А така скарга полетить в ГУМВС Івано-Франківська:
Начальнику ГУМВС України
в Івано-Франківській області
Генерал-майору міліції
Варцабі Василю Миколайовичу
вул. Ак.Сахарова,15
м.Iвано-Франківськ, Україна, 76018
від..........
Скарга
06.07.2012 року в м.Коломия, приблизно о 19год. 35хв. керуючи власним автомобілем ....... д.н......... був безпідставно зупинений начальником відділу ДАІ - Цариняком Тарасом Мирославовичем, нагрудний знак ІВ 0234, після чого, в ході розмови начальником відділу ДАІ м.Коломиї - Цариняком Тарасом Мирославовичем, нагрудний знак ІВ 0234 було сказано наступні вислови - ШО ТИ ЗА ХУЙЛО Є, ЇДЬ НАХУЙ ЗВІДСИ. По даному факту на Вашу адресу була надіслана скарга щодо неправомірних дій Цариняка Т.М..
11вересня 2012 року на мою адресу надійшла скан-копія від 14.08.2012 року №16/К-20 за підписом незрозуміло чи то В.М.Зінченко чи К.М.Сопків мені надано відповідь про те, що моя заява щодо неправомірних дій працівників відділення ДАІ Коломийського МВ УМВС України в Івано-Франківській області розглянута.
За результатами службового розслідування інспектора з дізнання відділення ДАІ Коломийського МВ УМВС майора міліції Цариняка Т.М. притягнуто до дисциплінарної відповідальності. Проте не міститься вибачення на мою адресу за протиправні дії майора міліції Цариняка Т.М., який сплюндрував честь мундира, і показав що у ДАІ Коломийського МВ УМВС України в Івано-Франківській області служать люди, яким взагалі немає місця в системі МВС.
Крім того, слід зазначити, що у відповіді від 14.08.2012 року №16/К-20 вказано, що моя заява розглянута, але це не відповідає дійсності. Мною надсилалася скарга, а не заява, тобто особа що готувала відповідь на мою скаргу на етапі підготовки відповіді діяла не професійно та не вивчила уважно матеріалів справи.
Також, згідно ст. 20 Закону України «Про звернення громадян»: Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів. Приходжу до висновку, що посадовими особами ДАІ терміни розгляду моєї скарги перевищили строки встановлені Законом України «Про звернення громадян», що є причиною для проведення службового розслідування по даному факту. На мою адресу не надходило повідомлення про збільшення строку розгляду моєї скарги.
Окремо зазначу, що на мою адресу надійшла - наголошую скан-копія, а не оригінал відповіді 14.08.2012 року №16/К-20, що є неприпустимо. Щоб отримати дану відповідь, я неодноразово звертався до посадових осіб, виконавців даного документа в телефонному режимі, тобто робота зі зверненнями громадян у Управлінні ДАІ Івано-Франківської області ведеться на незадовільному рівні, що послужило для написання даної скарги.
Аналогічні норми зазначені в Наказі МВС № 1177 від 10.10.2004 відповідно до п.4.4 якого, рішення, які приймаються за зверненнями, повинні бути мотивованими та ґрунтуватися на нормах чинного законодавства. Відповідь за результатами розгляду звернення в обов'язковому порядку дається тим органом, який його отримав і до компетенції якого входить розв'язання порушених у зверненні питань, за підписом керівника або його заступника. Рішення про відмову в задоволенні вимог, викладених у зверненні, доводиться до відома громадянина в письмовій формі з посиланням на закон і викладенням мотивів відмови, а також із роз'ясненням порядку оскарження прийнятого рішення.
Оскільки в моїй попередній скарзі була вимога - про звільнення майора міліції Цариняка Т.М. з займаної посади - відповідь 14.08.2012 року №16/К-20 не містить роз’яснення про те, чому не задоволена дана вимога та порядок її оскарження, тобто посадові особи Управління ДАІ Івано-Франківської області не знають, та свідомо не виконують вимоги керівних документів В СФЕРІ ЗВЕРНЕНННЯ ГРОМАДЯН та надають можливість порушникам службової дисципліни і надалі порушувати закон.
У відповіді14.08.2012 року №16/К-20 не міститься чіткого нагадування про те, чи притягнуто до дисциплінарної відповідальності напарника майора міліції Цариняка Т.М.
за те, що не припинив протиправні дії останнього - про що мною було описано в попередній скарзі.
Згідно Указу Президента № 109/2008 від 7 лютого 2008 року державні органи влади зобов’язані забезпечити реалізацію конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, обов'язкове одержання обгрунтованої відповіді, неухильного виконання норм Закону України «Про звернення громадян», упорядкування роботи зі зверненнями громадян, зокрема, щодо:
- недопущення надання неоднозначних, необгрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків, установлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам;
- викоренення практики визнання заяв чи скарг необгрунтованими без роз'яснення заявникам порядку оскарження прийнятих за ними рішень;
- притягнення винних осіб у встановленому порядку до відповідальності, в тому числі до дисциплінарної відповідальності за невиконання чи неналежне виконання службових обов'язків щодо розгляду звернень громадян.
З огляду на скан-копію письмової відповідь можна зробити висновок, що службове розслідування по даному факту проводилося поверхнево, та не відповідає вимогам чинного Законодавства.
Враховуючи вище викладене та керуючись Законом України «Про звернення громадян», прошу:
1.Провести по даному факту ґрунтовну та об’єктивну перевірку.
2.Притягнути до дисциплінарної відповідальності посадових осіб ДАІ Івано-Франківської області за надання відповіді по скарзі з пропущенням строку встановленого Законом України «Про звернення громадян», надання не оригіналу, а копії відповіді від 14.08.2012 року №16/К-20.
3.Притягнути до дисциплінарної відповідальності напарника майора міліції Цариняка Т.М. за те, що не припинив протиправні дії останнього - про що мною було описано в попередній скарзі.
4.Звільнити Цариняка Т.М з займаної посади за грубе поводження з громадянами.
5.Зобовязати ДАІ Івано-Франківської області принести мені публічні вибачення через газету «Експрес», з повідомленням про дату та номер газети «Експрес», в якому будуть принесені (опубліковані) публічні вибачення.
Додатково прошу не пересилати даний матеріал до УДАІ ГУМВСУ у Івано-Франківській області, оскільки перевірки скарг в даному підрозділі мають формальний характер. Відповідно до ст.7 Закону України «Про звернення громадян» - Забороняється направляти скарги громадян для розгляду тим органам або посадовим особам, дії чи рішення яких оскаржуються.
В разі пересилання моєї скарги до УДАІ ГУМВСУ у Івано-Франківській області, мною будуть прийняті міри, щодо інформування служби внутрішньої безпеки Центрального апарату МВС м.Київ, міністра МВС – через офіційний блог, а також до представників мас-медіа, щодо можливих фактів зловживання владою та службовим становищем окремих працівників МВС.
Додатки:
1.Відповідь 14.08.2012 року №16/К-20 1 прим.
14 Вересня 2012 року. Підпис……….