З А Я В А
ЗУ «Про звернення громадян»:
ст. 1: Громадяни України мають право звернутися до органів державної влади із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності.
ст. 3: Заява – повідомлення про порушення чинного законодавства збоку державних органів влади, їх посадових чи службових осіб.
Фактичні обставини
03.06.2012 р. приблизно о 2год.40 хв. я рухався по вул. Челюскінців,прямо посеред перехрестя на вул. Звягільского я був зупинений інспектором з нагрудним знаком ДО 0161, причину зупинки транспортного засобу і суть скоєного правопорушення он не назвав та не представился . Згідно з наказом N 111 із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства внутрішніх справ N 131 від 08.04.2011 та N 618 від 22.08.2011 п.14.7. Під час звернення до водія працівник Державтоінспекції МВС зобов'язаний привітатися, повідомити про причину зупинки транспортного засобу і суть скоєного правопорушення, чітко й зрозуміло відрекомендуватися (назвати свою посаду, звання та прізвище) та висловити вимогу про пред'явлення водієм посвідчення на право керування транспортним засобом, реєстраційного документа на транспортний засіб.
Я запитав у інспектора про причини моєї зупинки. На що він почав мене вводити в оману,інспектор почав нахабно брехати та вводити мене в оману ще більш. На мою законну вимогу ,а саме згідно з пунктом правил дорожнього руху2.14(в) в) знать причину остановки, проверки и осмотра транспортного средства должностным лицом государственного органа, которое осуществляет надзор за дорожным движением, а также его фамилию и должность;та пункт 2.14 (г) г) требовать от лица, которое осуществляет надзор за дорожным движением и остановившее транспортное средство, предъявления удостоверения его личности. В данному випадку,інспектор проігнорував данні діі, чим дав мені змогу думати що це не є працівник міліціі. На мою спробу подзвонити на номер 102..інспектор мав явні ознаки спьянінья та грубості по відношенню до мене так одна з його фраз,була «Да хоть в 103 звони». На мою думку це було образливо мені як громадянину Украйни ,та не тактовно висловлюватись так . Замість того що би врятувати своє положення і вибачитись інспектор почав і далі вести себе не адекватно весь час щось собі буркотів під ніс,погрожував мені,і моєму життю.
Після розмови з інспектором я помітив що два автомобілі ДАІ один з яких ДЕО, а другий Лада стоять з порушенням ПДР а вчасності пункт 15.9, 15.10 без увімкнених проблискових маячків,як того потребує ПДР Украйни а саме п.3.1. Водители оперативных транспортных средств, выполняя неотложное служебное задание, могут отступать от требований следующих разделов: 8 (кроме сигналов регулировщика), 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 26, 27 и пункта 28.1 данных Правил при условии включения проблескового маячка синего или красного цвета и специального звукового сигнала и обеспечения безопасности дорожного движения. При отсутствии необходимости дополнительного привлечения внимания участников дорожного движения специальный звуковой сигнал может быть выключен.
В даному випадку інспектори грубо порушили ПДР,та створили аварійну ситуацію. А це могло загрожувати моєму життю. Це все фільмував мій авто відео реєстратор, згідно з законодавством Украйни я маю повне право,записувати на будь які средства розмову з інспектором аби вилучити факт корупційнійних діянь інспекторів. Також я помітив що інспектори порушуют пунк пиказа №111 а смае пункт 6.5 Дотримуватись встановленого порядку носіння форменного одягу,а саме у темний час вони не мали на собі, світловідбиваючих жилетів,що беспосередне вліяє на пункт наказу № 111 п 6.7. Організовувати безпечний та безперешкодний дорожній рух. Також інспектор знаходився весь час на пройздній частині дороги,що також було дуже небезпечно.
Згідно з наказом N 111 із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства внутрішніх справ N 131 від 08.04.2011 та N 618 від 22.08.2011
п.9.6. На кожний маршрут патрулювання (пост) складається картка
маршруту патрулювання, поста (додаток 4). Один примірник картки
зберігається у відділах (відділеннях) Державтоінспекції МВС з
обслуговування адміністративних територій міст, районів, районів у
містах, другий видається старшому наряду ДПС на час несення
служби.
Розташування наряду (службового автомобіля) ДПС для
здійснення профілактичних заходів у схемі маршруту патрулювання
визначається виключно в місцях концентрації ДТП з урахуванням часу
доби, інтенсивності руху та виду правопорушень, з причини яких
стаються ДТП. { Пункт 9.6 глави 9 доповнено абзацом згідно з
Наказом Міністерства внутрішніх справ N 131 ( z0552-11 ) від
08.04.2011 }
Згідно офіційному сайту ГУ МВС в Донецькій обл.
http://dai.dn.ua даний перехрестя не являється місцем концентрації ДТП!
Правове обгрунтування
Відповідно до 15.9, ПДР, зупинка забороняється: на залізничних переїздах; на трамвайних коліях; на естакадах, мостах, шляхопроводах і під ними, а також у тунелях; на пішохідних переходах і ближче 10 м від них з обох боків; на перехрестях та ближче 10м від краю перехрещуваної проїзної частини за відсутності на них пішохідного переходу; на Т-подібних перехрестях, де є суцільна лінія розмітки або розділювальна смуга; у місцях, де відстань між суцільною лінією розмітки, розділювальною смугою чи протилежним краєм проїзної частини і транспортним засобом, що зупинився, менше 3м; ближче 30 м від посадкових майданчиків для зупинки маршрутних транспортних засобів, а коли їх немає - ближче 30 м від дорожнього знака такої зупинки з обох боків; ближче 10 м від позначеного місця виконання дорожніх робіт і в зоні їх виконання, де це створить перешкоди технологічним транспортним засобам, що працюють; у місцях, де буде неможливим зустрічний роз'їзд або об'їзд транспортного засобу, що зупинився; у місцях, де транспортний засіб закриває від інших водіїв сигнали світлофора або дорожні знаки; ближче 10 м від виїздів з прилеглих територій і безпосередньо в місці виїзду.
Відповідно до 15.10. ПДР, стоянка забороняється: у місцях, де заборонена зупинка; на тротуарах (крім місць, позначених відповідними дорожніми знаками, встановленими з табличками); на тротуарах, за винятком легкових автомобілів та мотоциклів, які можуть бути поставлені на краю тротуарів, де для руху пішоходів залишається щонайменше 2 м; ближче 50 м від залізничних переїздів; поза населеними пунктами в зоні небезпечних поворотів і випуклих переломів поздовжнього профілю дороги з видимістю або оглядовістю менше 100 м хоча б в одному напрямку руху; у місцях, де транспортний засіб, що стоїть, зробить неможливим рух інших транспортних засобів або створить перешкоду для руху пішоходів; ближче 5 м від контейнерних майданчиків та/або контейнерів для збирання побутових відходів, місце розміщення або облаштування яких відповідає вимогам законодавства.
Відповідно до ст. 14 Закону України «Про дорожній рух», учасники дорожнього руху зобов'язані: знати і неухильно дотримувати вимог цього Закону, Правил дорожнього руху та інших нормативних актів з питань безпеки дорожнього руху та створювати безпечні умови для дорожнього руху, не завдавати своїми діями або бездіяльністю шкоди підприємствам, установам, організаціям і громадянам. Працівники органів внутрішніх справ при виконанні службових обов'язків можуть відступати від окремих вимог Правил дорожнього руху лише у випадках і при виконанні умов, викладених у них.
Значення терміну «учасники дорожнього руху» встановлюється тією ж ст. 14 Закону України «Про дорожній рух» - учасниками дорожнього руху є особи, які використовують автомобільні дороги, вулиці, залізничні переїзди або інші місця, призначені для пересування людей та перевезення вантажів за допомогою транспортних засобів.
Умови, що дозволяють відступати від вимог ПДР встановлюються пунктом 3.1 Правил дорожнього руху: водії оперативних транспортних засобів, виконуючи невідкладне службове завдання, можуть відступати від вимог розділів 8 (крім сигналів регулювальника), 10-18, 26, 27 та пункту 28.1 цих Правил за умови увімкнення проблискового маячка синього або червоного кольору і спеціального звукового сигналу та забезпечення безпеки дорожнього руху.
Водій автомобіля ДАІ без ввімкненого проблискового маячка синього або червоного кольору не має права відступати від вимог ПДР та несе відповідальність за їх порушення на загальних підставах.
Відповідальність за порушення п. 15.9, 15.10 ПДР передбачена ст. 122 ч. 1 КУпАП та тягне за собою накладення штрафу від п'ятнадцяти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Відповідно до ст. 254 КУпАП, про вчинення адміністративного правопорушення складається протокол уповноваженими на те посадовою особою.
Згідно п. 5.1 Інструкції з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС, затвердженої наказом МВС України від 27 березня 2009 р. №111, начальники ГУМВС, УМВС та їх заступники відповідають за суворе дотримання законності й дисципліни особовим складом підрозділів ДПС, здійснення заходів щодо забезпечення провадження у справах про адміністративні правопорушення, організацію належного прийому та своєчасного розгляду звернень громадян.
Відповідно до розділу 6 вищевказаної Інструкції, працівник підрозділу ДПС під час несення служби зобов'язаний досконало знати ПДР, цю Інструкцію, організовувати безпечний та безперешкодний дорожній рух, постійно контролювати дотримання учасниками дорожнього руху правил, норм і стандартів, діючих у сфері безпеки дорожнього руху, під час службової діяльності дотримуватись законності, не допускати її порушень іншими працівниками.
Фотографії ______ арк.
Пояснення свідків ______ арк.
Комп’ютерний диск з відео файлом порушення ______ шт.
На підставі викладеного, керуючись Законом України «Про звернення громадян»,
ПРОШУ:
1. Організувати повну та всебічну перевірку викладених в заяві фактів
2. Притягнути до дисциплінарної відповідальності осіб, винних у порушенні ПДР
3. Притягнути до адміністративної відповідальності осіб, винних у порушенні ПДР
4. Надати письмову відповідь про результати розгляду заяви та вжиті заходи.
5. Якщо дана заява буде розглянута не в повному обсязі,я оставляю за собою право звернутися до органів Прокуратури, та Суду. І притягувати до відповідальності усіх без винятку,від інспектора до начальника Даі Донецька,за підписання завідомо хибних документів, та підпису у покриванні інспектора який сурово порушив усі можливі накази принципи моралі та честі Украйни
Жду предложений и пожеланий !