Дорожный контроль | ФОРУМ - ГАИ - ВИДЕО - ФОТО https://roadcontrol.org/forum/ |
|
законопроекты https://roadcontrol.org/forum/viewtopic.php?f=70&t=3403 |
Страница 1 из 2 |
Автор: | kam [ 10 окт 2010, 16:20 ] |
Заголовок сообщения: | законопроекты |
http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/l ... KH00I.html http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/l ... GA00A.html http://gska2.rada.gov.ua/pls/zweb_n/web ... 3511=34930 http://gska2.rada.gov.ua/pls/zweb_n/web ... 3511=35960 техосмотр http://gska2.rada.gov.ua/pls/zweb_n/web ... 3511=34770 ст. 130 |
Автор: | kam [ 20 дек 2010, 14:27 ] |
Заголовок сообщения: | Re: законопроекты |
http://news.ligazakon.ua/news/2010/12/14/34924.htm неповиновение http://news.ligazakon.ua/news/2010/12/9/34723.htm запрет |
Автор: | kam [ 23 дек 2010, 11:20 ] |
Заголовок сообщения: | Re: законопроекты |
http://gska2.rada.gov.ua/pls/zweb_n/web ... 7066&skl=7 ограниченный срок действия водительского удостоверения http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/ ... 128-97-%EF огнетушители |
Автор: | kam [ 25 дек 2010, 19:09 ] |
Заголовок сообщения: | Re: законопроекты |
http://news.ligazakon.ua/news/2010/12/24/35519.htm требования пкму |
Автор: | kam [ 28 дек 2010, 09:17 ] |
Заголовок сообщения: | Re: законопроекты |
http://www.sai.gov.ua/pages.shtml?id=266 |
Автор: | kam [ 11 янв 2011, 19:29 ] |
Заголовок сообщения: | Re: законопроекты |
по тех талону заключение ВИСНОВОК на проект Закону України «Про внесення змін до деяких законів України (щодо скасування талона до посвідчення водія та вдосконалення регулювання у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху)» Законопроектом пропонується внести до статті 15 Закону України «Про дорожній рух» зміни, суть яких полягає у виключенні з числа документів, що підтверджують право на керування транспортними засобами відповідної категорії, талону до посвідчення водія транспортного засобу, та внести зміни до деяких статей Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі – КУпАП) з метою підвищення безпеки дорожнього руху. Пропозиція щодо скасування талону до посвідчення водія транспортного засобу обґрунтовується необхідністю приведення положень вказаної статті до вимог європейського законодавства, зокрема до вимог міжнародної Конвенції про дорожній рух. В цій частині положення законопроекту, який розглядається, повністю співпадають зі змістом законопроектів № 4540 від 28 травня 2009 року, який подавався на розгляд Кабінетом Міністрів України, та № 6236 від 29 березня 2010 року (обидва ці проекти були відкликані і зняті з розгляду). При роботі над цим законопроектом слід врахувати, що на розгляді у Верховній Раді України в цей час знаходяться законопроекти № 3648 від 26 лютого 2009 року, № 3648-1 від 2 лютого 2009 року, якими пропонується внесення змін до статті 126 КУпАП та статті 16 Закону України «Про дорожній рух» щодо визначення переліку документів, які водій транспортного засобу повинен мати при собі для підтвердження права на керування цим транспортним засобом. Враховуючи споріднену тематику та предмет регулювання, доцільно було б об’єднати ці законопроекти, використовуючи позитивні напрацювання кожного з них. Проаналізувавши законопроект, Головне науково-експертне управління вважає за необхідне висловити до нього такі зауваження і пропозиції. 1. Необхідність прийняття законопроекту обґрунтовується потребою привести положення статті 15 Закону України «Про дорожній рух» у відповідність до вимог європейського законодавства. На думку ініціаторів законопроекту, положення цієї статті в частині законодавчого закріплення обов’язкової наявності талону до посвідчення водія не узгоджуються з вимогами міжнародної Конвенції про дорожній рух, згідно з якою право на керування транспортним засобом підтверджується лише відповідним посвідченням. Проте з таким твердженням не можна погодитись. Вказана Конвенція має на меті врегулювати питання, пов'язані з міжнародним рухом транспортних засобів, та підвищити безпеку на дорогах шляхом прийняття одноманітних правил руху і визначає мінімальні вимоги як до транспортних засобів, так і до водіїв. При цьому відповідно до вимог ст. 3 Конвенції національне законодавство може мати свої особливості. Правила дорожнього руху, що діють на території держави, повинні за своєю суттю відповідати положенням Конвенції. Отже, Конвенція дозволяє встановлювати більш жорсткі вимоги і більш детально регламентувати ті або інші моменти відповідних правовідносин. Таким чином, не можна визнати аргументацію щодо необхідності прийняття цього законопроекту достатньою. 