tab писал(а):
Ещё полезно прочитать:
Наказ МВС України від 13.10.2008 № 534 "Про затвердження Порядку здійснення контролю за технічним станом колісних транспортних засобів під час їх експлуатації"
http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=z1107-08Вот именно, что почитать, а не бездумно ссылку кидать.
Этим наказом геи мягко говоря могут подтереться. Этот наказ для них наказ, а для честного гражданина ихний наказ это туалетная бумага. Для нас наказ это закон или постанова КМ.
Поехали дальше
Из этого же наказа:
3.
Зупинення і перевірка КТЗ здійснюється у випадку
наявних ознак, що свідчать про їх технічну несправність або забруднення ними навколишнього середовища
Интересно как во время движения авта определить протектор справний или нет?
4. Технічний стан та обладнання КТЗ під час їх експлуатації перевіряється
візуально та з
використанням засобів вимірювальної техніки відповідно до ДСТУ 3649-97
А теперь самое интересное:
4.1. Візуально перевіряються складові частини КТЗ, перелічені в підпунктах b, f, g, h, і пункту 14 Акта перевірки.
(g) колеса/шини
Так что высокоточным инструментом для определения глубины протектора является вездесущее око наших горячелюбимых гееров. Но я как человек доверяющий только нанотехнологиям засомневался бы в достоверности измерения протектора оком