 |
Борец |
 |
Зарегистрирован: 17 июн 2011, 07:34 Сообщений: 1406
Авто: H
Город: Лхаса
|
Beatle писал(а): Ответ на мой инфозапрос - защитная линия 100м, а участок обозначен дальше, т.е. отказывать на этом основании мне не имели права! Будем судиться:

Сообщение, не относящиеся к теме
До Первомайського міськрайонного суду Миколаївської області. Позивач: Я
Відповідач: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПЕРВОМАЙСЬКА МІСЬКА РАДА Миколаївської області
Місцезнаходження: Миколаївська обл. м. Первомайськ вул. Грушевського, 3. Поштовий індекс: 55213.
АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ
30 липня 2013 р. мною було подано клопотання до Первомайської міської ради про надання дозволу на розробку проекту землеустрою та безоплатного відведення земельної ділянки для будівництва і обслуговування жилого будинку згідно до вимог статті 118 Земельного кодексу України (копія клопотання в додатках). Згідно рішення Виконавчого комітету Первомайської міської ради від 27.08.2013р. №12 мені було відмовлено в видачі дозволу на розробку проекту землеустрою у зв'язку з невідповідністю зі статтею 61 Земельного кодексу України (копія витягу рішення у додатках). Вважаю дії Первомайської міської ради неправомірними, а рішення про відмову в видачі дозволу на розробку проекту землеустрою не відповідають вимогам закону, є необґрунтовані і незаконні. Земельні відносини регулюються Конституцією України, Земельним кодексом України, а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами. Порядок безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами визначено статтею 118 Земельного кодексу України. Так, згідно частини 6 статті 118 Земельного кодексу України, громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства). У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, заява подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим. Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.
Частиною 7. передбачено, що відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об'єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку. Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки розробляється за замовленням громадян суб'єктами господарювання, що є виконавцями робіт із землеустрою згідно із законом, у строки, що обумовлюються угодою сторін. У разі якщо у місячний строк з дня реєстрації клопотання Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, не надав дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або мотивовану відмову у його наданні, то особа, зацікавлена в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності, у місячний строк з дня закінчення зазначеного строку має право замовити розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки без надання такого дозволу, про що письмово повідомляє Верховну Раду Автономної Республіки Крим, Раду міністрів Автономної Республіки Крим, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування. До письмового повідомлення додається договір на виконання робіт із землеустрою щодо відведення земельної ділянки. 8. Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки погоджується в порядку, встановленому статтею 186-1 цього Кодексу. Як видно з копії рішення Виконавчого комітету дозвіл не було надано посилаючись на статтю 61 Земельного кодексу України: Обмеження у використанні земельних ділянок прибережних захисних смуг уздовж річок, навколо водойм та на островах. Тобто згідно рішення дозвіл не надано у зв'язку з невідповідністю зі статтею 61 Земельного кодексу України, але в чому полягає ця невідповідність в рішенні не зазначено. Можна припустити, що таким чином хтіли вказати, що вказана мною земельна ділянка знаходиться в межах захисної смуги, але яким чином це було встановлено, мені невідомо. Для з'ясування причини відмови мною було направлено інформаційний запит для встановлення ширини прибережної захисної смуги. Згідно відповіді від 19.09.2012р за № Д-17 і\з (у додатках) ширина прибережної захисної смуги становить 100м. При подачі клопотання мною було надано, згідно вимог Земельного кодексу, графічні матеріали з бажаним місцем розташування земельної ділянки на яких на відстані більш як 100 м від берега р. П.Буг було позначено це місце. Незважаючи на це, виконком міської ради посилаючись на ст.61 Земельного кодексу відмовив мені в наданні дозволу на розробку проекту землевідведення. Я вважаю відмову в наданні мені дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки зазначеної на графічних матеріалах неправомірною, оскільки відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти виключно на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією і законами України.
На підставі вищевикладеного і керуючись з ст. ст. 6, 17, 18, 19, 87, 104-106, 166 Кодексу адміністративного судочинства України, ст. 19 Конституції України ПРОШУ: 1. Визнати неправомірними дії ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ПЕРВОМАЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. 2. Зобов’язати ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПЕРВОМАЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ повторон розглянути моє клопотання про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки. Додатки: 1. Копія позовної заяви. 2. Копі я клопотання з графічними матеріалами. 3. Копія рішення виконкому про відмову в дозволі на розробку проекту землеустрою. 4. Копія відповіді на інфозапит.
Исправте если че не так плз! Еще такой вопрос - если действия признаны неправомерными, кто-то должен понести за это наказание? Каким образом наказывать этих упырей? Это только мое мнение: Текст заявы лучше всего еще раз прочитать, есть что-то типа Цитата: 2. Зобов’язати ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПЕРВОМАЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ повторон розглянути Определиться с ответчиком. Исполком, или что бы уж точно не ошибиться, городской совет? Самое интересное про ширину защитной полосы. Найти доказы! Да, есть Цитата: 2. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову. Но в интересах истца иметь возможность доказать, что он прав - так больше шансов. То, что ширина составляет 100 метров-это хорошо, но Вам нужно найти подтверждение, что Ваш участок не попадает в эту зону. Как измеряется эта ширина? От фарватера или по краю берега? Может есть даже целый план\схема реки с выделенной зоной. Ну, а если там на 100% даже не близко к этой зоне, тогда меньше проблем. Ну, и п. 2. слово "повторно" - убрать и уточнить, добавив, "розглянути клопотання громадянина ...... №... від..... про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки...відповідно до вимог чинного законодавства".
|
|