЕЖДЕНИЯ!



Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 181 ]  На страницу Пред.  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 18 авг 2011, 17:28 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 18 июн 2010, 15:13
Сообщений: 3282
Откуда: Хмельницкий
Авто: Ford Mondeo
Город: Хмельницкий
Мне пока больше всего не нравится фраза, что ничто не запрещает использовать частные камеры телефоны и проч.....

_________________
Забег можно выиграть, если в нём участвовать )


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 18 авг 2011, 17:30 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2010, 18:01
Сообщений: 10498
Slavco2003 писал(а):
Мне пока больше всего не нравится фраза, что ничто не запрещает использовать частные камеры телефоны и проч.....

так це гарна новина,за таку красиву відповідь треба того клоуна тягати-довго,і поступово,поки не відпише,що збрехав.

_________________
ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 18 авг 2011, 17:32 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/11137505


раскапал - пішохід


Згідно з абзацом третім пункту двадцять першого статті 11 Закону України «Про міліцію» міліції для виконання покладених на неї обов'язків надається право: використовувати передбачені нормативно-правовими актами технічні засоби, в тому числі засоби фото- і відеоспостереження, для виявлення та фіксування порушень правил дорожнього руху.

За правилами підпункту 20.2. Інструкції з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС, затвердженої наказом Міністерства внутрішніх справ України від 27 березня 2009 року N 111 забороняється застосування технічних засобів та приладів, які не сертифіковані, [color=#8000FF]не сертифіковані [/color]в Україні та які не пройшли метрологічної повірки або мають свідоцтво про таку повірку, термін дії якого минув, а також передавати такі прилади для користування безпосередньо на маршруті патрулювання без здійснення контролю командиром підрозділу результатів роботи приладу за зміну.

Наказом МВС № 33 від 01.03.2010 року що вступив у дію із 12.04.2010 затверджено перелік технічних засобів, що використовуються в підрозділах Державтоінспекції МВС для виявлення та фіксування порушень правил дорожнього руху.

Відповідно до ч.3 ст.70 Кодексу адміністративного судочинства Україні докази, одержані з порушенням закону, судом при вирішенні справи не беруться до уваги.
http://reyestr.court.gov.ua/Review/16871311


Допустимими є ті докази, які зібрані у відповідності до закону, компетентними органами та в установленому порядку, а належними - якщо вони підтверджують факт даного адміністративного проступку.
Докази повинні бути оформлені з дотриманням визначеного законом порядку.


Відповідно до Закону України «про метрологію та метрологічну діяльність»на вимірювання у сфері, у якій їх результати можуть бути використані у якості доказу по справі, розповсюджується державний метрологічний нагляд. ???? в законе о метрологнии этого нет.
http://reyestr.court.gov.ua/Review/17672361

__________________________________________________________________________________________________

Він заповнюється командиром підрозділу ДПС, що видав прилад досвідченому підлеглому працівнику в справному стані. Керівництвом підрозділу ДПС щозміни проводиться звірка інформації електронного носія спеціального технічного засобу вимірювання швидкості руху з фактичною кількістю складених протоколів та постанов по справі про адміністративне правопорушення за перевищення встановленої швидкості руху.
http://reyestr.court.gov.ua/Review/14801066


Последний раз редактировалось kam 18 авг 2011, 18:30, всего редактировалось 7 раз(а).

Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 18 авг 2011, 17:41 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 18 июн 2010, 15:13
Сообщений: 3282
Откуда: Хмельницкий
Авто: Ford Mondeo
Город: Хмельницкий
так в том то и дело, что метропроверка должна быть - не для камеры, а для защиты инфы в ней !!! Лист ДСТУ в памятке опять же, есть в теме

_________________
Забег можно выиграть, если в нём участвовать )


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 18 авг 2011, 17:56 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2010, 18:01
Сообщений: 10498
Slavco2003 писал(а):
так в том то и дело, что метропроверка должна быть - не для камеры, а для защиты инфы в ней !

саме так,і при перенесенні на любий інший носій,всупає в силу Закон про захист персональних даних,та інші норми.

_________________
ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 18 авг 2011, 17:59 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 10 сен 2010, 14:17
Сообщений: 1276
Думаю їх потрібно заставити виконувати спеціальні норми ЗУ про міліцію а не загальні, тоді проблем не буде, але яким чином це зробити покищо не уявляю) Реально в цій ситуації потрібно звертатись до КСУ за офіційним тлумачнням цих норм у звязку з не однаковим застосуванням.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 18 авг 2011, 19:19 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2010, 18:01
Сообщений: 10498
http://www.inau.org.ua/114.1151.1.0.1.0.phtml



Організаційно-правове забезпечення захисту

інформації про особу персональних даних)



Люди ніколи не користуються свободою, яка
у них є, але вимагають тої, якої у них немає.
С. К’єркегор

Сьогодні забезпечення захисту інформації про особу (персональних даних) потребує неабиякої уваги, передусім з точки зору змісту таких понять, як персональні дані, ідентифікаційний номер та ідентифікація даних.

Прогрес в галузі інформаційних технологій, зокрема, в сфері розробки та впровадження програмного забезпечення, активність у формуванні баз персональних даних надзвичайно загострили проблему захисту приватного життя фізичних осіб та захисту інших основних прав і свобод людини.

При підготовці даної статті були використані напрацювання провідних вітчизняних теоретиків, а саме: Ю.К. Базанова, А.А. Баранова, В.М. Брижка, В.С. Цимбалюка, Р. А. Калюжного, М.Я. Швеця та інших.

Мета статті – висвітлення проблеми необхідності організаційно-правового забезпечення захисту інформації про особу (персональних даних) та визначення шляхів її вирішення, розробка практичних рекомендацій щодо вдосконалення системи правового регулювання суспільних інформаційних відносин.

У процесі підготовки зазначеної статті був здійснений аналіз чинного законодавства в частині врегулювання суспільних відносин стосовно захисту інформації про особу (персональних даних).

Захист інформації про особу гарантовано Конституцією України. Частина друга статті 32 Конституції України не допускає збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Але вітчизняним законодавством не повністю визначено режим збирання, зберігання, використання та поширення інформації про особу. Закон України „Про інформацію" закріплює лише загальні принципи доступу громадян до інформації, що стосується їх особисто. Механізм реалізації зазначеного права належним чином не визначений. Відсутнє й регулювання використання конфіденційної інформації про особу.

Статтею 23 Закону України "Про інформацію" встановлено, що інформація про особу – це сукупність документованих або публічно оголошених відомостей про особу.

Основними даними про особу (персональними даними) є: національність, освіта, сімейний стан, релігійність, стан здоров’я, а також адреса, дата і місце народження.

Персональні дані – окремі відомості про фізичну особу чи сукупність таких відомостей, що ідентифіковані або можуть бути ідентифікованими [1, 145].

Джерелами документованої інформації про особу є видані на її ім’я документи, підписані нею документи, а також відомості про особу зібрані державними органами влади та органами місцевого самоврядування в межах своїх повноважень.

Законом встановлено заборону збирання відомостей про особу без її попередньої згоди, за винятком випадків, передбачених законом.

Відповідно до Рішення Конституційного Суду України у справі щодо офіційного тлумачення статей 3, 23, 31, 47, 48 Закону України „Про інформацію" та статті 12 Закону України „Про прокуратуру" від 30 жовтня 1997 року № 5-зп (справа К.Г. Устименка № 18/203-97) частину четверту статті 23 Закону України "Про інформацію" треба розуміти так, що забороняється не лише збирання, а й зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її попередньої згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту, прав та свобод людини. До конфіденційної інформації, зокрема, належать свідчення про особу (освіта, сімейний стан, релігійність, стан здоров’я, дата і місце народження, майновий стан та інші персональні дані).

Крім того, суспільні відносини щодо збирання, зберігання, використання та поширення інформації про особу регулюються Законами України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах" та "Про Державний реєстр фізичних осіб-платників податків та інших обов’язкових платежів", Указами Президента України від 11 січня 2002 року № 12 "Про заходи щодо реєстрації фізичних осіб" та від 10 березня 2005 року № 457 "Про внесення змін до Положення про паспорт громадянина України для виїзду за кордон та визнання такими, що втратили чинність, деяких указів Президента України", Постановою Верховної Ради України „Про затвердження положень про паспорт громадянина України та свідоцтво про народження" від 26 червня 1992 року № 2503-XII, постановами Кабінету Міністрів України від 28 вересня 1996 року № 1182 „Питання паспортизації громадян", від 6 листопада 1997 року № 1232 „Про заходи щодо запровадження ідентифікаційних номерів фізичних осіб - платників податків та інших обов’язкових платежів", від 4 червня 1998 року № 794 "Про затвердження Положення про організацію персоніфікованого обліку відомостей у системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування", від 15 березня 2006 року № 327 "Про створення Державної інформаційної системи реєстраційного обліку фізичних осіб та їх документування" тощо.

