Текущее время: 22 июл 2025, 12:51

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Правила форума


ВНИМАНИЕ!! РАЗДЕЛ С ЖЕСТКОЙ МОДЕРАЦИЕЙ!

1. В этом разделе Вы можете создавать темы с просьбой о помощи в составлении исков, жалоб, заявлений.
2. Тема не должна дублировать уже существующую тему. Обязательно пользуйтесь поиском перед созданием темы.
3. Название темы должно коротко, но подробно описывать проблему.
4. Бессмысленные названия тем (eg. "Помогите", "Спасите", "Нужна помощь" строго запрещены.
5. При создании темы, максимально подробно опишите Вашу проблему с указанием детальной хронологии событий. Также, прикрепите все документы, которые имеются у Вас (копии протоколов, постановлений, актов и т. д.
5. Строго запрещено написание сообщений, не относящихся к теме. Писать можно только прямые вопросы и ответы правового характера в рамках темы.
6. После решения Вашего вопроса, если тема исчерпана, автор темы должен нажать кнопку "Принять ответ" в виде зеленой галочки в сообщении, в котором максимально подробно описан ответ на Ваш вопрос.

ТЕМЫ И СООБЩЕНИЯ, НАРУШАЮЩИЕ ДАННЫЕ ПРАВИЛА, БУДУТ УДАЛЯТЬСЯ БЕЗ ПРЕДУПРЕЖДЕНИЯ!



Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 38 ]  На страницу 1, 2, 3  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 20 авг 2010, 20:11 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 07 июл 2010, 12:03
Сообщений: 370
Откуда: Штат Вышгород
Авто: Шкода
Вот решился тоже задать пару вопросов Лозовому. Интересно будет ваше мнение... Может кто что подскажет, что то подправить, или ещё что то спросить... :)

Цитата:
Начальнику Департамента Державної
автомобільної інспекції МВС України
Лозовому В.М.

04171, м. Київ, вул. Лук’янівська, 62
тел. 0 (44) 272-46-59


ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗАПИТ

Часто інспектори ДПС при складанні протоколу за перевищення швидкості мотивуються показаннями приладів „Беркут”, „Радіс”, „Сокол”, „Искра-1”, тобто таких, що не мають функцій фото-, відео-, кінозйомки, і відповідно не маючих жодних доказів належності швидкості зафіксованої цими приладами до автомобіля, який був зупинений. Тим самим порушуючи вимогу розпорядження МВС України № 466 від 21.05.2009 року пункт 1.6, в якому кажеться: „Виключити випадки складання відносно водіїв транспортних засобів адміністративних протоколів без доведення їхньої вини чи достатніх доказів допущення ними порушень ПДР (фото-, відеоматеріалів, показів свідків тощо).”

Також майже завжди інспектори ДПС при несенні служби ховаються самі, або ховають службовий автомобіль за зелені насадження, паркани, інші припарковані на узбіччі автомобілі, на дорогах виїзду з прилеглої території (АЗС, подвір’я житлових будинків, тощо), що унеможливлює побачити інспектора ДПС раніше того моменту коли автомобіль порівняєть з ним. Тим самим порушуючи вимогу розпорядження МВС України № 466 від 21.05.2009 року пункт 1.2, в якому кажеться: „Не допускати випадків здійснення контролю за дотриманням водіями правил дорожнього руху із місць, закритих для візуального огляду учасникам дорожнього руху (об'єкти дорожнього сервісу, зелені насадження тощо).”

У ст. 19 Конституції України говориться, що „Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.”. Згідно ст. 11 Закону України „Про Міліцію” інспекторам ДПС дозволяється використовувати передбачені нормативно-правовими актами технічні засоби, в тому числі засоби фото- і відеоспостереження, для виявлення та фіксування порушень правил дорожнього руху. В Наказі МВС України № 33 від 01 березня 2010 року затверджений перелік засобів, які мають функції фото-, відео зйомки, а саме: „Рапира”, „Визир”, „Визир 03”, „Арена”, „TruCAM”. Як видно цей перелік є вичерпним.
Відповідно до ст. 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

Згідно ст. 32 Закону України „Про інформацію” під запитом щодо надання письмової або усної інформації у цьому Законі розуміється звернення з вимогою надати письмову або усну інформацію про діяльність органів законодавчої, виконавчої та судової влади України, їх посадових осіб з окремих питань.

