Текущее время: 26 ноя 2024, 11:37

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 42 ]  На страницу 1, 2, 3  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 21 апр 2010, 13:41 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 08 мар 2010, 02:08
Сообщений: 865
Откуда: Тернопіль
Авто: ланос
МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ

Н А К А З

27.03.2009 N 111

12. Підготовка та інструктаж нарядів ДПС


12.5. Працівники підрозділів ДПС, які заступають у наряд ДПС, повинні мати: охайний зовнішній вигляд; справне спорядження; єдиний формений одяг за сезоном; світловідбиваюче екіпірування; нагрудний знак; табельну вогнепальну зброю; жезл та інші спеціальні технічні засоби; список транспортних засобів,
оголошених у розшук за останню добу, із зазначенням марки, державного реєстраційного номера, кольору, ідентифікаційного номера кузова, шасі (рами), особливих прикмет; словесні портрети, фотографії (фотороботи) осіб, які розшукуються; картку маршруту патрулювання, поста (додаток 4); відомість обліку роботи по нагляду за дорожнім рухом (додаток 5); службове та водійське
посвідчення; бланки протоколів про адміністративне правопорушення, тимчасових дозволів на право керування транспортними засобами та інших необхідних процесуальних документів; авторучку, олівець, лінійку (рулетку), записну книжку, свисток, кишеньковий ліхтарик; ПДР ( 1306-2001-п, 306а-2001-п ); витяг з Кодексу України про адміністративні правопорушення ( 80731-10, 80732-10 ), що
стосується безпеки дорожнього руху, службову сумку або планшет.

---------------------------------------------------------------------------------------


МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ

Н А К А З

27.03.2009 N 111

14. Підстави для зупинки працівником
Державтоінспекції МВС транспортного засобу

14.1. Підставою для зупинення транспортних засобів є:
14.1.1. Порушення ПДР ( 1306-2001-п, 306а-2001-п ) водіями.
14.1.2. Характер руху транспортного засобу викликає підозру в спроможності водія керувати ним (різка та періодична зміна напрямку руху і (або) швидкісного режиму).
14.1.3. Відсутність номерних (го) знаків (а) на транспортному засобі або наявність номерних знаків, які не відповідають вимогам стандартів, закріплені у не встановленому для цього місці, закриті іншими предметами чи забруднені, що не дозволяє чітко визначити символи номерного знака з відстані двадцять метрів, а також керування транспортним засобом за відсутності талона про проходження державного технічного огляду.
14.1.4. Наявність ознак, які свідчать про технічну несправність транспортного засобу.
14.1.5. Наявність даних, що свідчать про причетність транспортного засобу, водія, пасажирів або вантажу до скоєння ДТП, злочину чи адміністративного правопорушення.
14.1.6. Перебування транспортного засобу в розшуку, а також наявність даних про використання транспортного засобу з протиправною метою.
14.1.7. Необхідність опитування водія чи пасажирів про обставини скоєння ДТП, адміністративного правопорушення, злочину, свідками якого вони є або могли бути.
14.1.8. Необхідність залучення водія транспортного засобу для надання допомоги іншим учасникам дорожнього руху або працівникам міліції або як свідка при оформленні адміністративних матеріалів.
14.1.9. Проведення цільових заходів (операції, відпрацювання, оперативні плани) для перевірки документів на право користування і керування транспортним засобом, а також документів на транспортний засіб і вантаж.
14.1.10. Виконання рішень уповноважених на те державних органів про обмеження чи заборону руху.
14.1.11. Якщо технічний стан транспортного засобу або спосіб закріплення вантажу на ньому створює небезпеку для інших учасників дорожнього руху.
14.1.12. Порушення визначеного порядку встановлення і використання на транспортному засобі спеціальних світлових або звукових сигнальних пристроїв.



---------------------------------------------------------------------------------------




МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ

Н А К А З

27.03.2009 N 111

15. Порядок зупинки транспортного засобу


15.1. У разі прийняття працівником підрозділу ДПС рішення про зупинку транспортного засобу останній повинен врахувати всі його наслідки (причину зупинки, дорожні умови, інтенсивність руху, освітлення або видимість ділянки дороги, можливий досвід водія).

15.2. Сигнал про зупинку транспортного засобу подається працівником підрозділу ДПС з тротуару (обочини) у зрозумілій для водіїв формі (сигналів), за допомогою жезла регулювальника, свистка чи рукою. При цьому жезлом (рукою) вказується безпосередньо на транспортний засіб, який зупиняється, та на
пропоноване місце зупинки.

15.3. Місце для зупинки транспортного засобу працівник підрозділу ДПС повинен вказувати так, щоб після повної зупинки останній знаходився попереду патрульного автомобіля (автобуса, мотоцикла) чи поста на відстані до 20 метрів.

15.4. Після повної зупинки транспортного засобу працівник підрозділу ДПС повинен підійти до водія з дотриманням заходів особистої безпеки.

15.5. Під час звернення до водія працівник Державтоінспекції МВС зобов'язаний прикласти праву руку до головного убору, привітатися, чітко й зрозуміло відрекомендуватися, назвати свою посаду, звання та прізвище, висловити вимогу про передачу водієм документів, зазначених в пункті 2.1 ПДР ( 1306-2001-п, 306а-2001-п), для перевірки та повідомити про причину зупинки транспортного засобу і суть скоєного правопорушення.

--------------------------------------------------------------------------------------


МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ

Н А К А З

27.03.2009 N 111

18. Особливості несення служби працівниками підрозділів ДПС


18.1. Під час несення служби працівникам підрозділів ДПС забороняється:

18.2. Виймати з кобури і передавати будь-кому свою табельну вогнепальну зброю.

18.3. Відволікатися від служби і послаблювати увагу під час нагляду за дорожнім рухом.

18.4. Вступати в розмови з учасниками дорожнього руху з питань, які не мають відношення до служби.

18.5. Порушувати правила радіообміну, вести неслужбові розмови по телефону.

18.6. Заходити без службової необхідності в жилі будинки та інші приміщення.

18.7. У взаємовідносинах з учасниками дорожнього руху забороняється:
- звертатися до учасників дорожнього руху на "ти";
- використовувати погрозливі чи ображаючі жести;
- допускати при спілкуванні зневажливий тон, грубість,
- неввічливе викладення зауважень, вирази або репліки, які ображають
- людську гідність, погрози;
- пред'являти безпідставні звинувачення.

