ст.99
http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/ ... eg=2747-152. Для звернення до адміністративного суду за захистом прав, свобод та інтересів особи
встановлюється шестимісячний строк, який, якщо не встановлено інше,
обчислюється з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися
про порушення своїх прав, свобод чи інтересів.
___________________________________________________________________________________________________
из "вашего" суд решения.
http://reyestr.court.gov.ua/Review/18595351........
Частиною 5 цієї ж статті встановлено, що права і обов*язки, організація роботи та структура підрозділів міліції визначаються положеннями, які затверджуються Міністром внутрішніх справ України відповідно до цього Закону. дальше указано Підрозділи Державтоінспекції, у відповідності до пункту 5
Положення про Державну автомобільну інспекцію Міністерства внутрішніх справ,
затвердженого Постановою КМ України від 14.04.1997р. №341, мають права, передбачені Законами України «Про міліцію», «Про дорожній рух», «Про оперативно-розшукову діяльність», іншими нормативно-правовими актами, що регулюють їх діяльність.
в первой части судья опирается на требования закона о ПРИКАЗЕ МВД
а далее забывает об этом и опирается на постановление кабмина, нет ни смысла ни логики - это нарушение норм материального права судьей при постановлении судебного решения.
ст.71 ч.1 касу вспомнила , а
часть. 2 ??????? судья сучара спора нет.
Позивачем не було надано суду доказів, які б спростовували факт вчинення ним вказаного адміністративного правопорушення і неправомірності дій відповідача, а відтак заявлені ним вимоги слід визнати безпідставними.а ответчиком были даны ??????
______________________________________________________________________________________________-
в первом иске вы просили-
та просив визнати дії відповідача протиправними щодо винесення постанови в справі про адміністративне правопорушення від
________________________________________________________________________________
можно пробовать отправить второй иск по томуже факту но с иным требованием-
визнати дії відповідача по складанню протоколу, протиправними в справі про адміністративне правопорушення від ...
_________________________________________________________________________________________________
+ по первому иску подготовить апелляцию - запрета нет. если горите желанием.
+ подумаем еще.
http://reyestr.court.gov.ua/Review/15837298http://reyestr.court.gov.ua/Review/11488925Однак, серед матеріалів справи відсутні відомості про засоби вимірювальної техніки, які використовувалися під час проведення перевірки технічних характеристик автомобіля позивача та які повинні були використовуватися у відповідності з ДСТУ 3649-97; документи про допуск даного типу засобів вимірювальної техніки для використання в...
http://reyestr.court.gov.ua/Review/11136621Тобто, відхиляючи будь-які доводи сторін чи спростовуючи подані стороною докази, суд повинен у мотивувальній частині рішення навести правове обґрунтування і ті доведені фактичні обставини, з огляду на які ці доводи або докази не приймаються до уваги судом.
Як вбачається з постанови суду першої інстанції від 27.04.2010, мотивувальна частина рішення не містить юридичної оцінки обставин справи з посиланням на положення закону, яким регулюються дані правовідносини; не приведено правове обґрунтування неспроможності доводів позивача, а також мотиві, з яких суд дійшов висновку, що дослідженими доказами підтверджений факт порушення з боку позивача Правил дорожнього руху.
Судова колегія з таким висновком суду першої інстанції не погоджується, оскільки він зроблений при неповному з`ясуванні судом обставин, що мають значення для справи.
Згідно з пунктом 2.7 Інструкції з оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення (затверджена наказом Міністерства внутрішніх справ України №185 від 22.02.2001, зареєстрована в Міністерстві юстиції України 26.03.2001 №272/5463) на підтвердження факту вчинення адміністративного правопорушення до протоколу долучаються відповідні матеріали (рапорти посадових осіб, заяви, пояснення правопорушників, потерпілих, свідків правопорушення, протоколи виявлення, знищення, тощо). Кожний документ має свої реквізити (дату, адресу, назву, підпис, штампи, печатки тощо) і повинен відповідати своєму призначенню, містити достовірну інформацію, відповідати вимогам законодавства.
Відповідно до вимог процесуального закону докази мають бути ...........
По своєму призначенню адміністративний протокол є процесуальним документом, який з припущенням свідчить про вчинення особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, проступку.
Правильність та точність складання адміністративного протоколу впливає на набування ним доказової сили, однак не означає, що наявність протоколу є достатньою підставою для притягнення особи до адміністративної відповідальності.
Згідно зі статтею 251 КУпАП пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, є доказами в справі про адміністративне правопорушення. Належної оцінки вказаного доказу при розгляді справи про адміністративне правопорушення не надано, що є порушенням вимог статті 252 КУпАП.
Відповідно до статті 62 Конституції України вина особи, яка притягається до відповідальності, має бути доведена належними доказами, а не ґрунтуватись на припущеннях, усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь.
Посилання суду першої інстанції, зроблене у постанові від 27.04.2010, про те, що факт скоєння позивачем правопорушення підтверджується матеріалами справи, у тому числі постановою про адміністративне правопорушення серії СН №028350 від 20.12.2009, є неправомірним, оскільки постанова по справі про адміністративне правопорушення не відноситься до доказів по справі про адміністративне правопорушення в розумінні статті 251 КУпАП, а є остаточним рішенням органу (посадової особи), яким винна особа притягується до адміністративної відповідальності на підставі сукупності належних та допустимих доказів.
Пунктом 12.5 даної Інструкції передбачено , що працівники підрозділів ДПС , які заступають у наряд ДПС повинні мати крім іншого бланки протоколів про адміністративне правопорушення , при цьому в даному переліку відомості про отримання ними бланків постанов в справі про адміністративне правопорушення відсутні.
http://reyestr.court.gov.ua/Review/10535389Для водіїв ця тема дуже важлива і актуальна. Відповідно до діючих вимог законодавства інспектор на має права після складання протоколу переносити дані з протоколу в постанову. Він зобовязаний вписати в протокол час і місце майбутнього розгляду справи і в кінці зміни здати протокол. Протокол обовязково повинна розглядати інша особа. Це може бути або інший інспектор, або суддя.
Крім того, в КУпАП чітко прописано вимогу щодо розгляду справи не НА місці, з ЗА місцем.
http://reyestr.court.gov.ua/Review/12724464Позивач звернувся до суду з позовом про скасування постанови у справі про адміністративне правопорушення.
Постановою Оболонського районного суду м. Києва від 18 листопада 2010 року відмовлено у задоволенні позовних вимог.
Не погоджуючись з прийнятим рішенням, позивач –ОСОБА_1., звернувся з апеляційною скаргою, в якій просить скасувати постанову суду першої інстанції та постановити нову, якою позовні вимоги задовольнити.
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Таким чином, суд першої інстанції прийняв рішення у відсутність відповідача, при неповному з»ясуванні обставин, що мають значення для справи.
Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 198, п. 2 ч. 1 ст. 202 КАС України ( в редакції чинний на момент розгляду справи) - за наслідками розгляду апеляційної скарги на постанову суду першої інстанції суд апеляційної інстанції скасовує її та ухвалює нове рішення, якщо визнає, що судом першої інстанції неповно з»ясовано обставини, що мають значення для справи, що призвело до неправильного вирішення справи.
http://reyestr.court.gov.ua/Review/13434712 ухвала
http://reyestr.court.gov.ua/Review/13434710 постанова
ИДПС = протокол. ГАИ = постановление.http://reyestr.court.gov.ua/Review/8339164Відповідно пп. 16.6 Інструкції з питань діяльності підрозділів Дорожньо-патрульної служби, Державтоінспекції МВС, затвердженої наказом Міністерства внутрішніх справ України 27.03.2009 р. № 111, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 26 червня 2009 року за № 576/16592 , за всіма виявленими порушеннями ПДР складаються протоколи про адміністративні правопорушення, які після закінчення зміни здаються командирові підрозділу ДПС, чи особі, яка його замінює, або працівникові, на якого покладено ці обов'язки, для реєстрації та передачі до відділів (відділень) Державтоінспекції МВС з обслуговування адміністративних територій міст, районів, районів у містах протягом однієї доби. Якщо передача протоколів припадає на вихідний чи святковий день, вона переноситься на наступний за ним робочий день. Тобто, працівникам ДПС не надано право накладення адміністративного стягнення за скоєні правопорушення.