Текущее время: 22 июл 2025, 11:16

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Правила форума


ВНИМАНИЕ!! РАЗДЕЛ С ЖЕСТКОЙ МОДЕРАЦИЕЙ!

1. В этом разделе Вы можете создавать темы с просьбой о помощи в составлении исков, жалоб, заявлений.
2. Тема не должна дублировать уже существующую тему. Обязательно пользуйтесь поиском перед созданием темы.
3. Название темы должно коротко, но подробно описывать проблему.
4. Бессмысленные названия тем (eg. "Помогите", "Спасите", "Нужна помощь" строго запрещены.
5. При создании темы, максимально подробно опишите Вашу проблему с указанием детальной хронологии событий. Также, прикрепите все документы, которые имеются у Вас (копии протоколов, постановлений, актов и т. д.
5. Строго запрещено написание сообщений, не относящихся к теме. Писать можно только прямые вопросы и ответы правового характера в рамках темы.
6. После решения Вашего вопроса, если тема исчерпана, автор темы должен нажать кнопку "Принять ответ" в виде зеленой галочки в сообщении, в котором максимально подробно описан ответ на Ваш вопрос.

ТЕМЫ И СООБЩЕНИЯ, НАРУШАЮЩИЕ ДАННЫЕ ПРАВИЛА, БУДУТ УДАЛЯТЬСЯ БЕЗ ПРЕДУПРЕЖДЕНИЯ!



Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 10 ] 
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 25 авг 2012, 20:46 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 25 авг 2012, 20:43
Сообщений: 27
Авто: иномарка
Город: рядом столица
Показали фото, а оно размытое в хлам, видно очертание марки, узнать, что это мое авто, но номеров и близко не видно, просто размазанная черными точками белая рамка.
Говорю приблизить - отказались мотивируя тем, что малый экран, говорю у меня на тел тож малый, но я вам там увеличу любую картинку.
Короч, броня полная, ни чего не знаю, ни чего не хочу знать, протокол и все.
Написал, что ехал согласно правил, не нарушал и тд.
Реально ли обжаловать постанову (есть ли шансы), если не виден номер (более, чем уверен, что при увеличении его и не будет видно).
Кстати, остановили в 19:53, солнце заходит в 20:00, может ли визир работать в такое время корректно (может номер из-за этого искажен)?
Сколько стоит подать протест на постанову?
И в какой суд подавать (место нарушения или прописки/жительства)?
Спасибо.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 25 авг 2012, 20:53 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 13 дек 2010, 18:20
Сообщений: 4210
Откуда: ХЕРСОН
Boban

вот пример иска - итог постанова была оспорена
Цитата:
До Голопристанського районного суду Херсонської області
адреса: 75600 м. Гола Пристань, вул. Горького, 19
Позивач:
Гришечкін Дмитро Васильович,


Відповідач:
Інспектор БДПС ДАІ м. Херсон, прапорщик міліції Голік Олександр Вікторович, пр.. Сенявіна, 128, м. Херсон, 73034

ПОЗОВНА ЗАЯВА
про визнання протиправною та скасування
постанови серії ВТ №063582 по справі про адміністративне правопорушення
від 23.06.2011 р.

Звільнено від сплати державного мита відповідно до ст..288 КпАП України.
Цей позов підлягає розгляду у судах на підставі ст..288 ч.3 КУпАП України, яка прямо передбачає право особи оскаржити до районного (прирівненого до нього) суду постанову органів державної влади та посадових осіб, до яких належать і органи ДАІ та їх посадові особи.

Інспектором БДПС ВДАІ м. Херсон прапорщиком міліції Голіком Олександром Вікторовичем було складено протокол про адміністративне правопорушення серія ВТ1№152765 від 22.06.11 (далі – Протокол) та прийнята постанова по справі про адміністративне правопорушення серія ВТ1 №063582 від 23.06.11 (далі – Постанова), згідно якої на мене накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 306 (триста шість) гривень.