Стаття 10 Закону України „Про інформацію” зазначає, що право на інформацію забезпечується зокрема: обов'язком органів державної влади, а також органів місцевого і регіонального самоврядування інформувати про свою діяльність та прийняті рішення;

Керуючись ст. ст. 9, 10, 32, 33 Закону України „Про інформацію”, ст. 5 Закону України „Про боротьбу з корупцією” прошу письмово надати змістовні відповіді на такі питання:

1. Чи дозволяється інспекторам ДПС незалежно від їхньої посади та звання порушувати вимоги Розпорядження МВС України № 466 від 21.05.2009 року пункт 1.6 складаючи протоколи про адміністративні правопорушення на основі показів технічних засобів для визначення швидкості руху „Беркут”, „Радіс”, „Сокол”, „Искра-1”?

2. Чи дозволяється інспекторам ДПС незалежно від їхньої посади та звання порушувати вимоги Розпорядження МВС України № 466 від 21.05.2009 року пункт 1.2?

3. Чи мають право інспектори ДПС на службовому автомобілі без увімкнення проблискового маячка синього або червоного кольору порушувати правила дорожнього руху (зупиняти та паркувати автомобіль на пішохідному переході та ближче 10 метрів до нього, на зупинках громадського транспорту або ближче 30 метрів до них, на тротуарах, на дорогах з круговим рухом, на виїздах з прилеглої території або ближче 10 метрів до них та ін.)

4. Чи мушу я виконувати вимоги інспектора ДПС, якщо він перед тим, як зупинити моє авто сам порушував вимоги Розпорядження МВС України № 466 від 21.05.2009 року або правила дорожнього руху?

5. Чи маю Я право, як водій, або як пішохід проводити фото-, відео-, кінозйомку інспекторів ДПС під час виконання їми своїх службових обов’язків?

6. Чи має право інспектор ДПС забороняти або перешкоджати мені проводити фото-, відео-, кінозйомку виконання їм своїх службових обов’язків?

7. Які можуть бути мої дії, як громадянина України, коли Я бачу порушення правил дорожнього руху з боку працівників ДАІ?

8. Чи дозволяється інспекторам ДПС незалежно від їхньої посади та звання використовувати для фото-, відеофіксації порушення правил дорожнього рух побутові відео-, фотокамери марки „Самсунг”, „Соні” і т.п., а також власні мобільні телефони тим самим порушуючи Закон України „Про Міліцію”, та Конституцію України?

9. Чи дозволяється інспекторам ДПС незалежно від їхньої посади та звання фотографувати або знімати мене на відео під час спілкування з ними тим самим порушуючи мої конституційні права, а саме ст. 32 Конституції України в якій говориться: „Ніхто не може зазнавати втручання в його особисте і сімейне життя, крім випадків, передбачених Конституцією України. Не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.”?

_________________
В раю хорошо, а в аду знакомых больше))))


Последний раз редактировалось FuCkm@N 21 авг 2010, 13:01, всего редактировалось 2 раз(а).

Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 20 авг 2010, 21:42 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 18 авг 2010, 15:47
Сообщений: 664
Если не трудно , добавь про "личные бытовые видеокамеры и мобильные телефоны ". Как они вяжуться с приказом 33, приказом 111. С Конституцией Украины, с законом про милицию и законом про информацию.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 20 авг 2010, 23:21 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 07 июл 2010, 12:03
Сообщений: 370
Откуда: Штат Вышгород
Авто: Шкода
Понял твою мысль, добавлю!

_________________
В раю хорошо, а в аду знакомых больше))))


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 21 авг 2010, 00:52 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 24 май 2010, 17:05
Сообщений: 150
Авто: БАЙК
ЗАКОН УКРАЇНИ
від 2 жовтня 1992 року N 2657-XII
Стаття 32. Ніхто не може зазнавати втручання в його особисте і сімейне життя, крім випадків, передбачених Конституцією України.
Не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Стаття 307. ГК
Захист інтересів фізичної особи при проведенні
фото-, кіно-, теле- та відеозйомок

1. Фізична особа може бути знята на фото-, кіно-, теле- чи
відеоплівку лише за її згодою. Згода особи на знімання її на
фото-, кіно-, теле- чи відеоплівку припускається, якщо зйомки
проводяться відкрито на вулиці, на зборах, конференціях, мітингах
та інших заходах публічного характеру.

2. Фізична особа, яка погодилася на знімання її на фото-,
кіно-, теле- чи відеоплівку, може вимагати припинення їх
публічного показу в тій частині, яка стосується її особистого
життя. Витрати, пов'язані з демонтажем виставки чи запису,
відшкодовуються цією фізичною особою.

3. Знімання фізичної особи на фото-, кіно-, теле- чи
відеоплівку, в тому числі таємне, без згоди особи може бути
проведене лише у випадках, встановлених законом.

_________________
"Идиотов в принципе не много, но они так грамотно расставлены, что встречаются на каждом углу"


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 21 авг 2010, 13:00 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 07 июл 2010, 12:03
Сообщений: 370
Откуда: Штат Вышгород
Авто: Шкода
Отредактировал письмецо! Добавил про видео, фото и всё такое. :)

_________________
В раю хорошо, а в аду знакомых больше))))


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 21 авг 2010, 14:27 
Не в сети
Прохожий

Зарегистрирован: 21 авг 2010, 14:23
Сообщений: 1
Откуда: Горловка, Донецкая обл.
Авто: Chevrolet
Ждем ответа)))

_________________
Memento more!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 21 авг 2010, 14:47 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 07 июл 2010, 12:03
Сообщений: 370
Откуда: Штат Вышгород
Авто: Шкода
Ну я отправлять буду числа 25-го, пока жду может ещё кто то что то придумает из вопросов, или самому в голову прийдёт.... Пока оно туда дойдёт, потом пока его рассмотрят, пока ответят, пока ко мне дойдёт ответ... Короче месяца 2 ждать думаю прийдётся :)

_________________
В раю хорошо, а в аду знакомых больше))))


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 21 авг 2010, 21:46 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 18 авг 2010, 15:47
Сообщений: 664
Добавь в пункт 8 : наказ 111 и наказ 33


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 21 авг 2010, 21:54 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 18 авг 2010, 15:47
Сообщений: 664
Пункт 5 и 6 наверно можно убрать. Ответы на них уже есть.Они на сайте.
А остальные вопросы лучше наверно разбить на 2-3 запроса и отсылать через день. Так получим на них более полные ответы. Когда много вопросов что-то можно и пропустить. Ну типа забыли - забили !!! Оригинал запросов в Киев, а копии запросов на места местным босам Гай. А потом сравнить ответы. И задать новые вопросы.
Это будет уже интереснее.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 21 авг 2010, 22:15 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
поставь вопрос:
-почему работники гаи игнорируют закон о милиции (ст.11 п.21) в части трех предусмотреных законом оснований для остановки транспортного средства, и превышая должностные полномочия останавливают транспорт по другим основаниям-не предусмотренным законом,
дополнительный вопрос -почему он как руководитель департамента позволяет своим подчиненным попирать Конституцию, закон, где прямо указано ,ст.8 что издаваемые нормативные акты принимаются на основе Конституции и должны соответствовать ей и законам, приказ 111 -не соответствует закону хоть и зарегистрирован в минюсте, и дает им право руководствоваться нормативным актом в виде приказа 111.
Во время остановки транспортного средства - останавливается транспортное средство, спроси у него каким словом будет называться "остановка" гражданина управляющего остановленным транспортным средством-не задержанием ли?
Пусть ответит какой при этом протокол должен составляться, параллельно с админпротоколом.
Спроси кто из руководителей местных гаи должен и в каком проядке привлекаться к ответственности за поощрение подчиненных патрулирующих на частных авто, гаи сейчас обьясняют что они в пешем патруле, а частная машина им служит в качестве стола и стула, спроси про эти стулья.
Подбери и оставь самые существенные вопросы, сформулируй кратко и внятно.