18.8. Перевозити сторонніх громадян і вантажі в патрульному автомобілі (автобусі, мотоциклі), а також залишати його незамкненим та без нагляду.

18.9. Доставляти затриманих осіб до територіальних ОВС на транспортних засобах, які не призначені для перевезення людей.

18.10. Використовувати під час несення служби технічні засоби та прилади, які не сертифіковані в Україні та не пройшли повірку або мають свідоцтво про повірку, термін дії якого минув.

18.11. Самовільно залишати пост, маршрут патрулювання або відхилятися від нього і змінювати порядок несення служби.

18.12. Порушувати або відступати від вимог ПДР ( 1306-2001-п, 306а-2001-п ), за винятком випадків, визначених чинним законодавством.

18.13. Передавати будь-кому спеціальні засоби чи прилади, право керування патрульним транспортним засобом.

18.14. Залишати без нагляду в патрульному транспорті затриманих осіб.

18.15. Використовувати для несення служби приватні транспортні засоби.


---------------------------------------------------------------------------------------


МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ

Н А К А З

27.03.2009 N 111

28. Взаємовідносини працівників підрозділів ДПС з учасниками дорожнього руху

28.1. Взаємовідносини працівників підрозділів ДПС з учасниками дорожнього руху мають ґрунтуватися на принципах дотримання законності, забезпеченні свободи та недоторканності особи та її прав, уважному, доброзичливому і шанобливому ставленні
до громадян.
28.2. Під час звернення до учасників дорожнього руху працівник підрозділу ДПС повинен чітко відрекомендуватися, назвавши свою посаду, спеціальне звання, прізвище та причину, суть звернення. У разі звернення громадян (одержання інформації про злочин тощо) працівник підрозділу ДПС зобов'язаний вжити заходів щодо надання допомоги і діяти відповідно до своїх службових обов'язків. У розмові з громадянами працівники підрозділів ДПС зобов'язані виявляти спокій і витримку. Недопустимі грубощі, вирази та репліки, які ображають людську гідність, будь-які дії, що свідчать про неповагу до громадян, коментарі, які не стосуються
виконання службових обов'язків. На вимогу громадянина працівник підрозділу ДПС зобов'язаний
пред'явити службове посвідчення.
28.3. Зупинення транспортного засобу здійснюється виключно жезлом, а у виняткових випадках - жестом руки. При цьому працівник підрозділу ДПС спочатку вказує на транспортний засіб, який повинен зупинитися, а потім - на місце, де йому слід зупинитися. Для привертання уваги учасників дорожнього руху може подаватися сигнал свистком (у необхідних випадках - увімкненим спеціальним світловим або звуковим сигнальним пристроєм). Жести працівника підрозділу ДПС мають бути зрозумілими всім водіям і пішоходам, подаватися своєчасно і так, щоб їх виконання не створювало аварійної обстановки.
28.4. Працівник підрозділу ДПС під час зупинки транспортного засобу зобов'язаний без затримки підійти до водія. Для розмови з водієм не обов'язково запрошувати його вийти з автомобіля, крім випадків:
28.4.1. Якщо знаходження працівника підрозділу ДПС поруч із зупиненим транспортним засобом створює загрозу особистій безпеці працівника. У цьому випадку розмову з водієм слід проводити на тротуарі (узбіччі).
28.4.2. З метою усунення технічної несправності транспортного засобу або порушень правил перевезення вантажів.
28.4.3. Коли є достатні підстави вважати, що водій знаходиться в стані сп'яніння.
28.4.4. Для проведення (у присутності водія) звірки ідентифікаційних номерів вузлів і агрегатів транспортного засобу із записами в реєстраційних документах.
28.4.5. Коли водій або пасажири підозрюються в скоєнні злочину.
28.4.6. В інших випадках, коли є необхідною участь водія в оформленні документів або наданні допомоги іншим учасникам дорожнього руху.
28.5. Не слід повідомляти про дійсну причину зупинення транспортного засобу, якщо його водій або пасажири підозрюються в скоєнні злочину або причетності до ДТП. При цьому працівник
підрозділу ДПС повинен знайти тему для розмови з водієм, не розкриваючи характеру своїх намірів.
28.6. Роз'яснення порушникові про неправомірність його дій необхідно давати доброзичливо, переконливо і зрозуміло, з посиланням на відповідні вимоги ПДР ( 1306-2001-п, 306а-2001-п ). Під час перевірки документів з ними слід поводитися акуратно, не робити в них будь-яких поміток. Якщо в документи вкладені гроші чи цінні папери, необхідно запропонувати власникові забрати їх.
28.7. Затримання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, для складання протоколу або розгляду справи по суті, якщо ці питання не можуть бути вирішені на місці,
здійснюється відповідно до вимог законодавства України.
28.8. Під час несення служби працівник підрозділу ДПС відповідно до норм чинного законодавства може застосовувати необхідні технічні засоби та технічні прилади для виявлення
відповідного правопорушення.

28.9. 3 метою запобігання конфліктним ситуаціям, об'єктивного розгляду справ, а також як допоміжний засіб для попередження протиправних дій та розкриття правопорушень допускається використання фото-, кінозйомки, відеозапису та звукозаписувальної техніки, а під час оформлення матеріалів ДТП воно є обов'язковим.
28.10. Працівник підрозділу ДПС повинен надавати допомогу водіям в усуненні причин, що призвели до вимушеної зупинки в дорозі, а в необхідних випадках сприяти громадянам в:
28.10.1. Організації надання першої медичної допомоги постраждалим у ДТП і доставляння їх до закладів охорони здоров'я.
28.10.2. Захисті від протиправних зазіхань на їхнє життя і здоров'я, а також в охороні їх власності.
28.10.3. Роз'ясненні особливостей проїзду територією маршруту, що обслуговується.
28.10.4. Можливому усуненні технічних несправностей транспортного засобу і транспортуванні ушкодженого транспортного засобу.
28.11. Народні депутати України в позасудовому порядку не можуть бути притягнуті до адміністративної відповідальності за порушення ПДР ( 1306-2001-п, 306а-2001-п ). При цьому не допускаються адміністративне затримання народного депутата України, особистий огляд, огляд транспортного засобу, що ним використовується.
28.12. Особистість судді недоторканна, він не може бути притягнутий до адміністративної відповідальності, затриманий або примусово доставлений до ОВС у порядку провадження стосовно справ про адміністративні правопорушення. Недоторканність судді поширюється також на транспорт, що ним використовується, на майно і документи, що йому належать. Про допущені суддею порушення складається рапорт, який передається командирові підрозділу з обов'язковою реєстрацією для подальшої передачі за місцем роботи.
28.13. Якщо народний депутат чи суддя керує транспортним засобом у стані сп'яніння, йому пропонується припинити керування. Огляд на визначення стану сп'яніння зазначених осіб у медичних
закладах проводиться тільки в разі їх згоди. У цьому разі працівник підрозділу ДПС повідомляє про вказаний випадок командирові підрозділу ДПС і діє згідно з його рішеннями. У
зазначених випадках командирові підрозділу необхідно запросити на місце виявлення правопорушення представника органу, у якому ця особа працює, або представника вищестоящого органу. У разі відмови від проведення медичного огляду на стан сп'яніння в присутності
двох свідків складається протокол з вичерпними відомостями про особу правопорушника, її стан та наявні ознаки сп'яніння. Після складання протоколу забороняється вживати будь-яких заходів щодо
затримання або інші примусові дії стосовно цієї особи. Їй пропонується скористатися послугами таксі або попутного транспорту і надається можливість викликати іншу машину чи водія.
28.14. Про вищевказану подію працівником підрозділу ДПС, що виявив правопорушення, без зволікань складається ґрунтовний рапорт до якого можуть долучатися інші матеріали.
28.15. Особливості взаємовідносин з особами, які користуються дипломатичним імунітетом, іноземцями та особами без громадянства визначено наказом МВС від 26.02.2009 N 77 ( z0374-09, za374-09 ) "Про затвердження Інструкції з оформлення працівниками Державтоінспекції МВС матеріалів про адміністративні порушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху", зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 24.04.2009 за N 374/16390.
28.16. Про факт відсторонення від керування транспортним засобом особи, яка користується дипломатичним імунітетом, негайно повідомляється чергова частина управління (відділу)
Державтоінспекції МВС ГУМВС, УМВС для подальшого інформування чергової частини ГУМВС, УМВС та Департаменту Державтоінспекції МВС а також чергового МЗС України.
28.17. Іноземці, які не користуються дипломатичним імунітетом, та особи без громадянства підлягають адміністративній відповідальності на загальних підставах з громадянами України. Слід ураховувати, що зазначені особи під час керування транспортними засобами, крім усіх передбачених законодавством документів, повинні мати при собі міжнародне або національне
водійське посвідчення, що відповідає вимогам Конвенції про дорожній рух, прийнятої 8 листопада 1968 року у Відні ( 995_041 ).



--------------------------------------------------------------------------------------
З А К О Н У К Р А Ї Н И
Про міліцію
Стаття 5. Діяльність міліції та права громадян

Міліція виконує свої завдання неупереджено, у точній відповідності з законом. Ніякі виняткові обставини або вказівки службових осіб не можуть бути підставою для будь-яких незаконних
дій або бездіяльності міліції. Для забезпечення громадського порядку працівники міліції зобов'язані вживати заходів незалежно від свого підпорядкування.
Міліція поважає гідність особи і виявляє до неї гуманнее ставлення, захищає права людини незалежно від її соціального походження, майнового та іншого стану, расової та національної
належності, громадянства, віку, мови та освіти, ставлення до релігії, статі, політичних та інших переконань. При звертанні до громадянина працівник міліції зобов'язаний назвати своє прізвище,
звання та пред'явити на його вимогу службове посвідчення. У взаємовідносинах з громадянами працівник міліції повинен виявляти високу культуру і такт.
Міліція не розголошує відомостей, що стосуються особистого життя людини, принижують її честь і гідність, якщо виконання обов'язків не вимагає іншого.
Міліція тимчасово, в межах чинного законодавства, обмежує права і свободи громадян, якщо без цього не можуть бути виконані покладені на неї обов'язки, й зобов'язана дати їм пояснення з
цього приводу.
Міліція:
забезпечує затриманим та заарештованим (взятим під варту) особам з моменту затримання або арешту (взяття під варту) право захищати себе особисто та користуватися правовою допомогою
захисника, реалізацію інших прав затриманих і заарештованих (взятих під варту) осіб;
негайно, але не пізніш як через дві години після затримання або арешту (взяття під варту) осіб повідомляє про їх місцеперебування родичам та у разі заявлення усної або письмової
вимоги - захиснику, а також адміністрації за місцем роботи чи навчання; забезпечує харчування затриманих осіб три рази на добу за єдиними нормами, встановленими Кабінетом Міністрів України;
у разі необхідності вживає заходів щодо негайного надання медичної та іншої допомоги затриманим та заарештованим (взятим під варту) особам. { Частина п'ята статті 5 в редакції Закону N 2322-IV ( 2322-15 ) від 12.01.2005 }
У разі заявлення затриманими або заарештованими (взятими під варту) особами усної або письмової вимоги про залучення захисника працівники міліції не мають права вимагати від них надання будь-яких пояснень або свідчень до прибуття захисника. { Статтю 5 доповнено частиною шостою згідно із Законом N 2322-IV ( 2322-15 ) від 12.01.2005 }
Про заявлення вимоги про залучення захисника або про відмову у залученні захисника у протоколі затримання або постанові про арешт (взяття під варту) робиться відповідний запис, який скріплюється підписом затриманої або заарештованої (взятої під варту) особи. { Статтю 5 доповнено частиною сьомою згідно із Законом N 2322-IV ( 2322-15 ) від 12.01.2005 }
Особам при затриманні або арешті (взятті під варту) працівниками міліції:
повідомляються підстави та мотиви такого затримання або арешту (взяття під варту), роз'яснюється право оскаржувати їх у суді; надаються усно роз'яснення частини першої статті 63
Конституції України ( 254к/96-ВР ), права відмовитися від надання будь-яких пояснень або свідчень до прибуття захисника та одночасно в друкованому вигляді - роз'яснення статей 28, 29, 55, 56, 59, 62
і 63 Конституції України та прав осіб, затриманих або заарештованих (взятих під варту), встановлених законами, у тому числі права здійснювати захист своїх прав та інтересів особисто
або за допомогою захисника з моменту затримання або арешту (взяття під варту) особи, права відмовитися від надання будь-яких пояснень або свідчень до прибуття захисника;
забезпечується можливість з моменту затримання або арешту (взяття під варту) захищати себе особисто та користуватися правовою допомогою захисника. { Статтю 5 доповнено частиною восьмою згідно із Законом N 2322-IV ( 2322-15 ) від 12.01.2005 }
У разі невиконання працівниками міліції вимог, встановлених цією статтею, особа, права якої були порушені, та/або її представники (родичі, захисник) можуть звернутися до суду із
заявою про відшкодування шкоди у встановленому законом порядку. При цьому такі особи звільняються від сплати державного мита. { Статтю 5 доповнено частиною дев'ятою згідно із Законом N 2322-IV ( 2322-15 ) від 12.01.2005 }
Відшкодуванню підлягають у повному обсязі: 1) заробіток та інші грошові доходи, які особа втратила
внаслідок незаконних дій або бездіяльності працівників міліції; 2) майно (в тому числі гроші, грошові вклади і відсотки по них, цінні папери та відсотки по них, частка у статутному фонді
господарського товариства, учасником якого був громадянин, та прибуток, який він не отримав відповідно до цієї частки, інші цінності), вартість вилученого майна, якщо його повернення в
натурі та в тому ж стані стало неможливим; 3) суми, сплачені громадянином у зв'язку з поданням йому юридичної допомоги; 4) моральна шкода.
{ Статтю 5 доповнено частиною десятою згідно із Законом N 2322-IV
( 2322-15 ) від 12.01.2005 }
Відшкодування моральної шкоди провадиться у разі, коли незаконні дії або бездіяльність працівників міліції завдали моральної втрати громадянинові, моральних страждань, призвели до
порушення його нормальних життєвих зв'язків, вимагають від нього додаткових зусиль для організації свого життя. { Статтю 5 доповнено частиною одинадцятою згідно із Законом N 2322-IV ( 2322-15 ) від 12.01.2005 }
Моральною шкодою визнаються страждання, заподіяні громадянинові внаслідок фізичного чи психічного впливу, що призвело до погіршення або позбавлення можливостей реалізації ним своїх звичок і бажань, погіршення відносин з оточуючими людьми,
інших негативних наслідків морального характеру. { Статтю 5 доповнено частиною дванадцятою згідно із Законом N 2322-IV ( 2322-15 ) від 12.01.2005 }
Працівники органів міліції несуть матеріальну відповідальність за шкоду, завдану незаконними діями або бездіяльністю в межах, встановлених законом. { Статтю 5 доповнено
частиною тринадцятою згідно із Законом N 2322-IV ( 2322-15 ) від 12.01.2005 }
У приміщеннях і на виділених територіях, де знаходяться органи і підрозділи міліції, забороняється організація діяльності суб'єктів господарювання незалежно від форми власності та виду господарської діяльності. { Статтю 5 доповнено частиною чотирнадцятою згідно із Законом N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }


-------------------------------------------------------------------------------------


КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ

Стаття 32. Ніхто не може зазнавати втручання в його особисте
і сімейне життя, крім випадків, передбачених Конституцією України.

Не допускається збирання, зберігання, використання та
поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім
випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної
безпеки, економічного добробуту та прав людини.

Кожний громадянин має право знайомитися в органах державної
влади, органах місцевого самоврядування, установах і організаціях
з відомостями про себе, які не є державною або іншою захищеною
законом таємницею.

Кожному гарантується судовий захист права спростовувати
недостовірну інформацію про себе і членів своєї сім'ї та права
вимагати вилучення будь-якої інформації, а також право на
відшкодування матеріальної і моральної шкоди, завданої збиранням,
зберіганням, використанням та поширенням такої недостовірної
інформації.
-------------------------------------------------------------------------------------

З А К О Н У К Р А Ї Н И

Про обов'язкове страхування цивільно-правової
відповідальності власників наземних
транспортних засобів

Стаття 21. Забезпечення обов'язковості страхування цивільно-правової відповідальності
21.2. Контроль за наявністю договорів обов'язкового
страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних
транспортних засобів здійснюється:

• Державтоінспекцією МВС України під час проведення державного
технічного огляду,
• реєстрації (перереєстрації) транспортних
засобів, а також
• при складанні протоколів щодо порушень правил
дорожнього руху ( 1306-2001-п ) та
• оформленні матеріалів дорожньо-транспортних пригод;

• органами Державної прикордонної служби України під час
перетинання транспортними засобами державного кордону України.

-------------------------------------------------------------------------------------

Кодекс України
про адміністративні правопорушення

Стаття 256. Зміст протоколу про адміністративне
правопорушення

У протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний
акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.
Протокол підписується особою, яка його склала, і особою, яка притягається до адміністративної відповідальності; при наявності свідків і потерпілих протокол може бути підписано також і цими особами.
У разі відмови особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, від підписання протоколу, в ньому робиться запис про це. Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право подати пояснення і зауваження щодо змісту протоколу, які додаються до протоколу, а також викласти мотиви свого відмовлення від його підписання. При складенні протоколу особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, роз'яснюються його права і
обов'язки, передбачені статтею 268 цього Кодексу, про що робиться відмітка у протоколі.
{ Стаття 256 із змінами, внесеними згідно із Законом N 586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008 }
---------------------------------------------------------------------------------------



Кодекс України
про адміністративні правопорушення

Стаття 261. Адміністративне затримання

Про адміністративне затримання складається протокол, в якому
зазначаються: дата і місце його складення; посада, прізвище, ім'я
та по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу
затриманого; час і мотиви затримання. Протокол підписується
посадовою особою, яка його склала, і затриманим. У разі
відмовлення затриманого від підписання протоколу в ньому робиться
запис про це.
Про місце перебування особи, затриманої за вчинення
адміністративного правопорушення, негайно повідомляються її
родичі, а на її прохання також власник відповідного підприємства,
установи, організації або уповноважений ним орган.
{ Стаття 261 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2342-III
( 2342-14 ) від 05.04.2001 }
--------------------------------------------------------------------------------------


Кодекс України
про адміністративні правопорушення
Стаття 263. Строки адміністративного затримання
Адміністративне затримання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, може тривати не більш як три години. У виняткових випадках, у зв'язку з особливою потребою законами України може бути встановлено інші строки адміністративного затримання.
Осіб, які порушили прикордонний режим або режим у пунктах пропуску через державний кордон України, може бути затримано на строк до трьох годин для складення протоколу, а в необхідних випадках для встановлення особи і з'ясування обставин правопорушення - до трьох діб з повідомлення про це письмово прокурора протягом двадцяти чотирьох годин з моменту затримання
або на строк до десяти діб з санкції прокурора, якщо правопорушники не мають документів, що посвідчують їх особу.
Осіб, які порушили правила обігу наркотичних засобів і психотропних речовин, може бути затримано на строк до трьох годин для складання протоколу, а в необхідних випадках для встановлення особи, проведення медичного огляду, з'ясування обставин придбання вилучених наркотичних засобів і психотропних речовин та їх
дослідження - до трьох діб з повідомленням про це письмово прокурора протягом двадцяти чотирьох годин з моменту затримання або на строк до десяти діб з санкції прокурора, якщо правопорушники не мають документів, що посвідчують їх особу.
Осіб, які вчинили дрібне хуліганство, насильство в сім'ї, злісну непокору законному розпорядженню або вимозі працівника міліції, члена громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону, а також військовослужбовця чи образу їх, публічні заклики до невиконання вимог працівника міліції чи посадової особи Військової служби правопорядку у Збройних Силах
України, може бути затримано до розгляду справи суддею або начальником (заступником начальника) органу внутрішніх справ. До розгляду суддею справи може бути затримано також осіб, які незаконно перетнули або зробили спробу незаконно перетнути державний кордон України, вчинили злісну непокору законному розпорядженню або вимозі військовослужбовця чи працівника
Державної прикордонної служби України або члена громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону, порушили порядок організації і проведення зборів, мітингів, вуличних походів і демонстрацій або проявили неповагу до суду чи торгували з рук у невстановлених місцях. Іноземців та осіб без
громадянства, які порушили правила перебування в Україні і транзитного проїзду через територію України, може бути затримано до розгляду справи суддею або посадовою особою органу Державної прикордонної служби України.
Строк адміністративного затримання обчислюється з моменту доставлення порушника для складення протоколу, а особи, яка була в стані сп'яніння, - з часу її витвереження. { Стаття 263 із змінами, внесеними згідно з Указами ПВР N 6347-11
від 03.08.88, N 8918-11 від 07.03.90, N 9166-11 від 04.05.90, N 647-12 від 18.01.91; Законами N 64/95-ВР від 15.02.95, N 812-XIV ( 812-14 ) від 02.07.99, N 2342-III ( 2342-14 ) від 05.04.2001, N 662-IV ( 662-15 ) від 03.04.2003 - набуває чинності 01.08.2003
року, N 743-IV ( 743-15 ) від 15.05.2003, N 1299-IV ( 1299-15 ) від 20.11.2003, N 1723-IV ( 1723-15 ) від 18.05.2004, N 599-VI ( 599-17 ) від 25.09.2008 }
--------------------------------------------------------------------------------------


Кодекс України
про адміністративні правопорушення
Стаття 264. Особистий огляд і огляд речей

Особистий огляд може провадитись уповноваженими на те посадовими особами Служби безпеки України, органів внутрішніх справ, органів і установ виконання покарань та слідчих ізоляторів, Військової служби правопорядку у Збройних Силах України, воєнізованої охорони, цивільної авіації, митних установ і органів
прикордонної служби, а у випадках, прямо передбачених законами
України, також і інших органів. Особистий огляд може провадитись уповноваженою на те особою однієї статі з оглядуваним і в присутності двох понятих тієї ж
статі.
Огляд речей може провадитись уповноваженими на те посадовим
особами Служби безпеки України, органів внутрішніх справ, органів і установ виконання покарань та слідчих ізоляторів, Військової служби правопорядку у Збройних Силах України, воєнізованої охорони, цивільної авіації, митних установ, органів прикордонної служби, природоохоронних органів, державними інспекторами з питань інтелектуальної власності, органів лісоохорони, органів рибоохорони, органів, що здійснюють державний нагляд за додержанням правил полювання, а у випадках, прямо передбачених законами України, також і інших органів. При вчиненні порушень законодавства про охорону і використання тваринного світу
уповноважені на те посадові особи органів, які здійснюють державний нагляд за додержанням правил полювання, органів рибоохорони, а також працівники міліції, військовослужбовці та працівники Державної прикордонної служби України можуть провадити в установленому порядку огляд транспортних засобів. Огляд речей, ручної кладі, багажу, знарядь полювання і лову риби, добутої продукції, транспортних засобів та інших предметів здійснюється, як правило, у присутності особи, у власності
(володінні) якої вони є. У невідкладних випадках зазначені речі, предмети може бути піддано оглядові з участю двох понятих під час відсутності власника (володільця).
Про особистий огляд, огляд речей складається протокол або про це робиться відповідний запис у протоколі про адміністративне правопорушення або в протоколі про адміністративне затримання. Особистий огляд, огляд речей у митних установах провадиться в порядку, встановленому Митним кодексом України. { Стаття 264 із змінами, внесеними згідно з Указом ПВР N 2010-11 від 03.04.86; Законами N 3176-12 від 04.05.93, N 2342-III ( 2342-14 ) від 05.04.2001, N 662-IV ( 662-15 ) від 03.04.2003 - набуває чинності 01.08.2003 року, N 743-IV ( 743-15 ) від
15.05.2003, N 1098-IV ( 1098-15 ) від 10.07.2003, N 1703-IV
( 1703-15 ) від 11.05.2004, N 1254-VI ( 1254-17 ) від 14.04.2009 }

--------------------------------------------------------------------------------------



Кодекс України
про адміністративні правопорушення
Стаття 268. Права особи, яка притягається до
адміністративної відповідальності

ОСОБИ, ЯКІ БЕРУТЬ УЧАСТЬ У ПРОВАДЖЕННІ В СПРАВІ ПРО
АДМІНІСТРАТИВНЕ ПРАВОПОРУШЕННЯ


Положення частини першої статті 268, за яким обмежується право на вільний вибір особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, як захисника своїх прав, крім адвоката, іншого фахівця у галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням юридичної
особи втратили чинність як такі, що є неконституційними на підставі Рішення Конституційного Суду N 13-рп/2000 ( v013p710-00 ) від 16.11.2000 }
Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності має право: знайомитися з матеріалами справи, давати пояснення, подавати докази, заявляти клопотання; при розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця у галузі права, який за законом має право на надання правової
допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи, виступати рідною мовою і користуватися послугами перекладача, якщо не володіє мовою, якою ведеться провадження; оскаржити постанову по справі. Справа про адміністративне правопорушення розглядається в присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Під час відсутності цієї особи справу може бути
розглянуто лише у випадках, коли є дані про своєчасне її сповіщення про місце і час розгляду справи і якщо від неї не надійшло клопотання про відкладення розгляду справи.
При розгляді справ про адміністративні правопорушення, передбачені частиною першою статті 44, статтями 51, 146, 160, 160-2, 173, частиною третьою статті 178, статтями 185, 185-1, частиною першою статті 185-3, статтями 185-7 і 187 цього Кодексу, присутність особи, яка притягається до адміністративної
відповідальності, є обов'язковою. У разі ухилення її від явки на виклик органу внутрішніх справ або судді районного, районного у місті, міського чи міськрайонного суду цю особу може бути органом внутрішніх справ (міліцією) піддано приводу.
Законами України може бути передбачено й інші випадки, коли явка особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, в орган (до посадової особи), який вирішує справу, є обов'язковою. Стаття 268 із змінами, внесеними згідно з Указами ПВР N 316-11від 29.05.85, N 4452-11 від 21.08.87, N 7445-11 від 27.04.89,
N 8918-11 від 07.03.90, N 9166-11 від 04.05.90, N 647-12 від
18.01.91, Законами N 386/96-ВР від 01.10.96, N 2342-III
( 2342-14 ) від 05.04.2001, N 2635-IV ( 2635-15 ) від 02.06.2005 }


--------------------------------------------------------------------------------------


Кодекс України
про адміністративні правопорушення

Стаття 272. Свідок

Як свідок у справі про адміністративне правопорушення може
бути викликана кожна особа, про яку є дані, що їй відомі
які-небудь обставини, що підлягають установленню по даній справі.
На виклик органу (посадової особи), у провадженні якого
перебуває справа, свідок зобов'язаний з'явитися в зазначений час,
дати правдиві пояснення, повідомити все відоме йому по справі і
відповісти на поставлені запитання.

------------------------------------------------------------------------------------


КРИМІНАЛЬНИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ

Стаття 366. Службове підроблення

1. Службове підроблення, тобто внесення службовою особою до
офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, інше
підроблення документів, а також складання і видача завідомо
неправдивих документів -

карається штрафом до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів
доходів громадян або обмеженням волі на строк до трьох років з
позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною
діяльністю на строк до трьох років.

2. Те саме діяння, якщо воно спричинило тяжкі наслідки, -

карається позбавленням волі на строк від двох до п'яти років
з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною
діяльністю на строк до трьох років.

---------------------------------------------------------------------------------------



З А К О Н У К Р А Ї Н И

Про обов'язкове страхування цивільно-правової
відповідальності власників наземних
транспортних засобів

Стаття 13. Особливості страхування цивільно-правової
відповідальності окремих категорій
громадян України

13.1. Учасники бойових дій та інваліди війни, що визначені
законом, інваліди I групи, які особисто керують належними їм
транспортними засобами, а також особи, що керують транспортним
засобом, належним інваліду I групи, у його присутності,
звільняються від обов'язкового страхування цивільно-правової
відповідальності на території України. Відшкодування збитків від
дорожньо-транспортної пригоди, винуватцями якої є зазначені особи,
проводить МТСБУ у порядку, визначеному цим Законом.

13.2. За умови страхування не більше одного транспортного
засобу з робочим об'ємом двигуна до 2500 куб. см включно розміри
страхових платежів за договорами обов'язкового страхування
цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних
засобів - учасників війни, що визначені законом, інвалідів
II групи, осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської
катастрофи, віднесених до I та II категорій, пенсіонерів -
громадян України, які особисто керують такими транспортними
засобами, становлять 50 відсотків розміру базового платежу з
урахуванням коригуючих коефіцієнтів, наведених у цьому Законі.
( Стаття 13 в редакції Закону N 2902-IV ( 2902-15 ) від
22.09.2005 ).
--------------------------------------------------------------------------------------


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 17 май 2010, 10:48 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 13 май 2010, 11:10
Сообщений: 295
Авто: Audi
Город: Тернопіль
Привіт!
Думаю, варто додати досить важиливий пункт, який є основою для відносин між працівниками ДАІ і водіями - статтю 19 Конституції України:
Цитата:
Стаття 19. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Як бачимо, на КОЖНУ дію працівника ДАІ, включаючи висловлення будь-яких вимог, Конституцією та законами України мусить бути передбачена "свята трійця":
  1. повноваження - має затверджене законом право це робити;
  2. підстави - має затверджену законом причину це робити;
  3. спосіб - має затверджений законом спосіб це робити;

Для прикладу наведу зупинку транспортного засобу:
Повноваження і підстави передбачені пунктом 21 статті 11 закону "Про Міліцію", спосіб передбачено пунктом 8.9 ПДР виконання яких вимагається частиною п'ятою статті 14 закону "Про Дорожній Рух".


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 17 май 2010, 10:57 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 08 мар 2010, 02:08
Сообщений: 865
Откуда: Тернопіль
Авто: ланос
статтю вносимо а от що до не зупинятися ДАЙЙЙ то я б так не ризикував..... :D


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 17 май 2010, 11:06 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 13 май 2010, 11:10
Сообщений: 295
Авто: Audi
Город: Тернопіль
МИРОТВОРЕЦЬ96 писал(а):
статтю вносимо а от що до не зупинятися ДАЙЙЙ то я б так не ризикував..... :D

А я і не закликаю таке робити :| Сам виконую навіть не дуже законні вимоги і при цьому про це нагадую вельмишановним інспекторам - запитую чи вони знають що зупинили не відповідно до закону, що зупинили без причини, що перевіряють документи не законно, що самі припаркували авто з порушенням ПДР і т.д. Далі, при бажанні, можна писати скарги, заяви, позови і т.д..


