Я взял "иск об отмене" одного товарища, который попал на гайцев на том же перекрестке 2 месяца назад и добавив абзацы из сайта вот что получилось:
Орджонікідзевський районний суд м.Запоріжжя 69006, м.Запоріжжя, вул. Перемоги
Позивач: Постоленко Андрій Володимирович 69001, м.Запоріжжя, вул. Воз. України, б. 2, кв. 1
Відповідач: ІДПС взводу №1 роти ДПС ВДАІ м.Запоріжжя, прапорщик міліції Просяник Юрій Вікторович 69035, м.Запоріжжя, вул.Перемоги, 96
Позовна заява про скасування Постанови №АР311371
Цей позов підлягає розгляду у судах на підставі ст..288 ч.3 КпАП України, яка прямо передбачає право особи оскаржити до районного (прирівненого до нього) суду постанову органів державної влади та посадових осіб, до яких належать і органи ДАІ та їх посадові особи. 17.05.2010р. на мене, Постоленка А.В. (надалі Позивач), прапорщиком міліції ІДПС взводу №1 роти ДПС ВДАІ м.Запоріжжя Просяником Ю.В. (надалі Відповідач), було складено протокол про адміністративне правопорушення серії АР №252475 (надалі Протокол). Відповідно до протоколу Позивач притягується до адміністративної відповідальності за порушення п.16.9 ПДР України, а саме: 17.05.2010р. о 17год. 40 хв. у м.Запоріжжя, на перехресті пр.Леніна – вул.Українській, керував автомобілем ЗАЗ 110247 д\н АА 2756 СВ, рухаючись у напрямку стрілки ввімкненої в додатковій секції одночасно з червоним сигналом світловора, не надав дорогу транспорту, що рухався з іншого напрямку. На підставі складеного Протоколу Відповідачем було винесено постанову в справі про адміністративне правопорушення №АР311371 від 17.05.2010р. (надалі Постанова) відповідно до якої на Позивача накладено штраф у розмірі 425грн, але мені не було роз’яснено мої права та обов’язки, передбачені ст.63 Конституції України та ст.. 268 КУпАП. Позивач не згоден із винесеною Постановою, та вважає її необґрунтованою, безпідставною, та прийнятою за умови неповного з’ясування всіх обставин справи, а як наслідок такою, що підлягає скасуванню внаслідок наступного:
17.05.2010р. о 17 годині 40 хвилин Позивач рухався по вул. Українській в напрямку пр.Леніна з метою виконати правий поворот. На перехресті вулиць Позивач впевнився у відсутності пішоходів та перешкод, та виконав дозволений поворот праворуч, в напрямку зеленої стрілки, у додатковій секції світлофора. Оскільки відрізок дорожнього покриття, по якому виїжджав Позивач, мав безліч вибоїн, останній рухався дуже повільно. Під час завершення маневру, в момент коли ТЗ Позивача вже знаходився на пр. Леніна, перед пішохідним переходом, автомобіль КІА, чорного кольору, що знаходився на зустрічній смузі по пр. Леніна, почав виконувати розворот заїжджаючи при цьому на смугу по якій рухався Позивач. Оскільки після завершення маневру автомобіль, що виконував розворот мав опинитися на дорожній смузі Позивача, водій автомобіля КІА пропустив Позивача, та закінчив маневр. Відповідно до п. 16.5 ПДР України «У разі подання сигналу регулювальником або ввімкнення сигналу світлофора, що дозволяє рух, водій зобов'язаний дати дорогу транспортним засобам, що завершують рух через перехрестя, а також пішоходам, які закінчують перехід.» Відповідно до п. 16.10 ПДР України «На перехресті, де рух регулюється світлофором з додатковою секцією, водій, який перебуває на смузі, з якої робиться поворот, повинен продовжувати рух у напрямку, що вказує стрілка, ввімкнута в додатковій секції, якщо його зупинка на заборонний сигнал світлофора створить перешкоди транспортним засобам, що рухаються за ним по тій самій смузі.» Таким чином враховуючи, що транспортний засіб, що виконував розворот, був зобов’язаний надати, та надав можливість завершити маневр Позивачу, беручи до уваги той факт, що у випадку зупинки Позивач створив би перешкоди транспортним засобам, що рухались за ним по тій самій смузі, вважаю, що Відповідач неправильно застосував вимоги ПДР України, оскільки Позивачем не було порушено вимоги п. 16.9 ПДР України.
Крім того, при складанні Протоколу та винесенні Постанови Відповідачем було порушено ряд процесуальних норм, а саме: 1. Відповідно до ст. 256 КУпАП «У протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи...» Відповідно до ст. 269 КУпАП «Потерпілим є особа, якій адміністративним правопорушенням заподіяно моральну, фізичну або майнову шкоду.» Виходячи із тексту Протоколу та Постанови Позивачем не було надано перевагу у русі ТЗ, що рухався з іншого напрямку, тобто останньому було заподіяно шкоду. Однак Відповідачем не було встановлено адресу потерпілої особи та не було отримано її пояснень, а як результат Постанову винесено без пояснень потерпілої особи, тобто без фактичних доказів, що являється порушенням ст.ст.251, 256 та 280 КУпАП, та свідчить про неповне дослідження обставин справи. 2. У Протоколі зазначено, що до протоколу додається відео. Прилад, яким проводився нагляд за дорожнім рухом з метою фіксації порушень ПДР, не є автоматичним засобом фото- чи відеофіксації, оскільки він знаходиться у співробітника ДАІ, керується ним безпосередньо (визначаються ті параметри, які фіксуються приладом, зокрема об’єкт зйомки, її режими, кут огляду приладу, тощо.) Між тим, ст..14-1 КпАП України передбачає, що для її застосування необхідно, щоб фіксація велася саме засобами фото-, кіно- або відео зйомки, які працюють у автоматичному режимі. За таких умов, така фіксація не відповідає вимогам закону, до того ж, не сприяє виконанню основних завдань міліції і, зокрема, ДАІ по профілактиці та припиненню правопорушень. Стаття 1 ЗУ «Про міліцію» передбачає право працівника міліції використовувати передбачені нормативно-правовим актами технічні засоби, в тому числі фото і відео спостереження, для виявлення, фіксування порушень правил дорожнього руху. Порядок застосування спеціальних контрольно-вимірювальних приладів визначається Інструкцією діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС України, затвердженої наказом МВС України № 111 от 27 березня 2009, відповідно до якої спеціальні контрольно-вимірювальні прилади для безпеки дорожнього руху, прилади для виявлення підробок у документах, інші спеціальні технічні засоби застосовуються згідно з інструкціями та методичними вказівками про порядок використання цих технічних засобів (п. 13.1); до роботи зі спеціальними технічними засобами допускаються працівники, які вивчили інструкції з їх експлуатації та склали заліки з правил їх застосування. Працівники, які не склали заліків, до роботи з такими засобами не допускаються, забороняється застосування засобів вимірювання, які не пройшли метрологічної повірки або мають свідоцтво про таку повірку, термін дії якого минув (п. 13.2); Використання під час несення служби спеціальних технічних засобів, не передбачених табельною належністю підрозділу, забороняється (п.13.4). Однак, при складенні Протоколу та винесенні Постанови Відповідачем не було встановлено та доведено правомірність застосування останнім технічного приладу, наявність сертифікату, метрологічної повірки технічного приладу, що являється грубим порушенням процесуального права, та ще раз підтверджує той факт, що Постанову винесено без дослідження фактичних доказів. Також згідно з наказом МВС України №33 від 01 березня 2010 р. відеокамера не входить до «ПЕРЕЛІКУ технічних засобів, що використовуються в підрозділах Державтоінспекції МВС для виявлення та фіксування порушень правил дорожнього руху» котрий є додатком цього наказу. Крім того, прошу звернути увагу суду, що вказаний доказ «відео» не був доданий до складеного Протоколу та винесеної Постанови. Позивачу, для огляду, вказаний доказ також не був наданий. Окремо звертаю увагу, що працівником ДПС не було пояснено мені чи має він належну кваліфікацію для користування складною цифровою технікою. Мені також не було пояснено чи сертифікований даний технічний засіб для використання в Україні та в органах МВС України зокрема. Тобто не були вказані законодавчі підстави застосування техніки по-перше та саме цього приладу по-друге. Відтак, в мене немає, приміром, відомостей щодо законності ввезення даного приладу на територію Україні та більше того мені невідомо яким чином використовується даний прилад працівниками ДПС та яким чином матеріали що не підлягають розголошенню – матеріали щодо мене (наявні у технічному приладі, найменування якого доречи з невідомих причин мені не було повідомлено, під час складання протоколу та постанови) та ймовірно інших громадян використовуються, зберігаються та знищуються в органах ДПС. 3. При складанні протоколу мені не було повністю роз’яснено мої права та обов’язки, передбачені ст.63 Конституції України та ст.. 268 КУпАП.
Враховуючи вище викладене, вважаю Постанову №АР311371 від 17.05.2010р. неправомірною, необґрунтованою та прийнятою за умови неповного з’ясування матеріалів справи які мають істотне значення для її вирішення по суті, а отже такою, що підлягає скасуванню. До того ж, слід вказати, що відповідно до ст.71 ч.2 КАС України, обов’язок доказування правомірності своїх дій в даному випадку покладено на відповідача.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 6, 18,19, КАСУ, ст.ст. 251, 256, 269, 280, 287, 288, 289 КУпАП, р.16 постанови КМУ «Про правила дорожнього руху»,
ПРОШУ:
1. Визнати постанову №АР311371 від 17.05.2010р., винесену відносно Постоленка А.В.– неправомірною та скасувати. 2. Закрити справу про адміністративне правопорушення.
Додатки (копії): - Протокол №АР252475 від 17.05.2010р. – 2 прим.; - Постанова №АР311371 від 17.05.2010р. – 2 прим.; - Другий примірник позовної заяви для Відповідача.
З повагою, А.В. Постоленко
Подскажите про сплату державного мита треба додати?
Пойдет такое заявление если в поясненнях я написал:
поворачивал по зеленой стрелке направо с включенным красным сигналом светофора, встречный водитель, который шел на разворот пропустил меня и я завершил маневр.
Стоит писать что заполнял протокол почти под диктовку первого гаишника и под давлением второго который предлогал "вообще права забери и на штрафплощадку"
Реально ли самому в суде отвечать или нужен юрист??? Жду дельных советов!
_________________ Своей внимательностью на дорогах мы не только сохраним свою жизнь, но и уменьшим левые доходы Гайцев.[b]
|