Відповідно до протоколу, мною Гришечкіним Дмитром Васильовичем 22.06.11 близько 17 год. 30 хв. на а/д Херсон-Джанкой 11 км, керуючи автомобілем «ВАЗ 21104», державний номерний знак ВТ 1670 АТ було скоєно порушення вимог п.п. б) п. 12.9. Правил дорожнього руху України, а саме: недодержання знаку 3.29. Порушення було зафіксоване на прилад «Візир» №0812384. За пред’явленими даними приладу неможливо було встанови, що керований мною транспортний засіб знаходився в межах зони дії знаку 3.29, жодних об’єктивних даних, які б могли підтвердити географічну локацію даному автомобілю немає.

З вказаним Протоколом та Постановою не погоджуюсь, оскільки він складений з порушенням норм процесуального, матеріального права та правил оформлення адміністративних матеріалів, а саме:

1. При складанні Протоколу інспектором ДПС було грубо порушено процедуру розгляду справ про адміністративне правопорушення, зокрема: інспектор не роз’яснив мені мої права, передбачені ст. 268 КУпАП: «особа, яка притягається до адміністративної відповідальності має право: знайомитися з матеріалами справи, давати пояснення, подавати докази, заявляти клопотання; при розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця у галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи, виступати рідною мовою і користуватися послугами перекладача, якщо не володіє мовою, якою ведеться провадження; оскаржити постанову по справі» - що було порушено при винесенні вказаної постанови, без моєї присутності, у зв’язку з чим позбавив мене права користуватися правовою допомогою, заявляти клопотання.

Інспектор ДПС виніс Постанову по справі ще до того, як оформив Протокол (готова Постанова була додана до Протоколу, що інспектор ДПС власноруч записав у Протоколі), чим вчинив ряд грубих процесуальних порушень.
Таким чином, були порушені вимоги наступних статей КУпАП:
- ст. 245, яка вказує, що з’ясування обставин справи при її розгляді повинно бути всебічне, повне і об'єктивне, а вирішення справи повинно відбуватися в точній відповідності з законом;
- ст. 251 КУпАП вказує, що протокол про адміністративне правопорушення є одним із доказів по справі, а ст.ст. 279 та 283 КУпАП зазначають, що при розгляді справи оголошується протокол про адміністративне правопорушення, заслуховується особа, яка притягається до відповідальності та бере участь у справі, а вже потім приймається рішення та виноситься Постанова по справі.
Таким чином, винесення Постанови по справі ще до того, як був складений протокол та внесені до нього пояснення водія, є грубим порушенням норм КУпАП та свідчить про формальний розгляд справи.