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 17 май 2010, 12:21 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 13 май 2010, 11:10
Сообщений: 295
Авто: Audi
Город: Тернопіль
МИРОТВОРЕЦЬ96, переглянув Ваші відео на youtube, дуже радий, що є в нашому місті такі люди, як Ви!
Виникло в мене кілька запитань по застосуванню Вами НПА при розмові з надзвичайно приємними та розумними людьми у формі:
  • Чому для з*ясування причини зупинки Ви керуєтесь пунктом 14 "Інструкції з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС" затвердженою наказом №111? Чому не законом "Про міліцію", де є вичерпний і значно коротший список підстав для зупинки? До речі, пункт 14.1.9. вище згаданої інструкції передбачає таку причину зупинки як "Проведення цільових заходів (операції, відпрацювання, оперативні плани) для перевірки документів". Тобто пан начальник може хоч щодня видавати наказ про проведення "цільових заходів" і в інспекторів буде "законна" причина для зупинки.
  • Чому на вимогу відкрити капот для звірки номерів агрегатів Ви кажете інспекторам: "так, Ви маєте право це зробити"?
    Яким законом їм надається таке право? Яким законом передбачено підстави для звірки номерів агрегатів?
    Якщо Ви керуєтесь виключно підпунктом "б" пункту 2.4 ПДР, то помилка полягає в тому, що вимога інспектора не є законною, і це чітко видно по інших підпунктах цього ж пункту ПДР. Підпункт "а" - перевірка посвідчення водія і реєстраційних документів регулюється законом "Про міліцію" (хоча способу перевірки в жодному НПА я не знайшов), перевірка наявності страхового полісу регулюється законом "Про обов'язкове страхування ЦПВВНТЗ". Підпункт "в" теж регулюється законом "Про міліцію".
    Що правда, існує наказ № 534 від 13.10.2008 "Про затвердження Порядку здійснення контролю за технічним станом колісних транспортних засобів під час їх експлуатації" (наказ суперечить статті 35 закону "Про дорожній рух") згідно якого за наявності на те підстав працівник АТІ може перевірити технічний стан автомобіля просто на дорозі, за результатами перевірки складається відповідний акт, в який вносяться і номера агрегатів.
    Також цікаво, що всі (?) водії чітко виконують незаконні вимоги працівників ДАІ, бо так написано в ПДР, мовляв: "от бачиш, написано "на вимогу працівника міліції водій повинен ..."", проте ніхто (?) не виконує підпункт "е" пункту 2.3 ПДР, не дзвонить в ДАІ про кожну виявлену на дорозі яму! ;)
  • Звідки Ви взяли термін "догляд"? В російському законодавстві є терміни "осмотр" і "досмотр", що є різними процесуальним діями. В Українському ж законодавстві існує лише один термін - "огляд"! Згідно пункту шостого статті 11 закону "Про міліцію", міліція має право "проводити огляд осіб, зазначених у пункті 5 цієї статті, речей, що знаходяться при них, транспортних засобів". Тобто навіть просто оглядати машину, без порпання в багажнику, інспектор має право лише по відношенню до осіб затриманих або заарештованих.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 17 май 2010, 16:13 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 08 мар 2010, 02:08
Сообщений: 865
Откуда: Тернопіль
Авто: ланос
yurko7 краще звертатися на "ти". :) ...приємно бачити-чути людину досвідчену і компетентну в ПДР. :D :D :D ....ДАЮ ВІДПОВІДІ...
1...дуже важко ДАЙЙЙ довести ЗАКОН УКРАЇНИ, і ще важче КОНСТИТУЦІЮ...я керуюся ЇХНІМИ правовими документами такими як ПДР ,наказ№ 111,розпорядження №466,і ще деякими статтями...коли ПРИЙДЕ ЧАС тоді "піднімемо планку" до ЗАКОНУ ПРО МІЛІЦІЮ , а потім і КОНСТИТУЦІЯ...
повір друже,якщо ти будеш говорити згідно ЗАКОНУ то затримаєшся на 30-50 хв.і поїдеш з протоколом, який виграєш в суді. :) ...час потрачено ,а ДАЙЙЙ всерівно!!!!!легше довести по вище перечислених документах бо насправді ДАЙЙЙ "барани" не знають жодних наказів і ПДР...НЕ ВСІ ПРАВДА :cry: :cry:
На проведення цільових заходів потрібен ДОКУМЕНТ ,який видає керівник,на який має отримати дозвіл від вищого керівництва....на просто так йому не дадуть проводити заходи(це не так просто як нам здається)ще жодного разу мені не показали припис на проведення цільового заходу...тобіж ЙОГО НЕМАЄ...Звідси якщо немає то 14.1.9. не є дійсною підставою для зупинки ТЗ... ;)
2... водій повинен вийти з ТЗ у випадку...........)))))))....і "бути присутнім при звірці вузлів агрегату"...так що дати можливість перевірити номера ВА і бути присутнім ми змушені...наказ №111 ... 28.4.4.
3...що до ОГЛЯДУ ....№111...7.3..,ЗАКОН ПРО МІЛІЦІЮ стаття 11...21 пункт...ми не маємо права перешкоджати ДАЙЙЙ огляду авто...огляд він може зробити ззовні,а що до внутрішнього ОГЛЯДУ то вибачте... :cry:


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 17 май 2010, 16:40 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 13 май 2010, 11:10
Сообщений: 295
Авто: Audi
Город: Тернопіль
Дякую за відповіді!

( добре, звертатимусь на "ти" :) дякую! )

Не впевнений, що є сенс починати з їх внутрішніх документів оскільки вони містять ДУЖЕ багато положень, що суперечать законам та конституції (як от ті ж причини для зупинки).
Щодо звірки номерів ВА: ну для чого тобі той №111? :? Це інстукція з діяльності ДАЙ затверджена їхнім міністерством. Яке відношення вона має до нас? Крім того підпункт 28.4.4 це всього лише один з випадків, коли інспектору дозволяється запросити водія вийти з автомобіля. І коли така перевірка буде проводитись інспектором, що має відповідні повноваження (а нема!), матиме на те підстави (а нема!) і буде проводити таку перевірку у визначений законом спосіб (а нема!), тоді ми згідно підпункту "б" пункту 2.4 ПДР таку можливість надамо.
Я прекрасно розумію, що це все в ідеалі, а насправді значно простіше відкрити капот і за 20 секунд вже їхати далі. І я це питання зачепив лиш тому, що не зрозумів чому ти казав "так, Ви маєте на це право", бо насправді такого права вони не мають.

І як визначити де межа? Чому капот - прошу дуже, бо так швидше, а показати поліс чи багажник - то я вже про закони згадую!
Не дуже люблю такі вийнятки :( Тоді або все робити "як швидше", або все по закону (що в нашій країні, все рівно, приводить до "як швидше" :( ).


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 17 май 2010, 17:55 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 08 мар 2010, 02:08
Сообщений: 865
Откуда: Тернопіль
Авто: ланос
в обов"язки ДАЙЙЙ входить .....)))) і при зупинці ТЗ перевіряти в ОБОВ"ЯЗКОВОМУ порядку номера ВА..!!!!! Усі нормативні документи....А багажник і страховкує допис....згідно передбачиним законом....
ні ти правий на 1000% але...але...але...треба подумати ;) :)


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 18 май 2010, 15:30 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 13 май 2010, 11:10
Сообщений: 295
Авто: Audi
Город: Тернопіль
Приписи "відповідно до законодавства", "за наявності на те законних підстав" і т.п. мають таке ж значення, як і пункт 14.1 ПДР: "Здійснювати обгін нерейкових транспортних засобів дозволяється лише ліворуч.". Цікаво, як при правосторонньому русі можна здійснити обгін не ліворуч? :shock: Точно так само, стаття 19 Конституції України говорить, що КОЖНА дія інспектора мусить відбуватись відповідно до законодавства, за наявності законних підстав, при наявності законних повноважень і у законний спосіб. Без варіантів.
Тому, коли бачимо в ПДР слова "на вимогу працівника міліції", то читаємо: "на законну вимогу працівника міліції, що має на це законні повноваження і діятиме у встановлений законом спосіб".


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 18 май 2010, 17:57 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 08 мар 2010, 02:08
Сообщений: 865
Откуда: Тернопіль
Авто: ланос
а що говорити якщо ДАЙЙЙ взагалі не знає ЗАКОНУ..... :shock: :shock: :shock: ....то це ж "мавпа з гранатою" :lol: :lol: :lol:


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 18 май 2010, 18:07 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 05 май 2010, 11:15
Сообщений: 519
Откуда: Тернопіль
Авто: made in Japan
Город: Тернопіль
МИРОТВОРЕЦЬ96 писал(а):
а що говорити якщо ДАЙЙЙ взагалі не знає ЗАКОНУ..... :shock: :shock: :shock: ....то це ж "мавпа з гранатою" :lol: :lol: :lol:


не обіжай мавпочок!!! за що ти їх порівняв так... :x вони хороші\добрі\щирі\безкорисливі ...(на відміну від деяких ДАІшників) :mrgreen:

_________________
http://uts.te.ua


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 18 май 2010, 18:36 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 08 мар 2010, 02:08
Сообщений: 865
Откуда: Тернопіль
Авто: ланос
:lol: :lol: :lol:


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Пункт 12.10 ПДР
СообщениеДобавлено: 19 май 2010, 10:18 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 13 май 2010, 11:10
Сообщений: 295
Авто: Audi
Город: Тернопіль
Цитата:
12.10. Додаткові обмеження швидкості руху можуть бути встановлені виключно у разі проведення дорожніх робіт разом з попереджувальним знаком 1.37.

У разі коли дорожні знаки обмеження руху 3.29 та 3.31 встановлені без проведення дорожніх робіт або залишені після їх завершення, водій не може бути притягнений до відповідальності згідно із законодавством за перевищення встановлених обмежень швидкості руху.

Обов'язковим є встановлення дорожніх знаків 3.30 та 3.32 на відстані не більше ніж 2 кілометри від місця встановлення знака обмеження швидкості руху.

До першого абзацу:
Встановлення дорожніх знаків регулюється законом України "Про дорожній рух", конвенцією "Про дорожній рух", конвенцією "Про дорожні знаки та сигнали", ДСТУ 4100-2002 "Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування.".
Тому не водію на дорозі, під-час руху, вирішувати які обмеження швидкості додаткові, а які ні :!:

До другого абзацу:
ПДР, відповідно до закону "Про дорожній рух", встановлюють порядок дорожнього руху, а не визначають відповідальність за не виконання вимог дорожніх знаків :!: Для цього є КУпАП.

До третього абзацу:
Знову, як і в першому абзаці, зачіпається питання порядку встановлення дорожніх знаків. Згідно букви цього абзацу, обов'язковим є встановлення обох занаків 3.30 та 3.32, що не є правильно.
Також, залишається не зрозумілим, якщо знаки 3.30 та 3.32 не встановлені на відстані не більше ніж 2 кілометри від місця встановлення знака обмеження швидкості руху, то пунт 12.10 діє чи ні?

Висновок
Отже маємо ще один приклад повної безграмотності наших законотворців. Даний пункт ПДР можна було б замінити коротшим формулюванням: "Не законно встановлені дорожні знаки, встановлені не законно, тому їх вимоги виконанню не підлягають.".

Шановні водії, користуйтесь цим чудовим пунктом ПДР в боротьбі з ДАЙ, та не згадуйте про нього, коли бачите знак "40" перед крутим поворотом! Не всі обмеження швидкості "додаткові"!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 19 май 2010, 11:14 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 25 апр 2010, 15:05
Сообщений: 7191
Откуда: Николаев
Авто: Escalade
Город: ...
а как тогда узнать какое ограничение - дополнительное, а какое - нет ??? :ugeek:


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 19 май 2010, 11:59 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 13 май 2010, 11:10
Сообщений: 295
Авто: Audi
Город: Тернопіль
Dimansh писал(а):
а как тогда узнать какое ограничение - дополнительное, а какое - нет ??? :ugeek:

На ходу - ніяк. Хіба, що знак встановлено з явними порушеннями чинного законодавства (але не ПДР!). Це стосується всіх дорожніх знаків, а не лише знаків обмеження максимальної швидкості.
Кожен, при бажанні, може з'ясувати законність встановлення знаків:
  • чи є відповідне мотивоване рішення органів місцевого самоврядування, що не суперечить законам;
  • чи монтажно-експлуатаційна дільниця при ДАІ встановила знак відповідно до цього рішення і з дотриманням міжнародних і Українських НПА (конвенції, ДСТУ);
  • сам знак - розміри, пропорції, кольори, матеріал, з якого виготовлено знак і т.д.
Якщо хоч один з пунктів не відповідає чинному законодавству, то "знак" знаком не є, і його вимога виконанню не підлягає.

Також майте на увазі, що в жодному НПА (крім ПДР) нема такого поняття, як "додаткове" обмеження швидкості руху (є лише додаткові смуги руху), тому взагалі не зрозуміло що забороняється цим пунктом ПДР. Логічно припустити, що забороняється незаконно встановлювати знаки обмеження швидкості (як і будь-які інші знаки), що і так зрозуміло.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 42 ]  На страницу 1, 2, 3  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 7


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: