|
Борец |
|
Зарегистрирован: 27 янв 2011, 16:29 Сообщений: 1289
Авто: четырехколессное
Город: о'город
|
Sans писал(а): копии жалоб, заяв, скарг остались?
С адресатами психанул, но результат не заставил себя ждать долго.
Сообщение, не относящиеся к теме
Адресат 1: КП «Тепломережа» вул. Куйбишева, 109 м. Донецьк 83096
Адресат 2 Управління житлового господарства Донецької міської ради вул. Постишева, 68 м. Донецьк 83000
Адресат 3 Донецька міська рада вул. Артема, 98 м. Донецьк 83050
Адресат 4 Донецька облдержадміністрація б-р Пушкіна, 34 м. Донецьк 83105
Адресат 5 Будьонівська районна рада у місті Донецьку вул. Жовтня, 17 м. Донецьк 83030
Від: Мешканців будинку, що знаходиться за адресою: вул. 11111111, 15 м. Донецьк 333333
КОЛЕКТИВНА ЗАЯВА-ПРЕТЕНЗІЯ про неналежне надання послуг
Користуючись нагодою, висловлюємо Вам свою повагу та вимушені звернутися з наступним.
У грудні 2010 року за нашою ініціативи, а саме мешканців будинку, що знаходиться за адресою: вул. 11111111 №15, м. Донецьк, 333333, до КП «Тепломережа» було направлено скаргу, реєстраційний № отримання - 503 від 02.12.2010р. щодо неналежного надання послуг КП «Тепломережа» з централізованого опалення та постачання гарячої води за вказаною адресою. У тексті скарги зазначено, що фактична температура подачі гарячої води і температура зворотного циркулювання значно не відповідають нормам та вимогам чинного законодавства Україні. З цього приводу мешканці зазначеного вище будинку клопотали про створення компетентної комісії, яка змогла б розібратися в цьому питанні й так само в питанні усунення виявлених недоліків та порушень. Суть питань та порушень викладено у скарзі (реєстраційний № 503 від 02.12.2010р.), що є додатком до даної заяви-претензії.
07.04.2011р. за реєстраційним №504 від КП «Тепломережа» надійшла відповідь щодо результатів обстеження комісією КП «Тепломережа» однієї з квартир, а саме кв. 2, буд. № 15 по вул. Мінській, м.Донецька, за якими визначено, що температура в квартирі становить +18°C, що відповідає санітарним нормам. Звертаємо Вашу увагу на те, що у скарзі (реєстраційний № 503 від 02.12.2010р.) мова йшла не тільки про необхідність проведень замірів температури повітря в квартирах, але й про необхідність проведення замірів та обстеження кількісних і якісних показників фактичної температури гарячої води у точці розбору, що не відповідає нормативній, але КП «Тепломережа» зробило висновки лише із показників температури повітря в однієї із квартир, при цьому не проводило обстежень ні температури повітря в інших квартирах, ні температури «гарячої» води. При цьому слід зазначити, що у зимовий період 2010 року температура повітря у квартирах №6 та №3 у деякий період не підіймалась вище +10…+14°C.
Станом на 28.11.2011р. при температурі повітря навколишнього середовища +2°C фактична температури подачі гарячої води і температура зворотного циркулювання за показаннями квартирних засобів обліку води і теплової енергії становлять:
Будинок, адреса Температури подачі гарячої води Температура зворотного циркулювання Миттєві витрати теплоносія вул. 11111111, 13, м. Донецьк +47°C +36°C 934 л/год вул. 11111111, 15, м. Донецьк +36°C +25°C 448 л/год
Звертаю Вашу увагу на значні відхилення фактичних показників температури подачі гарячої води і температури зворотного циркулювання від нормативів, встановлених чинним законодавством України. Так, Постановою Кабінету Міністрів України N 151 від 17 лютого 2010р. «Про затвердження Порядку проведення перерахунків розміру плати за надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення в разі ненадання їх або надання не в повному обсязі, зниження якості» визначені ВИМОГИ щодо кількісних і якісних показників послуг та зменшення плати у разі їх відхилення від нормативних. Вимогою щодо централізованого постачання гарячої води є забезпечення нормативної температури гарячої види у точці розбору не нижче +50°C. Той факт, що різниця температур у будинках №13 та №15 досить велика, а миттєві витрати теплоносія у декілька разів менші, ніж визначено чинним законодавством України, свідчить про загрозу відсутності циркулювання на шляху тепломережі до будинку №15.
Як видно із вище зазначених замірів температури «гарячої» води у будинку №15 по вул. Мінській, станом на 28.11.2011р. вимога дотримання нормативу НЕ виконується, що свідчить про значні порушення якості надання послуг!
Отже мешканці будинку платять значні кошти за незначні та неякісні послуги. Адже чинним законодавством України передбачено, що у разі постачання гарячої води температурою нижче ніж +40°C плата справляється за тарифами на послуги з централізованого постачання холодної води. Мешканці не тільки дарма переплачують за холодно воду, але й вимушені опалювати квартири та нагрівати воду за допомогою інших пристроїв, які вимагають немалих додаткових витрат.
На підставі наступних нормативно-правових актів чинного законодавства України, а саме: • Постанови Кабінету Міністрів України N 630 від 21 липня 2005 р. «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» (надалі за текстом «Правила»); • Постанови Кабінету Міністрів України N 151 від 17 лютого 2010р. «Про затвердження Порядку проведення перерахунків розміру плати за надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення в разі ненадання їх або надання не в повному обсязі, зниження якості»; • Закону України «Про житлово-комунальні послуги»; • Закону України «Про захист прав споживачів»; • Закону України «Про звернення громадян»,
В И М А Г А Є М О:
1. Провести об'єктивну, всебічну та своєчасну перевірку кількісних і якісних показників надання послуг КП «Тепломережа» (якість і тиск води, температура гарячої води, температура повітря у приміщеннях тощо) у порядку, встановленому Правилами, у всіх квартирах будинку, що знаходиться за адресою: вул. 11111111, 15, м. Донецьк, 333333; 2. Визначити комунальне підприємство, яке має нести відповідальність по факту надання послуг не в повному обсязі, зниження їх якості, зокрема відхилення їх кількісних та/або якісних показників від затверджених нормативів (норм) споживання, згідно чинного законодавства України та вирішити питання про відповідальність осіб, з вини яких було допущено порушення; 3. Усунути виявлені недоліки у наданні послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води у всіх будинку, що знаходиться за адресою: вул. 11111111, 15, м. Донецьк, 333333 у строки, передбачені чинним законодавством України; 4. Перерахувати та зменшити розмір плати у разі підтвердження факту надання послуг не в повному обсязі, зниження їх якості, зокрема відхилення їх кількісних та/або якісних показників від затверджених нормативів (норм) споживання, на період строку проведення аварійно-відбудовних робіт по усуненню виявлених недоліків до моменту відновлення якості надання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води; 5. Надати відповідь у встановлений законом строк (не у чотирьох місячний термін, як це було при минулому зверненні до КП «Тепломережа»), а саме у термін не більше одного місяця від дня надходження даної Заяви-претензії, щодо результатів її розгляду підпорядкованими Вам відомствами та службами. У разі визнання даної Заяви-претензії необґрунтованою роз'яснити суть та причини такого рішення та порядок оскарження прийнятого за нею рішення. Не допускати безпідставної передачі розгляду даної Заяви-претензії іншим органам, що є некомпетентними у вирішені викладених питань.
Відповідь надіслати за адресою: вул. 11111111 №15, кв. 4, м. Донецьк, 333333, на ім’я ……..
Д О Д А Т К И:
1. Скарга, реєстраційний № 503 від 02.12.2010р. 2. Відповідь на скаргу №504 від 07.04.2011р.
30 листопада 2011р. Л. С. 1111
Мешканці будинку, що знаходиться за адресою: вул. 11111111 №15, м. Донецьк, 333333:
№№ Квартира, № П.І.Б. Підпис 1 /_______________/ 2 /_______________/ 3 /_______________/ 4 /_______________/ 5 /_______________/ 6 /_______________/ 7 /_______________/
|
|