Текущее время: 17 июл 2025, 09:56

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Правила форума


ВНИМАНИЕ!! РАЗДЕЛ С ЖЕСТКОЙ МОДЕРАЦИЕЙ!

1. В этом разделе Вы можете создавать темы с просьбой о помощи в составлении исков, жалоб, заявлений.
2. Тема не должна дублировать уже существующую тему. Обязательно пользуйтесь поиском перед созданием темы.
3. Название темы должно коротко, но подробно описывать проблему.
4. Бессмысленные названия тем (eg. "Помогите", "Спасите", "Нужна помощь" строго запрещены.
5. При создании темы, максимально подробно опишите Вашу проблему с указанием детальной хронологии событий. Также, прикрепите все документы, которые имеются у Вас (копии протоколов, постановлений, актов и т. д.
5. Строго запрещено написание сообщений, не относящихся к теме. Писать можно только прямые вопросы и ответы правового характера в рамках темы.
6. После решения Вашего вопроса, если тема исчерпана, автор темы должен нажать кнопку "Принять ответ" в виде зеленой галочки в сообщении, в котором максимально подробно описан ответ на Ваш вопрос.

ТЕМЫ И СООБЩЕНИЯ, НАРУШАЮЩИЕ ДАННЫЕ ПРАВИЛА, БУДУТ УДАЛЯТЬСЯ БЕЗ ПРЕДУПРЕЖДЕНИЯ!



Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 4 ] 
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 20 сен 2010, 12:57 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 26 авг 2010, 12:15
Сообщений: 556
Авто: darkred
Город: 13
ДСТУ 3649-97 отживает свой срок. Уже 2 года готовятся изменения к этому документу. Совсем скоро обещают ввести новый стандарт. Бегло изучив попавший в руки проект отмечу следующее:

Освещение
Цитата:
6.1.2 Не допускають застосування зруйнованих та з тріщинами на
світловідбиваючих поверхнях або розсіювачах ПЗС, встановлення будь-яких пристроїв, що обмежують їхню видимість, нанесення покриття на ПЗС (тонування, фарбування тощо), що зменшує світлопропускання, змінює їх силу світла, світлорозподіл або колір.

6.1.4 Сигналізатори вмикання світлових приладів повинні бути у роботоздатному стані і мати передбачені конструкцією символи.


Шины и колеса
Цитата:
6.3.7 Не допускають:
- послаблення моменту затягу деталей кріплення коліс;
- наявність тріщин на дисках, в закраїні обода, в замковій канавці, слідів ремонту методами зварювання;
- установку коліс із застосуванням деталей кріплення, що не передбачені виробником КТЗ, зокрема будь-яких додаткових деталей;
- наявність будь-яких дефектів на робочих поверхнях насадових ободів, що спричиняють втрату герметичності з’єднань з безкамерною шиною;
- гострі кромки, вм’ятини бортових закраїн;
- збільшені отвори для кріплення коліс (дисків);
- відсутність відповідного маркування на шинах, що відновлені.

6.3.8 Не допускають встановлення на КТЗ коліс, що мають інший, ніж передбачено НЕ виліт коліс (ЕТ).


Тормоза
Цитата:
6.4.5 Антиблокувальні пристрої гальмівної системи та інші електронні пристрої підвищення стійкості КТЗ (за наявності) та їх сигналізатори мають функціонувати відповідно до вимог НЕ.


Стеклоочистители
Цитата:
6.5.3 Щітки склоочисників не повинні мати пошкоджень і повинні забезпечувати виконання відповідних функцій.


Двигатель
Цитата:
6.6.6 На КТЗ, що обладнані системою нейтралізації відпрацьованих газів, демонтування цієї системи чи окремих її складників або нероботоздатність її сигналізатора (за наявності) не допускають.

6.6.7 Комплектність і стан систем випуску та нейтралізації відпрацьованих газів (за наявності), систем зниження шуму, інших систем та пристроїв, що передбачені конструкцією КТЗ і призначені для підвищення потужності двигуна та зменшення викидів забруднюючих речовин (систем наддуву, вентиляції картера, рециркуляції відпрацьованих газів, уловлювання випаровувань палива, подачі вторинного повітря, економайзера примусового холостого ходу тощо), повинні відповідати вимогам підприємства-виробника КТЗ та/або НЕ.

6.6.8 Не допускають наявності прогарів, механічних пробоїн та нещільностей у з’єднаннях випускної системи КТЗ.
Также ввели целый раздел по требованиям к ГБО

Другие элементы конструкции
Цитата:
6.8.2 КТЗ повинен бути обладнаний справними амортизаторами, передбаченими його конструкцією.
6.8.3 Кути встановлення коліс КТЗ (керованих та некерованих) повинні відповідати зазначеним в НЕ.
Під час проведення державного технічного огляду кути встановлення коліс та встановлення осей не перевіряють.

6.8.5 На вітровому склі КТЗ не допускають наявність сколів чи тріщин в зоні роботи склоочисників.

6.8.7 Світлопропускання вітрового скла повинно бути не менше 75 %, а всіх інших стекол – не менше 70 %.
Примітка 1. Світлопропускання стекол, що не входять до зони огляду з місця водія вперед та за умови встановлення зовнішніх дзеркал з обох боків КТЗ, може бути менше 70 %.
Примітка 2. Допускають не контролювати світлопропускання стекол КТЗ в разі наявності їхнього маркування за ДСТУ UN/ECE R 43-00 та відсутності додаткового покриття, що зменшує світлопропускання.

7.8.3 Для визначення світлопропускання стекол КТЗ за 6.8.7 застосовують метод, викладений у рекомендаціях (інструкціях) підприємства-виробника відповідного спеціального обладнання.

7.8.6 Границя допустимої основної похибки не повинна перевищувати під час вимірювання світлопропускання стекол (абсолютна) ± 4,0 %.

6.8.10 Спідометр та/або тахограф повинні бути у роботоздатному стані, мати справну підсвітку.

6.8.25 КТЗ повинні мати акумуляторну батарею з відповідною вимогам НЕ номінальною ємністю.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 23 сен 2010, 08:17 
Не в сети
Новобранец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 18 фев 2009, 17:36
Сообщений: 25
А откуда взят этот текст?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 23 сен 2010, 11:18 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 25 апр 2010, 15:05
Сообщений: 7191
Откуда: Николаев
Авто: Escalade
Город: ...
YuKa писал(а):
Бегло изучив попавший в руки проект отмечу следующее

ссылка?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 23 сен 2010, 11:31 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 26 авг 2010, 12:15
Сообщений: 556
Авто: darkred
Город: 13
http://fileshare.in.ua/3752139
http://upload.com.ua/get/901950481/


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 4 ] 

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 3


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
cron