2. Відповідно до вимог ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України.
Ст. 278 КУпАП передбачено, що орган (посадова особа) при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення вирішує такі питання:
- чи належить до його компетенції розгляд даної справи;
- чи правильно складено протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення;
- чи сповіщено осіб, які беруть участь у розгляді справи, про час і місце її розгляду;
- чи витребувано необхідні додаткові матеріали;
- чи підлягають задоволенню клопотання особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілого, їх законних представників і адвоката.
Ст. 279 КУпАП передбачено, що розгляд справи розпочинається з представлення посадової особи, яка розглядає дану справу. Посадова особа, що розглядає справу, оголошує, яка справа підлягає розгляду, хто притягається до адміністративної відповідальності, роз'яснює особам, які беруть участь у розгляді справи, їх права й обов'язки. Після цього оголошується протокол про адміністративне правопорушення, заслуховуються особи, які беруть участь у розгляді справи, досліджуються докази і вирішуються клопотання.
Згідно із п. 2.3.1. Інструкції з оформлення працівниками Державтоінспекції МВС матеріалів про адміністративні порушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, затвердженої Наказом МВС України від 26.02.2009 року № 77 (далі – Інструкції) «за адміністративні правопорушення, передбачені частинами першою, другою, четвертою і п'ятою статті 121, статтями 121-1, 121-2, частинами першою і другою статті 122, частинами першою і другою статті 123, статтею 125, частиною першою статті 126, частинами першою і другою статті 127, частинами третьою, восьмою і дев'ятою статті 133-1 КУпАП, - працівники Державтоінспекції МВС, які мають спеціальні звання».
У Протоколі та Постанові не міститься жодних відомостей щодо того, чи мав інспектор ДПС Голік О.В. спеціальне звання та відповідно до своїх функціональних обов'язків має право самостійно виносити постанови у справах про адміністративні правопорушення, чим порушив вимоги п. 3 ч. 2 ст. 222 КУпАП, та п. 4.1 (абзац 3) Інструкції, оскільки відповідно до п. 12.4 цієї ж Інструкції таке право тільки надано інспекторам з адміністративної практики Державтоінспекції МВС України, яким, відповідно до положень п. 16.6 Наказу МВС України № 111 від 27.03.2009 року «Про затвердження Інструкції з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС», він був зобов'язаний передати складений ним адмінпротокол.
При всьому цьому, інспектор ДПС при складанні протоколу та постанови нехтував Інструкцією , а саме, п. 11.17 встановлено, що записи в протоколах про адміністративні правопорушення, талонах до посвідчення водія, тимчасових дозволах, журналах робляться чорнилом (пастою) темного (чорного або синього) кольору. Вони заповнюються розбірливим почерком, а прізвище, ім'я, по батькові порушника, його місце проживання, а також посада, місце роботи, звання працівника Державтоінспекції МВС записуються друкованими літерами. За фактами виправлення, підчисток тощо керівництвом підрозділів Державтоінспекції МВС у п'ятиденний термін проводяться службові перевірки. Як видно зі змісту протоколу, ці положення не дотримані
Крім того, Постанова не містить гербової печатки.
У відповідності до ст. 256 КУпАП у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.
В протоколі свідків не зазначено. Відповідно протокол не відповідає вимогам вищезгаданої статті, так як у відповідності до якої, в протоколі обов’язково повинні бути зазначені свідки, якщо вони були. Інспектор ДПС відмовився внести до Протоколу дані гр. Косінцев Костянтин Вікторович , який мешкає за адресою: м.Херсон вул.. Лугова 33, кв 227 та Соловчун Віталій Олександрович, який мешкає за адресою: с. Чорноморське, Голопристанського району, Херсонської обл.., у якості свідків, свідчення яких, могли забезпечити всебічний та об’єктивний розгляд справи.

3. Відповідно до переліку технічних засобів, що використовуються в підрозділах Державтоінспекції МВС для виявлення та фіксування порушень правил дорожнього руху затвердженого Наказом МВС від 01.03.2010 № 33 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30 березня 2010 р. за № 262/17557, прилад «Візир» віднесений до таких, які працюють виключно в автоматичному режимі, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису.
Відповідно до п. 12.1. Інструкції «Фіксація правопорушення учасниками дорожнього руху за допомогою працюючих в автоматичному режимі спеціальних технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, є фіксацією порушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху за допомогою спеціальних технічних засобів на електронний носій чи світлочутливу плівку, що може забезпечити визначення суті порушення та чітке зображення транспортного засобу, яким було вчинено правопорушення (його марку, колір, номерний знак) та, по можливості, водія, що знаходився за кермом».
Крім того, п. 12.3. тієї ж Інструкції вказує на те, що оформлення матеріалів адміністративного правопорушення, зафіксованого за допомогою працюючих в автоматичному режимі спеціальних технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, проводиться після обробки інформації, що міститься на електронних носіях, особою, яка відповідальна за роботу цього технічного засобу. Зазначена особа робить роздруківки матеріалів фото-, кінозйомки чи відеозапису, перевіряє транспортний засіб по автоматизованій інформаційно-пошуковій системі "Автомобіль" для встановлення власників або співвласників транспортних засобів, фотокартку передає до підрозділу з адміністративної практики для реєстрації.
Не зважаючи на це інспектор ДПС вказав у Протоколі, що до нього додається фотофіксація хоча не мав жодної технічної можливості зробити роздруківку, відповідно до чого, інспектор ДПС не міг об’єктивно по суті розглянути питання на місці, що ще раз доводить формальний підхід до розгляду справи.
У відповідності до 12.4. Інструкції «Інспектори з адміністративної практики Державтоінспекції МВС або особи, які виконують їх обов'язки, складають картку обліку про адміністративне правопорушення, розглядають матеріали адміністративної справи згідно із статтями 258, 276, 278 КУпАП та виносять постанову в справі про адміністративне правопорушення».

