Текущее время: 15 май 2025, 14:10

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Правила форума


ВНИМАНИЕ!! РАЗДЕЛ С ЖЕСТКОЙ МОДЕРАЦИЕЙ!

1. В этом разделе Вы можете создавать темы с просьбой о помощи в составлении исков, жалоб, заявлений.
2. Тема не должна дублировать уже существующую тему. Обязательно пользуйтесь поиском перед созданием темы.
3. Название темы должно коротко, но подробно описывать проблему.
4. Бессмысленные названия тем (eg. "Помогите", "Спасите", "Нужна помощь" строго запрещены.
5. При создании темы, максимально подробно опишите Вашу проблему с указанием детальной хронологии событий. Также, прикрепите все документы, которые имеются у Вас (копии протоколов, постановлений, актов и т. д.
5. Строго запрещено написание сообщений, не относящихся к теме. Писать можно только прямые вопросы и ответы правового характера в рамках темы.
6. После решения Вашего вопроса, если тема исчерпана, автор темы должен нажать кнопку "Принять ответ" в виде зеленой галочки в сообщении, в котором максимально подробно описан ответ на Ваш вопрос.

ТЕМЫ И СООБЩЕНИЯ, НАРУШАЮЩИЕ ДАННЫЕ ПРАВИЛА, БУДУТ УДАЛЯТЬСЯ БЕЗ ПРЕДУПРЕЖДЕНИЯ!



Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 39 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Re: п 11.5 пдд штраф 425гр
СообщениеДобавлено: 24 апр 2012, 23:27 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 30 сен 2010, 21:50
Сообщений: 1947
Откуда: хмельницкий
Авто: m2140
позовная в суд,повестки пока нет.
Сообщение, не относящиеся к теме
Хмельницький міськрайсуд
м.Хмельницький вул. Театральна 54
позивач: *************
Перший Відповідач: Управління Державної
автомобільної інспекції УМВС України
Хмельницькій обл
29008,м. Хмельницький,вул.Коцюбинского,35/2
Другий Відповідач: Інспектор ДПС
м. Шепетівка Хмельницької обл..
ст.л-нт міліції Мохнан Анатолій Петрович
ПОЗОВНА ЗАЯВА
про оскарження постанови по справі про адміністративне правопорушення
22.03.2012 близько 15-40 рухався на автомобілі «Таврія» заз 1105(******) м Шепетівка по вул Ст.Шоссе.Так,як в данному населенному пункті я знаходився вперше,та не знаю назв вулиць,заблукав.Зорієнтувавшись,я зрозумів,що мені потрібно виконати маневр розвороту.Так,як на данному відрізку дві смуги в одному напрямку,я завчасно зайняв ліву смугу, шукаючи місце для розвороту,як того вимагає п 10.4 ПДР .Проїхавши коло 200 м ,був зупинений інспектором Мохнан А.П. (далі – Другий Відповідач)..Даний інспектор ,не звертаючи уваги на мої пояснення,та прохання надати допомогу(пояснити,де дозволений розворот) склав протокол ніби за порушення п.11.5 ПДР.,та не зважаючи на устне клопотання про необхідність юридичної допомоги ,виніс постанову за ст. 122 ч.2 КУПАП на стягнення штрафу в розмірі 425 грв. Мною було надано Другому Відповідачу та викладено у Протоколі пояснення про неможливість скоєння мною вказаного порушення, оскільки я зайняв лівий ряд для розвороту. Однак, не зважаючи на вказаний факт, Другим Відповідачем було складено Постанову по справі про адміністративне правопорушення серія ВХ1 № 091228 за ст.122 ч.2.
Позивач вважає Постанову не обґрунтованою та такою, що не відповідає вимогам діючого законодавства України з наступних підстав:
Другим Відповідачем порушено норми права, викладені у статтях 8,19 Конституції України, положень, викладених у Правилах дорожнього руху, а також статтях 122, 245, 247 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Відповідно до статті 8 Конституції України, Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.
Відповідно до статті 19 Конституції України, правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до правових позицій Конституційного суду України, термін закон (чи як у даному випадку - законами) має два типи вживання. Згідно них цей термін вживається у двох розуміннях, а саме у вузькому (у цьому розумінні під законами розуміють виключно цей тип нормативних актів) та широкому (у цьому розумінні під законами розуміють усю систему діючого законодавства України).
На мій погляд, у вказаній статті Конституції України термін «законами України» вживається у широкому розумінні. Це твердження ґрунтується на системному аналізі діючого законодавства України. Так, повноваження, підстави та способи дії посадових осіб державних органів в своїй більшості визначені підзаконними актами. Наприклад, повноваження та способи дії працівників ДПС у більш детальному вигляді визначені у Інструкції з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС (затверджена наказом міністра внутрішніх справ від 27.03.2009р. №111).
Таким чином, працівники ДПС як посадовці органу державної влади повинні діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачений діючим законодавством України.
Діюче законодавство України, а саме Кодекс України про адміністративні правопорушення передбачає можливість складення протоколу про адміністративне правопорушення та притягнення особи до адміністративної відповідальності виключно в разі виявлення ознак правопорушення.
Відповідно до статті 245 Кодексу України про адміністративні правопорушення, завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об'єктивне з'ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.
П 10.4 ПДР не регламентує відстань,за яку потрібно зайняти крайнє положення для розвороту,
«10.4. Перед поворотом праворуч, ліворуч або розворотом водій має завчасно зайняти відповідне крайнє положення на проїзній частині, призначеній для руху в цьому напрямку, крім випадків, коли здійснюється поворот у разі в'їзду на перехрестя, де організовано круговий рух, напрямок руху визначено дорожніми знаками чи дорожньою розміткою або рух можливий лише в одному напрямку, встановленому конфігурацією проїзної частини, дорожніми знаками чи розміткою.
Водій, що виконує поворот ліворуч або розворот поза перехрестям з відповідного крайнього положення на проїзній частині даного напрямку, повинен дати дорогу зустрічним транспортним засобам, а при виконанні цих маневрів не з крайнього лівого положення на проїзній частині - і попутним транспортним засобам.
За наявності трамвайної колії посередині проїзної частини водій нерейкового транспортного засобу, що виконує поворот ліворуч або розворот поза перехрестям, повинен дати дорогу трамваю.»
При тому,п 11.5 ПДР дозволяє виїзд на крайню ліву смугу
«11.5. На дорогах, які мають дві і більше смуги для руху в одному напрямку, виїзд на крайню ліву смугу для руху в цьому ж напрямку дозволяється, якщо праві зайняті, а також для повороту ліворуч, розвороту або для зупинки чи стоянки на лівому боці дороги з одностороннім рухом у населених пунктах, коли це не суперечить правилам зупинки (стоянки).»
Виходячи з вищенаведеного, в Другого Відпоавідача взагалі були відсутні підстави для складення протоколу та накладення адміністративного стягнення.
Крім того, бажав би звернути увагу суду на той факт, що Позивачем було оскаржено Постанову по справі про адміністративне правопорушення Начальнику ДАІ УМВС України в Хмельницькій області (копія додається). Однак, Відповідь(копія додається) Позивачем отримана тільки 12 квітня 2012 року. Оскільки я не був обізнаний з правових питань, мені лише три дні тому стало відомо, що Законом України «Про звернення громадян» встановлений термін для надання відповіді на мою скаргу. Враховуючи сплив вказаного терміну, я вважаю за необхідне звернутися за судовим захистом своїх прав.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.ст. 49, 51, 71, 104, 160, 162 Кодексу адміністративного судочинства України,
ПРОШУ:
1. Поновити строк для звернення до суду та прийняти заяву до розгляду.
2. Скасувати Постанову в справі про адміністративне правопорушення серія ВХ1 № 091228 від 22 березня 2012 року.
Документи, що додаються до позовної заяви:
1. Позовна заява (копія) – 2 екз.
2. Квитанція про сплату судового збору .
3.Копія Скарги на постанову
4.Копія Відповіді Начальника ДАІ УМВС України в Хмельницькій області.
5. Копія постанови про адміністративне правопорушення серія ВХ1 № 091228 від 22 березня 2012 року.
«19» квітня 2012 року _______________________________*******
вроде всё учёл?

