У відповіді вказано, що у випадку вимушеної зупинки і дотримання п. 9.9-9.11 ПДР допускається зупинка\стоянка із порушеннями.
Цитата:
вимушена зупинка - припинення руху транспортного засобу через його:
1) технічний стан або небезпеку, що створюється вантажем, який перевозиться;
2) станом водія (пасажира) або перешкодою на дорозі;
У свою чергу, щоб не цитувати п.9.9-9.11 ПДР, опишу коротко дану ситуацію: при вимушеній зупинці потрібно включати "аварійку", а коли вона несправна або обмежена видимість - слід виставляти знак аварійної зупинки.
Ну і згадаємо п.3.1 ПДР:
Цитата:
3.1. Водії оперативних транспортних засобів, виконуючи невідкладне службове завдання, можуть відступати від вимог розділів 8 (крім сигналів регулювальника), 10-18, 26, 27 та пункту 28.1 цих Правил за умови увімкнення проблискового маячка синього або червоного кольору і спеціального звукового сигналу та забезпечення безпеки дорожнього руху. За відсутності необхідності додаткового привертання уваги учасників дорожнього руху спеціальний звуковий сигнал може бути вимкнений.
___________________________________
Тому,
особисто я, якби хотів притягнути їх до відповідальності і бачив би, що стоять без "аварійки" і "люстри", діяв би так:
Спочатку питання:
1) Чи ТЗ технічно справний?
2) Чи добре почувається водій та пасажир?
3) Чи не виконується невідкладне службове завдання?
Якщо кажуть, що все добре і завдань не виконують, то тим самим підписуються під дисциплінарку мінімум, оскільки неправомірно використовують службове становище для порушення ПДР.
АЛЕ! В даному випадку просто так їх не притягнеш все рівно. Потрібно або мати схему ОДР (що в принципі не важко отримати), або щоб було чітко видно розмітку - напрямний острівець.
Якщо хтось погано почувається чи ТЗ несправний, а аварійка не включена, то можна спробувати притягнути до дисциплінарки за несправність світлових приладів (ч.1.ст.122) і порушення п.9.9-9.11 ПДР (зіславшись на мою ж відповідь). - Але такий варіант дуже сумнівний, оскільки вони вперті і будуть просто стояти на своєму:
"Ми не порушуємо, а ви нам заважаєте, відійдіть або ми вас доставимо у відділ "
Якщо включають маячки і кажуть, що виконують завдання, то тут вже нічого не вдієш на місці. Можна спробувати на місці запитатись: "а яке завдання?" Якщо мовчать чи відправляють до керівництва - так і робимо. Запит: чи виконувалось невідкладне службове завдання екіпажем таким-то, у такому місці, тоді-то? - 70% що ніхто нічого не виконував, 30% - що таку інформацію не нададуть.
Якщо відповідь: завдань не виконували - пишемо скаргу за порушення ПДР і зловживання службовим становищем.
Просто, як на мене, якщо відразу накинутись: ви порушуєте, заберіть машину, у мене є відповідь, у вас немає маяків і т.д.. вони можуть з'їсти тєму і буде більше шансів, що спригнуть. А тоді доведеться вже формально і не одномісячною перепискою намагатись їх нагнути. (Але тим хто їх просто тролить, а не притягає до відповідальності - можна й так)
Авжеж у кожного з нас свої цілі та методи боротьби з ними.
У мене ціль така: якщо ДАЙ порушує, я доведу справу до кінця, скільки б це не коштувало і не зайняло часу.
Тому я обережно і в деякій мірі хитро дію.
А якщо у когось ціль - записати відео, викинути його в і-нет, показати друзям та знайомим, обматюкати разом ДАІшників і похвалитись який я троль, а вони засранці, не написавши жодної заяви чи припинивши писати після першої відмазки - тоді можете діяти так, як вам заманеться
ПС: якщо є бажання притягнути до відповідальності порушника - потрібно запастись терпінням та нервами, оскільки не за 1 місяць це вийде зробити, якщо взагалі вийде. З 10-ти листів - 9-ть будуть містити якийсь брєд і відмазки, а 1 лист буде нормальний. Ось ті 9-ть листів спрямовані на таких людей, яких після першої відмазки можна відшити взагалі від справи.
І на жаль, одиниці намагаються доводити все до логічного завершення.
Єдиний варіант коли я не буду їх чіпати і розкручувати справу - це якщо вони не пробували зі мною сперечатись та усунули порушення відразу і без зайвих слів.