Burger писал(а):
Мост находится на территории города. Нарушение 100%
А от і ні. Все у роліку розжовано + можна ще до ДСТУ звернутись. Межа населеного пункту та межа адміністративної одиниці
дві різні речі.Треба у правилах шукати
логіку і вона там є - бо правила не в СРСР придумали, а зробили на основі конвекції про дорожній рух. Можна сказати що у всьому світі вони схожі.
Швидкість у
населеному пункті (як дано це визначення в правилах) треба знижувати тому що є реальна небезпека для інших учасників руху і в разі можливого ДТП на швидкості 60 реакція водія буде швидшою а головне
наслідки для осіб які теоретично можуть знаходитись на прилеглій території мінімальною. А тут крім автомобілів нікого немає. Поясніть чим безпечніше рухатись по дорозі до Борисполя ніж нашому випадку?
От дайте відповідь. Якщо ви в'їзджаєте до населеного пункту, який не позначений жодними табличками (ані на синьому ані на білому) і у вас житлова забудова по обидва боки. Заїзд до житлової забудови здійснюється безпосередньо з автодороги -
то ви певно хочете стверджувати що швидкість скидати до 60 не обов'язково?. А згідно ДСТУ це є населений пункт та швидкість зменшити необхідно.
Питання №2. Скільки часу ви будете їхати при швидкості 60, якщо знак виїзду з населеного пункту не встановлений і як ви визначите момент коли можна їхати більше за 60?
А в нашому випадку згідно правил необхідна наявність забудованої території, а згідно ДСТУ не просто забудованої а ще й житлової. Так що порушень немає.
Водій собі їхав, помітив що забудова закінчилась. Звідки він може знати що його чекає з іншої сторони мосту. Чи там є продовження населеного пункту, чи там починається новий населений пункт. Він обрав для себе безпечну швидкість, рахуючи, що населений пункт закінчився.