Жду замечаний и советов....
Прокурору м. Тернополя ст. раднику юстицію Банаху Сергію Володимировичу, бульвар Т. Шевченко, буд. 7
м. Тернопіль, 46016 тел. роб.
С К А Р Г А.
На інспекторів ДПС роти ДПС ВДАІ м. Тернополя в Тернопільській області старшого сержанта міліції Гусєва Віктора Володимировича, та молодшого сержанта міліції Коваля Івана Борисовича, які, керуючи автомобілем, 02 жовтня 2010 року в період з 17год. 30 хв. протягом приблизно години організували стоянку транспортного засобу ВАЗ 2109 державний номер 0139, регіон 20, сині номерні знаки безпосередньо на перехресті по вул. Степана Будного, що було документально зафіксоване у мiстi Тернополі. Транспортний засіб ВАЗ 2109 державний номер 0139, регіон 20, сині номерні знаки було зупинено з порушенням ПДР, про що свідчать докази (запис відеокамери, що додається). Згідно КУАП Стаття 14-1. Відповідальність власників (співвласників) транспортних засобів. До адміністративної відповідальності за правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху у разі їх фіксації працюючими в автоматичному режимі спеціальними технічними засобами, що мають функції фото - і кінозйомки, відеозапису, чи засобами фото - і кінозйомки, відеозапису притягаються власники (співвласники) транспортних засобів. За наявності обставин, які свідчать про вчинення порушення, передбаченого частиною першою цієї статті, іншою особою, власник (співвласник) транспортного засобу може протягом десяти днів з дня вручення йому постанови про накладення штрафу повідомити про відповідні обставини (транспортний засіб знаходився у володінні чи користуванні іншої особи, вибув з його володіння внаслідок протиправних дій інших осіб тощо) орган (посадову особу), що виніс постанову про накладення адміністративного стягнення. На період з’ясування та перевірки цих обставин виконання постанови про накладення адміністративного стягнення зупиняється до моменту встановлення особи, яка вчинила це правопорушення. { Кодекс доповнено статтею 14-1 згідно із Законом N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }
Отже, згідно наявних доказів, порушено правила дорожнього руху, а саме пункт 15,9 та 15.10 ПДР України: 15.9. Зупинка забороняється: ........... ґ) на перехрестях та ближче 10 м від краю перехрещуваної проїзної частини за відсутності на них пішохідного переходу, за винятком зупинки для надання переваги в русі та зупинки проти бокового проїзду на Т-подібних перехрестях, де є суцільна лінія розмітки або розділювальна смуга; ........... и) ближче 10 м від виїздів з прилеглих територій і безпосередньо в місці виїзду. ........... 15.10. Стоянка забороняється: а) у місцях, де заборонена зупинка ............ 15.14. У разі вимушеної зупинки в місці, де зупинку заборонено, водій повинен вжити всіх заходів, щоб прибрати транспортний засіб, а за неможливості це зробити - діяти згідно з вимогами пунктів 9.9-9.11 цих Правил. ............ 9.9. Аварійна світлова сигналізація повинна бути ввімкнена: а) у разі вимушеної зупинки на дорозі; ............ 9.11. Якщо транспортний засіб не обладнано аварійною світловою сигналізацією або вона несправна, треба встановити знак аварійної зупинки або миготливий червоний ліхтар: а) ззаду на транспортному засобі, зазначеному в пункті 9.9 («в», «г», «ґ») цих Правил; де: вимушена зупинка - припинення руху транспортного засобу через його технічний стан або небезпеку, що створюється вантажем, який перевозиться, станом водія (пасажира) або перешкодою на дорозі; стоянка - припинення руху транспортного засобу на час, більший ніж 5 хвилин, з причин, не пов’язаних з необхідністю виконання вимог цих Правил, посадкою (висадкою) пасажирів, завантаженням (розвантаженням) вантажу;
Відповідно до ст. 14, Закону України "Про дорожній рух", "Працівники органів внутрішніх справ ... при виконанні службових обов'язків можуть відступати від окремих вимог Правил дорожнього руху лише у випадках і при виконанні умов, викладених у них". П 3.1. ПДР говорить, що "Водії оперативних транспортних засобів, виконуючи невідкладне службове завдання, можуть відступати від вимог розділів 8 (крім сигналів регулювальника), 10-18, 26, 27 та пункту 28.1 цих Правил за умови увімкнення проблискового маячка синього або червоного кольору і спеціального звукового сигналу та забезпечення безпеки дорожнього руху". В даному випадку не було ознак того, що працівники ДПС виконували невідкладне службове завдання, оскільки було видно, що вони там просто "несуть службу", але якщо припустити, що таке завдання було, то не були виконані умови п. 3.1 ПДР, який зобов’язує включати проблисковий маячок синього або червоного кольору. З огляду на все вищесказане, працівники ДПС на автомобілі ВАЗ 2109 державний номер 0139, регіон 20, сині номерні знаки, порушили ПДР України та Закон "Про дорожній рух":
1.3. Учасники дорожнього руху зобов’язані знати й неухильно виконувати вимоги цих Правил, а також бути взаємно ввічливими. 1.4. Кожний учасник дорожнього руху має право розраховувати на те, що й інші учасники виконують ці Правила. ............ дорожня обстановка - сукупність факторів, що характеризуються дорожніми умовами, наявністю перешкод на певній ділянці дороги, інтенсивністю і рівнем організації дорожнього руху (наявність дорожньої розмітки, дорожніх знаків, дорожнього обладнання, світлофорів та їх стан), які повинен ураховувати водій під час вибору швидкості, смуги руху та прийомів керування транспортним засобом; обмежена оглядовість - видимість дороги в напрямку руху, яка обмежена геометричними параметрами дороги, придорожніми інженерними спорудами, насадженнями та іншими об’єктами, а також транспортними засобами; оглядовість - об’єктивна можливість бачити дорожню обстановку з місця водія;
Звертаю Вашу увагу на таке розташування патрульного авто у даному випадку призвело до того, що іншім учасникам дорожнього руху було зроблено перешкоду або утруднена їм оглядовість при виїзді на вул. Степана Будного та з'їзду з неї.
Стаття 251. Докази Доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото – і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото - і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами. { Стаття 251 із змінами, внесеними згідно з Указами ПВР N 1369-12 від 29.07.91, N 1818-12 від 15.11.91; Законом N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 } Стаття 252. Оцінка доказів Орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об’єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю. { Стаття 252 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2342-III ( 2342-14 ) від 05.04.2001 }
Керуючись всім вищесказаним, беручи до уваги наявні докази вчинення адміністративного правопорушення, прошу Вас:
1. Притягнути до адміністративної відповідальності інспекторів ДПС роти ДПС ВДАІ м. Тернополя в Тернопільській області старшого сержанта міліції Гусєва Віктора Володимировича, та молодшого сержанта міліції Коваля Івана Борисовича згідно чинного законодавства за вчинення адміністративного правопорушення. 2. Вжити заходів дисциплінарного характеру до службових осіб ДАІ, а саме старшого сержанта міліції Гусєва Віктора Володимировича, та молодшого сержанта міліції Коваля Івана Борисовича, які вчинили дії, що порушують чинне законодавство, та керівників роти ДПС ВДАІ м. Тернополя в Тернопільській області, які допускають такі порушення працівниками при організації несення ними служби. 3. Дати відповідь у порядку та у терміни, передбачені ст.20 Закону України "Про звернення громадян".3 4. Надати копію рішення про притягнення до дисциплінарної та адміністративної відповідальності вказаних працівників міліції..
Додаток: Диск з записом відеокамери.
|