4. Згідно із ст. 14-1 КУпАП, швидкість транспортного засобу має вимірюватись працівниками ДАІ приладом, який обладнано автоматичним режимом фіксації і має функцію фото- і кінозйомки, відеозапису, чи засобами фото- і кінозйомки, відеозапису. Тільки за таких умов отриманні покази набувають доказового значення у справі про адміністративне правопорушення.
Як вбачається зі справи – жодних даних, отриманих за допомогою спеціального технічного засобу, з фіксацією правопорушення, яке мені інкримінується, з чітким зображенням транспортного засобу (його марки, кольору, номерного знаку), яким я керував до протоколу про адміністративне правопорушення не додано.
Оскільки адміністративно-процесуальне законодавство не конкретизує поняття автоматичного режиму роботи приладу, можливо звернутися до формально-логічного тлумачення цього поняття, відповідно до якого, автоматичним – є такий режим роботи приладу, який виконується без втручання в його діяльність сторонніх факторів, тобто без людини.
Прилад «Візир», яким проводився нагляд за дорожнім рухом з метою фіксацій порушень ПДР України, не є автоматичним засобом фото- чи відеофіксації, оскільки він знаходиться у співробітника ДАІ в руках, керується ним безпосередньо або через комп’ютер (визначаються ті параметри, які фіксуються приладом, зокрема, швидкість, абощо, об’єкт зйомки, її режими, кут огляду приладу, тощо). В даному випадку співробітник ДАІ під час вимірювання тримав вимірювальний пристрій у руці, при цьому немає ніяких даних у якому режимі працював вимірювальний пристрій. Це робить можливим рух назустріч автомобілю, швидкість якого вимірюється, внаслідок чого відносна швидкість, зафіксована приладом, збільшується. Фіксація порушень ПДД України приладом «Візир» вручну не відповідає вимогам закону та нормативним актам МВС України.
Крім того, у Постанові відсутні відомості про те, хто саме проводив фотофіксацію. Між тим, це повинно бути зафіксовано, так як до використання спеціальних засобів нагляду за дорожнім рухом допускаються лише співробітники, які вивчили інструкції та склали заліки з використання цих приладів. Тому при оцінці як законності, так і достовірності фіксації порушень ПДР необхідно мати відомості про цих співробітників.

5. Відповідно до ст. 11 Закону України «Про міліцію» працівникам міліції дозволяється використовувати технічні засоби для виявлення та фіксування порушень правил дорожнього руху, лише ті, що передбачені нормативно-правовими актами. Також маю зазначити, що згідно зі ст.ст.10-15 Закону України „Про метрологію та метрологічну діяльність ”, на вимірювання у сфері, у якій їх результат можуть бути використані у якості доказу по справі, розповсюджується державний метрологічний нагляд. За таких умов кожен засіб вимірювальної техніки має бути укомплектований документами про сертифікацію та допуск даного типу засобів вимірювальної техніки для використання в Україні, свідоцтвом про повірку, з вказаним терміном дії до наступної повірки.

Протокол та Постанова не містить жодних відомостей про те, що прилад «Візир» №0812384 був укомплектований документами про сертифікацію та допуск даного типу засобів вимірювальної техніки для використання в Україні, свідоцтвом про повірку, з вказаним терміном дії до наступної повірки. Моє клопотання на пред’явлення вищезазначених документів на прилад «Візир» №0812384 інспектор ДПС проігнорував, що підтверджує їх відсутність на час вимірювання.

Ст. 69 КАС України передбачає, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів.

Крім цього, п.3 ст. 70 КАС України встановлено, що докази, одержані з порушенням закону, судом при вирішенні справи не беруться до уваги, а відповідно до п.4 ст. 70 КАС України, обставини, які за законом повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися ніякими іншими засобами доказування, крім випадків, коли щодо таких обставин не виникає спору.

Прошу суд, в разі заперечення проти адміністративного позову відповідачем, застосувати при вирішенні спору п. 2 ст. 79 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дій чи бездіяльності покладається на відповідача.
Також звертаю увагу суду на те, що зі мною в автомобілі знаходилися громадяни України Косінцев Костянтин Вікторович , який мешкає за адресою: м.Херсон вул.. Лугова 33, кв 227 та Соловчун Віталій Олександрович, який мешкає за адресою: с. Чорноморське, Голопристанського району, Херсонської обл.., яких я прошу визнати свідками подій по даній справі.
Зважаючи на викладене вважаю, що Постанова прийнята з порушеннями Конституції та законів України, є не обґрунтованою, та протиправною.

На підставі вищевикладеного та керуючись ст. ст. 7, 287, 288, 289, п. 3 ст. 293, ст. 295 КУпАП, ст. ст. 2, 6-11, 17, 18 КАС України,

ПРОШУ:

1. Прийняти адміністративний позов до розгляду та відкрити провадження у справі.
2. Визнати протиправними дії Інспектора БДПС ДАІ м. Херсон, прапорщика міліції Голіка Олександра Вікторовича
3. Зазначену постанову серія ВТ1 №063582 від 23.06.11 у справі про адміністративне правопорушення визнати протиправною та скасувати.
4. Провадження у справі про адміністративне правопорушення закрити у зв’язку з відсутністю події адміністративного правопорушення і складу адміністративного правопорушення в моїх діях.

Додатки:

1. Копії позовної заяви на 6 арк. - 2 прим.
2. Копія постанови серії ВТ1 №063582 від 22.06.2011р.
3. Копія протоколу серії ВТ1 №152765 від 23.06.2011р.
4. Копія паспорта Гришечкіна Дмитра Васильовича.



« 29 » червня 2011 року ______________ Гришечкін Д.В.

_________________
Є книжки, які треба тільки скуштувати,
є такі, які краще проковтнути і лише
деякі варто розжувати і переварити.
Френсіс Бекон


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 25 авг 2012, 21:11 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 25 авг 2012, 20:43
Сообщений: 27
Авто: иномарка
Город: рядом столица
ох, как сложно
а сколько нужно платить "держ мито"?
:)


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 25 авг 2012, 22:37 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 13 дек 2010, 18:20
Сообщений: 4210
Откуда: ХЕРСОН
Boban писал(а):
ох, как сложно
а сколько нужно платить "держ мито"?
:)


32,19

_________________
Є книжки, які треба тільки скуштувати,
є такі, які краще проковтнути і лише
деякі варто розжувати і переварити.
Френсіс Бекон


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 04 сен 2012, 09:18 
Не в сети
Прохожий

Зарегистрирован: 04 сен 2012, 09:11
Сообщений: 5
Авто: Ford Escort
Город: Борисполь
оспорил я визирь, а суд взял и не удовлетворил исковое заявление.... :cry:



Адміністративний позов

До: Бориспільський міськрайонний суд м. Бориспіль
08300, м. Бориспіль, вул. Київський Шлях , 72
тел.. (04495) 6-76-19

Позивач: Гайовий Денис Юрійович,
...............................................
...............................................
Тел.:....................................
Інші засоби зв’язку відсутні.

Відповідач: іДПС Березанського взводу ДПС ДАІ ГУМВС України в Київській обл.
сержант міліції Солонець Юрій Миколайович
м.Березань, автодорога Київ-Харків
вул.Київський шлях, буд.29
тел..(276) 6-28-89(черговий), (276) 6-20-01
Інші засоби зв’язку невідомі.

Відповідно до ч.5 ст. 288 КУпАП особа, яка оскаржила постанову у справі про адміністративне правопорушення, звільняється від сплати державного мита.

ПОЗОВНА ЗАЯВА

про визнання протиправною та скасування  постанови про накладення адміністративного стягнення за порушення Правил дорожнього руху України серія АІ1№ 149733, закриття провадження по справі про адміністративне правопорушення

Цей позов підлягає розгляду у судах на підставі ст. 288 ч.3 КУпАП України, яка прямо передбачає право особи оскаржити до районного, районного у місті, міського чи міськрайонного суду постанову органів державної влади та посадових осіб, до яких належать і органи ДАІ та їх посадові особи.

«02» липня 2012 року, я Гайовий Денис Юрійович, рухався автомобілем Форд Ескорт державний номерний знак 336 85 КК по автодорозі Київ – Харків у напрямку Києва. О 15 годині 10 хв., я був зупинений сержантом міліції Солонець Юрієм Миколаєвичем на патрульному автомобілі ВАЗ 2110 номерний знак 0273, 10 регіон, який вказав, що причиною зупинки транспортного засобу є начебто порушення мною швидкісного режиму в населеному пункті, де я, начебто, рухався зі швидкістю 96 км/годину, чим порушив вимоги п.12.4 Правил дорожнього руху, за що передбачена відповідальність ч.1 ст.122 КУпАП.

Як доказ інспектор показав мені прилад „Візир” №0812516 який був закріплений у службовому авто ВАЗ 2110 д.н. 0273 на якому було видно короткий (близько трьох секунд) відеоролик зі схожим на мій автомобілем. Діапазон зйомки автомобіля був звужений до ширини авто і не надавав повної картини місцевості для об’єктивного судження про те що швидкість саме мого автомобіля була вказана на екрані. До того ж зйомка приладом Візир була здійснена у режимі «Патруль», при цьому автомобіль інспектора рухався у зустрічному напрямку без увімкнутого проблискового маячка, що дає підстави вважати дії інспектора протиправними, незаконними і самовільними.

Незважаючи на зауваження та мою незгоду на мене було складено протокол про адміністративне правопорушення серія АІ1 № 468757 від 02.07.12, і на місці, без розгляду і свідків винесено постанову про притягнення до адміністративної відповідальності серія АІ1№ 149733, передбачене ч. 1 ст.122 КУпАП України "Про адміністративні правопорушення", згідно якої мене притягнуто до адміністративної відповідальності, а саме штрафу у розмірі 340 (триста сорок) гривень.

Під час спілкування інспектор зневажливо ставився до мене, протокол заповнював без моєї присутності, постанову виписував не ознайомивши мене з протоколом, покази свідків не відбирав, а лише записав їх дані та відпустив.
Отримавши від інспектора копії протоколу та постанови, я виявив внесені виправлення у копії постанови, а саме, інспектор Солонець Ю.М. зафарбував чорною ручкою дані про свідків, а також відмовився повідомити мені ці дані усно. З моїми правами не ознайомлював.

З зазначеною постановою категорично не згоден, вважаю її незаконною та такою, що грубо порушує мої права, а тому підлягає скасуванню з наступних підстав:

1. Вважаю, що виміряна швидкість нібито мого авто не відповідає дійсності, так як діапазон зйомки був навмисно звужений інспектором у меню приладу Візир до фактичної ширини однієї полоси для руху і не надавав повної картини місцевості для об’єктивного судження про те що швидкість саме мого автомобіля була вказана на екрані. До того ж зйомка приладом Візир була здійснена у режимі «Патруль», при цьому автомобіль інспектора рухався у зустрічному напрямку що прямо заборонено посадовою інструкцією працівників ДАЇ.

2. У постанові відсутні вказівки на те, хто саме проводив фото-, відеофіксацію. Між тим, це повинно бути зафіксовано, тим більше, що у відповідності до п.12.4 до використання спеціальних засобів нагляду за дорожнім рухом допускаються лише співробітники, які згідно до п 1.21 Розпорядження МВС України № 466 від 21.05.2009 вивчили та здали заліки з використання таких приладів і повинні знати складові частини, технічні характеристики та порядок використання технічних засобів та технічних приладів, які застосовуються для виявлення порушень правил, норм і стандартів у сфері безпеки дорожнього руху. Тому при оцінці як законності, так і достовірності фіксації порушень ПДР необхідно мати відомості про цих співробітників.
Це також говорить про порушення нормативних актів МВС при фіксації порушень, та перешкоджає застосуванню її результатів для притягнення осіб до адміністративної відповідальності.

3. При винесенні постанови було грубо порушені мої права, передбачені ст. 268 КУпАП, а саме: особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право зокрема:

* знайомитися з матеріалами справи  давати пояснення, подавати докази, заявляти клопотання;

* при розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця у галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням.

Всіх наданих мені цим законом прав я був позбавлений, так як моє клопотання про перенесення розгляду справи для допомоги адвоката було проігнороване, постанова була виписана до підписання мною адміністративного протоколу, а свідки вписані лише формально і до початку заповнення протоколу що є грубим порушенням процесу при розгляді справи про адміністративне правопорушення з боку іДПС Солонця Ю.М.


4. Ст. 14-1 КУпАП говорить про те що, фіксація правопорушення можлива, лише приладом, працюючим у автоматичному режимі.
Оскільки адміністративно-процесуальне законодавство не конкретизує поняття автоматичного режиму роботи приладу, можливо звернутися до формально-логічного тлумачення цього поняття, відповідно до якого, автоматичним – є такий режим роботи приладу, який виконується без втручання в його діяльність сторонніх факторів, тобто без людини.

Прилад, «Візир» яким нібито проводився нагляд за дорожнім рухом з метою фіксацій порушень ПДР України, не є автоматичним засобом фото – чи відео фіксації, оскільки він знаходиться під контролем співробітника ДАІ, керується ним безпосередньо або через комп’ютер (визначаються ті параметри, які фіксуються приладом, зокрема, швидкість, абощо, об’єкт зйомки, її режими, кут огляду приладу, тощо), або через інтерфейс приладу.

У підтвердження того факту що вказаний прилад «Візир» не є засобом автоматичної фіксації, є інструкція до цього приладу, де в 2 розділі зазначено, що прилад працює у 2х режимах – «Стаціонарний» і «Патрульний», але аж ніяк не автоматичний. Між тим, ст. 14-1 КУпАП передбачає, що для її застосування необхідно, щоб фіксація велася саме засобами фото – кіно – або відео зйомки, які працюють у автоматичному режимі. За таких умов, така фіксація не відповідає вимогам закону.

Вважаю що інспектор не об’єктивно розглянув справу, спираючись виключно на показника вимірювального приладу «Візир», свідомо не врахував моїх пояснень, не знайшов свідків правопорушення та не врахував під час визначення розміру штрафу майновий стан водія, а саме те що я не працюю, що суперечить вимогам ст..251 та ст..280 КУпАП і в порушення вимог законодавства України свідомо неправомірно притягнув мене до адміністративної відповідальності, стягнення максимальної суми штрафу передбаченої за таке порушення.

Постанова не встановлює наявність адміністративного правопорушення та мою винність в його вчиненні.

Згідно ч2.ст 71 КАСУ «В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.»

Виходячи з вищевикладеного, з даною Постановою не згоден, вважаю що ПДР України не порушував, вважаю постанову незаконною та винесеною з грубим порушенням адміністративно-процесуального законодавства, не відображає дійсних обставин справи, складена за відсутності належних доказів а також такою, що підлягає скасуванню.

Відповідно до ч. 5 ст. 288 КУпАП, особа, яка оскаржила постанову у справі про адміністративне правопорушення, звільняється від сплати державного мита.
На підставі викладеного, у відповідності до ст. ст. 287, 288, 289, 247 п. 1, КУпАП, Конституцією України, -

ПРОШУ:
1. Взяти позов до провадження та звільнити мене Гайового Дениса Юрійовича від сплати судового збору у відповідності до статті 288 КУпАП.
2. Викликати свідка – С,,,,, Р,,,,,,, І,,,,, що проживає в с.,,,,, вул. Миру 7, для підтвердження правдивості моїх слів.
3. Постанову серії АІ1 №149733 від 02 липня 2012 року про накладення на мене – Гайового Дениса Юрійовича – адміністративного стягнення по ст. 122 ч. 1 КУпАП в розмірі 340 (триста сорок) гривень визнати незаконною та скасувати.
4. Провадження по адміністративній справі – закрити, відповідно до п. 1 ст. 247 КУпАП в зв’язку з відсутністю в моїх діях складу адміністративного правопорушення.

Додатки: 
* копії позовної заяви на 5 арк. в 3-х прим.
* копії постанови серії АІ1 №149733 від 02 липня 2012 року – 3 шт.;
* копії протоколу про адміністративне правопорушення АІ1 № 468757 від 02.07.2012р. – 3 шт.
* копії документів на право керування транспортним засобом – 3 шт.
* копія інструкції до приладу «Візир» - 2 шт.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 04 сен 2012, 10:38 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 06 мар 2012, 10:03
Сообщений: 284
Авто: Nissan
Город: Черновцы
Ага, я тоже оспаривал - но РАДИС.. казалось что тут проще - нет фото, идентифицировать что скорость моей машины никак нельзя.. Но увы, судья-овца. Мотивировала тем, что Это сотрудник гаи, и его напарник подтверждает что это ваша скорость и вы не отрицаете что вас остановили.

Во как.. это называется *заплатила чтоб устроиться на роботу, а то что мозгов нету - никого не гребет*

_________________
Только в Украине "лежачие полицейские" выполняют больше полезных функций, чем ходячие.
Я никогда не включаю поворотники. Зачем другим знать куда я еду?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 04 сен 2012, 10:41 
Не в сети
Прохожий

Зарегистрирован: 04 сен 2012, 09:11
Сообщений: 5
Авто: Ford Escort
Город: Борисполь
может что-то посоветуете? куда идти, что писать теперь... или платить штраф?
ухвала вроде как не оспаривается...?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 04 сен 2012, 13:20 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 авг 2011, 18:08
Сообщений: 3900
Авто: .
Город: Киев
DeN_G. писал(а):
ухвала вроде как не оспаривается...?
Яка ухвала, може постанова?
DeN_G. писал(а):
или платить штраф?
Можете не платити, якщо вмієте виконавчу службу направляти в потрібне русло.

_________________
Как говорит наш дорогой шеф, если человек идиот, то это надолго.

При обращении в суд нужно понимать, что судебная система не способна обеспечить объективное рассмотрение дела и что, как минимум, на уровне апелляции материалы дела даже не будут открыты.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 04 сен 2012, 13:27 
Не в сети
Прохожий

Зарегистрирован: 04 сен 2012, 09:11
Сообщений: 5
Авто: Ford Escort
Город: Борисполь
aphalin писал(а):
Яка ухвала, може постанова?

пардон, постанова конечно-же...
aphalin писал(а):
Можете не платити, якщо вмієте виконавчу службу направляти в потрібне русло.

не умею...(( может подскажете!?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 04 сен 2012, 13:49 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 авг 2011, 18:08
Сообщений: 3900
Авто: .
Город: Киев
DeN_G. писал(а):
не умею...(( может подскажете!?
Довга історія :)
Виконавець із цього завжди щось порушить, а це вже є підставою для закриття провадження.

_________________
Как говорит наш дорогой шеф, если человек идиот, то это надолго.

При обращении в суд нужно понимать, что судебная система не способна обеспечить объективное рассмотрение дела и что, как минимум, на уровне апелляции материалы дела даже не будут открыты.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 10 ] 

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 14


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: