что-то получилось если что подправить или добавить - подскажите!
До: Окружного адміністративного суду 65062, м.Одеса, вул. Фонтанська дорога, 14
Копия: наименование стороны-ответчика -- НУЖНО ЛИ ЭТО???
По справi №1570/2767/2012 вiд 15 травня 2012 року
Уточнення та доповнення
У позовнiй заявi №1570/2767/2012 вiд 15 травня 2012 року про визнання незаконною, протиправною постанову про відкриття виконавчого провадження ВП №23390376 від 28.02.2012 чiтко вказано, що виконавче провадження ВП №23390376 від 28.02.2012 вiдкрито на постанову інспектора ДПС № ВН559182 від 14.12.2010, поданоi до виконання 24.02.2012. Тому, грубо порушивши ч.1 ст.24, п.4 ст.21 ЗУ «Про виконавче провадження» - виконавче провадження було незаконно і протиправно відкрите через понад три місяці Київським ВДВС Одеського міського управління юстиції вцiлому та державним виконавцем Абловою О.В. особисто, як службовою особую - представником, при здійсненні нею виконавчих функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Одже, мова йдеться, про те що постанова про вiдкриття виконавчого провадження взагалi не мала мiсце iснувати, а разом з нею i вимоги по неi.
Тому не зрозумiло, чому саме суддя Стеценко О.О. не бачить цього факту, та наполягаэ на дотриманнi норм по незаконнiй постановi, зокрема вказуючи на 10 днiв та iнше, якщо, звичайно, в нього не маэ пiдстав не бачити цього.
Також суддя Стеценко О.О. не розумiэ чому саме вимоги позивача пред’явленi до посадовоi особи державного виконавця Абловоi О.В. Згідно з ч. 1 ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ. Відповідно до ч. 3 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку. З матеріалів справи вбачається, що виконавче провадження, вiдкрито щодо ОСОБА_1 державним виконавцем Київського ВДВС Одеського міського управління юстиції Абловою О.В., що підтверджується копією постанови. Згідно з п. 7 ст. 3 КАС України суб'єкт владних повноважень - орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень. Таким чином державний виконавець Київського ВДВС Одеського міського управління юстиції Аблова О.В., при вiдкриттi провадження, діяв як суб'єкт владних повноважень на виконання делегованих повноважень. Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 288 КУпАП постанову в справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржено в районний, районний в місті, міський чи міськрайонний суд, у порядку, визначеному КАС України з особливостями, встановленими цим кодексом. Згідно з п. 1 ч. 2 ст. 17 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори, зокрема на спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності. Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 18 КАС України, місцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні усі адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності. Згідно з абз. 2 п. 3 Постанови Пленуму Вищого адміністративного суду України № 2 від 06.03.2008 року до правових актів індивідуальної дії належать також рішення (постанови) про притягнення фізичних осіб до адміністративної відповідальності, які прийняті суб'єктами владних повноважень, крім суду. Таким чином, виконавче провадження ВП №23390376 від 28.02.2012 державного виконовця Київського ВДВС Одеського міського управління юстиції Абловоi О.В., про примусове виконання постанови №ВН559182 вiд 14.12.2010 ВДАI м.Одеси до ОСОБА_1 є правовим актом та стосується інтересів конкретної особи (порушника), а тому є актом індивідуальної дії. Відповідно до частини другої статті 19 Кодексу адміністративного судочинства України адміністративні справи з приводу оскарження правових актів індивідуальної дії, а також дій чи бездіяльності суб’єктів владних повноважень, які стосуються інтересів конкретної особи, вирішуються адміністративними судами за місцем проживання (перебування, знаходження) позивача.
Зазначена норма підлягає застосуванню при визначенні підсудності справ з приводу рішень, дій або бездіяльності державного виконавця чи іншої посадової особи державної виконавчої служби незалежно від статусу позивача – фізичної чи юридичної особи.
На пiдставi викладеного, керуючись статями: 2,3,17,18,19 КАС Украiни, 288 КУпАП, Постановою Пленуму Вищого адміністративного суду України № 2 від 06.03.2008
Вимагаю: 1. Визнати дії Київського ВДВС Одеського міського управління юстиції по провадженню ВП №23390376 від 28.02.2012 неправомiрними та протиправними вцiлому. 2. Визнати дії державного виконавця Аблової О.В. при винесенні Постанови про відкриття виконавчого провадження ВП №23390376 від 28.02.2012 неправомiрними та протиправними особисто. 3. Скасувати Постанову ВДВС серія: ВП №23390376 від 28.02.2012 про відкриття виконавчого провадження;
|