Текущее время: 30 июл 2025, 08:38

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Правила форума


ВНИМАНИЕ!! РАЗДЕЛ С ЖЕСТКОЙ МОДЕРАЦИЕЙ!

1. В этом разделе Вы можете создавать темы с просьбой о помощи в составлении исков, жалоб, заявлений.
2. Тема не должна дублировать уже существующую тему. Обязательно пользуйтесь поиском перед созданием темы.
3. Название темы должно коротко, но подробно описывать проблему.
4. Бессмысленные названия тем (eg. "Помогите", "Спасите", "Нужна помощь" строго запрещены.
5. При создании темы, максимально подробно опишите Вашу проблему с указанием детальной хронологии событий. Также, прикрепите все документы, которые имеются у Вас (копии протоколов, постановлений, актов и т. д.
5. Строго запрещено написание сообщений, не относящихся к теме. Писать можно только прямые вопросы и ответы правового характера в рамках темы.
6. После решения Вашего вопроса, если тема исчерпана, автор темы должен нажать кнопку "Принять ответ" в виде зеленой галочки в сообщении, в котором максимально подробно описан ответ на Ваш вопрос.

ТЕМЫ И СООБЩЕНИЯ, НАРУШАЮЩИЕ ДАННЫЕ ПРАВИЛА, БУДУТ УДАЛЯТЬСЯ БЕЗ ПРЕДУПРЕЖДЕНИЯ!



Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 3 ] 
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 10 май 2012, 14:52 
Не в сети
Прохожий

Зарегистрирован: 21 сен 2010, 09:51
Сообщений: 8
Авто: Таврия
Добрый день!

Помогите, пожалуйста, найти пример такого ходатайства: хочу на всякий случай возить с собой в машине.

И еще вопрос: после составления протокола о правонарушении, какие документы и куда необходимо слать для обжалования?

Спасибо.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 10 май 2012, 14:56 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
скачай памятку.

такое тоже не помешает



Інспекторові ДПС

відділення ДАІ з обслуговування __________________

________________________________________ області

звання, ПІБ інспектора


від кого - ваше ПІБ

проживаю: індекс, м. ______________________,

вул. ______________, буд. ___, кв. ___

тел. __________



Клопотання
про відкладення розгляду справи для реалізації права на захист


Відповідно до частини 1 статті 268 КУпАП, особа, яка притягається до адміністративної відповідальності має право: знайомитися з матеріалами справи, давати пояснення, подавати докази, заявляти клопотання; при розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця у галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи.

Право на правову допомогу гарантується статтею 59 Конституції України: «Кожен має право на правову допомогу».

Відповідно до статті 64 Конституції України конституційні права і свободи людини і громадянина не можуть бути обмежені, крім випадків, передбачених Конституцією України.



Адміністративного правопорушення я не вчиняв, вважаю що протокол складений щодо мене безпідставно та незаконно. Я маю намір написати письмове заперечення, яке має бути долучено до матеріалів даної справи, однак на даний час цього зробити не можу, оскільки не маю достатніх знань чинного законодавства України, що регулює питання притягнення до адміністративної відповідальності. Тому мені необхідна кваліфікована правова допомога.



Наголошую, що жодна посадова особа не має право обмежити право особи на правову допомогу, тому задоволення даного клопотання є обов’язковим. В іншому випадку змушений буду повідомити про даний факт обмеження мого конституційного права до прокуратури.



Враховуючи викладене, керуючись ч. 1 ст. 268 КУпАП, ст. ст. 59, 64 Конституції України, з метою всебічного, повного і об'єктивного з'ясування обставин справи, вирішення її в точній відповідності з законом,



ПРОШУ:



1. Долучити дане клопотання до справи про приятгнення мене до адміністративної відповідальності та зробити відмітку про це в графі «До протоколу додаються....».

