В звязку з відновленням корупційних стаціонарних постів,якоби з метою допомоги водіям,план по протоколах,якось треба виконувати,і колядувати собі на нову машинку,або на подачки начальству,вже є перші випадки розводняка.
1-розводять на 70-50-тобто обмежують самовільно швидкість,що не вяжеться з 12.10 ПДР.
viewtopic.php?f=55&t=8673&p=121050#p1210502.-з настанням темряви-розводять на знак стоп,факіри на ніч виставляють в темному місці знак Стоп-контроль і розводять на гроші,пропонуючи домовитися на дешевше правопорушення-а різницю покласти собі в кишеню.
viewtopic.php?f=84&t=9219Будьте пильні,пишіть запити,знімайте відео,та будьте озброєні знаннями.
До УДАІ ГУ МВС України в м. Києві
01030 м. Київ вул. Б. Хмельницького, 54
Лозовому В.М
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗАПИТ
В Херсонської області в червні 2011 року на трасі М17, 11 км а/д Херсон-Джанкой-Феодосия-Керч перед стаціонарним постом ДАІ, було встановлено знак 3.29, що обмежує швидкість руху до 50 км/год.
Застосування дорожніх знаків, зокрема знаку 3.29, здійснюється відповідно до вимог ДСТУ 4100-2002 «Знаки дорожні Загальні технічні умови. Правила застосування».
Згідно п. 10.5.25 ДСТУ 4100-2002:
- Знак 3.29 «Обмеження максимальної швидкості» повинен застосовуватись, щоб заборонити рух всіх транспортних засобів з більшою швидкістю, ніж зазначено на знаку, у разі потреби введення на ділянці дороги іншої максимальної швидкості, ніж на попередній ділянці.
- На дорогах мінімальна межа обмеження швидкості не повинна бути нижче ніж 40 км/год., крім випадків, коли обмеження вводиться на ділянках із слизьким покриттям (ожеледиця, сніговий накат).
- Величину допустимої швидкості руху в населених пунктах слід установлювати залежно від їх довжини, відстані від краю проїзної частини до лінії забудови, інтенсивності пішохідного руху.
Згідно п. 12.10. ПДР:
- Додаткові обмеження швидкості руху можуть бути встановлені виключно у разі проведення дорожніх робіт разом з попереджувальним знаком 1.37.
Згідно п. 10.1.2 ДСТУ 4100-2002, встановлення чи демонтаж дорожніх знаків без узгодження з підрозділами Державтоінспекції МВС України заборонено.
Згідно ст. 52-1 Закону України «Про дорожній рух» забезпечення безпеки дорожнього руху, державний контроль за додержанням законів, правил і нормативів у цій сфері покладено на Державтоінспекцію Міністерства внутрішніх справ України.
Відповідно до ст. 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
Стаття 6 Закону України «Про інформацію» зазначає, що право на інформацію забезпечується зокрема: обов'язком органів державної влади, а також органів місцевого і регіонального самоврядування інформувати про свою діяльність та прийняті рішення;
Згідно ст. 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації», запит на інформацію - це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні.
Керуючись ст. ст. 6, 9 Закону України «Про інформацію», ст. ст. 5,19 Закону України «Про доступ до публічної інформації», прошу письмово надати відповідь на такі питання:
1. Чи притягнуто до відповідальності згідно чинного законодавства України власника дороги за порушення в сфері безпеки дорожнього руху?
2. Чи притягнуто до відповідальності згідно чинного законодавства України посадових осіб Державтоінспекції МВС України за неналежний контроль за забезпеченням безпеки дорожнього руху?
Додатки:
Фотографії (2 шт.)
число підпис
До УДАІ ГУ МВС України в м. Києві
01030 м. Київ вул. Б. Хмельницького, 54
Лозовому В.М
Інформаційний запит
Відповідно до Наказу 177 від 4.05.2011 року Про організацію діяльності стаціонарних постів дорожньо патрульної служби Державної автомобільної інспекції МВС.
Пунктом 2.2-вказано про ужиття заходів,щодо обладнання в безпосередній близькості до стаціонарних постів ДПС ДАЇ майданчиків для паркування транспортних засобів та відпочинку водіїв ,що не відповідає дійсності-на стаціонарному посту………….немає місця для паркування транспортних засобів,що суперечить вимогам наказу 177 від 4.05.2011 року.
Коли я звернувся до представників ДАЇ,про надання мені книги скарг та пропозицій,яка повинна там бути згідно п.1.8 ,зазначеного наказу –мені було в цьому відмовлено.
Відповідно до ст. 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
Стаття 6 Закону України «Про інформацію» зазначає, що право на інформацію забезпечується зокрема: обов'язком органів державної влади, а також органів місцевого і регіонального самоврядування інформувати про свою діяльність та прийняті рішення;
Згідно ст. 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації», запит на інформацію - це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні.
Керуючись ст. ст. 6, 9 Закону України «Про інформацію», ст. ст. 5,19 Закону України «Про доступ до публічної інформації», прошу письмово надати відповідь на такі питання:
1.Яким чином забезпечується надання доапомоги учасникам дорожнього руху в межах стаціонарного поста………..
2.Чому на стаціонарному посту …………….відсутній майданчик для паркування транспортних засобів та відпочинку водіїв
3.Чому на стаціонарному посту……………. Відсутня книга скарг та пропозицій.
число підпис
До УДАІ ГУ МВС України в м. Києві
01030 м. Київ вул. Б. Хмельницького, 54
Лозовому В.М
Інформаційний запит
Відповідно до Наказу 177 від 4.05.2011 року Про організацію діяльності стаціонарних постів дорожньо патрульної служби Державної автомобільної інспекції МВС- На схемі
розміщення системи фото-, відеонагляду та організації дорожнього руху біля стаціонарного поста дорожньо-патрульної служби Державної автомобільної інспекції Міністерства внутрішніх справ України ,в додатках до запиту.
Є такий пункт-пости додатково комплектуються дорожніми знаками 3.41,4.7 та 4.8 по одному комплекту ,для кожного напрямку руху.
Відповідно до ст. 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
Стаття 6 Закону України «Про інформацію» зазначає, що право на інформацію забезпечується зокрема: обов'язком органів державної влади, а також органів місцевого і регіонального самоврядування інформувати про свою діяльність та прийняті рішення;
Згідно ст. 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації», запит на інформацію - це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні.
Керуючись ст. ст. 6, 9 Закону України «Про інформацію», ст. ст. 5,19 Закону України «Про доступ до публічної інформації», прошу письмово надати відповідь на такі питання:
1.Як повинен встановлювати знак 3.41 на стаціонарному пості дорожньо патрульної служби Державної автомобільної інспекції МВС,яким Держстандартом в сфері дорожнього руху це обумовлено.?
2.Чи повинно бути погодження встановлення знаку 3.41 з власником дороги,та внесено в схему організації дорожнього руху на ділянці стаціонарних постів дорожньо патрульної служби Державної автомобільної інспекції МВС?
число підпис