_________________
Такова жизнь – либо Селя вы, либо Селя вас...


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: п 11.5 пдд штраф 425гр
СообщениеДобавлено: 25 апр 2012, 09:30 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 04 дек 2010, 10:04
Сообщений: 190
Авто: WV Passat B3
SergeyM писал(а):
у меня аналогичная ситуация, завтра будет суд.
состряпал следующий иск.

Сообщение, не относящиеся к теме
До Подільського Районного суду м. Києва
вул. Хорива, буд. 21

Позивач: ххххх

Відповідачі:
Управління ДАІ ГУ МВС України в м. Києві
01030, м. Київ, вул. Хмельницького, буд. 54
Посадова особа - Інспектор ДПС Подільського ВДАІ
м. Києва Грищук Богдан Олександрович


ПОЗОВНА ЗАЯВА
про скасування Постанови серії АА № 228652 від 25.08.2010р.
по справі про адміністративне правопорушення
(в порядку адміністративного судочинства)

Я, ххх, паспорт СМ № ххх, виданий ххх., ідентифікаційний номер № ххх, 25.08.2010р. в 12 год. 55 хв., керуючи автомобілем Шевроле Лачетті, державний номер АІ ххх ВЕ, рухався в м. Київ по вул. Міська і був зупинений працівником ДАІ Грищуком Б.О. (надалі інспектор). Після зупинення попросив пояснити причину зупинки. Зі слів інспектора ДАІ я рухався по третій смузі руху при вільних першій та другій смугах, чим порушив п. 11.5. правил дорожнього руху (далі ПДР). На підтвердження свого звинувачення, мені не було надано належних доказів згідно зі ст. 251 КУпАП.
Незважаючи на мої ґрунтовні заперечення щодо відсутності факту порушення ПДР, зазначеною посадовою особою, в моїй присутності, відразу було складено протокол про адміністративне правопорушення та прийнято постанову про притягнення мене до адміністративної відповідальності, за вчинення правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 122 КУпАП України, у вигляді штрафу в сумі 425,00 грн. Причому інспектор, користуючись моєю недосвідченістю у подібних справах та шоковим станом, запропонував свою допомогу при написанні пояснень (пояснення було написано під його, інспектора, диктовку) та поставити якісь три підписи.
З притягненням мене до адміністративної відповідальності погодитись не можу з наступних підстав:
1. Згідно з ПДР п.2.14. розділ е) водій має право «відступати від вимог законодавства в умовах дії непереборної сили або коли іншими засобами неможливо запобігти власній загибелі чи каліцтву громадян». В даному випадку поза зоною зору інспектора на правій смузі руху була перешкода у вигляді зграї собак, що вимусила скористуватись мене цим правом для забезпечення особистої безпеки та безпеки пасажирів. Це примусило мене залишитись на крайній лівій смузі. В цьому випадку я не порушив ПДР в інкримінованому мені пункті, а навпаки – виконав. Також хочу зазначити, що приблизно через 300 метрів від місця зупинки інспектором мені потрібно було звернути на ліво для виїду на Гостомельське шосе. Згідно з пунктом 10.4 «Правил дорожнього руху»: “Перед поворотом праворуч, ліворуч або розворотом водій має завчасно зайняти відповідне крайнє положення на проїзній частині, призначеній для руху в цьому напрямку…“. При цьому не вказано за якої саме відстані до повороту потрібно займати відповідне крайнє положення, тобто водій виконує маневр керуючись власним розсудом, в залежності від дорожніх умов, інтенсивності руху, та ін., при цьому не створюючи перешкод іншим транспортним засобам. Тобто, знаходячись на крайній лівій смузі я виконував вимоги п.10.4 ПДР. Це ще раз підтверджує те що пункт правил 11.5 не містить прямих заборон, так як пункти правил не можуть суперечити один одному. Тому я прийняв рішення не змінювати зайвий раз розташування керованого мною транспортного засобу, що не входить в протиріччя з жодним пунктом ПДР, а тим більше з п.11.5. Таким чином я ПДР не порушував, небезпеки для інших учасників дорожнього руху не створював, а рухався на дорозі з урахуванням перешкод на шляху.
2. Згідно протоколу серії АА1 № 011070 від 25.08.2010р. мене звинувачено в порушенні п.11.5. ПДР. Але в п.11.5. ПДР сказано - «На дорогах, які мають дві і більше смуги для руху в одному напрямку, виїзд на крайню ліву смугу для руху в цьому ж напрямку дозволяється, якщо праві зайняті, а також для повороту ліворуч, розвороту або для зупинки чи стоянки на лівому боці дороги з одностороннім рухом у населених пунктах, коли це не суперечить правилам зупинки (стоянки).» Тобто в ньому немає прямої заборони вчинення будь-яких дій. Наразі в даному пункті сказано лише про розташування транспортних засобів, в яких випадках можна виїжджати на крайню ліву смугу, і жодного посилання щодо заборони руху по крайній лівій смузі або заборони продовження руху по цій смузі після того, як звільнилась права смуга.
До того ж, заповнені інспектором постанова та протокол про адміністративне правопорушення не відповідають вимогам, які зазначені у Наказі МВС № 77 від 26.02.2009р., а саме:
• протокол та постанова частково заповнені нерозбірливим почерком.
• моє місце проживання, а також посада, місце роботи інспектора не були записані друкованими літерами.