2. Перенести розгляд даної справи на інший день, надавши таким чином мені можливість реалізувати моє право на правову допомогу. Вважаю, що достатнім часом для отримання правової допомоги та написання письмового заперечення буде строк в 10 діб.

3. Повідомити мене письмово про дату, час та місце розгляду справи.о


_______________________________________________________

Клопотання про дотримання законності при розгляді справи

Автор: adminyuristalex


Інспектору відділення ДАІ з обслуговування

_____________________________________________

_____________________________________________

__________________________________ ___________

Адреса відділення: _____________________________

______________________________________________



(від кого)______________________________________

______________________________________________

______________________________________________



Клопотання

про дотримання законності при розгляді справи

(щодо неправомірності винесення Постанови на місці, де зафіксовано порушення)



Вами «____» __________201__ р. було складено щодо мене протокол про адміністративне правопорушення п. _________________________ Правил дорожнього руху, а саме _____________________________________________________________ ________________________________________________________________________

Я вважаю, що справа про адміністративне правопорушення порушена щодо мене безпідставно.

Відповідно до ч.1 ст. 268 КУпАП особа, яка притягається до адміністративної відповідальності має право, зокрема, заявляти клопотання.

Оскільки я бачу, що Ви збираєтесь виносити постанову про адміністративне правопорушення зараз же, на місці, де складався і протокол, що грубо суперечить чинному законодавству України, тому змушений заявляти дане клопотання.



Відповідно до ст. 251 КУпАП, посадова особа, яка має право складати протоколи про адміністративні правопорушення зобов'язана, зокрема, встановити наявність чи відсутність адміністративного правопорушення та принаймні зібрати докази про винність особи, яку звинувачують у вчиненні правопорушення, тим більше, якщо особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, оспорює допущене правопорушення та адміністративне стягнення, що на неї накладається. Таким чином, якщо протокол - це всього лише підготовка до розгляду справи, то Постанова у справі - це, фактично, визнання винним.

Відповідно до ст. 9 КУпАП: «Адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність».

Виносячи постанову на місці, на вулиці, Вами буде перевищено свої повноваження, відповідно винесена постанова буде незаконною та буде скасована, наприклад, в судовому.
КУпАП встановлено, що право розлядати справи про адміністративні правопорушення мають право працівники Державтоінспекції Міністерства внутрішніх справ України, які мають спеціальні звання. В той же час ст.ст. 276, 257 та 258 КУпАП передбачено порядок розгляду таких справ.
Стаття 276 « Місце розгляду справи про адміністративне правопорушення» встановлює, що справа про адміністративне правопорушення розглядається за місцем його вчинення. Справи про адміністративні правопорушення, передбачені статтями 80, 81, 121 — 126, 127-1 — 129, частинами першою, другою, третьою і четвертою статті 130 і статтею 139 (коли правопорушення вчинено водієм) цього Кодексу, можуть також розглядатися за місцем обліку транспортних засобів або за місцем проживання порушників.

Справи про адміністративні правопорушення, передбачені статтями 177 та 178 цього Кодексу, розглядаються за місцем їх вчинення або за місцем проживання порушника.

Законами України може бути передбачено й інше місце розгляду справи про адміністративне правопорушення. Інше місце розгляду передбачене ст.258 Стаття 258 « Випадки, коли протокол про адміністративне правопорушення не складається» передбачає, що протокол не складається в разі вчинення адміністративних правопорушень, передбачених статтями 70, 73, 77, частинами першою та третьою статті 85, статтею 153, якщо розмір штрафу не перевищує трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, статтею 107 (у випадках вчинення правопорушень, перелічених в частині третій статті 238) частиною третьою статті 109, статтями 110, 115, частинами першою, третьою і п’ятою статті 116, частиною третьою статті 116-2, частинами першою і третьою статті 117 (при накладенні адміністративного стягнення у вигляді попередження на місці вчинення правопорушення), статтями 118, 119, статтями 134, 135 цього Кодексу, якщо особа не оспорює допущене порушення і адміністративне стягнення, що на неї накладається. Протоколи не складаються і в інших випадках, коли відповідно до закону штраф накладається і стягується, а попередження оформлюється на місці вчинення правопорушення.

У випадках, передбачених частиною першою цієї статті, уповноваженими органами (посадовими особами) на місці вчинення правопорушення виноситься постанова у справі про адміністративне правопорушення відповідно до вимог статті 283 цього Кодексу.

У різних нормах Кодексу застосовані різні поняття «місця розляду справ» - „за місцем.....” та „на місці” .

Вираз „за місцем” означає теріторіальну одиницю - місто, район, логічно що мається на увазі зокрема відділення ДАІ, на території якого виявлено правопорушення.

Вираз "на місці" вчинення означає конкретне місце - вулицю, кілометр дороги і т.д., тобто, конкретне місце правопорушення, де його було виявлено.

На місці вчинення інспектор має право розглядати справу та виносити Постанову тільки у випадках передбачених ст. 258 КУпАП. В інших випадках на місці вчинення інспектор не має такого права і відповідно до вимог ст.257 повинен надіслати Протокол іншій уповноваженій особі за місцем скоєння, проживання, або обліку.


Дане твердження підтверджується також і Наказом Міністерства Внутрішніх Справ України № 111 від 27.03.2009 р. «Про затвердження Інструкції з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС» (надалі – «Інструкція № 111»), пункт 15.6 якої вказує, що Протоколи про адміністративні правопорушення після закінчення зміни здаються командирові підрозділу ДПС, чи особі, яка його замінює, або працівникові, на якого покладено ці обов'язки, для реєстрації та передачі до відділів (відділень) Державтоінспекції МВС з обслуговування адміністративних територій міст, районів, районів у містах протягом однієї доби. Якщо передача протоколів припадає на вихідний чи святковий день, вона переноситься на наступний за ним робочий день».

Згідно КУпАП, Інструкції № 111 працівникам підрозділів ДПС дозволяєься складати Протоколи про адміністративні правопорушення у сфері безпеки дорожнього руху, здійснювати в установленому законодавством порядку огляд транспортного засобу і вантажу, вилучення речей і документів, адміністративне затримання та інші права. Але в жодному разі чинне законодавство не надає працівникам підрозділів ДПС права розглядати справи про адміністративні правопорушення за складеними ними же адміністративними матеріалами відразу ж на місці вчинення порушення.


Пунктом 11.5 Наказу № 111 даний вичерпний перелік речей і документів, які повинен мати при собі інспектор ДПС. У цьому переліку відсутні бланки Постанов про адміністративне правопорушення.
11.5. Працівники підрозділів ДПС, які заступають у наряд ДПС, повинні мати: охайний зовнішній вигляд; справне спорядження; єдиний формений одяг за сезоном; світловідбиваюче екіпірування; нагрудний знак; табельну вогнепальну зброю; жезл та інші спеціальні технічні засоби; список транспортних засобів, оголошених у розшук за останню добу, із зазначенням марки, державного реєстраційного номера, кольору, ідентифікаційного номера кузова, шасі (рами), особливих прикмет; словесні портрети, фотографії (фотороботи) осіб, які розшукуються; картку маршруту патрулювання, поста (додаток 4); журнал патрулювання (додаток 5); службове та водійське посвідчення; бланки протоколів про адміністративне правопорушення, тимчасових дозволів на право керування транспортними засобами та інших необхідних процесуальних документів; авторучку, олівець, лінійку (рулетку), записну книжку, свисток, кишеньковий ліхтарик; ПДР ; витяг з Кодексу України про адміністративні правопорушення що стосується безпеки дорожнього руху, службову сумку або планшет.

Не зрозуміло, яким чином потрапили до Вас бланки постанов, що є документами суворої звітності.

Таким чином, склавши протокол про адміністративне правопорушення маєте здати відповідно до ст.257 КУпАП та п. 15.6. Наказу МВС № 111 зазначений протокол за належністю для розгляду адміністративної справи у встановленому Законом порядку.


З огляду на передбачені законодавством України процесуальні норми порядку розгляду адміністративних справ, викладені вище, убачається, що складання Протоколу та винесення Постанови однією і тією ж особою – інспектором є порушенням вимог Закону. При цьому КУпАП не передбачає напрям Протоколу самому собі, що суперечить принципам об'єктивності і законності розгляду справи.

Інспектор, відкривши адміністративне провадження та нібито направивши власноручно складений протокол самому собі на розгляд, вже вважає що матеріалів для визнання особи винним у справі вистачає, а жодних порушень з його сторони немає. При таких обставинах працівник міліції при розгляді справи і винесенні постанови виходитиме з первинних своїх же установок про законність і достатність зібраних матеріалів у справі.

Відповідно до ст. 280 КУпАП, орган, посадові особи при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов’язані з’ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом’якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з’ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Всупереч вказаним вимогам ст. 280 КУпАП, викладені у ній питання не з’ясовуються у разі винесення постанови на місці вчинення правопорушення. На момент складання протоколу про адміністративне правопорушення не можливо з’ясувати та документально підтвердити обставини, які пом’якшують чи обтяжують ступінь вини, також не можливо надати відомості, що характеризують майновий стан та мою особистість. Для підготовки та подання таких документів в якості доказів потрібен певний проміжок часу.

Склавши Протокол про адміністративне правопорушення одночасне винесення Постанови про притягнення мене до адміністративної відповідальності без сповіщення про розгляд адміністративної справи є грубим порушенням Закону. Про розгляд адміністративної справи та винесену Постанову я дізнаюсь лише під час вручення мені цієї ж Постанови!!!

Окрім цього, винесення Постанови на місці у випадку, не передбаченому ст. 283 є також правопорушенням з Вашої сторони.

Винесення Постанови про притягнення мене до адміністративної відповідальності відразу ж є грубим порушенням Закону, зокрема ст. 278 КУпАП. Дана норма встановлює, що орган (посадова особа) при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення вирішує такі питання:

1) чи належить до його компетенції розгляд даної справи;

2) чи правильно складено протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення;

3) чи сповіщено осіб, які беруть участь у розгляді справи, про час і місце її розгляду;

4) чи витребувано необхідні додаткові матеріали;

5) чи підлягають задоволенню клопотання особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілого, їх законних представників і адвоката.


Як випливає з наведенного вище, винісши постанову про адміністративне правопорушення тут, на дорозі Ви грубо порушите процесуальний порядок провадження у справах про адміністративні правопорушення.



Враховуючи викладене, керуючись ст.ст. 257, 258, ч. 1 ст. 268, ч.5 ст.285 КУпАП, ст.ст. 19, 59, 64 Конституції України, Наказом МВС № 111, з метою всебічного, повного і об'єктивного з'ясування обставин справи, вирішення її в точній відповідності з законом,



ПРОШУ ВАС:



1. Не порушувати чинне законодавство України та не розглядати справу про адміністративне правопорушення (не виносити постанову) щодо притягнення мене до адміністративної відповідальності за протоколом серія _____ № ___________ від _______________р. на місці нібито вчиненого мною порушення (тобто на дорозі).

2. Про дату, час та місце розгляду справи повідомити письмово.


«_____» __________ 2011 року __________________

viewtopic.php?f=41&t=7103&hilit=%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B7%D1%86%D1%8B&start=15
viewtopic.php?f=28&t=496&hilit=%D0%BF%D0%B0%D0%BC%D1%8F%D1%82%D0%BA%D0%B0


Последний раз редактировалось kam 10 май 2012, 14:58, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 10 май 2012, 15:01 
Не в сети
Прохожий

Зарегистрирован: 21 сен 2010, 09:51
Сообщений: 8
Авто: Таврия
Спасибо!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 3 ] 

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 5


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
cron