Одночасно, європейський вибір України потребує від неї приведення законодавства до норм та принципів Європейського співтовариства.

Враховуючи наведене, Україна, як суб’єкт міжнародного права, має дотримуватися його певних принципів і норм.

Планом заходів із виконання обов’язків та зобов’язань України, що випливають з її членства в Раді Європи, затвердженим Указом Президента України від 20 січня 2006 року № 39, (до підпункту 13.17 Резолюції Парламентської Асамблеї Ради Європи „Про виконання обов’язків та зобов’язань Україною" від 5 жовтня 2005 року № 1466) передбачено вжити заходів із забезпечення додержання права на недоторканність особистого життя, для чого, зокрема, подати в установленому порядку Президентові України для наступного внесення на розгляд Верховної Ради України проект Закону про захист інформації про особу (персональних даних).

На сьогодні, Радою Європи, членом якої є Україна, прийнято більше ста правових документів, рекомендації тощо, спрямованих на врегулювання суспільних відносин в інформаційній сфері [2, 3], зокрема, Директива 95/46/ЄС Європейського парламенту і Ради від 24 жовтня 1995 року "Про захист фізичних осіб при обробці персональних даних і про вільне переміщення таких даних", Директива 97/66/ЄС Європейського парламенту і Ради від 15 грудня 1997 року "Про обробку персональних даних і захисту права на невтручання в особисте життя в телекомунікаційному секторі" та Конвенція № 108 Ради Європи від 28 січня 1981 року „Про захист осіб стосовно автоматизованої обробки даних особистого характеру" (підписано від імені України 20 серпня 2005 року), які мають бути враховані під час підготовки проекту Закону про захист інформації про особу (персональних даних).

Відповідно до наведеної Конвенції № 108 персональні дані – будь-яка інформація про фізичну особу, що ідентифікована або може бути ідентифікованими [3]. Необхідно підкреслити, що зазначена Конвенція вважається першим міжнародним документом про взаємні права та обов’язки, що містить загальноєвропейські норми (стандарти), що створюють умови регулювання суспільних відносин у сфері захисту персональних даних. Норми Конвенції є імперативними, тобто такими, від яких країни, які до неї приєднались, не можуть відступати. Відповідно до положень цієї Конвенції приведення національного законодавства у відповідність до її положень повинно відбуватися не пізніше вступу в дію Конвенції на території відповідної країни. Країни, що підписали зазначений документ, мають керуватися ним при розгляді всіх питань, пов’язаних із захистом персональних даних, які обробляються або не обробляються в автоматизованих системах різного призначення.

Так, згідно зі статтею 1 цієї Конвенції її метою є забезпечення на території кожної Сторони для кожної особи незалежно від її національності або помешкання поважання її прав і основних свобод, зокрема її права на недоторканність особистого життя, стосовно автоматизованої обробки даних особистого характеру, що її стосуються.

Згідно зі статтею 6 вказаної Конвенції дані особистого характеру, що свідчать про расову належність, політичні або релігійні чи інші переконання, а також дані особистого характеру, що стосуються здоров’я або статевого життя, не можуть піддаватися автоматизованій обробці, якщо внутрішнє право не забезпечує відповідних гарантій.

З метою забезпечення захисту персональних даних у національному інформаційному просторі та взаємодії країн-учасниць Конвенції, кожна країна призначає уповноважений орган, назву і адресу якого необхідно вказати в повідомлені, яке надсилається до Генерального Секретаря Ради Європи [1, 100].

Згідно з Директивою 95/46/ЄС Європейського парламенту і Ради від 24 жовтня 1995 року "Про захист фізичних осіб при обробці персональних даних і про вільне переміщення таких даних" персональні дані означають будь-яку інформацію, що стосується встановленої фізичної особи чи фізичної особи, яку можна встановити ("суб’єкт даних"). Особа, яку можна встановити, є особа, яку можна встановити прямо чи непрямо, зокрема за допомогою ідентифікаційного коду або одного чи більше факторів, притаманних фізичним, фізіологічним, розумовим, економічним, культурним чи соціальним захистам її особистості [2, 216].

Директива 97/66/ЄС Європейського парламенту і Ради від 15 грудня 1997 року "Про обробку персональних даних і захисту права на невтручання в особисте життя в телекомунікаційному секторі" застосовується до обробки персональних даних у зв’язку з наданням загальнодоступних телекомунікаційних послуг в телекомунікаційних мережах загального користування в Європейському Співтоваристві, зокрема, через цифрову мережу зв’язку з комплексними послугами та цифрові мобільні мережі загального користування.

Згідно з Законом Німеччини "Про подальший розвиток обробки даних і захисту даних" від 20 грудня 1990 року персональні дані - конкретні дані про особисті або майнові відносини встановленої або установлюваної фізичної особи [1, 146].

Ідентифікація – це надання об’єкту унікального імені або числа. Встановлення справжності полягає у перевірці, чи є особа або об’єкт, який перевіряється, насправді тим, за кого себе видає [4, 87].

Ідентифікаційні документи фізичної особи – це документи у вигляді картки встановленого зразка, що є матеріальним носієм інформації про фізичну особу персонального характеру, яка міститься у певному реєстрі.

Абзацом третім пункту 6 Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року № 2503-XII встановлено, що на першу і другу сторінки паспортної книжечки заносяться прізвище, ім’я та по батькові, дата і місце народження. На першій сторінці також вклеюється фотокартка і відводиться місце для підпису його власника. На другу сторінку заносяться відомості про стать, дату видачі та орган, що видав паспорт, ставиться підпис посадової особи, відповідальної за його видачу. Записи засвідчуються мастиковою, а фотокартка - випуклою сухою печаткою

Відносно паспортних даних, до відомостей персонального характеру Комітетом по стандартам України, в ДСТУ 3389-96 "ідентифікаційна картка особи – носій біометричної інформації" віднесено фото громадянина, ідентифікаційний номер, ПІБ (прізвище, ім’я та по-батькові), стать, місце та дата народження, особистий підпис, місце проживання (реєстрація), належність до військової служби, група крові, сімейний стан та відомості про дітей [5, 160].

Цікавим є те, що ідентифікаційний номер фізичної особи побудовано не як випадковий набір цифр. Знаючи порядок його формування, можна отримати конкретну інформацію про особу. Так, перші п’ять цифр означають дату народження людини. Відлік ведеться починаючи від 1 січня 1900 року. Наступні чотири цифри – порядковий номер людини серед тих, хто народився в один день. Дев’ятий знак означає статеву приналежність. Парне число – чоловічу, непарне – жіночу. Нарешті остання цифра ідентифікаційного номера – контрольне число. Принцип та порядок його застосування визначається Державною податковою адміністрацією та не розголошується, з метою захисту від підробок. Проте, практичне застосування ідентифікаційних номерів не є беззастережним питанням ні в країнах, що мають досвід беззастережного запровадження багатоцільових (універсальних) ідентифікаторів, так і в країнах, які не вважають за потрібне їх введення [6, 39].

Оскільки ідентифікаційні номери передбачені для ідентифікації осіб, то будь-які ідентифікатори (критерії за якими здійснюється ідентифікація) є персональними даними, що підлягають під дію міжнародних стандартів щодо захисту персональних даних [6, 47].

Будь-яка особа має природне, виключне право власності на відомості про неї. Це означає, що може володіти, користуватися та розпоряджатися відомостями про себе, як вважає за потрібне, з урахуванням чинного законодавства та норм суспільної моралі. Одночасно вона має право забороняти іншим суб’єктам використовувати свої персональні дані, за винятком виключень, встановлених законом [7, 64].

Сьогодні в Україні інформаційна взаємодія баз персональних даних різних реєстрів не здійснюється, їх дані часто не сумісні, жоден із реєстрів не охоплює все населення країни [8, 43]. Наведене створює перешкоди при здійсненні ідентифікації фізичних осіб, а іноді й унеможливлює отримання органами державної влади та органами місцевого самоврядування достовірної інформації про населення для виконання, покладених на них завдань, належним чином.

Існує думка, що один і той же ідентифікаційний номер може застосовуватись як податковий, номер соціального забезпечення, номер паспорту, номер посвідчення водія автотранспортного засобу тощо.

Необхідно зазначити, що ідентифікаційна пластикова картка існує майже у всіх країнах світу, зокрема, у Бельгії, Греції, Гонконгу, Єгипті, Малайзії, Німеччині, Південній Африці, США, Франції та інших країнах. Одночасно Конституція Португалії містить пряму заборону застосування багатоцільових ідентифікаційних номерів.

На нашу думку, на сьогодні правове забезпечення суспільних відносин в Україні щодо персональних даних в частині їх правового захисту є недостатнім.

Запровадження будь-якого "єдиного реєстру персональних даних" громадян України веде до загальної реєстрації всього населення. Зазначене як не сприятиме процесу захисту прав і свобод людини, так і не виключатиме можливості несанкціонованого використання конфіденційної інформації про особу.

Разом з цим, достовірна інформація стосовно обліку громадян різних категорій необхідна не лише для виборчого процесу, а передусім для надання адресної допомоги, відстеження процесів міграції населення, планування народного господарства, попередження переміщень міжнародних терористів та екстремістських груп через територію країни тощо.

Потреба в автоматизованій обробці персональних даних залишається поза сумнівом, що в свою чергу викликає необхідність додаткового їх захисту. Враховуючи наведене, важливим питанням є співвідношення свободи та захисту.

Вирішення проблеми є можливим шляхом запровадження окремих реєстрів персональних даних, головним принципом функціонування яких буде цільове використання інформації про особу (Наприклад, відповідні реєстри щодо податків, соціального та медичного забезпечення).

З метою попередження залежності людини від одного-єдиного документа (картки, що містить багатоцільовий ідентифікаційний номер), питання організаційно-правового забезпечення захисту інформації про особу (персональних даних) потребує більш глибокого та змістовного аналізу діючих світових стандартів та широкого громадського обговорення.

Зазначене вище має підлягати обов’язковому врахуванню під час вироблення державної політики в інформаційній сфері.

_________________
ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 18 авг 2011, 21:34 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2010, 18:01
Сообщений: 10498
http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/m ... F94-%E2%F0
Сообщение, не относящиеся к теме
З А К О Н У К Р А Ї Н И

Про захист інформації
в інформаційно-телекомунікаційних системах

( Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1994, N 31, ст.286 )

{ Вводиться в дію Постановою ВР N 81/94-ВР від 05.07.94,
ВВР, 1994, N 31, ст.287 }

{ Із змінами, внесеними згідно із Законом
N 1703-IV ( 1703-15 ) від 11.05.2004, ВВР, 2004, N 32, ст.394 }

{ В редакції Закону
N 2594-IV ( 2594-15 ) від 31.05.2005, ВВР, 2005, N 26, ст.347 }

{ Із змінами, внесеними згідно із Законами
N 879-VI ( 879-17 ) від 15.01.2009, ВВР, 2009, N 24, ст.296
N 1180-VI ( 1180-17 ) від 19.03.2009, ВВР, 2009, N 32-33, ст.485 }


Цей Закон регулює відносини у сфері захисту інформації
в інформаційних, телекомунікаційних та
інформаційно-телекомунікаційних системах (далі - система).

Стаття 1. Визначення термінів

У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються в такому
значенні:

блокування інформації в системі - дії, внаслідок яких
унеможливлюється доступ до інформації в системі;

виток інформації - результат дій, внаслідок яких інформація в
системі стає відомою чи доступною фізичним та/або юридичним
особам, що не мають права доступу до неї;

власник інформації - фізична або юридична особа, якій
належить право власності на інформацію;

власник системи - фізична або юридична особа, якій належить
право власності на систему;

доступ до інформації в системі - отримання користувачем
можливості обробляти інформацію в системі;

захист інформації в системі - діяльність, спрямована на
запобігання несанкціонованим діям щодо інформації в системі;

знищення інформації в системі - дії, внаслідок яких
інформація в системі зникає;

інформаційна (автоматизована) система -
організаційно-технічна система, в якій реалізується технологія
обробки інформації з використанням технічних і програмних засобів;

інформаційно-телекомунікаційна система - сукупність
інформаційних та телекомунікаційних систем, які у процесі обробки
інформації діють як єдине ціле;

комплексна система захисту інформації - взаємопов'язана
сукупність організаційних та інженерно-технічних заходів, засобів
і методів захисту інформації;

користувач інформації в системі (далі - користувач) - фізична
або юридична особа, яка в установленому законодавством порядку
отримала право доступу до інформації в системі;

криптографічний захист інформації - вид захисту інформації,
що реалізується шляхом перетворення інформації з використанням
спеціальних (ключових) даних з метою приховування/відновлення
змісту інформації, підтвердження її справжності, цілісності,
авторства тощо;

несанкціоновані дії щодо інформації в системі - дії, що
провадяться з порушенням порядку доступу до цієї інформації,
установленого відповідно до законодавства;

обробка інформації в системі - виконання однієї або кількох
операцій, зокрема: збирання, введення, записування, перетворення,
зчитування, зберігання, знищення, реєстрації, приймання,
отримання, передавання, які здійснюються в системі за допомогою
технічних і програмних засобів;

порушення цілісності інформації в системі - несанкціоновані
дії щодо інформації в системі, внаслідок яких змінюється її вміст;

порядок доступу до інформації в системі - умови отримання
користувачем можливості обробляти інформацію в системі та правила
обробки цієї інформації;

телекомунікаційна система - сукупність технічних і програмних
засобів, призначених для обміну інформацією шляхом передавання,
випромінювання або приймання її у вигляді сигналів, знаків,
звуків, рухомих або нерухомих зображень чи в інший спосіб;

технічний захист інформації - вид захисту інформації,
спрямований на забезпечення за допомогою інженерно-технічних
заходів та/або програмних і технічних засобів унеможливлення
витоку, знищення та блокування інформації, порушення цілісності та
режиму доступу до інформації.

Стаття 2. Об'єкти захисту в системі

Об'єктами захисту в системі є інформація, що обробляється в
ній, та програмне забезпечення, яке призначено для обробки цієї
інформації.

Стаття 3. Суб'єкти відносин

Суб'єктами відносин, пов'язаних із захистом інформації в
системах, є:

власники інформації;

власники системи;

користувачі;

спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з
питань організації спеціального зв'язку та захисту інформації і
підпорядковані йому регіональні органи. { Абзац п'ятий частини
першої статті 3 в редакції Закону N 879-VI ( 879-17 ) від
15.01.2009 }

На підставі укладеного договору або за дорученням власник
інформації може надати право розпоряджатися інформацією іншій
фізичній або юридичній особі - розпоряднику інформації.

На підставі укладеного договору або за дорученням власник
системи може надати право розпоряджатися системою іншій фізичній
або юридичній особі - розпоряднику системи.

Стаття 4. Доступ до інформації в системі

Порядок доступу до інформації, перелік користувачів та їх
повноваження стосовно цієї інформації визначаються власником
інформації.

Порядок доступу до інформації, яка є власністю держави, або
інформації з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої
встановлена законом, перелік користувачів та їх повноваження
стосовно цієї інформації визначаються законодавством.

У випадках, передбачених законом, доступ до інформації в
системі може здійснюватися без дозволу її власника в порядку,
встановленому законом.

Стаття 5. Відносини між власником інформації та власником
системи

Власник системи забезпечує захист інформації в системі в
порядку та на умовах, визначених у договорі, який укладається ним
із власником інформації, якщо інше не передбачено законом.

Власник системи на вимогу власника інформації надає відомості
щодо захисту інформації в системі.

Стаття 6. Відносини між власником системи та користувачем

Власник системи надає користувачеві відомості про правила і
режим роботи системи та забезпечує йому доступ до інформації в
системі відповідно до визначеного порядку доступу.

Стаття 7. Відносини між власниками систем

Власник системи, яка використовується для обробки інформації
з іншої системи, забезпечує захист такої інформації в порядку та
на умовах, що визначаються договором, який укладається між
власниками систем, якщо інше не встановлено законодавством.

Власник системи, яка використовується для обробки інформації
з іншої системи, повідомляє власника зазначеної системи про
виявлені факти несанкціонованих дій щодо інформації в системі.

Стаття 8. Умови обробки інформації в системі

Умови обробки інформації в системі визначаються власником
системи відповідно до договору з власником інформації, якщо інше
не передбачено законодавством.

Інформація, яка є власністю держави, або інформація з
обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом,
повинна оброблятися в системі із застосуванням комплексної системи
захисту інформації з підтвердженою відповідністю. Підтвердження
відповідності здійснюється за результатами державної експертизи в
порядку, встановленому законодавством.

Для створення комплексної системи захисту інформації, яка є
власністю держави, або інформації з обмеженим доступом, вимога
щодо захисту якої встановлена законом, використовуються засоби
захисту інформації, які мають сертифікат відповідності або
позитивний експертний висновок за результатами державної
експертизи у сфері технічного та/або криптографічного захисту
інформації. Підтвердження відповідності та проведення державної
експертизи цих засобів здійснюються в порядку, встановленому
законодавством.

Стаття 9. Забезпечення захисту інформації в системі

Відповідальність за забезпечення захисту інформації в системі
покладається на власника системи.

Власник системи, в якій обробляється інформація, яка є
власністю держави, або інформація з обмеженим доступом, вимога
щодо захисту якої встановлена законом, утворює службу захисту
інформації або призначає осіб, на яких покладається забезпечення
захисту інформації та контролю за ним.

Про спроби та/або факти несанкціонованих дій у системі щодо
інформації, яка є власністю держави, або інформації з обмеженим
доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом, власник
системи повідомляє відповідно спеціально уповноважений центральний
орган виконавчої влади з питань організації спеціального зв'язку
та захисту інформації або підпорядкований йому регіональний орган.
{ Частина третя статті 9 із змінами, внесеними згідно із Законом
N 879-VI ( 879-17 ) від 15.01.2009 }

Стаття 10. Повноваження державних органів у сфері захисту
інформації в системах

Вимоги ( 373-2006-п ) до забезпечення захисту інформації, яка
є власністю держави, або інформації з обмеженим доступом, вимога
щодо захисту якої встановлена законом, встановлюються Кабінетом
Міністрів України.


{ Частину другу статті 10 виключено на підставі Закону
N 879-VI ( 879-17 ) від 15.01.2009 }


Спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з
питань організації спеціального зв'язку та захисту інформації:
{ Абзац перший частини третьої статті 10 в редакції Закону
N 879-VI ( 879-17 ) від 15.01.2009 }

розробляє пропозиції щодо державної політики у сфері захисту
інформації та забезпечує її реалізацію в межах своєї компетенції;

визначає вимоги та порядок створення комплексної системи
захисту інформації, яка є власністю держави, або інформації з
обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом;

організовує проведення державної експертизи комплексних
систем захисту інформації, експертизи та підтвердження
відповідності засобів технічного і криптографічного захисту
інформації;

здійснює контроль за забезпеченням захисту інформації, яка є
власністю держави, або інформації з обмеженим доступом, вимога
щодо захисту якої встановлена законом;

здійснює заходи щодо виявлення загрози державним
інформаційним ресурсам від несанкціонованих дій в інформаційних,
телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах та
дає рекомендації з питань запобігання такій загрозі. { Частину
третю статті 10 доповнено абзацом згідно із Законом N 1180-VI
( 1180-17 ) від 19.03.2009 }

Державні органи в межах своїх повноважень за погодженням
відповідно із спеціально уповноваженим центральним органом
виконавчої влади з питань організації спеціального зв'язку та
захисту інформації або підпорядкованим йому регіональним органом
встановлюють особливості захисту інформації, яка є власністю
держави, або інформації з обмеженим доступом, вимога щодо захисту
якої встановлена законом.
{ Частина четверта статті 10 із змінами, внесеними згідно із
Законом N 879-VI ( 879-17 ) від 15.01.2009 }

Особливості захисту інформації в системах, які забезпечують
банківську діяльність, встановлюються Національним банком України.

Стаття 11. Відповідальність за порушення законодавства про
захист інформації в системах

Особи, винні в порушенні законодавства про захист інформації
в системах, несуть відповідальність згідно із законом.

Стаття 12. Міжнародні договори

Якщо міжнародним договором, згода на обов'язковість якого
надана Верховною Радою України, визначено інші правила, ніж ті, що
передбачені цим Законом, застосовуються норми міжнародного
договору.

Стаття 13. Прикінцеві положення

1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2006 року.

2. Нормативно-правові акти до приведення їх у відповідність
із цим Законом діють у частині, що не суперечить цьому Закону.

3. Кабінету Міністрів України та Національному банку України
в межах своїх повноважень протягом шести місяців з дня набрання
чинності цим Законом:

привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим
Законом;

забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними
органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у
відповідність із цим Законом.


Президент України Л.КУЧМА

м. Київ, 5 липня 1994 року
N 80/94-ВР

_________________
ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 18 авг 2011, 21:50 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 18 авг 2010, 15:47
Сообщений: 664
Нужно уже начинать подавать заявления в суды. Надоели эти тупые отписки с одним и тем же текстом . Подполковник Гурман пишет камера на временном балансе и инвентарных номеров нет . Начальник обл Гай пишет камера на балансе и имеет инвентарный номер, а сержант в камеру говорит что эта камера его личная . Три ответа по одной камере . Кто из них говорит правду ??? На кого подавать в суд ?? Сегодня получил ответ на свой вопрос "На каком основании камеры взяты на временный баланс ". Завтра постараюсь выложить скан этого ответа начальника обл Гай. Полный бред.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 19 авг 2011, 10:25 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 06 окт 2010, 17:45
Сообщений: 8757
ух, наговорили. еле осилил, правда часть по диагонали :oops:

в принципе, тема раскрыта, но все же вставлю и своих 5, чтобы было ваших 10

запрос №1
не оспаривая право милиции
Цитата:
12) проводити кіно-, фото- і звукофіксацію як допоміжний засіб попередження протиправних дій та розкриття правопорушень;
нужно спросить, имеют ли они право реализовывать свои права незаконным способом?
или способом, отличным от установленного конституцией и законами украины

запрос №2
использование технических средств с целью
Цитата:
12) проводити кіно-, фото- і звукофіксацію як допоміжний засіб попередження протиправних дій та розкриття правопорушень;
требует передачи информации, что автоматически подпадает под ЗУ "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах".
недурно бы спросить, сертифицированы ли видеокамеры, установленные там-то и там-то, спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань організації спеціального зв'язку та захисту інформації.

запрос №3
условия обработки информации также требуют применения комплексной системы защиты (ст.8 ЗУ)
отсюда вопрос, сертифицированы ли ноутбуки, демонстрируемые участникам дорожного движения?

запрос №4
защита информации требует наличие допуска определенных лиц и ответственных за обеспечение предотвращения несанкционированного доступа к информации. недурно бы испросить перечень ответственных лиц по каждой конкретной видеокамере

запрос №5
Цитата:
Стаття 5. Діяльність міліції та права громадян
Міліція виконує свої завдання неупереджено, у точній відповідності з законом. Ніякі виняткові обставини або вказівки службових осіб не можуть бути підставою для будь-яких незаконних дій або бездіяльності міліції.
это же говорит ст.60 КУ
вопрос: в соответсвии с каким НПА инспеторы дпс гаи используют технические средства, отсутствующие в перечне?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 19 авг 2011, 16:48 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 18 июн 2010, 15:13
Сообщений: 3282
Откуда: Хмельницкий
Авто: Ford Mondeo
Город: Хмельницкий
Считаю, что у ГАИ спрашивать бестолку. Только для накопления данных для прокуратуры. Было бы хорошо, если б Ростислав чёт накатал, путь указал. Он - юрист, тем более специалзированый, я - нет (

_________________
Забег можно выиграть, если в нём участвовать )


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 19 авг 2011, 17:17 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 10 сен 2010, 14:17
Сообщений: 1276
Мені здається, якщо на відео відсутні, будь-які відомості про особу, які визнаються законодасвтвом, як персональні дані, то і застосовувати вище вказані закони не можливо... Тут потрібно стоврювати таку ситуацію, при якій посадові особи будуть змушені рахуватись з цими законами, наприклад, якщо зупинили та продовжують здійснювати запис одразу назвати сою ФІП, дату народження, чи ще щось що визнається персональними даними.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 19 авг 2011, 17:48 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 18 июн 2010, 15:13
Сообщений: 3282
Откуда: Хмельницкий
Авто: Ford Mondeo
Город: Хмельницкий
А на машинах номера есть ? Идентификатор ?
В паре с мордой водителя, пассажиров и проч.

_________________
Забег можно выиграть, если в нём участвовать )


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 19 авг 2011, 18:43 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 10 сен 2010, 14:17
Сообщений: 1276
http://www.zpd.gov.ua/index.html


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 19 авг 2011, 19:59 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 18 июн 2010, 15:13
Сообщений: 3282
Откуда: Хмельницкий
Авто: Ford Mondeo
Город: Хмельницкий
Вот туда теперь и напишем запрос ! Пасиб. Найдись, может вместе помозгуем. Вижу, шариш )

_________________
Забег можно выиграть, если в нём участвовать )


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 181 ]  На страницу Пред.  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 4


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: