Текущее время: 24 июн 2024, 15:38

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 184 ]  На страницу Пред.  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 05 авг 2011, 15:25 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 10 сен 2010, 14:17
Сообщений: 1276
якщо є бажання наказати ДАІ по 126 то потрібно щоб протокол скасували як не правомірний, або в окремому проваджені по КАСУ визнавати дії не правомірними, якщо по 126 тільки скасувати штраф з підстав ст. 247 п.6 - провчити їх за це буде важко.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 05 авг 2011, 15:31 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 13 фев 2011, 13:08
Сообщений: 5868
Откуда: Одесса
Авто: Nissan
да, я тут по 126-й как раз надумал и в Окружной подавать (на работе завал щас)) )
т.е. в Админке по 247-й, а в Окружной на неравомерные действия, что прямоподтверждается заявлениями самого поца на видео, когда он говорил что больше ничего не составлялось

_________________
http://www.youtube.com/user/911MAXX


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 08 авг 2011, 10:42 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 13 фев 2011, 13:08
Сообщений: 5868
Откуда: Одесса
Авто: Nissan
ну вот набросал иски, по 126-й правда какие-то немного бредовые получились, но я ток учусь)
и выяснилась ещё одна "маленькая подробность"
Цитата:
А номерні протоколи та постанови йдуть у перемішку по двум порушенням
Так постанова по ст. 122 ч. 1 мае номер АВ1 № 070511, а протокол АВ1 № 204267
В той час як постанова по ст 126 ч.1 мае номер АВ1 № 070512, а протокол АВ1 204266

по 122-й в окружной
Сообщение, не относящиеся к теме
До Окружного адміністративного суду м. Одеса
Адреса: 65062, м.Одеса, вул. Фонтанська дорога, 14
Телефон: (048) 785-24-87

Позивач:

Відповідач 1:
УДАІ УМВС УКРАЇНИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
21010, м. Вінниця, вул. Ботанічна, 23
Телефони: +38 (0432) 61-17-70(факс), 59-33-33
E-mail: [email protected]

Відповідач 2:
ІДПС з дізнання
Ст. Лейтенант Брудницький Ярослав Вікторович
ВДАІ м. Ладижина
24321, Вінницька область, м. Ладижин, вул.П.Кравчика,4
(04343) 6-07-00


ПОЗОВНА ЗАЯВА
про визнання дій неправомірними
та зобов’язання вчинити дії


Цей позов поданий на підставі ст. 17 КАС України, яка прямо визначає, що компетенція адміністративних судів поширюється на спори фізичних осіб із субєктом владних повноважень щодо оскарження його рішень чи бездіяльності.
Відповідно до ч. 3 ст. 18 КАС України справи щодо оскарження дій або бездіяльності посадових чи службових осіб місцевих органів виконавчої влади розглядаються і вирішуються місцевим загальним судом як адміністративним судом або окружним адміністративним судом за вибором позивача.

Суть справи:

«18» червня 2011 року близько 10:30 я керуючи автомобілем Ніссан Санні державний номер ВН 6680 АХ рухався по місту Ладижин Вінницької обрасті по вулиці будівельників, біля будинку 24, не порушуючи вимог ПДД звернув у двори та проїхав до будинку 8/1 по вул. Наконечного, де запаркував свій автомобіль без порушення норм ПДД, поряд з іншим, вже припаркованим автомобілем, та пішов по справах, повернувшись через 15 хвилин, я був окликнутий інспектором ДПС м. Ладижина Брудницьким Я.В. який наполягав на тому, щоб я йому передав документи на право керування автомобілем, для складення протоколу про порушення вимог знаку 3.1 «рух заборонено», який встановленно на підїйзді до будинку з вул. Наконечного.
На що я йому вказав що вимог знаку я не порушував, а заїхав з іншої сторони, і я на данний момент не являюся водіем, для того щоб передавати йому документи на транспортний засіб. Далі я надав йому громадянський паспорт, щоб засвідчити свою особу, та предявив свідотство про реестрацію на транспортний засіб, щоб засвідчити що це мій автомобіль.
Після цього, через 40 хвилин інспектор приніс мені на підпис одразу два документи протокол АВ1 № 204267 та постанову АВ1 № 070511, У протоколі зазначено, що я своїми діями порушив вимоги дорожнього знаку 3.1 «Рух заборонено» за що передбачена відповідальність за ч.1 ст. 122 КУпАП.
Коли я спитав чи складалися щодо мене ще якісь матеріали, я отримав відповід – ні, цей факт підтверджуеться відеозаписом.
Як вияснилося з годом 4.08.2011 мені надійшов лист в якому була копія постанови АВ1 № 070512 від 18.06.2011 2011р.


Зважаючи на вимоги Національного стандарту України
ЗНАКИ ДОРОЖНІ,Загальні технчні умови , правила застосування ДСТУ 4100-2002
10.5.1 Заборонні знаки ( до яких відноситься знак 3.1) застосовують, щоб ввести обмеження руху або їх скасувати.
10.5.2 Заборонні знаки, окрім спеціально обумовлених даним стандартом випадків, повинні установлюватись безпосередньо перед ділянками доріг, на яких необхідно ввести відповідне обмеження.
Знак 3.1 «Рух заборонено» повинен застосовуватись, щоб заборонити рух усіх транспортних засобів на окремих ділянках доріг.
10.5.11 Знаки 3.1—3.8, 3.11—3.14 повинні установлюватись на кожному в'їзді на ділянку дороги або територію, де заборонено рух відповідних видів транспортних засобів, при цьому перед боковими виїздами на дорогу знаки 3.1—3.8, 3.11—3.14 повинні застосовуватись з однією з табличок 7.3.1—7.3.3.
Як видно з пункту 10.5.11 ДСТУ знаки встановленно з порушенням норм чинного законодавства.
Постанову про адміністративне правопорушення серії від 18.06.2011 р. вважаю незаконною та такою, що підлягає скасуванню з наступних підстав.