Обязательно сделай вежливую ссылку на п.г ч.1 ст.5 ЗУ О борьбе с коррупцией, попроси чтобы ответ был своевременным, на все поставленные вопросы, полным, обоснованным, со ссылками на дейтвующее законодательство
466 думаю уже не актуально, по видеосьемке, не уверен, снимайте друг друга лиш бы толк был,

спроси почему гаи занимается не предусмотренной законом деятельностью по взысканию "столетних" штафов по протоколам( при прохождении то и тд), в соответствии с действующим законодательством это функция ГИС (ЗАКОН №606)


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 01 сен 2010, 16:26 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 07 июл 2010, 12:03
Сообщений: 370
Откуда: Штат Вышгород
Авто: Шкода
stromba писал(а):
Добавь в пункт 8 : наказ 111 и наказ 33


Добавил Наказ 33. В 111 приказе не нашел чтоб было указано про запрет использования бытовых камер, там просто написано, что могут использотся средства фото-, видеофиксации, а вот какие именно там не уточнено. Есть же Закон, пускай его и соблюдают!!!

stromba писал(а):
Пункт 5 и 6 наверно можно убрать. Ответы на них уже есть.Они на сайте.
А остальные вопросы лучше наверно разбить на 2-3 запроса и отсылать через день. Так получим на них более полные ответы. Когда много вопросов что-то можно и пропустить. Ну типа забыли - забили !!! Оригинал запросов в Киев, а копии запросов на места местным босам Гай. А потом сравнить ответы. И задать новые вопросы.
Это будет уже интереснее.


По поводу пунктов 5 и 6, я хочу иметь ответ именно на моё имя с мокрой подписью так сказать :)
По поводу разбить на разные письма, нет ни времени ни желания таким заниматся... У меня и так щас столько работы, что я уже неделю не мог добратся до этого письма, да и до сайта вообще. пока что хватит и одного письма, посмотрим, что они понаотвечают.

_________________
В раю хорошо, а в аду знакомых больше))))


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 01 сен 2010, 16:38 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 07 июл 2010, 12:03
Сообщений: 370
Откуда: Штат Вышгород
Авто: Шкода
kam писал(а):
поставь вопрос:
-почему работники гаи игнорируют закон о милиции (ст.11 п.21) в части трех предусмотреных законом оснований для остановки транспортного средства, и превышая должностные полномочия останавливают транспорт по другим основаниям-не предусмотренным законом,
дополнительный вопрос -почему он как руководитель департамента позволяет своим подчиненным попирать Конституцию, закон, где прямо указано ,ст.8 что издаваемые нормативные акты принимаются на основе Конституции и должны соответствовать ей и законам, приказ 111 -не соответствует закону хоть и зарегистрирован в минюсте, и дает им право руководствоваться нормативным актом в виде приказа 111.
Во время остановки транспортного средства - останавливается транспортное средство, спроси у него каким словом будет называться "остановка" гражданина управляющего остановленным транспортным средством-не задержанием ли?
Пусть ответит какой при этом протокол должен составляться, параллельно с админпротоколом.
Спроси кто из руководителей местных гаи должен и в каком проядке привлекаться к ответственности за поощрение подчиненных патрулирующих на частных авто, гаи сейчас обьясняют что они в пешем патруле, а частная машина им служит в качестве стола и стула, спроси про эти стулья.
Подбери и оставь самые существенные вопросы, сформулируй кратко и внятно.

Обязательно сделай вежливую ссылку на п.г ч.1 ст.5 ЗУ О борьбе с коррупцией, попроси чтобы ответ был своевременным, на все поставленные вопросы, полным, обоснованным, со ссылками на дейтвующее законодательство
466 думаю уже не актуально, по видеосьемке, не уверен, снимайте друг друга лиш бы толк был,

спроси почему гаи занимается не предусмотренной законом деятельностью по взысканию "столетних" штафов по протоколам( при прохождении то и тд), в соответствии с действующим законодательством это функция ГИС (ЗАКОН №606)


Добавил по поводу остановки.

_________________
В раю хорошо, а в аду знакомых больше))))


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 01 сен 2010, 16:41 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 07 июл 2010, 12:03
Сообщений: 370
Откуда: Штат Вышгород
Авто: Шкода
Вот с последними изменениями:

Цитата:
Начальнику Департамента Державної
автомобільної інспекції МВС України
Лозовому В.М.

04171, м. Київ, вул. Лук’янівська, 62
тел. 0 (44) 272-46-59




ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗАПИТ

Часто інспектори ДПС при складанні протоколу за перевищення швидкості мотивуються показаннями приладів „Беркут”, „Радіс”, „Сокол”, „Искра-1”, тобто таких, що не мають функцій фото-, відео-, кінозйомки, і відповідно не маючих жодних доказів належності швидкості зафіксованої цими приладами до автомобіля, який був зупинений. Тим самим порушуючи вимогу розпорядження МВС України № 466 від 21.05.2009 року пункт 1.6, в якому кажеться: „Виключити випадки складання відносно водіїв транспортних засобів адміністративних протоколів без доведення їхньої вини чи достатніх доказів допущення ними порушень ПДР (фото-, відеоматеріалів, показів свідків тощо).”

Також майже завжди інспектори ДПС при несенні служби ховаються самі, або ховають службовий автомобіль за зелені насадження, паркани, інші припарковані на узбіччі автомобілі, на дорогах виїзду з прилеглої території (АЗС, подвір’я житлових будинків, тощо), що унеможливлює побачити інспектора ДПС раніше того моменту коли автомобіль порівняєть з ним. Тим самим порушуючи вимогу розпорядження МВС України № 466 від 21.05.2009 року пункт 1.2, в якому кажеться: „Не допускати випадків здійснення контролю за дотриманням водіями правил дорожнього руху із місць, закритих для візуального огляду учасникам дорожнього руху (об'єкти дорожнього сервісу, зелені насадження тощо).”

У ст. 19 Конституції України говориться, що „Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.”. Згідно ст. 11 Закону України „Про Міліцію” інспекторам ДПС дозволяється зупиняти транспортні засоби в разі порушення правил дорожнього руху, наявних ознак, що свідчать про технічну несправність транспорту або забруднення ним навколишнього середовища, а також при наявності даних про те, що він використовується з протиправною метою, а також використовувати передбачені нормативно-правовими актами технічні засоби, в тому числі засоби фото- і відеоспостереження, для виявлення та фіксування порушень правил дорожнього руху. В Наказі МВС України № 33 від 01 березня 2010 року затверджений перелік засобів, які мають функції фото-, відео зйомки, а саме: „Рапира”, „Визир”, „Визир 03”, „Арена”, „TruCAM”. Як видно цей перелік є вичерпним.

Відповідно до ст. 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

Згідно ст. 32 Закону України „Про інформацію” під запитом щодо надання письмової або усної інформації у цьому Законі розуміється звернення з вимогою надати письмову або усну інформацію про діяльність органів законодавчої, виконавчої та судової влади України, їх посадових осіб з окремих питань.

Стаття 10 Закону України „Про інформацію” зазначає, що право на інформацію забезпечується зокрема: обов'язком органів державної влади, а також органів місцевого і регіонального самоврядування інформувати про свою діяльність та прийняті рішення;

Керуючись ст. ст. 9, 10, 32, 33 Закону України „Про інформацію”, ст. 5 Закону України „Про боротьбу з корупцією” прошу письмово, своєчасно, надати повні та змістовні відповіді на такі питання:

1. Чи дозволяється інспекторам ДПС незалежно від їхньої посади та звання порушувати вимоги Розпорядження МВС України № 466 від 21.05.2009 року пункт 1.6 складаючи протоколи про адміністративні правопорушення на основі показів технічних засобів для визначення швидкості руху „Беркут”, „Радіс”, „Сокол”, „Искра-1”?

2. Чи дозволяється інспекторам ДПС незалежно від їхньої посади та звання порушувати вимоги Розпорядження МВС України № 466 від 21.05.2009 року пункт 1.2?

3. Чи мають право інспектори ДПС на службовому автомобілі без увімкнення проблискового маячка синього або червоного кольору порушувати правила дорожнього руху (зупиняти та паркувати автомобіль на пішохідному переході та ближче 10 метрів до нього, на зупинках громадського транспорту або ближче 30 метрів до них, на тротуарах, на дорогах з круговим рухом, на виїздах з прилеглої території або ближче 10 метрів до них та ін.)

4. Чи мушу я виконувати вимоги інспектора ДПС, якщо він перед тим, як зупинити моє авто сам порушував вимоги Розпорядження МВС України № 466 від 21.05.2009 року або правила дорожнього руху?

5. Чи маю Я право, як водій, або як пішохід проводити фото-, відео-, кінозйомку інспекторів ДПС під час виконання їми своїх службових обов’язків?

6. Чи має право інспектор ДПС забороняти або перешкоджати мені проводити фото-, відео-, кінозйомку виконання їм своїх службових обов’язків?

7. Які можуть бути мої дії, як громадянина України, коли Я бачу порушення правил дорожнього руху з боку працівників ДАІ?

8. Чи дозволяється інспекторам ДПС незалежно від їхньої посади та звання зупиняти транспортні засоби з причин (наприклад: перевірка документів, відпрацювання району, проведення цільових операцій та ін.), які не вказані в ст. 11 Закону України „Про Міліцію” тим самим перевищуючи свої службові повноваження порушуючи вимоги Закону України „Про міліцію” та Конституцію України?

9. Чи дозволяється інспекторам ДПС незалежно від їхньої посади та звання використовувати для фото-, відеофіксації порушення правил дорожнього руху побутові відео-, фотокамери марки „Самсунг”, „Соні” і т.п., а також власні мобільні телефони тим самим порушуючи Закон України „Про Міліцію”, Наказ МВС України № 33 та Конституцію України?

10. Чи дозволяється інспекторам ДПС незалежно від їхньої посади та звання фотографувати або знімати мене на відео під час спілкування з ними тим самим порушуючи мої конституційні права, а саме ст. 32 Конституції України в якій говориться: „Ніхто не може зазнавати втручання в його особисте і сімейне життя, крім випадків, передбачених Конституцією України. Не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.”?

_________________
В раю хорошо, а в аду знакомых больше))))


Последний раз редактировалось FuCkm@N 02 сен 2010, 01:05, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 01 сен 2010, 17:05 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 26 мар 2010, 16:27
Сообщений: 4720
Авто: есть
Город: Первомайск
FuCkm@N писал(а):
Чи дозволяється інспекторам ДПС незалежно від їхньої посади та звання використовувати для фото-, відеофіксації порушення правил дорожнього рух побутові відео-, фотокамери марки „Самсунг”, „Соні” і т.п., а також власні мобільні телефони тим самим порушуючи Закон України „Про Міліцію”, Наказ МВС України № 33 та Конституцію України?
напиши, чтоб не отфутболили так:
Цитата:
Чи дозволяється інспекторам ДПС незалежно від їхньої посади та звання використовувати для фото-, відеофіксації порушення правил дорожнього рух побутові відео-, фотокамери марки „Самсунг”, „Соні” і т.п., а також власні мобільні телефони тим самим порушуючи п.21 ст.11 Закон України „Про Міліцію”, який говорить про те, що "дозволяється використовувати передбачені нормативно-правовими актами технічні засоби, в тому числі засоби фото- і відеоспостереження, для виявлення та фіксування порушень правил дорожнього руху." Такими НПА э Наказ МВС України № 33 та Конституція України?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 01 сен 2010, 19:58 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 25 окт 2009, 22:18
Сообщений: 1435
Откуда: Киев
Разбивать по вопросу на запрос, имхо, нет смысла, пустая трата денег. Все равно Резников отвечать будет, а он, обычно, не даёт полупустых отписок ;)

_________________
Изображение


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 38 ]  На страницу 1, 2, 3  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 6


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: