Місяця з два тому, мою знайому зупинив співробітник ДПС і склав протокол про адміністративне правопорушення та виніс постанову. Вона подала до суду, але суд, вважаючи відео запис з побутової камери гідним доказом, визнав її винною, але розмова не про це. Ця подія "змусила" мене зробити запит в УДАІ м. Краматорська. 15.10.12, саме це я і зробив. Щоб не виникло якихось непорозумінь із строками відповіді, відправив "рекомендованим", сплативши за повідомлення більше ніж за сам лист. Чесно кажучи, трохи не вдавився, коли сказали скільки коштує повідомлення. :В

Прикріплюю повідомлення яке я заповнював на пошті та яке згодом отримав. Прошу звернути увагу кому (найменування адресату) та куди (поштова адреса) я відправляв свого листа. Також не буде зайвим звернути увагу на того хто отримав та коли. На повідомленні чомусь дату не вказав, мабуть тому-що в перше, але в чеку є дата і навіть час.
Саме повідомлення я отримав аж 26.10, тож можемо уявити як працює пошта.

Їдемо далі.
В своєму "оповіданні" не можу не звернутися до нормативно правової бази, яку надає офіційний сайт Верховної Ради (zakon3.rada.gov.ua), за що я йому дуже вдячний. Направляючи запит я керувався Конституцією України, в першу чергу, ЗУ "Про міліцію" та "Про доступ до публічної інформації". Що стосується строків розгляду запитів на інформацію, то це питання регулює ЗУ "Про доступ до публічної інформації", а конкретно ч. 1 ст. 20, яка каже, що "розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту." Тобто, якщо дехто Середа отримав мій запит 19 жовтня, то відповідь я повинен був отримати 26 жовтня, в той самий день коли я лише дізнався про те, що мій лист отримали в УДАІ. Насправді, виходить якась дурня і чесно кажучи я вже не чекав відповідь на свій запит. Але оптимізм брав надімною гору і я думав, що вони скористалися ч. 4 тієї ж ст. 20 вище вказаного закону. Ця частина дозволяє розпоряднику відповідати не п'ять днів, а двадцять, але за умови, що мене повідомлять про це, не пізніше п'яти днів. Звичайно ніяких повідомлень я не отримував.
Сьогодні, 9.11.12, в ранці, ідучи отримувати знання та всебічно розвиватися, зазирнув в свою поштову скриню. Який я був здивований, коли замість звичних для мене рекламних листівок, я дістав лист від, увага, МВ ГУМВС. Я був здивований, оскільки справи з МВ міліції я мав аж рік тому. Не втримався, відкрив та став читати прямо в під'їзді. Зрозумівши, що нічого цікавого там не пишуть, пішов собі далі.

Ознайомившись пізніше більш детально, зрозумів, пристойної відповіді не побачу.
Виходить цікава ситуація, писав начальнику ДАІ Гайдуку А. В., а відповів начальник МВМ Забор С. Я. Цікаво, а якщо б міліція викликала до себе мене, а прийшов би якийсь Вася Хфорточкін, прокотило б? =) Думаю що ні.
Тепер звернемо увагу на дату написання відповіді та на дату віправки.
Пан Забор С. Я. датував свій лист 30.10.12, що по суті вже є порушенням. Штамп на конверті датований 02.11.12.

Такі дії підпадають під статтю 212-3 КУпАП. Далі, дивимося адресу на яку відправляв запит я та з якої прийшла відповідь. Для тих хто може мені не довіряє, прикріплюю скріншот з адресою УДАІ м. Краматорська. Скріншот зроблений на офіційному сайті УДАІ ГУМВС в Донецькій області.

Мені зовсім не зрозуміло як сталося, що мені відповів міськ. відділок міліції. Я зовсім не розумію, в результаті якої-такої оперативно-розшукової діяльності вони отримали інформацію про мою знайому.
З суб'єктом персональних даних, тобто із моєю знайомою, я звичайно розмовляв і вона дала згоду на такий запит, але мене не цікавлять її персональні данні, я їх знаю! Мої питання стосувалися інспектора та знову ж таки, я не питав де він мешкає. Дивлячись на це, вважаю цю відповідь банальною відпискою і по даному факту буде направлений інформаційний запит.
В кінці додаю запит який я відправляв 15.10.12.

