Текущее время: 12 май 2025, 07:24

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Правила форума


ВНИМАНИЕ!! РАЗДЕЛ С ЖЕСТКОЙ МОДЕРАЦИЕЙ!

1. В этом разделе Вы можете создавать темы с просьбой о помощи в составлении исков, жалоб, заявлений.
2. Тема не должна дублировать уже существующую тему. Обязательно пользуйтесь поиском перед созданием темы.
3. Название темы должно коротко, но подробно описывать проблему.
4. Бессмысленные названия тем (eg. "Помогите", "Спасите", "Нужна помощь" строго запрещены.
5. При создании темы, максимально подробно опишите Вашу проблему с указанием детальной хронологии событий. Также, прикрепите все документы, которые имеются у Вас (копии протоколов, постановлений, актов и т. д.
5. Строго запрещено написание сообщений, не относящихся к теме. Писать можно только прямые вопросы и ответы правового характера в рамках темы.
6. После решения Вашего вопроса, если тема исчерпана, автор темы должен нажать кнопку "Принять ответ" в виде зеленой галочки в сообщении, в котором максимально подробно описан ответ на Ваш вопрос.

ТЕМЫ И СООБЩЕНИЯ, НАРУШАЮЩИЕ ДАННЫЕ ПРАВИЛА, БУДУТ УДАЛЯТЬСЯ БЕЗ ПРЕДУПРЕЖДЕНИЯ!



Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 11 ] 
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 15 май 2012, 22:03 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 13 янв 2011, 13:25
Сообщений: 399
Авто: Chery Amulet
Город: Львів
Написав скаргу в МОЗ україни в м. Київ визнати висновок нарко диспансера недійсним. Допоможіть не дають відповідь по скарзі вже 2 місяці затягують, согодні в друге звонив до виконавця по скарзі каже чекати, говорю шо він порушує закон і за це є відповідальність а він мені спокійно так сталось робіть шо хочете допобачення. Скиньте будласка мені зразок скарги в прокуратуру на ненадання відповіді по скарзі.

_________________
ДК Львів!!!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 16 май 2012, 10:44 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 авг 2011, 18:08
Сообщений: 3900
Авто: .
Город: Киев
Приблизно так
Цитата:
До прокуратури


ЗАЯВА
20.09.2011р. до Відділу ....... був направлений інформаційний запит (в порядку Закону України «Про інформацію», та Закону України “Про доступ до публічної інформації”) щодо доступу до офіційних документів, а саме, про відкриття виконавчого провадження (копія додається). Згідно поштового повідомлення (копія додається), Відділ Державної ............. отримало інформаційний запит 21.09.2011р.

Відповідно до ч. 1 ст. 20 Закону України “Про доступ до публічної інформації” термін розгляду запиту: Розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.
Відповідно до ст. 33 Закону України «Про інформацію» у редакції, чинної на момент подання запиту, термін вивчення запиту на предмет можливості його задоволення не повинен перевищувати десяти календарних днів. Протягом вказаного терміну державна установа письмово доводить до відома запитувача, що його запит буде задоволено або що запитуваний документ не підлягає наданню для ознайомлення. Таким чином закон передбачає, що отримавши інформаційний запит, державна установа зобов’язана в термін 10 днів повідомити запитувача чи буде задоволений його інформаційний запит.
Крім того, ст. 33 ЗУ «Про інформацію» передбачає, що задоволення запиту здійснюється протягом місяця, якщо інше не передбачено законом.
Проте у встановлений законом строк, на поштову адресу, зазначену у запиті не надходили, ані повідомлення про задоволення або відмову у задоволенні запиту, ані вичерпна відповідь на запит, яка містить запитуваний документ.
В даному випадку Відділ Державної Виконавчої Служби Московського р-н. проігнорувало вищевказану вимогу законодавства та не надав в передбачений законом термін письмового повідомлення про те, чи буде задоволений інформаційний запит від 20.09.2011р.
Крім того, Відділ Державної ...................... проігнорувало вимогу законодавства щодо задоволення інформаційного запиту протягом місяця.
Дії Відділу Державної ......................... р-н. до +++++++++++++++ Р.А. в частині порушення строків надання відповіді на запит та повідомлення про задоволення запиту визнано не правомірними постановою Окружного адміністративного суду м. Харків у справі №2-а-13891/11/2070 від 07 листопада 2011р, яка набрала законної сили в день її винесення (копія додається).
Внаслідок такої бездіяльності, було порушено право позивача на інформацію, що передбачає можливість вільного одержання, використання, поширення та зберігання відомостей, необхідних йому для реалізації ним своїх прав, свобод і законних інтересів.
Згідно ст.. 20 ЗУ «Про прокуратуру» в повноваженні прокурора порушувати у встановленому законом порядку кримінальну справу, дисциплінарне провадження або провадження про адміністративне правопорушення.
• ст.. 24 ЗУ «Про прокуратуру» У разі порушення закону посадовою собою або громадянином прокурор, його заступник, залежно від характеру порушення закону, виносить мотивовану постанову про дисциплінарне провадження, провадження про адміністративне правопорушення або про порушення кримінальної справи щодо цих осіб.
Ст. 212-3 КУпАП передбачає відповідальність за несвоєчасне або неповне надання інформації у випадках, коли така інформація підлягає наданню на запит громадянина відповідно до законів України "Про інформацію", "Про звернення громадян" та "Про доступ до судових рішень". Протокол про адміністративне правопорушення, у відповідності до ст. 255 КУпАП складається прокурором.


На підставі викладеного,
ПРОШУ:
1. Встановити винну службову особу Відділу Державної .................... та скласти відносно неї протокол про адміністративне правопорушення за ст. 212-3 КУпАП про несвоєчасне надання інформації, а саме:
• Розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.
• в десятиденний термін письмового повідомлення про те, чи буде задоволений інформаційний запит +++++++Р.А. від 20.09.2011р.;
2. Надіслати мені копію вказаного протоколу про адміністративне правопорушення.
3. Надіслати вказаний протокол до суду для розгляду справи про адміністративне правопорушення вказавши мене потерпілим.

_________________
Как говорит наш дорогой шеф, если человек идиот, то это надолго.

При обращении в суд нужно понимать, что судебная система не способна обеспечить объективное рассмотрение дела и что, как минимум, на уровне апелляции материалы дела даже не будут открыты.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 16 май 2012, 11:13 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 13 янв 2011, 13:25
Сообщений: 399
Авто: Chery Amulet
Город: Львів
Так то скарга на не надання відповіді по запиту на інформацію, а я писав скаргу і термін в неї 30 днів.

_________________
ДК Львів!!!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 16 май 2012, 11:21 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 авг 2011, 18:08
Сообщений: 3900
Авто: .
Город: Киев
Так підстав замість ЗУ "Про доступ до публічної інформації" ЗУ "Про звернення громадан" і 30 днів замість 5.

_________________
Как говорит наш дорогой шеф, если человек идиот, то это надолго.

При обращении в суд нужно понимать, что судебная система не способна обеспечить объективное рассмотрение дела и что, как минимум, на уровне апелляции материалы дела даже не будут открыты.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 16 май 2012, 14:05 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 07 мар 2011, 10:03
Сообщений: 4756
Авто: пешеход
Город: Харьков
До Харківського окружного адміністративного суду
м. Харків вул.. вул. Мар'їнська, 18-Б-3
тел. канцелярії суду 730-42-73

Позивач: Погонцев Руслан Анатолійович
вул..

Відповідач: Відділ Державної Виконавчої Служби
Московського р-н. Харківського міського управління юстиції
вул. Гвардійців Широнінців 51-Б, м. Харків, 61170
Телефон: (057) 703-64-47, 703-64-48

АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ
про визнання дій протиправними

20.09.2011р. до Відділу Державної Виконавчої Служби Московського р-н. Харківського міського управління юстиції за адресою: вул. Гвардійців Широнінців 51-Б, м. Харків, 61170, була направлена скарга (в порядку Закону України «Про інформацію») копія додається. Згідно поштового повідомлення (копія додається), Відділу Державної Виконавчої Служби Московського р-н. Харківського міського управління юстиції отримала скаргу 05.08.11.
Відповідно до ст. 33 Закону України «Про інформацію» у редакції, чинної на момент подання запиту, термін вивчення запиту на предмет можливості його задоволення не повинен перевищувати десяти календарних днів. Протягом вказаного терміну державна установа письмово доводить до відома запитувача, що його запит буде задоволено або що запитуваний документ не підлягає наданню для ознайомлення. Таким чином закон передбачає, що отримавши інформаційний запит, державна установа зобов’язана в термін 10 днів повідомити запитувача чи буде задоволений його інформаційний запит.
Крім того, ст. 33 ЗУ «Про інформацію» передбачає, що задоволення запиту здійснюється протягом місяця, якщо інше не передбачено законом.

Проте, на поштову адресу, зазначену у скарзі не надходили, ані повідомлення про задоволення або відмову у задоволенні скарги, ані вичерпна відповідь на скаргу.

Внаслідок такої бездіяльності, було порушено право позивача на в порядку Закону України «Про інформацію», для реалізації ним своїх прав, свобод і законних інтересів.
Прошу звернути увагу, що згідно ст. 71 ч. 2 Кодексу Адміністративного Судочинства, в справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Крім того, ст. 212-3 КУпАП передбачена відповідальність за несвоєчасне або неповне надання інформації випадках, коли така інформація підлягає наданню на інформаційний запит громадянина відповідно до законів України "Про досту до публічної інформації", "Про звернення громадян" та "Про доступ до судових рішень". Протокол про адміністративне правопорушення, у відповідності до ст. 255 КУпАП складається прокурором.
Згідно ч. 2 ст. 166 КАС України, у разі необхідності суд може постановити окрему ухвалу про наявність підстав для розгляду питання щодо притягнення до відповідальності осіб, рішення, дії чи бездіяльність яких визнаються протиправними.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 6, 17, 18, 94, 104, 105, 106, 166 КАС України,
ПРОШУ:
1. Розглянути позов у порядку скороченого провадження;
2. Визнати протиправною бездіяльність Відділу Державної Виконавчої Служби Московського р-н. Харківського міського управління юстиції в частині ненадання в письмової відповіді по суті скарги від 20.09.2011р;
3. Зобов’язати Відділу Державної Виконавчої Служби Московського р-н. Харківського міського управління юстиції надати відповідь по суті скарги Погонцева Р.А.. від 20.09.2011р;

Додаток:
1. Копія скарги від 20.09.2011р. та поштових документів (2 арк.);
2. Квитанція про сплату судового збору (1 арк.);
3. Копія позовної заяви для сторін (1 прим., 4 арк.).

_________________
www.youtube.com/user/PORUAN21

Сообщение, не относящиеся к теме
http://roadcontrol-kharkov.blogspot.com/


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 16 май 2012, 21:40 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 22 дек 2010, 19:11
Сообщений: 1581
slavikp
тоже пытаюсь добиться правды по этим высновкам.
Пока промежуточный ответ - отменять высновки должна Комиссия по контролю за качеством проведения медосмотров водителей. Такая комиссия создана (или должна быть создана) при каждом Управлении охраны здоровья облгосадминистрации. По крайней мере у них в Положении указано "вирішувати конфліктні ситуації щодо медичних висновків оглядів водіїв"
Тоже по одному делу скаргу в управ охраны здоровья, там придурки создали какую то левую комиссию с внештатным наркологом во главе, подал иск по отмене их решения и назначении повторного рассмотрения.

_________________
Тебе не забуде Вкраїна коли,
Шахтарю з Донбасу,
Ти візьмеш у руки сталеве кайло
І вб’єш підараса.
Нема в нас святішої більше мети
Чи іншого спасу!
У бога прощення піди попроси
І вбий підараса.
(с) Юрій Винничук


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 16 май 2012, 22:22 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 13 янв 2011, 13:25
Сообщений: 399
Авто: Chery Amulet
Город: Львів
_Skamar_ писал(а):
slavikp
тоже пытаюсь добиться правды по этим высновкам.
Пока промежуточный ответ - отменять высновки должна Комиссия по контролю за качеством проведения медосмотров водителей. Такая комиссия создана (или должна быть создана) при каждом Управлении охраны здоровья облгосадминистрации. По крайней мере у них в Положении указано "вирішувати конфліктні ситуації щодо медичних висновків оглядів водіїв"
Тоже по одному делу скаргу в управ охраны здоровья, там придурки создали какую то левую комиссию с внештатным наркологом во главе, подал иск по отмене их решения и назначении повторного рассмотрения.

Взагалі то ці скарги має розглядати "медичний та моніторинговий центер з алкоголю та наркотиків" якій підпорядковується МОЗ україни. Я написав 2 скарги 1 до Львівського МОЗ другу до Київського, зі Львова написали що не вїхній компетенції визнати висновок не дійсним а з Києва відповіді ще нема, усно сказали шо чекають поки їм зі Львова якась відповідь приєде.

_________________
ДК Львів!!!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 17 май 2012, 08:28 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 22 дек 2010, 19:11
Сообщений: 1581
slavikp
Ні, цей центр немає відношення до скасування висновків, він проводить лише клінічний моніторинг якості проведення медичних оглядів, а повноважень скасовувати висновків в них нема.

_________________
Тебе не забуде Вкраїна коли,
Шахтарю з Донбасу,
Ти візьмеш у руки сталеве кайло
І вб’єш підараса.
Нема в нас святішої більше мети
Чи іншого спасу!
У бога прощення піди попроси
І вбий підараса.
(с) Юрій Винничук


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 17 май 2012, 08:49 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 13 янв 2011, 13:25
Сообщений: 399
Авто: Chery Amulet
Город: Львів
_Skamar_ писал(а):
slavikp
Ні, цей центр немає відношення до скасування висновків, він проводить лише клінічний моніторинг якості проведення медичних оглядів, а повноважень скасовувати висновків в них нема.

Маєш якісь ссилки на закон? Я десь знаходив що висновок може скасувати орган вищий за той який виніс висновок.

_________________
ДК Львів!!!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 17 май 2012, 09:25 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 22 дек 2010, 19:11
Сообщений: 1581
slavikp
ссилки по якому саме питанню?
що стосується моніт центру, то наказ МОЗ/МВС 400/666, пункт здається 3.24

Що стосується оскарження висновків, то в ст. 266 КУпАП зазначається, що направлення водіїв на мед огляд проводиться в порядку, що встановлюється Кабміном і посилання на постанову КМУ №1103 від 17.12.2008 р. http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/1103-2008-п/ed20120419 якою власне і затверджується порядок.
п. 14 даної постанови зазначає: Висновок може бути оскаржений водієм транспортного засобу у встановленому законодавством порядку.
"У встановленому законодавством порядку" і це власне все, дуже загальна фраза.
Я написав в КМУ і МОЗ інфозапити щоб мені власне роз"яснили порядок оскарження висновків.
КМУ відповіло, що вони колегіальний орган, який складається з міністрів, які очолюють міністерства які і є розпорядниками запитуваної мною інформації. І перенаправили мій інфозапит до МОЗ та МВС.
МВС як завжди перенаправило його в Департамент ДАІ.
ДДАІ звісно відповіло щось накшталт: "А я тут до чого, я нічого не знаю".
МОЗ надіслав мені дві однакові відповіді, просто процитувавши половину Інструкції з наказу №400/666, яка взагалі не має відношення до запитуваної мної інформації. Я планую їх далі бомбити, просто з переїздом покищо не маю можливості тим зайнятись.
Ясно що це питання законодавчо не врегульовано, немає механізму оскарження висновку, але ніхто не може наважитись це сказати.
Складність полягає в тому, що лікарі, що проводять огляд не є суб"єктами виконавчої влади, тому цей висновок неможливо оскаржити в порядку КАСУ.

Є ще Наказ МОЗ №339 від 28.11.1997 р.http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0588-97 , яким затверджується Положення про Комісію за контролем якості проведення медичних оглядів водіїв. Дана комісія створюється при кожному управлінні охорони здоров"я кожної облдержадміністрації.
Згідно з цим Положенням, серед завдань комісії значиться:
2.1.4. Розгляд надзвичайних та конфліктних випадків, що
виникли при проведенні медичних оглядів водіїв транспортних
засобів та експертиз станів сп'яніння.
Нібито те що треба, але серед прав комісії не значиться, що вона має право скасовувати висновки, є тільки що може притягати до відповідальності фахівців та керівників за порушення. Але це хоть щось.
Крім того ця комісія є структурним підрозділом Управління охорони здоров"я, яка в свою чергу є структурним підрозділом облдержадміністації, тобто це місцевий орган виконавчої влади, а значить його рішення можна оскаржити в порядку КАСУ.

От зараз в мене є одна справа - я написав скаргу в управ охран здоров"я з проханням скасувати мед висновок, ті придурки утворили комісію за розглядом моєї скарги в складі: голова комісії - головний позаштатний нарколог, члени - юристконсульт і нач того диспансеру, який проводив огляд. Хоча Положення описує який має бути склад комісії, ну вони звісно ніколи не чули про таке положення. Ну і звісно не знайшли підстав для скасування висновку. Я подав позов на скасування наказу про утворення такої комісії, так як її склад не відповідає положенню, ну і звісно скасування її рішення і призначення нового розгляду. По плану, суд має задовільнити вимоги, тоді скаргу в МОЗ і облдержадміністрацію мол управ охорони здор мається фігньою. Якщо ще раз відмовлять - знову позов, скаргу, поки таки не скасують.

_________________
Тебе не забуде Вкраїна коли,
Шахтарю з Донбасу,
Ти візьмеш у руки сталеве кайло
І вб’єш підараса.
Нема в нас святішої більше мети
Чи іншого спасу!
У бога прощення піди попроси
І вбий підараса.
(с) Юрій Винничук


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 23 июн 2013, 10:45 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 08 фев 2011, 01:09
Сообщений: 1349
Откуда: Odessa
Авто: LEADER FOX
Город: Odessa
я вот нашел в нете.............

№_____ До Прокуратури______________________
_________ адреса___________________________
Заявник:
__________________________________________
поштова адреса: ____________________________
тел.: ______________________________________
про притягнення особи до адміністративної відповідальності за статтею 212-3 КУпАП та винесення подання про надання інформації

ЗАЯВА
«_____»__________20__ року я, _______________________, з метою підготовки публікації в газеті «_______________________________________», звернувся до ___________________________________________________________________(назва органу, до якого направлено запит та/чи посадової особи, якій адресовано запит) _____________________________________________________________________________ із інформаційним запитом, в якому просив надати суспільно-важливу інформацію, яка необхідна мені для виконання моїх професійних обов’язків, а саме просив надати мені:
1) ______________________________________________________________;
2) ______________________________________________________________;
3) _______________________________________________________________.
Викладене підтверджується інформаційним запитом від _________ № _______, копію якого додаю.
На зазначений запит відповіді в строки, установлені статтею 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», я не отримав (або отримав неповну відповідь / отримав відмову в наданні відповіді / отримав інформацію, яка не відповідає дійсності).
Відповідно до частини 1 статті 212-3 КУпАП неправомірна відмова в наданні інформації, несвоєчасне або неповне надання інформації, надання інформації, що не відповідає дійсності, у випадках, коли така інформація підлягає наданню на запит громадянина чи юридичної особи відповідно до законів України "Про інформацію", «Про доступ до публічної інформації» "Про звернення громадян" та "Про доступ до судових рішень", - тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від двадцяти п’яти до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Згідно з п. 11 частини 1 статті 255 Кодексу України про адміністративні правопорушення (КУпАП) у справах про правопорушення, передбачені статтею 212-3 КУпАП, протоколи про правопорушення мають право складати прокурор або уповноважена ним особа з числа працівників прокуратури.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст.ст. 212-3, 255 Кодексу України про адміністративні правопорушення, статтями 23, 24 Закону України «Про прокуратуру», -
ПРОШУ:
1. Притягти до адміністративної відповідальності за ненадання інформації (надання неповної інформації / надання недостовірної інформації тощо) за ч. 1 статті 212-3 КУпАП ____П.І.Б посадової особи, яка не надала інформацію (надала неповну інформацію / надала недостовірну інформацію тощо)______ .
1. Винести подання про усунення порушень Законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації» і зобов’язати ___________ ПІБ посадових осіб органу державної влади /місцевого самоврядування ___________ надати мені наступну інформацію:
1) ______________________________________________________________;
2) ______________________________________________________________;
3) _______________________________________________________________.
Додаток:
1. Копія інформаційного запиту № 3 від 09.01.2009 року;
2. Копія посвідчення журналіста.
«_____»_____________ 20__ року ____________ ПІБ

_________________
Алексей из Одессы!
"Горсвет" .... "Ночной дозор - всем выйти из ТЕМНОТЫ!"
https://www.youtube.com/user/ActivistDK
[email protected]


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 11 ] 

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 6


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
cron