Ребята. Набросал черновик Инфо-запроса. Но теперь не могу определиться куда именно мне его правильно отослать, кроме как в городской водоканал, и в Смелянскую Миську Раду.
Может кто-то что-то может немного подкоректировать мой запрос. Был бы только очень благодарен, за любую вашу помощь.
Директор КП «ВодГео»
Явтушенко Юрій Вікторович
від Макаренко Наталії Михайлівни
Україна. Черкаська - обл. м.Сміла.
вул. .Лобачевського. Буд. 1а. Кв. 13.
email:
[email protected]інформаційний запит
Відповідно до ст. 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні звернення або особисто звертатись до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов"язані розглянути звернення і дати обгрунтовану відповідь у встановлений законом строк. Відповідно до ст. 10 Закону України "Про інформацію" право на інформацію забезпечується зокрема: обов"язком органів державної влади, а також оганів місцевого і регіонального самоврядування інформувати про свою діяльність та прийняті рішення. Згідно ст. 14 Закону України "Про доступ до публічної інформації" розпорядники інформації зобов"язані надавати достовірну, точну та повну інформацію, а також у разі потреби перевіряти правильність та об'єктивність наданої інформації. Керуючись ст.ст. 9, 10, 32, 33 ЗУ "Про інформацію", ст.ст. 3,4,5,10,14 ЗУ "Про доступ до публічної інформації", Відповідно чинним нормам і законам України. вичерпні відповіді на такі питання: Щодо питання проведення Оплата за повірку водоміра (Водяного лічильника).
А саме:
1.) Скільки споживачів (квартир) у м. Сміла потребували планової перевірки водного вимірювального обладнання (водних лічильників) станом на 01.05.2015?
2.) Хто, споживач або водоканал, повинен оплачувати демонтаж і монтаж, та заміну на новий або проводить ремонтні роботи водного вимірювального обладнання (водних лічильників)
3.) Хто, споживач або водоканал, повинен оплачувати транспортування водного вимірювального обладнання до місця його проведення планової перевірки (водних лічильників) і назад до споживача?
4.) Хто, споживач або водоканал, повинен сплачувати за послуги за планової перевірки водного вимірювального обладнання (водних лічильників)?
5.) Скільки коштує послуга водоканалу для споживача, власника вимірювального обладнання (водного лічильника), встановленого в квартирі, по планової перевірки водоканалом?
6.) Хто, споживач або водоканал, повинен оплачувати демонтаж і монтаж водного вимірювального обладнання (водних лічильників) на випадок засмічення механічних частин, а так само механічного пошкодження водного вимірювального обладнання (водних лічильників) не з вини ( споживача ) ?
7.) Хто, споживач або водоканал, повинен оплачувати зняття контрольної пломби на приладі вимірювального обладнання (водного лічильника), представник підприємства (далі - Контролер)
8.) На підставі яких нормативно-правових актів водоканал вимагає оплату зі споживачів за проведення планової перевірки вимірювального обладнання (водного лічильника)?
9.) Прошу Вас, надати мені перелік послуг, за які споживач зобов'язаний сплачувати грошові кошти Водоканалу ?
Прошу дати мені відповідь на мії інформаційний запит поштовим листом, і електронною поштою, за вище зазначеною адресою для відповіді, у строки, передбачені Законом України «Про доступ до публічної інформації», а саме – на протязі п’яти робочих днів.
У разі, якщо надання відповіді на даний запит обґрунтовано потребує більшого часу, прошу відповідно до ч. 4 ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» повідомити мене про подовження строку в письмовій формі.
Звертаю вашу увагу на адміністративну відповідальність за неправомірну відмову в наданні інформації, несвоєчасне або неповне надання інформації, надання інформації, що не відповідає дійсності, на підставі статті 212-3 Кодексу України про адміністративні порушення.