Продолжаю ту же тему:
Цитата:
КАС, Стаття 48. Адміністративна процесуальна правосуб'єктність
1. Здатність мати процесуальні права та обов'язки в адміністративному судочинстві (адміністративна процесуальна правоздатність) визнається за громадянами України, іноземцями, особами без громадянства, органами державної влади, іншими державними органами, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, їхніми посадовими і службовими особами, підприємствами, установами, організаціями (юридичними особами).
2. Здатність особисто здійснювати свої адміністративні процесуальні права та обов'язки, у тому числі доручати ведення справи представникові (адміністративна процесуальна дієздатність), належить фізичним особам, які досягли повноліття і не визнані судом недієздатними, а також фізичним особам до досягнення цього віку у спорах з приводу публічно-правових відносин, у яких вони відповідно до законодавства можуть самостійно брати участь.
3. Здатність особисто здійснювати свої адміністративні процесуальні права та обов'язки, у тому числі доручати ведення справи представникові (адміністративна процесуальна дієздатність), належить органам державної влади, іншим державним органам, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування, їхнім посадовим і службовим особам, підприємствам, установам, організаціям (юридичним особам).
Теперь упростим тезисы:
1. Гражданин и юрлица могут представлять свои права в Украине.
2.Гражданин может поручить представлять свои права представителю
3. Юридическое лицо может поручить представлять свои интересы представителю.
Так вот КАК юридическое лицо (например УПП) может дать представителю полномочия, чтобы тот представлял не только его, но каждого отдельного работника/служащего в отдельности???? Через какие это правоотношения?
Вывод: гоните " старших юристконсультов УПП", которые приходят с "доверенностями" от УПП в шею, если ваш иск не к юрлицу/УПП.
Не могут они представлять сержанта Петренко без прямой доверенности.