2. Виходячи з викладеного, оцінку доцільності запровадження положень законопроекту слід почати з визначення ролі, яку на практиці відіграє талон до посвідчення водія. На сьогоднішній день талон до посвідчення водія запроваджений з метою обліку та аналізу порушень Правил дорожнього руху, допущених водіями автомототранспортних засобів, тролейбусів та трамваїв, які постійно проживають на території України. Крім того, при вилученні посвідчення водія талон до нього дає право керувати транспортними засобами відповідної категорії. В той же час на користь законопроекту свідчать положення ст. 265-1 КУпАП, які передбачають, що в разі тимчасового вилучення посвідчення водія до набрання законної сили постановою у справі про адміністративне правопорушення, але не більше ніж на три місяці з моменту такого вилучення працівник Державної автомобільної інспекції видає тимчасовий дозвіл на право керування транспортними засобами. Очевидно, що система обліку адміністративних правопорушень за допомогою талону до посвідчення водія є застарілою і малоефективною. Але просте скасування цього документу без запровадження замість нього нової форми обліку буде неправильним. Таке рішення потребує попереднього запровадження єдиного автоматизованого обліку адміністративних правопорушень та подібних до них злочинів (оскільки ці види правопорушень нерозривно пов’язані між собою і передбачають подібні або й однакові санкції, в тому числі і позбавлення права керувати транспортним засобом). Але законопроект не містить пропозицій щодо врегулювання цих правовідносин. Посилання в Пояснювальній записці на те, що аналіз порушень правил дорожнього руху здійснюється за допомогою загальнодержавних автоматизованих електронних баз обліку правопорушень і, відповідно до вимог Закону України «Про дорожній рух», ведення таких баз покладено на Державну автомобільну інспекцію Міністерства внутрішніх справ України, не відповідає дійсності. Відповідно до вказаного вище Закону України ведеться автоматизований облік, накопичення, оброблення та використання відомостей про транспортні засоби, що підлягають державній реєстрації, та про їх власників, про об’єкти дорожнього сервісу. Але єдиної загальнодержавної автоматизованої електронної бази обліку адміністративних правопорушень не існує. На сьогоднішній день Державною автомобільною інспекцією Міністерства внутрішніх справ України організований облік таких правопорушень, але за територіальним принципом, тільки в масштабах окремо взятих адміністративно-територіальних одиниць, наприклад, районів та районів у містах, і тільки тих, які стосуються їх підвідомчості. Спільним наказом Генеральної прокуратури України від 26 березня 2002 р. № 20, Міністерства внутрішніх справ України від 26 березня 2002 р. № 84, Служби безпеки України від 26 березня 2002 р. № 293, Державної податкової адміністрації України від 26 березня 2002 р. № 126, Міністерства юстиції України від 26 березня 2002 р. № 18/5 затверджено Інструкцію про єдиний облік злочинів. Але облік адміністративних правопорушень запроваджено тільки в рамках державної статистичної звітності, що не дає можливості використання такої інформації з метою оперативного виявлення фактів повторного вчинення одними і тими ж особами адміністративних правопорушень як в різних регіонах України, так і в тих випадках, коли притягнення до адміністративної відповідальності здійснюється різними державними органами. З урахуванням цього скасування талону до посвідчення водія хоча і є позитивним кроком, але замість такої форми обліку адміністративних правопорушень потрібно запровадження іншої, більш сучасної. На жаль, законопроект цього не передбачає. 3. Позитивним моментом в законопроекті є внесення змін до статті 255 КУпАП з метою визначення органу, який має складати протокол про вчинення адміністративних правопорушень, передбачених статтями 122-4 та 122-5. КУпАП було доповнено вказаними статтями Законом України № 586 від 24 вересня 2008 року, але тоді цей орган не було визначено, що фактично позбавило можливості притягувати правопорушників до адміністративної відповідальності за скоєння цих правопорушень. 4. У той же час не можна погодитись зі змінами, які законопроектом запропоновано до статей 221 та 222 КУпАП щодо зміни органу, який має право розглядати адміністративні правопорушення, які передбачені статтями 122-4 та 122-5 КУпАП, з наступних підстав. Санкція статті 122-4 КУпАП передбачає застосування до правопорушників такого виду стягнення, як адміністративний арешт. Відповідно до статті 32 КУпАП застосування такого стягнення віднесено до виключної компетенції суду. Санкцію статті 122-4 КУпАП законопроектом змінити не пропонується, а тому не можна визнати правильним надання органам внутрішніх справ України (ст. 222 КУпАП) право розглядати справи про адміністративні правопорушення, передбачені цією статтею. Те ж саме стосується і статті 122-5 КУпАП, санкція якої передбачає конфіскацію, що відповідно до статті 29 КУпАП також віднесено до виключної компетенції суду. 5. Необхідність внесення змін до частини третьої статті 122 КУпАП не можна визнати достатньо обґрунтованою. В Пояснювальній записці до законопроекту необхідність внесення цих змін обґрунтовується необхідністю «усунення невідповідності щодо розгляду посадовими особами Державтоінспекції МВС справ про адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху». Таке «обґрунтування» є незрозумілим і його не можна визнати достатнім для внесення змін до статті. Оцінюючі доцільність вилучення із санкції статті такого виду стягнення, як громадські роботи, слід виходити з того, що його застосування може бути значно більш ефективнішим порівняно зі штрафом. По-перше, для осіб, які мають значні матеріальні доходи, застосування такого виду стягнення, як штраф, може пройти непоміченим, в той час як притягнення їх до виконання громадських робіт буде мати значно більший виховний ефект. По-друге, для осіб, які не мають значних статків, сплата штрафу буде суттєво зменшувати сімейний бюджет, в результаті чого будуть страждати не стільки правопорушники, скільки члени їх сімей. По-третє, застосування громадських робіт є більш економічно вигідним для держави. Узагальнюючий висновок: за результатами розгляду в першому читанні законопроект доцільно повернути суб’єкту права законодавчої ініціативи на доопрацювання. Керівник Головного управління В. І. Борденюк Вик.: Ю.П. Матєров, тел. 235-79-22 |
Автор: | kam [ 02 фев 2011, 12:01 ] |
Заголовок сообщения: | Re: законопроекты |
http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb_n/web ... 3511=39289 Проект Закону про засади запобігання і протидії корупції в Україні |
Автор: | kam [ 17 мар 2011, 21:42 ] |
Заголовок сообщения: | Re: законопроекты |
http://news.ligazakon.ua/news/2011/3/17/39728.htm, 1 апреля + 15 % |
Автор: | kam [ 28 мар 2011, 13:18 ] |
Заголовок сообщения: | Re: законопроекты |
тишком-нишком готується таємний закон про міліцію , ай да могилев, ай да сукин сын, а может он не в курсе? http://dnews.donetsk.ua/publications/20 ... /5708.html http://911sevastopol.org/info/262/ http://tema.in.ua/article/6257.html http://tema.in.ua/article/6254.html !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! сюда ст. 16 п.27 у разі наявності заяв та повідомлень про злочини та з метою їх перевірки до порушення кримінальної справи вивчати, досліджувати за місцем знаходження документи, товарно-матеріальні цінності й дані, що характеризують діяльність юрид не указано - зарегистрированных в установленном порядке-. по той текстовке что предлагается заяву на коленках написал или устно заявил и привет. |
Автор: | kam [ 28 апр 2011, 09:22 ] |
Заголовок сообщения: | Re: законопроекты |
http://donbass.ua/news/ukraine/2011/04/ ... iciei.html http://presscenter.ukrinform.ua/presscenter-3650.html |
Автор: | kam [ 04 май 2011, 11:00 ] |
Заголовок сообщения: | Re: законопроекты |
Украинский суд уже не будет народным. Народным скоро будет самосуд законопроект № 8308 (автор — народный депутат Владимир Пилипенко). http://cripo.com.ua/?sect_id=8&aid=112771 |
Автор: | kam [ 04 май 2011, 11:42 ] |
Заголовок сообщения: | Re: законопроекты |
приказ МВД от 23 марта 2011 года № 106, Вступил в силу перечень документов, подаваемых в ГАИ для обмена водительских удостоверений по окончании срока их действия http://news.ligazakon.ua/news/2011/5/4/42756.htm |
Автор: | kam [ 06 май 2011, 10:42 ] |
Заголовок сообщения: | Re: законопроекты |
зарубили http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/l ... 6F00I.html |
Автор: | kam [ 09 июн 2011, 21:42 ] |
Заголовок сообщения: | Re: законопроекты |
В парламенте - еще один законопроект о запрете курения для водителей http://news.ligazakon.ua/news/2011/6/7/44518.htm |
Автор: | kam [ 18 июн 2011, 18:43 ] |
Заголовок сообщения: | Re: законопроекты |
03 июня 2011 09:43 П О С Т А Н О В А ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ Про прийняття за основу проекту Закону України про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо усунення надмірного державного регулювання у сфері автомобільних перевезень Верховна Рада України п о с т а н о в л я є: 1. Прийняти за основу проект Закону України про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо усунення надмірного державного регулювання у сфері автомобільних перевезень (реєстр. N 8397), поданий Президентом України Януковичем В.Ф. 2. Доручити Комітету Верховної Ради України з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності доопрацювати зазначений законопроект з урахуванням зауважень і пропозицій суб'єктів права законодавчої ініціативи та внести його на розгляд Верховної Ради України у другому читанні. Голова Верховної Ради України В.ЛИТВИН м. Київ, 31 травня 2011 року N 3434-VI ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА до проекту Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо усунення надмірного державного регулювання у сфері автомобільних перевезень" 1. Обгрунтування необхідності прийняття Закону За чинним Законом України "Про дорожній рух" усі транспортні засоби, що беруть участь у дорожньому русі, а також причепи (напівпричепи) до них підлягають обов'язковому державному технічному огляду в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України Відповідно до цього Закону державний технічний огляд транспортних засобів, призначених для експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування, здійснюється підрозділами Державтоінспекції, а перевірка технічного стану таких транспортних засобів під час проведення державного технічного огляду – уповноваженими суб'єктами господарювання на підставі дозволу, виданого Державтоінспекцією у порядку і за плату, що встановлюються Кабінетом Міністрів України. Як свідчить досвід, чинна система технічного огляду не дозволяє забезпечити реальний контроль за технічним станом транспортних засобів. Це зумовлено тим, що у більшості випадків (за оцінками експертів, близько 90 %) власники транспортних засобів отримують талон про проходження технічного огляду без здійснення перевірки, за допомогою налагоджених корупційних схем. За оцінками експертів, щороку обсяг таких неофіційних платежів становить близько мільярда гривень. Разом із тим проведений МВС України аналіз причин аварійності на автошляхах України показує, що в існуючій ситуації на автошляхах дорожньо-транспортні пригоди здебільшого відбуваються не через неналежний технічний стан автомобілів, а з інших причин. Як свідчить статистика, основними причинами дорожньо-транспортних пригод у 2010 році були порушення правил маневрування (39,5 %), недодержання дистанції (20 %), перевищення швидкості руху (17,3 %), порушення правил проїзду перехресть (6,7 %), виїзд на смугу зустрічного руху (3 %), керування у нетверезому стані (2,5 %). Несправність же транспортних засобів зумовила менше 0,3 % дорожньо-транспортних пригод. Наведене свідчить, що існуючий механізм обов'язкового технічного огляду всіх транспортних засобів, який є надзвичайно витратним і тривалим для автовласників (а щороку техогляд проходить понад 6 млн транспортних засобів), безпосередньо не впливає на безпеку дорожнього руху. З іншого боку, очевидно, що для автовласника значно більшим стимулом для того, щоб утримувати власний легковий автомобіль у справному стані, є забезпечення безпеки власного життя та здоров'я, ніж нав'язана державою формальна процедура. До того ж чинним законодавством запроваджено певні механізми запобігання участі у дорожньому русі несправних автомобілів, які становлять ризик для інших учасників дорожнього руху. Так, законодавством забороняється експлуатація транспортних засобів у разі наявності технічних несправностей (наприклад, несправності гальмової системи, рульового керування, зовнішніх світлових приладів) чи невідповідності автомобіля вимогам правил, норм та стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху (наприклад, автомобіль неналежно переобладнано), а також неукомплектованості автомобіля відповідно до призначення. У випадку ж виявлення транспортного засобу з відповідними технічними несправностями або не укомплектованих належним чином інспектор Державтоінспекції вправі заборонити його подальший рух. Таким чином, на сьогодні назріла нагальна потреба і є об'єктивна можливість скасувати бюрократичну, фінансово обтяжливу процедуру проходження державного технічного огляду принаймні для легкових автомобілів, що не використовуються у комерційній діяльності. Поряд із проблемою неефективного та корумпованого механізму проходження державного технічного огляду транспортних засобів від соціалістичної правової системи України успадкувала і низку вкрай обтяжливих вимог у сфері автомобільних перевезень, що давно застаріли і не відповідають вимогам сьогодення. До таких слід віднести, наприклад, вимоги щодо обов'язкової наявності у водія дорожнього (маршрутного) листа та нотаріально посвідченої довіреності на управління транспортним засобом. Доцільність таких вимог наразі є досить сумнівною. Розвинуті держави з багатоукладною економікою давно відмовилися від їх застосування. Вбачається, що і Україна може відмовитись від застарілих вимог щодо передачі права управління та користування транспортним засобами. Останнім часом також поширилася практика безпідставних перевірок працівниками підрозділів Державтоінспекції автомобілів, що належать фізичним та юридичним особам. Такі дії порушують права і свободи громадян. Зумовлені ж вони відсутністю в законі вичерпного переліку підстав для зупинки працівником міліції транспортного засобу. Тож, очевидно, що і це питання потребує невідкладного реагування з боку держави. 2. Мета та завдання проекту Закону Мета проекту Закону полягає в усуненні надмірного державного регулювання у сфері автомобільних перевезень, що передбачає: скасування обов'язкового технічного огляду для легкових автомобілів, що не використовуються у комерційних цілях; суттєве спрощення порядку проходження обов'язкового технічного контролю для інших транспортних засобів; усунення Державтоінспекції МВС України від проведення обов'язкового технічного контролю транспортних засобів та передачу цих повноважень суб'єктам господарювання; скасування вимоги щодо обов'язкової наявності у водія дорожнього (маршрутного) листа та нотаріально посвідченої довіреності на керування транспортним засобом. 3. Загальна характеристика та основні положення проекту Закону Законопроектом передбачається внесення змін до Законів України "Про дорожній рух", "Про автомобільний транспорт", "Про міліцію", "Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів", "Про страхування", а також до Цивільного кодексу України, Кодексу України про адміністративні правопорушення. А. Змінами до Закону України "Про дорожній рух" пропонується: 1) заміна існуючого архаїчного державного технічного огляду на обов'язковий технічний контроль транспортних засобів, який передбачає спрощену та прозору процедуру його проходження лише окремими категоріями автомобілів; 2) звільнення від проходження обов'язкового технічного контролю: легкові автомобілі усіх типів, марок і моделей, причепи (напівпричепи) до них (крім автомобілів таксі та тих, що використовуються у комерційних цілях), мотоцикли, мопеди, мотоколяски та інші прирівняні до них транспортні засоби – незалежно від строку експлуатації; легкові автомобілі, що використовуються у комерційних цілях, вантажні автомобілі незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепи до них – зі строком експлуатації до двох років.¬ Отже, громадяни, юридичні особи, які є власниками зазначених транспортних засобів, вже не сплачуватимуть будь-яких коштів, не вистоюватимуть черги заради одержання талона про проходження державного технічного огляду, який за нинішньої системи проходження технічного огляду не є гарантією технічної справності автомобіля. Слід наголосити, що пропоноване звільнення від проходження обов'язкового технічного контролю жодним чином не стосуватиметься транспортних засобів, що використовуються для автомобільних перевозок людей, вантажів, зокрема небезпечних. Так, для інших категорій автомобілів передбачається на законодавчому рівні визначити таку періодичність проходження обов'язкового технічного контролю: для легкових автомобілів, що використовуються у комерційних цілях, вантажних автомобілів незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепів до них зі строком експлуатації понад два роки¬ – кожні два роки; для вантажних автомобілів вантажопідйомністю більше 3,5 тонни, причепів до них та автомобілів таксі незалежно від строку експлуатації – щорічно; для автобусів та спеціалізованих транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі, незалежно від строку експлуатації – двічі на рік; 3) просту процедуру одержання права на проведення обов'язкового технічного контролю – будь-якими суб'єктами господарювання, які мають обладнання, що дає змогу перевіряти технічний стан транспортних засобів на відповідність вимогам безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища (суб'єкти обов'язкового технічного контролю). При цьому для одержання суб'єктами обов'язкового технічного контролю (це будуть суб'єкти підприємницької діяльності) відповідного права необхідно буде лише подати документи, що підтверджуватимуть наявність у них на праві власності або користування обладнання, що дозволяє перевіряти технічний стан транспортних засобів на відповідність вимогам безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища. У такий спосіб буде ліквідована існуюча система уповноваження суб'єктів господарювання на проведення обов'язкового технічного контролю, яка передбачає складну і непрозору процедуру. Отже, кожен суб'єкт підприємницької діяльності, який має належне обладнання, після набрання чинності Законом, про проект якого йдеться, зможе одержати право на проведення обов'язкового технічного контролю; 4) законодавче визначення вичерпного переліку елементів автомобіля, які перевірятимуться під час проведення обов'язкового технічного контролю. Це: системи гальмового і рульового керування; зовнішні світлові прилади; пневматичні шини та колеса; світлопропускання скла; газобалонне обладнання (за наявності); інші елементи у частині, що безпосередньо стосується безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища. Елементи автомобіля, які жодним чином не пов'язані з безпекою дорожнього руху та охороною навколишнього середовища, під час проведення обов'язкового технічного контролю перевірятися не будуть; 5) покладення на Кабінет Міністрів України визначення порядку проведення обов'язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів; 6) запровадження (замість нині чинного талону про проходження державного технічного огляду) складення суб'єктом проведення обов'язкового технічного контролю на кожний транспортний засіб, що пройшов обов'язковий технічний контроль і визнаний технічно справним, протоколу перевірки його технічного стану, який видаватиметься водієві транспортного засобу. Для здійснення контролю за проходженням, проведенням обов'язкового технічного контролю законопроектом пропонується запровадити загальнодержавну базу даних про результати обов'язкового технічного контролю транспортних засобів. Передбачається, що ця база формуватиметься на підставі інформації від суб'єктів проведення обов'язкового технічного контролю (про результати перевірки технічного стану транспортних засобів) та від страховиків (про укладення договорів обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників транспортних засобів, що підлягають обов'язковому технічному контролю). Формування бази покладається на Державтоінспекції. Забезпечення суб'єктів проведення обов'язкового технічного контролю бланками названих вище протоколів, а також доступом до зазначеної загальнодержавної бази даних здійснюватиметься на платній основі. Визначення порядку забезпечення суб'єктів проведення обов'язкового технічного контролю зазначеними бланками, доступом до загальнодержавної бази даних та розміру плати за надання таких послуг пропонується віднести до компетенції Кабінету Міністру України; 7) позбавлення Державтоінспекції невластивих їй функцій і обмеження її повноважень у сфері технічного контролю транспортних засобів лише веденням реєстру суб'єктів проведення обов'язкового технічного контролю та формуванням загальнодержавної бази даних про результати обов'язкового технічного контролю транспортних засобів. Б. Пропонованими змінами до Цивільного кодексу України, Кодексу України про адміністративні правопорушення, Законів України "Про дорожній рух", "Про автомобільний транспорт" пропонується скасувати: існуючий на сьогодні обов'язок водія (якщо він не є власником транспортного засобу) мати при собі нотаріально посвідчену довіреність на право керування таким автомобілем вимогу для водіїв автомобілів, що здійснюються транспортні перевозки, щодо обов'язкової наявності дорожнього (маршрутного) листа і документів на вантаж, що перевозиться. Пропонується застосувати сучасний світовий підхід до вирішення цього питання – для керування автомобілем водієві буде достатньо мати при собі посвідчення водія та реєстраційний документ на автомобіль. В. Змінами до Закону України "Про страхування" передбачається зобов'язати страховиків укладати договори обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, що підлягають обов'язковому технічному контролю, лише за умови проходження зазначеними транспортними засобами обов'язкового технічного контролю, якщо вони згідно з протоколом перевірки технічного стану визнані технічно справними. Таким чином, вони стають складовою механізму забезпечення проходження обов'язкового технічного контролю тими автомобілями, для яких це є обов'язковим. Іншою складовою цього механізму є положення законопроекту, за яким договори обов'язкового страхування можуть укладатимуться на строк, що не перевищує строку чергового проходження транспортним засобом обов'язкового технічного контролю відповідно до вимог Закону України "Про дорожній рух". Водночас пропонованими змінами до Кодексу про адміністративні правопорушення України встановлюється відповідальність посадових осіб страховиків за укладення договорів обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, що підлягають обов'язковому технічному контролю, та видачу спеціального знака державного зразка без відповідного документа про технічну справність транспортного засобу. Г. Змінами до Закону України "Про міліцію" встановлюється детальний вичерпний перелік підстав для зупинення працівниками міліції транспортних засобів, що унеможливлює його суб'єктивне трактування. При цьому передбачається зобов'язання для працівника підрозділу міліції обов'язково повідомити водієві про причину зупинення транспортного засобу, суть вчиненого правопорушення. 4. Стан нормативно-правової бази у даній сфері правового регулювання Правові відносини у даній сфері регулюються Цивільним кодексом України, Кодексом України про адміністративні правопорушення, Законами України "Про дорожній рух", "Про автомобільний транспорт", "Про міліцію", "Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів", "Про страхування". 5. Фінансово-економічне обгрунтування проекту Закону Реалізація Закону в разі його прийняття не потребуватиме додаткових витрат із Державного бюджету України. 6. Прогноз соціально-економічних та інших наслідків Зазначений Закон має усунути корупцію у сфері державного технічного огляду транспортних засобів, скасувати неефективні та надмірні регуляторні норми, надати можливість ефективного використання сил та засобів органів внутрішніх справ, а також підвищити рівень довіри громадян. Перший заступник Глави Адміністрації Президента України І.Акімова приказ 111, перевоплотится в закон. +++ http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb_n/web ... 3511=40171 "Стаття 126. Керування транспортними засобами особами, які не мають відповідних документів на право керування такими транспортними засобами або не пред'явили їх для перевірки б) доповнити частину пунктом 211 такого змісту: "211) зупиняти транспортні засоби лише в разі: порушення правил дорожнього руху водіями; якщо характер руху транспортного засобу викликає підозру у спроможності водія керувати ним (різка та періодична зміна напрямку руху і (або) швидкісного режиму); відсутності номерного знака на транспортному засобі або наявності номерного знака, який не відповідає встановленим вимогам, закріплений у не встановленому для цього місці, закритий іншими предметами чи забруднений, що не дозволяє чітко визначити символи номерного знака з відстані двадцяти метрів; наявності ознак, які прямо свідчать про технічну несправність транспортного засобу; наявності даних, що свідчать про причетність транспортного засобу, його водія, пасажирів або вантажу до скоєння дорожньо-транспортної пригоди, злочину чи адміністративного правопорушення; перебування транспортного засобу в розшуку; наявності даних про використання транспортного засобу з протиправною метою; необхідності опитування водія чи пасажирів про обставини скоєння дорожньо-транспортної пригоди, вчинення адміністративного правопорушення, злочину, свідками якого вони є або могли бути; необхідності залучення водія транспортного засобу для надання допомоги іншим учасникам дорожнього руху або працівникам міліції чи як свідка при оформленні адміністративних матеріалів; проведення цільових заходів (операції, відпрацювання, оперативні плани) для перевірки документів на право користування і керування транспортним засобом, документів на транспортний засіб; виконання рішень про обмеження чи заборону руху, прийнятих уповноваженими на це державними органами; якщо спосіб закріплення вантажу на транспортному засобі створює небезпеку для інших учасників дорожнього руху; порушення визначеного порядку встановлення і використання на транспортному засобі спеціальних світлових або звукових сигнальних пристроїв. Працівник підрозділу міліції повинен повідомити водієві про причину зупинення транспортного засобу, суть вчиненого правопорушення". КОНСТИТУЦИЯ СО СВОЕЙ СТ.22 НАХРЕН НИКОМУ НЕ НУЖНА. может стоит пробовать в эти двери постучать, придать огласке, - Головне науково-експертне управління Апарату Верховної Ради України Голова Комітету - В.ШВЕЦЬ |
Страница 1 из 2 | Часовой пояс: UTC + 2 часа |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |