В ПДД и ДСТУ тоже не все так просто:
Цитата:
15.9. Зупинка забороняється:
е) ближче 30 м від посадкових майданчиків для зупинки маршрутних транспортних засобів, а коли їх немає - ближче 30 м від дорожнього знака такої зупинки з обох боків;
Цитата:
5.41.1 "Пункт зупинки автобуса". Знак позначає початок посадкового майданчика автобуса. За межами населених пунктів знак може бути встановлений на павільйоні з боку прибуття маршрутних транспортних засобів.
У нижній частині знака може бути нанесено зображення таблички 7.2.1 із зазначенням протяжності посадкового майданчика.
ДСТУ 4100-2014
Цитата:
10.7.37 Знаки 5.41.1. "Пункт зупинки автобуса", 5.42.1 "Пункт зупинки трамвая", 5.43.1 "Пункт зупинки тролейбуса" потрібно застосовувати для позначення початку посадкового майданчика відповідних видів транспортних засобів, що рухаються за встановленими маршрутами.
Поза населенними пунктами знаки 5.41.1, 5.42.1 і 5.43.1 допускають розміщувати на павільйоні очікування, а саме над краєм павільйону з боку прибуття маршрутних транспортних засобів.
У разі застосування знаків 5.41.1, 5.42.1 і 5.43.1 без позначення кінця посадкового майданчика знаками 5.41.2, 5.42.2 і 5.43.2 протяжність посадкового майданчика зазначають застосуванням разом зі знаком таблички 7.2.2, крім випадків розміщення знаків 5.41.1, 5.42.1 і 5.43.1 на павільйоні очікування.
То есть получается, что в городе длина "майданчика" определяется двумя знаками, либо одним знаком с табличкой. Значит, одинокий знак, который установлен на столбе, не соответствует ДСТУ 4100-2014.
Можете мне не рассказывать, что в городе зачастую никаких "майданчиков" нет. При этом в ПДД и ДСТУ 4100-2014 пишется, что знак устанавливается в начале таких "майданчиков".
В утратившем силу в июле 2015 года ДСТУ 4100-2002 было чуть логичнее и звучало так: "Знаки 5.41.1. "Пункт зупинки автобуса", 5.42.1 "Пункт зупинки трамвая", 5.43.1 "Пункт зупинки тролейбуса" потрібно застосовувати для позначення зупинкових пунктів відповідних видів транспортних засобів, що рухаються за встановленими маршрутами".