3. Порушення процесуальних норм КУпАП:
Відповідно до статті 7 КУпАП України, ніхто не може бути підданий заходу впливу в зв'язку з адміністративним правопорушенням інакше як на підставах і в порядку, встановлених законом. Провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності. Застосування уповноваженими на те органами і посадовими особами заходів адміністративного впливу провадиться в межах їх компетенції, у точній відповідності з законом.
Згідно статті 246 КУпАП України, порядок провадження в справах про адміністративні правопорушення в органах (посадовими особами), уповноважених розглядати справи про адміністративні правопорушення, визначається цим Кодексом та іншими законами України.
Статтею 268 КУпАП України, передбачено, що особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право: знайомитися з матеріалами справи, давати пояснення, подавати докази, заявляти клопотання; при розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця у галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи, та користуватися іншими правами. При розгляді справи інспектором ДПС порушено моє право на використання юридичної допомоги. Адвокат або інший фахівець у галузі права під час розгляду справи про адміністративне правопорушення був відсутній. Мої пояснення до уваги не брались, показання повнолітнього свідка Климчука Володимира Володимировича, що був присутній зі мною в транспортному засобі, до уваги теж не брались. Тобто я не мав змоги повноцінно захищати свої права. Як наслідок, виникла необхідність відстоювати свої права в судовому порядку.
Мене не було ознайомлено з моїм правами та обов’язкам відповідно до ст. 63 Конституції України та ст. 268 КУпАП. Підпис про ознайомлення був мною поставлений внаслідок моєї правової недосвідченості та під впливом авторитету інспектора, як представника Закону. Він просто запропонував поставити три підписи, не пояснюючи, для чого.
Згідно п. 1 ч. 1 ст. 247 КУпАП України, провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за таких обставин: відсутність події і складу адміністративного правопорушення. Відповідно до статті 289 КУпАП України, скаргу на постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути подано протягом десяти днів з дня винесення постанови.
Пунктом 3 частини 1 статті 288 КУпАП України, передбачено, що постанову іншого органу (посадової особи) про накладення адміністративного стягнення може бути оскаржено - у вищестоящий орган (вищестоящій посадовій особі) або в районний у місті, міський чи міськрайонний суд, у порядку, визначеному Кодексом адміністративного судочинства України, з особливостями, встановленими цим Кодексом.
Згідно статті 104 Кодексу адміністративного судочинства України, адміністративного позов пред'являється шляхом подання позовної заяви до суду першої інстанції.
Пунктом 1 частини 4 статті 105 КАС України передбачено, що адміністративний позов може містити скасування або визнання нечинним рішення відповідача - суб'єкта владних повноважень повністю чи окремих його положень.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст. ст. 7, 287, 288, 289, п. 3 ст. 293 Кодексу України про адміністративні правопорушення, ст. 2, 6-11, 18, 19, 104, 105 Кодексу адміністративного судочинства України
ПРОШУ:
1. Прийняти позовну заяву до розгляду.
2. Скасувати Постанову про адміністративне правопорушення серії АА № 228652 від 25.08.2010 року, що виніс інспектор ДПС Подільського ВДАІ м. Києва Грищук Б.О. про накладення на мене адміністративного стягнення за ч. 2 ст. 122 КУпАП в вигляді штрафу в сумі 425,00 гривень.
Згідно статті 288 КУпАП - Особа, яка оскаржила постанову у справі про адміністративне правопорушення, звільняється від сплати державного мита.
Додатки:
1. Копії позовної заяви на 3 арк. в двох примірниках.
2. Копія протоколу про адміністративне правопорушення серії АА1 № 011070 від 25.08.2010 року в двох примірниках.
3. Копія постанови по справі про адміністративне правопорушення серії АА № 228652 від 25.08.2010 року в двох примірниках.


Сегодня явился в суд как было написано в повестке. на 9:30. В кабинете мне сказали, что звонил инспектор, у него не получается прийти на суд и из-за этого переносят рассмотрение дела на 11.05. Ну я особо не отрицал, подумал, что все законно, подписал бумажку, что с датой и местом ознакомлен и ушел. Потом в дороге меня начали терзать сомнения по поводу законности такого способа переноса рассмотрения дела. Я как дурак ехал в суд, и тут на тебе инспектор позвонил и попросил перенести, при этом никаких письменных объяснений мне не было показано. Как они смогли определить что звонил именно тот инспектор. Вообщем мне кажется, что тут меня развели. Как думаете?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: п 11.5 пдд штраф 425гр
СообщениеДобавлено: 25 апр 2012, 12:47 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 авг 2011, 18:08
Сообщений: 3900
Авто: .
Город: Киев
SergeyM писал(а):
Вообщем мне кажется, что тут меня развели. Как думаете?
Не зовсім, але трохи є. Треба було їх довбити ч. 4 ст. 128 КАСУ
Цитата:
4. У разі неприбуття відповідача, належним чином
повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, без
поважних причин розгляд справи може не відкладатися і справу може
бути вирішено на підставі наявних у ній доказів.

_________________
Как говорит наш дорогой шеф, если человек идиот, то это надолго.

При обращении в суд нужно понимать, что судебная система не способна обеспечить объективное рассмотрение дела и что, как минимум, на уровне апелляции материалы дела даже не будут открыты.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: п 11.5 пдд штраф 425гр
СообщениеДобавлено: 26 апр 2012, 21:23 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 апр 2012, 10:54
Сообщений: 1547
Откуда: Europa-Center
Авто: pedestrian
Город: Europa-Center
извините о не могу найти что такое КАСУ?

_________________
"Дорого да мило, дёшево да гнило"


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: п 11.5 пдд штраф 425гр
СообщениеДобавлено: 26 апр 2012, 22:03 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 фев 2011, 17:04
Сообщений: 12501
Авто: ушатал
Город: Киев
Miki писал(а):
извините о не могу найти что такое КАСУ?

КОДЕКС АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДОЧИНСТВА УКРАЇНИ


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: п 11.5 пдд штраф 425гр
СообщениеДобавлено: 23 июн 2012, 22:49 
Не в сети
Прохожий

Зарегистрирован: 29 дек 2010, 11:26
Сообщений: 7
Авто: Славута 1,2L
Добрый день, вечер!!

Ехал с г.Днепропетровска домой в г.Павлоград 23,06,12г, по данному пути, останавливает меня гаишник в звании прапорщик. И вменил мне нарушение правил дорожного движение по пункту 11,5 движение по левой полосе при свободной правой.Был выписан протокол и сразу же постанова на 425грн, этим же Гаишником (прапорщиком).Вродебы слышал что постанову могут выписывать не ниже звания лейтенанта.

Еще из-за того что они меня задержали у меня чють не умерла тещя (инсулиново зависимый человек).Я ГАИ предупреждал об этом, и что совсем нет времени, но они не захотели меня отпускать и сказали что выписываем протокол. Протокол выписывали примерно минут 40 и я не успел сделать укол, так как тещя, не в состоянии сделать сама себе укол. Когда мы приехали тещя была не какая в коме, была вызвана скорая и ели откачали.В скорой все зафиксировано.

Очень хотелось наказать Гайцев за это, ведь могли отпустить с предупреждением.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: п 11.5 пдд штраф 425гр
СообщениеДобавлено: 25 июн 2012, 08:29 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 13 фев 2011, 13:08
Сообщений: 5868
Откуда: Одесса
Авто: Nissan
скачай памятку, там есть ответ про 11,2-11,5 про рекомендательный характер, накатай заяву в ГАИ и исковое в суд, в памятке так же есть образци, признай через суд действия гея неправомерными, а потом иск на моралку за причинение вреда здоровью с прикладыванием всех бумажек по здоровью

_________________
http://www.youtube.com/user/911MAXX


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: п 11.5 пдд штраф 425гр
СообщениеДобавлено: 25 июн 2012, 15:49 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 29 сен 2010, 14:09
Сообщений: 931
Авто: MB
Город: Днепр
Манера езды в левом ряду при свободной дороге говорит только о колхозности водителя.
Вчера ездил в Донецк и обратно. Между Павлоградом и Днепром как всегда картина маслом - в левом ряду затюнингованные тазы или корчи лохматых годов с открытыми настеж окнами. Таких именно рублем и надо учить, чтобы хоть раз ПДД открыли почитали.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: п 11.5 пдд штраф 425гр
СообщениеДобавлено: 08 окт 2012, 22:20 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 04 дек 2010, 10:04
Сообщений: 190
Авто: WV Passat B3
SergeyM писал(а):
SergeyM писал(а):
у меня аналогичная ситуация, завтра будет суд.
состряпал следующий иск.

Сообщение, не относящиеся к теме
До Подільського Районного суду м. Києва
вул. Хорива, буд. 21

Позивач: ххххх

Відповідачі:
Управління ДАІ ГУ МВС України в м. Києві
01030, м. Київ, вул. Хмельницького, буд. 54
Посадова особа - Інспектор ДПС Подільського ВДАІ
м. Києва Грищук Богдан Олександрович


ПОЗОВНА ЗАЯВА
про скасування Постанови серії АА № 228652 від 25.08.2010р.
по справі про адміністративне правопорушення
(в порядку адміністративного судочинства)

Я, ххх, паспорт СМ № ххх, виданий ххх., ідентифікаційний номер № ххх, 25.08.2010р. в 12 год. 55 хв., керуючи автомобілем Шевроле Лачетті, державний номер АІ ххх ВЕ, рухався в м. Київ по вул. Міська і був зупинений працівником ДАІ Грищуком Б.О. (надалі інспектор). Після зупинення попросив пояснити причину зупинки. Зі слів інспектора ДАІ я рухався по третій смузі руху при вільних першій та другій смугах, чим порушив п. 11.5. правил дорожнього руху (далі ПДР). На підтвердження свого звинувачення, мені не було надано належних доказів згідно зі ст. 251 КУпАП.
Незважаючи на мої ґрунтовні заперечення щодо відсутності факту порушення ПДР, зазначеною посадовою особою, в моїй присутності, відразу було складено протокол про адміністративне правопорушення та прийнято постанову про притягнення мене до адміністративної відповідальності, за вчинення правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 122 КУпАП України, у вигляді штрафу в сумі 425,00 грн. Причому інспектор, користуючись моєю недосвідченістю у подібних справах та шоковим станом, запропонував свою допомогу при написанні пояснень (пояснення було написано під його, інспектора, диктовку) та поставити якісь три підписи.
З притягненням мене до адміністративної відповідальності погодитись не можу з наступних підстав:
1. Згідно з ПДР п.2.14. розділ е) водій має право «відступати від вимог законодавства в умовах дії непереборної сили або коли іншими засобами неможливо запобігти власній загибелі чи каліцтву громадян». В даному випадку поза зоною зору інспектора на правій смузі руху була перешкода у вигляді зграї собак, що вимусила скористуватись мене цим правом для забезпечення особистої безпеки та безпеки пасажирів. Це примусило мене залишитись на крайній лівій смузі. В цьому випадку я не порушив ПДР в інкримінованому мені пункті, а навпаки – виконав. Також хочу зазначити, що приблизно через 300 метрів від місця зупинки інспектором мені потрібно було звернути на ліво для виїду на Гостомельське шосе. Згідно з пунктом 10.4 «Правил дорожнього руху»: “Перед поворотом праворуч, ліворуч або розворотом водій має завчасно зайняти відповідне крайнє положення на проїзній частині, призначеній для руху в цьому напрямку…“. При цьому не вказано за якої саме відстані до повороту потрібно займати відповідне крайнє положення, тобто водій виконує маневр керуючись власним розсудом, в залежності від дорожніх умов, інтенсивності руху, та ін., при цьому не створюючи перешкод іншим транспортним засобам. Тобто, знаходячись на крайній лівій смузі я виконував вимоги п.10.4 ПДР. Це ще раз підтверджує те що пункт правил 11.5 не містить прямих заборон, так як пункти правил не можуть суперечити один одному. Тому я прийняв рішення не змінювати зайвий раз розташування керованого мною транспортного засобу, що не входить в протиріччя з жодним пунктом ПДР, а тим більше з п.11.5. Таким чином я ПДР не порушував, небезпеки для інших учасників дорожнього руху не створював, а рухався на дорозі з урахуванням перешкод на шляху.
2. Згідно протоколу серії АА1 № 011070 від 25.08.2010р. мене звинувачено в порушенні п.11.5. ПДР. Але в п.11.5. ПДР сказано - «На дорогах, які мають дві і більше смуги для руху в одному напрямку, виїзд на крайню ліву смугу для руху в цьому ж напрямку дозволяється, якщо праві зайняті, а також для повороту ліворуч, розвороту або для зупинки чи стоянки на лівому боці дороги з одностороннім рухом у населених пунктах, коли це не суперечить правилам зупинки (стоянки).» Тобто в ньому немає прямої заборони вчинення будь-яких дій. Наразі в даному пункті сказано лише про розташування транспортних засобів, в яких випадках можна виїжджати на крайню ліву смугу, і жодного посилання щодо заборони руху по крайній лівій смузі або заборони продовження руху по цій смузі після того, як звільнилась права смуга.
До того ж, заповнені інспектором постанова та протокол про адміністративне правопорушення не відповідають вимогам, які зазначені у Наказі МВС № 77 від 26.02.2009р., а саме:
• протокол та постанова частково заповнені нерозбірливим почерком.
• моє місце проживання, а також посада, місце роботи інспектора не були записані друкованими літерами.

3. Порушення процесуальних норм КУпАП:
Відповідно до статті 7 КУпАП України, ніхто не може бути підданий заходу впливу в зв'язку з адміністративним правопорушенням інакше як на підставах і в порядку, встановлених законом. Провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності. Застосування уповноваженими на те органами і посадовими особами заходів адміністративного впливу провадиться в межах їх компетенції, у точній відповідності з законом.
Згідно статті 246 КУпАП України, порядок провадження в справах про адміністративні правопорушення в органах (посадовими особами), уповноважених розглядати справи про адміністративні правопорушення, визначається цим Кодексом та іншими законами України.
Статтею 268 КУпАП України, передбачено, що особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право: знайомитися з матеріалами справи, давати пояснення, подавати докази, заявляти клопотання; при розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця у галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи, та користуватися іншими правами. При розгляді справи інспектором ДПС порушено моє право на використання юридичної допомоги. Адвокат або інший фахівець у галузі права під час розгляду справи про адміністративне правопорушення був відсутній. Мої пояснення до уваги не брались, показання повнолітнього свідка Климчука Володимира Володимировича, що був присутній зі мною в транспортному засобі, до уваги теж не брались. Тобто я не мав змоги повноцінно захищати свої права. Як наслідок, виникла необхідність відстоювати свої права в судовому порядку.
Мене не було ознайомлено з моїм правами та обов’язкам відповідно до ст. 63 Конституції України та ст. 268 КУпАП. Підпис про ознайомлення був мною поставлений внаслідок моєї правової недосвідченості та під впливом авторитету інспектора, як представника Закону. Він просто запропонував поставити три підписи, не пояснюючи, для чого.
Згідно п. 1 ч. 1 ст. 247 КУпАП України, провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за таких обставин: відсутність події і складу адміністративного правопорушення. Відповідно до статті 289 КУпАП України, скаргу на постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути подано протягом десяти днів з дня винесення постанови.
Пунктом 3 частини 1 статті 288 КУпАП України, передбачено, що постанову іншого органу (посадової особи) про накладення адміністративного стягнення може бути оскаржено - у вищестоящий орган (вищестоящій посадовій особі) або в районний у місті, міський чи міськрайонний суд, у порядку, визначеному Кодексом адміністративного судочинства України, з особливостями, встановленими цим Кодексом.
Згідно статті 104 Кодексу адміністративного судочинства України, адміністративного позов пред'являється шляхом подання позовної заяви до суду першої інстанції.
Пунктом 1 частини 4 статті 105 КАС України передбачено, що адміністративний позов може містити скасування або визнання нечинним рішення відповідача - суб'єкта владних повноважень повністю чи окремих його положень.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст. ст. 7, 287, 288, 289, п. 3 ст. 293 Кодексу України про адміністративні правопорушення, ст. 2, 6-11, 18, 19, 104, 105 Кодексу адміністративного судочинства України
ПРОШУ:
1. Прийняти позовну заяву до розгляду.
2. Скасувати Постанову про адміністративне правопорушення серії АА № 228652 від 25.08.2010 року, що виніс інспектор ДПС Подільського ВДАІ м. Києва Грищук Б.О. про накладення на мене адміністративного стягнення за ч. 2 ст. 122 КУпАП в вигляді штрафу в сумі 425,00 гривень.
Згідно статті 288 КУпАП - Особа, яка оскаржила постанову у справі про адміністративне правопорушення, звільняється від сплати державного мита.
Додатки:
1. Копії позовної заяви на 3 арк. в двох примірниках.
2. Копія протоколу про адміністративне правопорушення серії АА1 № 011070 від 25.08.2010 року в двох примірниках.
3. Копія постанови по справі про адміністративне правопорушення серії АА № 228652 від 25.08.2010 року в двох примірниках.


Сегодня явился в суд как было написано в повестке. на 9:30. В кабинете мне сказали, что звонил инспектор, у него не получается прийти на суд и из-за этого переносят рассмотрение дела на 11.05. Ну я особо не отрицал, подумал, что все законно, подписал бумажку, что с датой и местом ознакомлен и ушел. Потом в дороге меня начали терзать сомнения по поводу законности такого способа переноса рассмотрения дела. Я как дурак ехал в суд, и тут на тебе инспектор позвонил и попросил перенести, при этом никаких письменных объяснений мне не было показано. Как они смогли определить что звонил именно тот инспектор. Вообщем мне кажется, что тут меня развели. Как думаете?


Суд отменил незаконное постановление http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/24653407


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 39 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 17


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: