Золоте дно штрафмайданчиків. Приватні штрафмайданчики, які отримали право на співпрацю із ДАІ, деруть із водіїв за свої послуги шалені гроші.
http://tvi.ua/new/2013/01/29/chomu_ne_zalyshylosya_derzhavnykh_shtrafmaydanchykiv
Комерційні штрафмайданчики, послугами котрих віднедавна користується державна патрульна служба, викликають чимало нарікань у водіїв. Претензії передусім матеріальні, адже деруть вони за свої послуги втридорога. Чому в Україні не залишилося жодного державного штрафмайданчика? І до якої годівниці стікаються штрафні гроші?
До прикладу, власник арештованого автомобіля Олександр Берьозов уже третій день відвойовує свій автомобіль. Каже: державна патрульна служба доставила авто на стоянку, бо не заплатив за телефон.
"Штраф – 1600 гривень, а машина коштує 160 тисяч. Ну як можна?" – обурюється водій.
Автостоянка в Україні коштує не більше 20 грн на добу. Тоді як на приватному штрафмайданчику вимагають майже у вісім разів більше – 150 гривень Телефонні борги Олександр сплатив протягом трьох днів. Тепер прийшов на штрафмайданчик визволяти свій автомобіль. А тут повідомляють про новий борг. 1250 гривень – саме такий рахунок виставили за послуги стоянки й евакуатора.
«На стоянці сказали, що я маю заплатити 800 гривень за евакуатор і 150 гривень за день зберігання авто. Чому зразу не десять тисяч за добу? Звідки тариф такий узявся?» – запитує Олександр.
На штрафмайданчику, перш ніж щось пояснювати, викликають на підмогу "Беркут". Через декілька хвилин з'являється і сам директор стоянки, який каже, що тарифи затвердило державне підприємство "Розвиток" при МВС України ДАІ міста Києва.
На штрафмайданчику пояснюють, що право співпрацювати з ДАІ отримали лише після спеціального конкурсу. Наразі у столиці сім таких стоянок, і всі вони приватні. Тим часом дешеві, державні, ліквідували ще в грудні минулого року.
"Кажуть про те, що штрафмайданчики мають забирати плату не більше 20-30 гривень на добу за охорону автомобіля. Це неправда, бо всі посилаються на спільний наказ МВС і Мінфіну. Але жодна людина його не відкрила і не почитала, що це стосується державних штрафних площадок. Таких на теперішній час немає", – роз’яснює ситуацію адвокат штрафмайданчика Дмитро Голіцин.
В організації "Дорожній контроль" вартість послуг за охорону авто й евакуатора називають здирництвом. Мовляв, у водіїв немає іншого вибору, як втридорога сплачувати приватним службам. Адже і доставляти авто на штрафмайданчик можуть лише евакуатори, що співпрацюють з ДАІ.
Чому водії платять за завищеними тарифами, в МВС обґрунтовувати не беруться Наразі автостоянка в Україні коштує не більше 20 грн на добу. Тоді як на приватному штрафмайданчику вимагають майже у вісім разів більше (150 гривень). Втім, і у перевізників захмарні ціни тільки в разі, коли вони допомагають ДАІ. В інших випадках називають дешевшу ціну.
200 гривень коштує подача евакуатора і вивіз авто. Ще по 5 гривень за кілометр перевезення від точки, де забирють машину, до штрафмайданчика.
У Департаменті ДАІ кажуть: вартість цих послуг не в їхній компетентності. Завдання патрульної служби – лише доставити авто.
"Не лише евакуатори, а й спеціальні площадки і стоянки, на які доставляють транспортний засіб, працюють на основі договорів, які укладають із державними підприємствами, що знаходяться під упорядкування МВС і лише на конкурсних основах", – кажуть у прес-службі ДАІ.
Чому водії платять за завищеними тарифами, обґрунтовувати не беруться і в Міністерстві внутрішніх справ. Тут лише називають назви підприємств, які диктують ціни.
Про те, що державні підприємства "Розвиток" та "Ресурси" безпосередньо підпорядковані МВС, у відомстві не згадують. Тож поки у міністерстві вмивають руки, водіям це добряче влітає в копійку.
остання актуалізація 29 січня, 10:59 Джерело: ТВi
Последний раз редактировалось Standart 29 янв 2013, 12:07, всего редактировалось 1 раз.
|