Добрый день. Ситуация следующая: купили машину Рено Трафик, груз, пригнанную со Словении. При постановке на учет, эксперты "обнаружили", что номер двигателя, якобы, уничтожен коррозией. Было проведено куча экспертиз (потратил около 1000 грн.), но ни одна, не нашла даже и следов номера. Т.е., якобы он должен быть вот тут, но его нет. Ссылаясь на постановление КабМина №1388 от 07.09.1998г. в редакции от 23.12.2009 г. - МРЭО мне дало отказ в регистрации ТС.
Цитата:
15. Під час проведення державної реєстрації (перереєстрації),
зняття з обліку транспортні засоби, крім випадків вибракування їх
у цілому, підлягають огляду та дослідженню з метою звірення
ідентифікаційних номерів їх складових частин з номерами,
зазначеними у поданих власником для реєстрації документах,
визначення їх справжності та проведення перевірки за Єдиним
державним реєстром Державтоінспекції та автоматизованою базою
даних про розшукувані транспортні засоби, встановлення
відповідності конструкції і технічного стану транспортних засобів
обов'язковим вимогам правил, нормативів і стандартів України.
Огляд проводиться уповноваженими працівниками підрозділів
Державтоінспекції за місцем реєстрації транспортних засобів, а
дослідження - фахівцями експертної служби МВС або іншими
спеціалістами, що мають свідоцтво про право проведення
відповідного виду експертних досліджень і внесені до Реєстру
атестованих судових експертів. За результатами огляду в
документах, які подаються для державної реєстрації, уповноважений
працівник підрозділу Державтоінспекції робить відповідну відмітку
або складає акт технічного огляду. До зазначених документів
додається відповідний висновок фахівця.
Державна реєстрація (перереєстрація), зняття з обліку
транспортних засобів, крім випадків вибракування їх у цілому, без
ідентифікаційного номера або із знищеними, пошкодженими (один чи
кілька символів номера візуально не визначаються) чи підробленими
(змінено один або кілька символів номера, замінено панель
(табличку) або частину панелі (таблички) з номером)
ідентифікаційними номерами складових частин (кузова, шасі, рами,
двигуна) не допускається. Перша державна реєстрація таких засобів,
а також ввезених на митну територію України транспортних засобів,
що розшукуються правоохоронними органами інших держав, не
проводиться.
Красным цветом, я пометил те противоречия, которыми можно воспользоваться по своему усмотрению, для вымогания денег. Чтобы купить этот автомобиль, мы продали кредитный Додж Калибр и что самое интересное - в его регистрационных документах так же не было и упоминания о номере двигателя. Это получается, что авто без номера движка все таки ставят на учет? Я спросил об этом у начальника МРЭО, но он мне ответил, что у американских авто изначально нет номера движка. Обратившись в Торгово Промышленную Палату, где мне перевели регистрационные документы со Словении, я обнаружил, что и на данном авто не было номера движка, с момента ео первой регистрации 09.12.2005. Т.е. мой кредитный Додж с салона, без номера двигателя на учет ставить можно, а словенское авто нельзя. Пожалуйста, помогите разобраться в данной ситуации. Все документы по растаможке оформлены должным образом, сертификат выдан ДП "УкрЦПСЗПС", в словенском техпаспорте нет никакого упоминания о номере двигателя. Мне не понятно - чем он отличается от кредитного Доджа, у которого так же отсутствовал данный номер. Неужели есть какой-то список авто, которые изначально попадают в исключения? Ситуация просто катастрофическая - авто было куплено для работы, вложены все сбережения. Теперь все простаивает, ехать нельзя, т.к. 10 дней справки счета прошло. Заранее спасибо.