makssav писал(а):
xaez писал(а):
Ни один инспектор ДПС, Ни при каких обстоятельствах, Не ИМЕЕТ права выносить постанову НА МЕСТЕ. Только протокол.
После смены инспектор обязан сдать выписанные протоколы в админпрактику для проверки и дальнейших процедур по рассмотрению дела.
Если по закону должен рассматривать суд, то документы отправляются в суд.
Если ГАИ, то нарушителю высылается запрошення на розгляд справи (додаток №1 до наказу 77) или материал направляется по месту обліку тз или проживання (ст.276 КУпАП) где и будет рассматриваться дело.
Ссылку на нормативку дай, пожалуйста.

Основная нормативка - это КУпАП
"Згідно ст. 258 КУпАП України, на місці скоєння правопорушення постанова у справі про адміністративне правопорушення виноситься лише у випадках, передбачених саме ч.1 ст. 258 КУпАП України, де статті щодо правопорушень ПДР (ст.ст 121 - 133 КУпАП України не зазначені.
Глава 19 КУпАП України встановлює, які саме дії повинні бути виконані відносно протоколу про адміністративне правопорушення:
ст.254 - складання протоколу;
ст.255 - уповноваженні особи на складання протоколу;
ст.256 - зміст протоколу;
ст.257 - направлення протоколу, а саме, протокол направляється органу (посадовій особі) що уповноважена розглядати справу про адміністративне правопорушення,
Крім того, п.16.6 Інструкції...., затвердженої наказом МВС № 111, чітко та однозначно визначає дії працівників підрозділів ДПС при порушенні учасником дорожнього руху вимог ПДР, а саме:
«За всіма виявленими порушеннями ПДР складаються протоколи про адміністративні правопорушення, які після закінчення зміни здаються командирові підрозділу ДПС, чи особі, яка його замінює, або працівникові, на якого покладено ці обов'язки, для реєстрації та передачі до відділів (відділень) Державтоінспекції МВС з обслуговування адміністративних територій міст, районів, районів у містах протягом однієї доби. Якщо передача протоколів припадає на вихідний чи святковий день, вона переноситься на наступний за ним робочий день.»
Процедура самого розгляду справи про адміністративне правопорушення встановлюється положеннями гл.22 КУпАП України, та незважаючи на вимоги Закону інспектор ДПС, грубо порушуючи вимоги ст.ст. 276, 277, 278, 279, 280, КУпАП України та привласнивши непритаманні йому функції щодо порядку розгляду адміністративної справи, виносить постанову на місці події, порушуючии тим самим не тільки Закон, але й право особи, що притягається до відповідальності, на захист.
Для примера решение суда:
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/10946059