по обоим обращениям нардепов в КСУ на сегодняшний день такое состояние дел:
ухвалою колегії суддів відкрито конституційне провадження у справі, ухвалою КСУ роз’єднано на окремі конституційні провадження, ведеться підготовка справ до розгляду на засіданні Суду
http://www.ccu.gov.ua/uk/publish/article/130802Ну то ладно, меня вот другая статья КАСу заинтересовала...
Стаття 17. Юрисдикція адміністративних судів щодо вирішення адміністративних справ 1. Юрисдикція адміністративних судів поширюється на правовідносини, що виникають у зв'язку з здійсненням суб'єктом владних повноважень владних управлінських функцій, а також у зв'язку з публічним формуванням суб'єкта владних повноважень шляхом виборів або референдуму.
2. Юрисдикція адміністративних судів
поширюється на публічно-правові спори, зокрема:
1) спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності; 2) спори з приводу прийняття громадян на публічну службу, її проходження, звільнення з публічної служби;
3) спори між суб'єктами владних повноважень з приводу реалізації їхньої компетенції у сфері управління, у тому числі делегованих повноважень;
4) спори, що виникають з приводу укладання, виконання, припинення, скасування чи визнання нечинними адміністративних договорів;
5) спори за зверненням суб'єкта владних повноважень у випадках, встановлених Конституцією та законами України;
6) спори щодо правовідносин, пов'язаних з виборчим процесом чи процесом референдуму.
3. Юрисдикція адміністративних судів
не поширюється на публічно-правові справи:
1) що віднесені до юрисдикції Конституційного Суду України;
2) що належить вирішувати в порядку кримінального судочинства;
3) про накладення адміністративних стягнень; 4) щодо відносин, які відповідно до закону, статуту (положення) об'єднання громадян віднесені до його внутрішньої діяльності або виключної компетенції.
Стаття 24. Види адміністративних стягнень За вчинення адміністративних правопорушень можуть
застосовуватись
такі адміністративні стягнення:
1) попередження;
2) штраф;
3) оплатне вилучення предмета, який став знаряддям вчинення
або безпосереднім об'єктом адміністративного правопорушення;
4) конфіскація: предмета, який став знаряддям вчинення або
безпосереднім об'єктом адміністративного правопорушення; грошей,
одержаних внаслідок вчинення адміністративного правопорушення;
5) позбавлення спеціального права, наданого даному
громадянинові (права керування транспортними засобами, права
полювання);
5-1) громадські роботи;
6) виправні роботи;
7) адміністративний арешт.
Законами України може бути встановлено й інші, крім
зазначених у цій статті, види адміністративних стягнень.
Законами України може бути передбачено адміністративне
видворення за межі України іноземців і осіб без громадянства за
вчинення адміністративних правопорушень, які грубо порушують
правопорядок.
Правильно ли я понимаю?
Выходит довольно занятная ситуация, когда суд может рассматривать обжалование решений субъектов властных полномочий (когда мы обжалуем постановы гайцов), но НЕ может рассматривать дела про адмін стягнення, например ч2 ст 122, ст 124, ст 130 КУпАП, вобщем все, что статьей 221 КУпАП уполномочен рассматривать суд и накладати адмін стягнення.
ЗЫ простите за суржик