По-перше, відсутній сам факт вчинення адміністративного правопорушення.
Оскаржувана постанова не містить в собі докази наявності моєї вини. Зазначені докази могли бути встановлені шляхом фото фіксації чи показаннями свідків, в протоколі значиться лише один свідок, та і той не міг бачити маршруту мого слідування, що лише підтверджує той факт, що інспектор на власний розсуд без доведеності мої вини вирішив притягнути мене до адміністративної відповідальності.
Відповідно до ст. 251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото - і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.

По – друге, необґрунтовано мене притягнено до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст.122 Кодексу України про адміністративні правопорушення
Складаючи оскаржувану постанову інспектором не було враховано мої пояснення та дійсні обставини справи, що дають підстави додатково вважати оскаржувану постанову незаконною.
По - трете, потрібно врахувати, що оскаржувана постанова містить в собі інші порушення які полягають в наступному
Мені не було роз’яснено зміст статей 63 Конституції України, 268 та ч.2. ст. 130 КУпАП, про що, мною було додатково заявлено.
Крім того, оскаржувана постанова не відповідає вимогам закону, а саме, у порушення вимог ст. 33 КУпАП, згідно якої при накладенні стягнення враховуються характер вчиненого правопорушення, особа порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом'якшують відповідальність і обтяжують відповідальність, а також вимог ст. 278 КУпАП, згідно п. 4 якої орган (посадова особа) при підготовці до розгляду справи про аміністративне правопорушення вирішує чи витребувано необхідні додаткові матеріали, суб’єкт оскарження не з’ясував ступінь вини, майновий стан, обставини, що пом’якшують відповідальність, не надав мені права скористатися юридичною допомогою, не ознайомив з матеріалами справи та розглянув справу без моєї присутності (в своему автомобілі, попередньо сказавши мені, що ніяких протоколів на мене не складав),.
Враховуючи вищевикладене вважаю, що постанова серії АВ1 № 070511 від 18.06.2011 р по справі про адміністративне правопорушення від 18.06.2011 року винесена з порушеннями моїх прав та чинного законодавства, є необґрунтованою, незаконною та підлягає визнанню її не дійсною.

За таких умов у моїх діях немає складу правопорушення, у якому мене визнано винним зазначеною постановою.

При розгляді справ зазначеної категорії необхідно з'ясовувати всі обставини, перелічені у статтях 247 і 280 КпАП ( 80732-10 ), у тому числі шляхом допиту свідків та призначення експертиз.
Зміст постанови судді має відповідати вимогам, передбаченим статтями 283 і 284 КпАП ( 80732-10 ). У ній, зокрема, потрібно навести докази, на яких ґрунтується висновок про вчинення особою адміністративного равопорушення, та зазначити мотиви відхилення інших доказів, на які посилався правопорушник, чи висловлених останнім доводів.

До тогож хочу наголосити на тому, що згідно ст 36 КУпАП:
Стаття 36. Накладення адміністративних стягнень при вчиненні
кількох адміністративних правопорушень

При вчиненні однією особою двох або більше адміністративних
правопорушень адміністративне стягнення накладається за кожне
правопорушення окремо.
Якщо особа вчинила кілька адміністративних правопорушень,
справи про які одночасно розглядаються одним і тим же органом
(посадовою особою), стягнення накладається в межах санкції,
встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених. До
основного стягнення в цьому разі може бути приєднано одне з
додаткових стягнень, передбачених статтями про відповідальність за
будь-яке з вчинених правопорушень.

А номерні протоколи та постанови йдуть у перемішку по двум порушенням
Так постанова по ст. 122 ч. 1 мае номер АВ1 № 070511, а протокол АВ1 № 204267
В той час як постанова по ст 126 ч.1 мае номер АВ1 № 070512, а протокол АВ1 204266
На підставі вищевикладенного вважаю що дії Відповідача-2 були умисними, такими що суперечать нормам законодавства, та умисно приховано від мене факт складання ще одного протоколу, та розглянення справи без моей присутності, та на підставі ст. 36 КУпАП, керуючись ст. 19, 55 Конституції України, ст.ст. 6, 17, 18, 104, 105, 106, 171-2 КАС України, ст.ст. 278, 279 КУпАП, -
ПРОШУ:
1. Визнати дії Відповідача-2 неправомірними
2. Визнати неправомірною бездіяльність Відповідача-1 в частині неналежного виконання прямих обов’язків з правової освіти ти систематичного навчання підлеглих.
3. Справу розглянути за участю позивача, належно завчасно повідомивши про час і місце судового засідання.
4. Забов’язати Відповідача принести публічні вибачення у засобах масовоі інформацій, належно завчасно повідомивши про час і місце публікації

Додатки:

1. Оригінал квитанції про оплату держмита
2. Компакт-диск з відеозаписом інциденту в кількості 1 шт.
3. Копія постанови про адміністративне правопорушення АВ1 № 070511 від 18.06.2011 2011р.
4. Копія постанови про адміністративне правопорушення АВ1 № 070512 від 18.06.2011 2011р.
5. Копія позовної заяви для надіслання ВІДПОВІДАЧУ-1, ВІДПОВІДАЧУ-2


не передача АдминСуд
Сообщение, не относящиеся к теме
До Малиновського районного суду
65031, вул. В. Стуса, 1-а
тел. 32-13-64, 32-13-59

Позивач:

Відповідач 1:
УДАІ УМВС УКРАЇНИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
21010, м. Вінниця, вул. Ботанічна, 23
Телефони: +38 (0432) 61-17-70(факс), 59-33-33
E-mail: [email protected]

Відповідач 2:
ІДПС з дізнання
Ст. Лейтенант Брудницький Ярослав Вікторович
ВДАІ м. Ладижина
24321, Вінницька область, м. Ладижин, вул.П.Кравчика,4
(04343) 6-07-00

Адміністративний позов
Про скасування постанови АВ1 № 070512 від 18.06.2011
та визнання дій інспектора протиправними


Цей позов підлягає розгляду у судах на підставі ст..288 ч.3 КпАП України, яка прямо передбачає право особи оскаржити до районного (прирівненого до нього) суду постанову органів державної влади та посадових осіб, до яких належать і органи ДАІ та їх посадові особи.
„18” червня 2011р. посадовою (службовою) особою відповідача – інспектором Брудницьким Я.В, винесено постанову у справі про адміністративне правопорушення, передбачене статтею 126 частина 1 КпАП України, щодо мене.
«18» червня 2011 року близько 10:30 я керуючи автомобілем Ніссан Санні державний номер ВН 6680 АХ рухався по місту Ладижин Вінницької обрасті по вулиці будівельників, біля будинку 24, не порушуючи вимог ПДД звернув у двори та проїхав до будинку 8/1 по вул. Наконечного, де запаркував свій автомобіль без порушення норм ПДД, поряд з іншим, вже припаркованим автомобілем, та пішов по справах, повернувшись через 15 хвилин, я був окликнутий інспектором ДПС м. Ладижина Брудницьким Я.В. який наполягав на тому, щоб я йому передав документи на право керування автомобілем, для складення протоколу про порушення вимог знаку 3.1 «рух заборонено», який встановленно на підїйзді до будинку з вул. Наконечного.
На що я йому вказав що вимог знаку я не порушував, а заїхав з іншої сторони, і я на данний момент не являюся водіем, для того щоб передавати йому документи на транспортний засіб. Далі я надав йому громадянський паспорт, щоб засвідчити свою особу, та предявив свідотство про реестрацію на транспортний засіб, щоб засвідчити що це мій автомобіль.
Після цього, через 40 хвилин інспектор приніс мені на підпис одразу два документи протокол АВ1 № 204267 та постанову АВ1 № 070511, У протоколі зазначено, що я своїми діями порушив вимоги дорожнього знаку 3.1 «Рух заборонено» за що передбачена відповідальність за ч.1 ст. 122 КУпАП.
Коли я спитав чи складалися щодо мене ще якісь матеріали, я отримав відповід – ні, цей факт підтверджуеться відеозаписом.
Стосовно звинувачення у керуванні транспортним засобом та не надані реєстраційних документів на транспортний засіб, слід вказати, що в час вказаний в протоколі я автомобілем не керував, оскільки він був припаркований біля будинку що по вул. Наконечного 8/1 і я знаходився поза межами автомобіля
Тож матеріали справи та не відповідають вимогам закону, а також підготовлені із значними порушеннями процесуальних норм, та, по суті, з прямими фальсифікаціями фактів.
Крім того дії співробітника ДАІ були б незаконними тільки внаслідок того, що до мене були б висунуті надумані звинувачення не під час керування власним автомобілем, а коли автомобіль був у нерухомому стані, а я знаходився поруч. А відповідно до ст. 52-1, Закону України «Про дорожній рух» до повноважень Державтоінспекції Міністерства внутрішніх справ України у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху належить здійснення контролю за правомірністю експлуатації транспортних засобів на вулично-дорожній мережі. Відповідно до ст. 4, Закону України «Про дорожній рух» КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ своєю постановою від 10 жовтня 2001 р. N 1306 затвердив ПДР де є однозначне тлумачення термінів «дорога» та «вулиця» в п. 1.10:
автомобільна дорога, вулиця (дорога) - частина території, в тому числі в населеному пункті, призначена для руху транспортних засобів і пішоходів, з усіма розташованими на ній спорудами (мостами, шляхопроводами, естакадами, надземними і підземними пішохідними переходами) та засобами організації дорожнього руху, і обмежена по ширині зовнішнім краєм тротуарів чи краєм смуги відводу.
Тобто до вулично-дорожної мережі територія біля будинку, а також в’їзд і виїзд до неї, не належить, тому що в’їзд і виїзд до неї, належить до прилеглої території. Відповідно до ст. 4, Закону України «Про дорожній рух» КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ своєю постановою від 10 жовтня 2001 р. N 1306 затвердив ПДР, де є однозначне тлумачення терміну «прилегла територія» в п. 1.10:
прилегла територія - територія, що прилягає до краю проїзної частини та не призначена для наскрізного проїзду, а лише для в'їзду до дворів, на стоянки, автозаправні станції, будівельні майданчики тощо або виїзду з них.

Крім того, оскаржувана постанова не відповідає вимогам закону, а саме, у порушення вимог ст. 33 КУпАП, згідно якої при накладенні стягнення враховуються характер вчиненого правопорушення, особа порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом'якшують відповідальність і обтяжують відповідальність, а також вимог ст. 278 КУпАП, згідно п. 4 якої орган (посадова особа) при підготовці до розгляду справи про аміністративне правопорушення вирішує чи витребувано необхідні додаткові матеріали, суб’єкт оскарження не з’ясував ступінь вини, майновий стан, обставини, що пом’якшують відповідальність, не надав мені права скористатися юридичною допомогою, не ознайомив з матеріалами справи та розглянув справу без моєї присутності,.

Крім того протокол був складений всупереч ст.№254 КпАП в одному екземплярі, тобто ніхто й не збирався видати мені під розписку «мій» екземпляр.
А постанову мені надіслали поштою, де скажанно що від копії я відмовився, хоча е відеодоказ, де вімагав надати мені на підпис всі матеріали, які складалися відносно мене, та що я буду забирати собі копію.
Відповідно не було затримано мій транспортний засіб. Хоча згідно ст.№265-2 КпАП: У разі наявності підстав вважати, що вчинено порушення, передбачені статтею 126-1, працівник Державної автомобільної інспекції тимчасово затримує транспортний засіб шляхом блокування, або доставляє його для зберігання на спеціальний майданчик чи стоянку, і про тимчасове затримання робиться відповідний запис у протоколі про адміністративне правопорушення. Крім того ст.№276КпАП прямо вказує, що справи про адміністративні правопорушення, передбачені статтями 121 - 126, частиною першою можуть також розглядатися за місцем обліку транспортних засобів, або за місцем проживання порушників. Раз інспектором Брудницьким Я.В. не були вчинені такі дії, значить він не мав в наявності підстав вважати, що вчинено порушення, передбачені статтею 126-1. Тоді на якій підставі, даний інспектор, ще й з таким поспіхом, виніс постанову невідомо.

За таких умов у моїх діях немає складу правопорушення, у якому мене визнано винним зазначеною постановою.

З огляду на викладене вважаю, що дії працівника відповідача були незаконними.
До того ж, слід вказати, що відповідно до ст.71 ч.2 КАС України, обов’язок доказування правомірності своїх дій в даному випадку покладено на відповідача.

Ст..288 КпАП прямо передбачає:

Стаття 288. Порядок оскарження постанови по справі про
адміністративне правопорушення

Постанову по справі про адміністративне правопорушення може
бути оскаржено:

3) постанову іншого органу (посадової особи) про накладення
адміністративного стягнення - у вищестоящий орган (вищестоящій
посадовій особі) або в районний, районний у місті, міський чи
міськрайонний суд, у порядку, визначеному Кодексом
адміністративного судочинства України ( 2747-15 ), з
особливостями, встановленими цим Кодексом.

Враховуючи той факт, що у двох перших пунктах зазначеної норми постанови співробітника ДАІ не вказані, дана категорія справ прямо відноситься до тих, яка входить до компетенції безпосередньо судів.
За таких умов справа підлягає розгляду судами.
Вважаю, що до цієї справи повністю відносяться вимоги Постанов Пленуму Верховного Суду України, а саме:

Від 11.06.2004 N 11 „Про окремі питання, що виникають при застосуванні судами положень ст. 276 Кодексу України про адміністративні правопорушення”, яка передбачає:

3. Згідно зі ст. 245 КУпАП ( 80732-10 ) суддя при розгляді
справи про адміністративне правопорушення має своєчасно, всебічно,
повно й об'єктивно з'ясувати обставини справи і вирішити її в
точній відповідності із законом.

23.12.2005 N 14 „Про практику застосування судами України законодавства у справах про деякі злочини проти безпеки дорожнього руху та експлуатації транспорту, а також про адміністративні правопорушення на транспорті”, яка передбачає:

24. Звернути увагу судів на неприпустимість спрощеного
підходу до судового розгляду справ про адміністративні
правопорушення на транспорті та ігнорування прав осіб, яких
притягають до відповідальності, потерпілих, їх законних
представників і захисників.
Суди повинні неухильно виконувати вимоги ст. 268 КпАП
( 80732-10 ) щодо розгляду справи про адміністративне
правопорушення у присутності особи, яка притягається до
адміністративної відповідальності. Під час відсутності зазначеної
особи це можливо лише у випадках, коли є дані про своєчасне її
сповіщення про місце та час розгляду і якщо від неї не надійшло
клопотання про його відкладення.
При розгляді справ зазначеної категорії необхідно з'ясовувати
всі обставини, перелічені у статтях 247 і 280 КпАП ( 80732-10 ), у
тому числі шляхом допиту свідків та призначення експертиз.
Зміст постанови судді має відповідати вимогам, передбаченим
статтями 283 і 284 КпАП ( 80732-10 ). У ній, зокрема, потрібно
навести докази, на яких ґрунтується висновок про вчинення особою
адміністративного правопорушення, та зазначити мотиви відхилення
інших доказів, на які посилався правопорушник, чи висловлених
останнім доводів.

Очевидно, що співробітником ДАІ складено документи саме із цим „спрощеним” підходом, із значними процесуальними порушеннями, таким чином, що протокол протирічить постанові про адміністративне правопорушення.
Одночасно слід зауважити, що п.4 ч.2 ст.105 КАС України передбачає можливість стягнення з відповідача – суб’єкта владних повноважень коштів на відшкодування спричиненої його незаконними діями шкоди) як матеріальної, так і моральної). Таку шкоду мені, справді, спричинено. Оскільки, у відповідності до ст..25 ч.3 Закону України „Про міліцію”, заподіяні збитки працівником міліції відшкодовуються державою, а відповідач є органом державної влади, і до того ж, у відповідності до ст..1172 ЦК України, несе відповідальність за дії свого працівника при виконанні службових обов’язків, то саме відповідач має відшкодувати матеріальну та моральну шкоду.
Моральна шкода полягає у тому, що відносно мене було необґрунтовано винесено постанову, мене необґрунтовано звинувачено у вчиненні правопорушення. При цьому мені фактично було відмовлено у будь-якій можливості захисту своїх інтересів, враховуючи те, у якому порядку винесено постанову. Я відчув абсолютну безпомічність перед посадовими (службовими) особами органів державної влади, що підірвало у мене віру у можливість захисту своїх інтересів правовими методами. До того ж, внаслідок неправомірних дій посадової (службової) особи відповідача я був змушений витрачати час на збирання доказів, складання документів, звернення до суду, участь у судових засіданнях. У мене зірвалися життєві плани, я змушений нервуватися, уся ця ситуація (починаючи із винесення несправедливої постанови щодо мене) є для мене стресовою, і кожне судове засідання у справі призводить до поглиблення цього стресу. Причинену мені таким чином моральну шкоду відшкодувати адекватно та повністю у матеріальній формі неможливо, але суму, яка б могла частково загладити мої моральні страждання, я оцінюю у 10000 (десять тисяч) гривень.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст..4, 6 КАС України, стст.287, 288 КпАП України,



При розгляді справ зазначеної категорії необхідно з'ясовувати всі обставини, перелічені у статтях 247 і 280 КпАП ( 80732-10 ), у тому числі шляхом допиту свідків та призначення експертиз.
Зміст постанови судді має відповідати вимогам, передбаченим статтями 283 і 284 КпАП ( 80732-10 ). У ній, зокрема, потрібно навести докази, на яких ґрунтується висновок про вчинення особою адміністративного равопорушення, та зазначити мотиви відхилення інших доказів, на які посилався правопорушник, чи висловлених останнім доводів.


На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 6, 18,19, КАСУ, ст.ст. 251, 256, 269, 280, 287, 288, 289 КУпАП, р.16 постанови КМУ «Про правила дорожнього руху»,

ПРОШУ:
1, Поновити строки оскарження
2. Викликати у судове засідання по справі, належно повідомивши про дату, мене, представника відповідача та посадову особу, якою винесено постанову про адміністративне правопорушення;
3. Зазначену постанову у справі про адміністративне правопорушення визнати недійсною та скасувати, а справу про адміністративне правопорушення щодо мене закрити, за відсутністю у моїх діях складу такого правопорушення.
4. На відшкодування моральної шкоди стягнути з відповідача 10000 (десять тисяч) гривень.
5, Від сплати судового збору (державного мита) на підставі ст.288ч.5 КУпАП звільнити. (ст. 288ч.5 «Особа, яка оскаржила постанову у справі про адміністративне правопорушення, звільняється від сплати державного мита»).
6. витребувати у відповідача всі необхідні документи (копію протокола АВ1 № 204266)

Додатки:

1. Копія постанови про притягнення до адміністративної відповідальності АВ1 № 070512 від 18.06.2011 2011р.

2. Копії адміністративного позову та доданих матеріалів у відповідності до кількості відповідачів у справі.

3. Копія конверту, у якому надійшла постанова


и не передача Окружной
Сообщение, не относящиеся к теме
До Окружного адміністративного суду м. Одеса
Адреса: 65062, м.Одеса, вул. Фонтанська дорога, 14
Телефон: (048) 785-24-87

Позивач:

Відповідач 1:
УДАІ УМВС УКРАЇНИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
21010, м. Вінниця, вул. Ботанічна, 23
Телефони: +38 (0432) 61-17-70(факс), 59-33-33
E-mail: [email protected]

Відповідач 2:
ІДПС з дізнання
Ст. Лейтенант Брудницький Ярослав Вікторович
ВДАІ м. Ладижина
24321, Вінницька область, м. Ладижин, вул.П.Кравчика,4
(04343) 6-07-00


ПОЗОВНА ЗАЯВА
про визнання дій неправомірними
та зобов’язання вчинити дії


Цей позов поданий на підставі ст. 17 КАС України, яка прямо визначає, що компетенція адміністративних судів поширюється на спори фізичних осіб із субєктом владних повноважень щодо оскарження його рішень чи бездіяльності.
Відповідно до ч. 3 ст. 18 КАС України справи щодо оскарження дій або бездіяльності посадових чи службових осіб місцевих органів виконавчої влади розглядаються і вирішуються місцевим загальним судом як адміністративним судом або окружним адміністративним судом за вибором позивача.

Суть справи:

«18» червня 2011 року близько 10:30 я керуючи автомобілем Ніссан Санні державний номер ВН 6680 АХ рухався по місту Ладижин Вінницької обрасті по вулиці будівельників, біля будинку 24, не порушуючи вимог ПДД звернув у двори та проїхав до будинку 8/1 по вул. Наконечного, де запаркував свій автомобіль без порушення норм ПДД, поряд з іншим, вже припаркованим автомобілем, та пішов по справах, повернувшись через 15 хвилин, я був окликнутий інспектором ДПС м. Ладижина Брудницьким Я.В. який наполягав на тому, щоб я йому передав документи на право керування автомобілем, для складення протоколу про порушення вимог знаку 3.1 «рух заборонено», який встановленно на підїйзді до будинку з вул. Наконечного.
На що я йому вказав що вимог знаку я не порушував, а заїхав з іншої сторони, і я на данний момент не являюся водіем, для того щоб передавати йому документи на транспортний засіб. Далі я надав йому громадянський паспорт, щоб засвідчити свою особу, та предявив свідотство про реестрацію на транспортний засіб, щоб засвідчити що це мій автомобіль.
Після цього, через 40 хвилин інспектор приніс мені на підпис одразу два документи протокол АВ1 № 204267 та постанову АВ1 № 070511, У протоколі зазначено, що я своїми діями порушив вимоги дорожнього знаку 3.1 «Рух заборонено» за що передбачена відповідальність за ч.1 ст. 122 КУпАП.
Коли я спитав чи складалися щодо мене ще якісь матеріали, я отримав відповід – ні, цей факт підтверджуеться відеозаписом.
Як вияснилося з годом 4.08.2011 мені надійшов лист в якому була копія постанови АВ1 № 070512 від 18.06.2011 2011р.
Стосовно звинувачення у керуванні транспортним засобом та не надані реєстраційних документів на транспортний засіб, слід вказати, що в час вказаний в протоколі я автомобілем не керував, оскільки він був припаркований біля будинку що по вул. Наконечного 8/1 і я знаходився поза межами автомобіля
Тож матеріали справи та не відповідають вимогам закону, а також підготовлені із значними порушеннями процесуальних норм, та, по суті, з прямими фальсифікаціями фактів.
Крім того дії співробітника ДАІ були б незаконними тільки внаслідок того, що до мене були б висунуті надумані звинувачення не під час керування власним автомобілем, а коли автомобіль був у нерухомому стані, а я знаходився поруч. А відповідно до ст. 52-1, Закону України «Про дорожній рух» до повноважень Державтоінспекції Міністерства внутрішніх справ України у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху належить здійснення контролю за правомірністю експлуатації транспортних засобів на вулично-дорожній мережі. Відповідно до ст. 4, Закону України «Про дорожній рух» КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ своєю постановою від 10 жовтня 2001 р. N 1306 затвердив ПДР де є однозначне тлумачення термінів «дорога» та «вулиця» в п. 1.10:
автомобільна дорога, вулиця (дорога) - частина території, в тому числі в населеному пункті, призначена для руху транспортних засобів і пішоходів, з усіма розташованими на ній спорудами (мостами, шляхопроводами, естакадами, надземними і підземними пішохідними переходами) та засобами організації дорожнього руху, і обмежена по ширині зовнішнім краєм тротуарів чи краєм смуги відводу.
Тобто до вулично-дорожної мережі територія біля будинку, а також в’їзд і виїзд до неї, не належить, тому що в’їзд і виїзд до неї, належить до прилеглої території. Відповідно до ст. 4, Закону України «Про дорожній рух» КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ своєю постановою від 10 жовтня 2001 р. N 1306 затвердив ПДР, де є однозначне тлумачення терміну «прилегла територія» в п. 1.10:
прилегла територія - територія, що прилягає до краю проїзної частини та не призначена для наскрізного проїзду, а лише для в'їзду до дворів, на стоянки, автозаправні станції, будівельні майданчики тощо або виїзду з них.

Крім того, оскаржувана постанова не відповідає вимогам закону, а саме, у порушення вимог ст. 33 КУпАП, згідно якої при накладенні стягнення враховуються характер вчиненого правопорушення, особа порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом'якшують відповідальність і обтяжують відповідальність, а також вимог ст. 278 КУпАП, згідно п. 4 якої орган (посадова особа) при підготовці до розгляду справи про аміністративне правопорушення вирішує чи витребувано необхідні додаткові матеріали, суб’єкт оскарження не з’ясував ступінь вини, майновий стан, обставини, що пом’якшують відповідальність, не надав мені права скористатися юридичною допомогою, не ознайомив з матеріалами справи та розглянув справу без моєї присутності,.

Крім того протокол був складений всупереч ст.№254 КпАП в одному екземплярі, тобто ніхто й не збирався видати мені під розписку «мій» екземпляр.
А постанову мені надіслали поштою, де скажанно що від копії я відмовився, хоча е відеодоказ, де вімагав надати мені на підпис всі матеріали, які складалися відносно мене, та що я буду забирати собі копію.
Відповідно не було затримано мій транспортний засіб. Хоча згідно ст.№265-2 КпАП: У разі наявності підстав вважати, що вчинено порушення, передбачені статтею 126-1, працівник Державної автомобільної інспекції тимчасово затримує транспортний засіб шляхом блокування, або доставляє його для зберігання на спеціальний майданчик чи стоянку, і про тимчасове затримання робиться відповідний запис у протоколі про адміністративне правопорушення. Крім того ст.№276КпАП прямо вказує, що справи про адміністративні правопорушення, передбачені статтями 121 - 126, частиною першою можуть також розглядатися за місцем обліку транспортних засобів, або за місцем проживання порушників. Раз інспектором Брудницьким Я.В. не були вчинені такі дії, значить він не мав в наявності підстав вважати, що вчинено порушення, передбачені статтею 126-1. Тоді на якій підставі, даний інспектор, ще й з таким поспіхом, виніс постанову невідомо.

На підставі викладеного, керуючись ст. 19, 55 Конституції України, ст.ст. 6, 17, 18, 104, 105, 106, 171-2 КАС України, ст.ст. 278, 279 КУпАП, -
ПРОШУ:
1. Визнати дії Відповідача-2 неправомірними
2. Визнати неправомірною бездіяльність Відповідача-1 в частині неналежного виконання прямих обов’язків з правової освіти ти систематичного навчання підлеглих.
3. Справу розглянути за участю позивача, належно завчасно повідомивши про час і місце судового засідання.
4. Забов’язати Відповідача принести публічні вибачення у засобах масовоі інформацій, належно завчасно повідомивши про час і місце публікації

Додатки:

1. Оригінал квитанції про оплату держмита
2. Компакт-диск з відеозаписом інциденту в кількості 1 шт.
3. Копія постанови про адміністративне правопорушення АВ1 № 070512 від 18.06.2011 2011р.
4. Копія позовної заяви для надіслання ВІДПОВІДАЧУ-1, ВІДПОВІДАЧУ-2

_________________
http://www.youtube.com/user/911MAXX


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 15 авг 2011, 10:05 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 13 фев 2011, 13:08
Сообщений: 5868
Откуда: Одесса
Авто: Nissan
а вот и прокуратура подоспела)
Изображение

Изображение

ну, одному по шапке дали.
теперь будет заява в Винницкую, чуток позже, покумекаю.
и так я вижу тут поверхностное рассмотрение моей жалобы, так как даже адрес перепутали.
+ будут высветленны новые факты (126-я)
в заяве я так понимаю писать и на прокуратуру Ладыжина и на Брудницкого.
Тарана оставим уже)
а так же пропущенны сроки рассмотрения моей заявы, так как в уведомлении указано что письмо моё пришло к ним 19-го 07

_________________
http://www.youtube.com/user/911MAXX


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 16 авг 2011, 12:11 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 13 фев 2011, 13:08
Сообщений: 5868
Откуда: Одесса
Авто: Nissan
вот написал в Винницкую, мож чего упустил?
Сообщение, не относящиеся к теме
До прокуратури Вінницько області
вул. Володарского, 33, м. Вінниця, 21050
тел. (0432) 32-20-62 (0432) 32-20-62, 32-00-63
факс. (0432) 32-07-62

Від Магери Максима Анатолійовича
Мешкаючого за адресою:
м. Одеса вул 1 Станційна 20
т. (067) 71-71-033
Email: [email protected]


Заява

Звертаючись з цією Заявою, Заявник знає про кримінальну відповідальність, передбачену статтею 383 Кримінального кодексу України за завідомо неправдиве повідомлення про вчинення злочинів.
“____” __________ 2011 р. ______________

Відповідно до Статті 7 Закону України «Про звернення громадян» "Забороняється направляті скарги громадян для розгляду тим органам або посадовій особи, дії чи рішення яких оскаржуються."
Таким чином, наголошую на тому факті, що дану Заяву не можна направляти в УДАІ МВС України в м. Ладижині для проведення розслідування, а також у прокуратуру м. Ладижина.

Відповідно до ст. 112 КПК України у справах про злочини, передбачені статтями 364, 365, 366 КК України, а також у всіх справах про злочин вчинені працівниками правоохоронних органів досудове слідство провадиться слідчими прокуратури.

18 червня 2011 року, приблизно о 10:30 я рухався на автомобілі Nissan по вул. Будівельників, та повернув у дворовий проїзд біля будинку №24, не порушуючи жодного пункту ПДД, та доїхав до будинку за адресою вул. Наконечного 8/1, як видно з відео, там припаркував авто, також не порушуючи ПДД, та відійшов на 10 хвилин. По поверненню до авто, до мене звернувся інспектор Брудницький Я.В. та попросив мене надати документи на транспортний засіб та водійське посвідчення, кажучи що я порушив вимоги дорожнього знаку 3.1 «рух заборонено» та що е свідки данної події, і на мене буде складено протокол про адміністративне порушення. Така поведінка мене дуже обурила, і так як я на той момент водіем не являвся я надав лише паспорт громадянина України, щоб засвідчити свою особу.
У розвитку подій, що продовжувалися порядка півтори години, на мене було складено протокол та винесена постанова по ст. 122 ч.2 та накладенний штраф у розмірі 340 грн.На підставі пояснень одного свідка, який навіть не міг бачити маршруту мого слідування, так як в момент мого прибуття вона сиділа на лавочці біля підїзду.

Я склав заяву на протиправні дії працівників міліції (додаток 1) та надіслав її листом, про те, що її доставленно у прокуратуру м. Ладижина 19.07.2011 мені надійшло повідомлення з поштового відділення (додаток 2). На що отримав відповідь, датовану 2.08.2011 (додаток 3)

З відповіді прокуратури м.Ладижина, ще з перших строк, видно що заява розглядалася дуже поверхово, так як переплутано навіть місце розвитку подій.
Також, зовсім не зрозумілий та не піддаеться логічному обгрунтуванню абзац про протокол про адміністративне затримання.
Таким чином я вважаю що слідчі прокуратури м. Ладижина, халатно віднеслись до своїх обовязків та не належно розглянули мою заяву.
До того ж хочу долучити до скарги той факт, що 04.08.2011 мені надійшов лист в якому була копія постанови АВ1 № 070512 від 18.06.2011 2011р. Про накладення на мене штрафу у розмуру 850 грн. Та вказано що від підпису я відмовився, що не відповідае дійсності (додаток 4 диск з відео-фрагментами)

До тогож хочу наголосити на тому, що згідно ст 36 КУпАП:
Стаття 36. Накладення адміністративних стягнень при вчиненні
кількох адміністративних правопорушень

При вчиненні однією особою двох або більше адміністративних
правопорушень адміністративне стягнення накладається за кожне
правопорушення окремо.
Якщо особа вчинила кілька адміністративних правопорушень,
справи про які одночасно розглядаються одним і тим же органом
(посадовою особою), стягнення накладається в межах санкції,
встановленої за більш серйозне правопорушення з числа вчинених. До
основного стягнення в цьому разі може бути приєднано одне з
додаткових стягнень, передбачених статтями про відповідальність за
будь-яке з вчинених правопорушень.

А номерні протоколи та постанови йдуть у перемішку по двум порушенням
Так постанова по ст. 122 ч. 1 мае номер АВ1 № 070511, а протокол АВ1 № 204267
В той час як постанова по ст 126 ч.1 мае номер АВ1 № 070512, а протокол АВ1 204266
Тобто з цього випливае те, що інспектор навмисно вводив мене в оману, та здійснив службове підроблення.



На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 4, 94, 95, 97, 98, 99 Кримінально-процесуального кодексу України, -
ПРОШУ:

1. Прийняти дану заяву до розгляду та розглянути у встановлений ст. 20 ЗУ «Про звернення громадян» строк, а саме, невідкладно.
2. Провести розслідування за викладеними вище фактами слідчими прокуратури прокуратурою м. Вінниці.
3. Виконуючи положення Статті 7 Закону України «Про звернення громадян» "Забороняється направляті скарги громадян для розгляду тім органам або посадові особи, дії чи рішення якіх оскаржуються" не передавати матеріали даної Заяви для розслідування до будь яких структур УДАІ ГУ МВС України в м. Ладижині, та до прокуратури м. Ладижина.
4. Долучити в якості доказів надані в Додатку №4 відеофрагменти.
5. У ході розслідування прошу вести аудіо та/або відео фіксацію свідчень усіх фігурантів справи для подальшого їх використання у суді.
6. Копію постанови не пізніше трьох діб з моменту винесення направити на адресу заявника
7. Протягом трьох календарних днів з дня прийняття рішення по результатах розгляду цієї заяви письмово повідомити мене про результат розгляду цієї Заяви, забезпечивши мені тим самим Конституційне право на оскарження до адміністративного суду Ваших дій.
8. надіслати мені копію постанови, винесену прокуратурою м. Ладижина відносно рядового міліції Тарана О.В. про яку йдеться у відповіді.

Додатки:
1. Заява до прокуратури м. Ладижина
2. Поштове повідомлення
3. Відповідь прокуратури м. Ладижина
4. Компакт диск з відео фрагментами (1 прим)
5 Копія протоколу Серия АВ1 № 20426 від 18.06.2011
6 Копія постанови АВ1 № 070511 від 18.06.2011
7. Копія постанови АВ1 № 070512 від 18.06.2011

про сроки я провтыкал, 30 дней, так что успели)

_________________
http://www.youtube.com/user/911MAXX


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 16 авг 2011, 15:21 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 13 фев 2011, 13:08
Сообщений: 5868
Откуда: Одесса
Авто: Nissan
http://reyestr.court.gov.ua/Review/10053848
http://reyestr.court.gov.ua/Review/9980945
http://reyestr.court.gov.ua/Review/10003228
http://reyestr.court.gov.ua/Review/6804562
http://reyestr.court.gov.ua/Review/12505005
блин, залез в реестр, а там куча опротестованых решений по этому упырю
есть даже похожее)
http://reyestr.court.gov.ua/Review/14110316
и даже по 126-й
http://reyestr.court.gov.ua/Review/13983808

_________________
http://www.youtube.com/user/911MAXX


Последний раз редактировалось Alyans 16 авг 2011, 15:23, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 16 авг 2011, 15:22 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 04 ноя 2010, 11:10
Сообщений: 8089
Авто: Даибахтунг
Alyans писал(а):


добавить к иску не поздно?

_________________
Если ДК по пути с ВО "Сволотой" (и прочей политической хернёй),
ТО МНЕ НЕ ПО ПУТИ!

пока ситуация не прояснится - объявляю забастовку!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 16 авг 2011, 15:28 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 13 фев 2011, 13:08
Сообщений: 5868
Откуда: Одесса
Авто: Nissan
ну в окружной я ещё не занёс, так что туды можно (хотя туда вроде как и более нужно)) )
там я поправил, даже по 126-й есть отменённый)

_________________
http://www.youtube.com/user/911MAXX


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 13 сен 2011, 11:57 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 13 фев 2011, 13:08
Сообщений: 5868
Откуда: Одесса
Авто: Nissan
может я чего не так делаю?
ток что звонил в Окружной админ суд, мне сказали что по обоим искам мне отправили ухвалу о том, что дело типа не подсудно.
кто растолкует?

_________________
http://www.youtube.com/user/911MAXX


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: ст. 122 ч.1 РУХ ЗАБОРОНЕНО
СообщениеДобавлено: 13 сен 2011, 12:51 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 25 апр 2010, 15:05
Сообщений: 7191
Откуда: Николаев
Авто: Escalade
Город: ...
перенесена.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: ст. 122 ч.1 РУХ ЗАБОРОНЕНО
СообщениеДобавлено: 13 сен 2011, 13:05 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 13 фев 2011, 13:08
Сообщений: 5868
Откуда: Одесса
Авто: Nissan
Dimansh писал(а):
перенесена.

спасибо, раз уже закрепил первый пост, то добавь остальные туда
viewtopic.php?p=131578#p131578
и можно коротенькую нарезочку для тех кому впадло смотреть час
http://www.youtube.com/watch?v=rn0EGdXA7E4

_________________
http://www.youtube.com/user/911MAXX


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: ст. 122 ч.1 РУХ ЗАБОРОНЕНО
СообщениеДобавлено: 13 сен 2011, 13:08 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 25 апр 2010, 15:05
Сообщений: 7191
Откуда: Николаев
Авто: Escalade
Город: ...
updated


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: ст. 122 ч.1 + ст.126 РУХ ЗАБОРОНЕНО
СообщениеДобавлено: 14 окт 2011, 14:27 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 13 фев 2011, 13:08
Сообщений: 5868
Откуда: Одесса
Авто: Nissan
сегодня из компетентных источников узнал что ответ на мою жалобу в Винницкую прокуратуру мне отправили 10,10,2011, ждёмс, но так же известно что они спускали заяву в Ладыжин (как обычно).
19.10,2011 первое заседание по 126-й, повестки я сегодня отправил)

_________________
http://www.youtube.com/user/911MAXX


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: ст. 122 ч.1 + ст.126 РУХ ЗАБОРОНЕНО
СообщениеДобавлено: 19 окт 2011, 13:05 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 13 фев 2011, 13:08
Сообщений: 5868
Откуда: Одесса
Авто: Nissan
Alyans писал(а):
19.10,2011 первое заседание по 126-й, повестки я сегодня отправил)

суд не состоялся, как оказалось судья на больничном, а даже если бы не на больничном, то тоже толку было бы ноль, так как они только сейчас вручили мне копии искового и повестки на 29,11 для отправки ответчикам. Т.Е. до этого момента они ещё не отправили ответчикам копии искового.
может имеет смысл что-то накатать?

_________________
http://www.youtube.com/user/911MAXX


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: ст. 122 ч.1 + ст.126 РУХ ЗАБОРОНЕНО
СообщениеДобавлено: 19 окт 2011, 13:15 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 04 ноя 2010, 11:10
Сообщений: 8089
Авто: Даибахтунг
Alyans писал(а):
суд не состоялся, как оказалось судья на больничном, а даже если бы не на больничном, то тоже толку было бы ноль, так как они только сейчас вручили мне копии искового и повестки на 29,11 для отправки ответчикам. Т.Е. до этого момента они ещё не отправили ответчикам копии искового.
может имеет смысл что-то накатать?

это что еще за сюр? ты сам должен отправить копии ответчикам? :shock:

_________________
Если ДК по пути с ВО "Сволотой" (и прочей политической хернёй),
ТО МНЕ НЕ ПО ПУТИ!

пока ситуация не прояснится - объявляю забастовку!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 184 ]  На страницу Пред.  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 7


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
cron