Выходные 12-13 июня удались очень "урожайными" на нарушения геями ПДД. Так вечером, 12 июня целых 2 машины уютно устроились на выезде из "Велама" (по сути, на выезде с примыкающей территории), что прямо противоречит п.15.9 (и)



Затем у водителя "девятки", увидевшего, что я их величество фоткаю, что-то сработало, и он резко рванул с места события.

Второй экипаж продолжал "работать", лениво со мной пререкаясь.

Утром, 13 июня, выежая из города в сторону Одессы, увидел ещё одну служебную машину, тоже припаркованную с нарушением п.15.9 (и) на выезде с таможенного терминала.


Эти красавцы вели себя намного агрессивней, запрещали фотографировать служебный автомобиль, угрожали "мы ещё встретимся" и т.д. К счастью, "я не розумів їх недержавної нецензурної мови", поэтому все угрозы пропустил мимо ушей
Вечером, уже возвращаясь в Николаев, почти в том же самом месте, на въезде в Варваровку, под знаком 3.34 "Остановка запрещена" увидел машину 0096. После пары фоток подошёл к её водителю с вопросом "и чего мы нарушаем?"

Получилась содержательная лекция сотрудника ДПС на тему "имею полное право, т.к. моя машина имеет соответствующий раскрас!" Правда, на мой вопрос назвать законодательную базу столь крепкой уверенности был назван приказ 1111 (втративший чинність)
Есть видео этого интервью, жаль не получается разместить на ЮТубе, связь рвётся!
По этому поводу было написано письмо в облгаи
Цитата:
Начальнику УДАЇ УМВС України
в Миколаївській області
Погорєлову Г.В.
вул. Ново заводська,1 «Б»
м. Миколаїв, 54056
От ГРОМАДЯНИНА
Л И С Т.
Шановний Геннадій Васильович! Останнім часом, рухаючись вулицями нашого міста, я став помічати численні порушення правил дорожнього руху (ПДР), скоєні співробітниками ДПС, які своїми діями подають негативний приклад іншим учасникам дорожнього руху. Це мене непокоїть як громадянина, тому хочу звернути Вашу увагу на ці випадки для застосування к винним заходів адміністративного впливу.
Так 12 червня 2010 року близько 19.45 на розі вулиць 2-га Набережна і Кірова, на виїзді з підприємства «Велам» мною були помічені та зафіксовані на фото 1,2 авто ДПС, (00-99 та 01-26) які, порушуючи п. 15.9 (и), зупинили службові авто на виїзді з прилеглої території. Помітивши мої спроби зафіксувати порушення на фото, водій авто 00-99 швидко покинув місце події(фото 3), а екіпаж авто 01-26 продовжували «нести службу» (фото 4,5), не звертаючи уваги на мої зауваження щодо порушення ними ПДР.
Наступного дня, 13 червня 2010 року мною зафіксовано ще 2 подібних порушення ПДР. Так вранці, близько 9.00 я помітив службовий автомобіль 01-23, який теж, порушуючи п. 15.9 (и) ПДР стояв на виїзді з прилеглої території( фото 6,7,8). При фотофіксації даного правопорушення екіпаж цього авто поводився зухвало, співробітники ДПС, звернувшись до мене не представились всупереч ст.5 Закону «О міліції» (При звертанні до громадянина працівник міліції зобов'язаний назвати своє прізвище, звання та пред'явити на його вимогу службове посвідчення. У взаємовідносинах з громадянами працівник міліції повинен виявляти високу культуру і такт.) забороняли мені фотографувати службове авто, не посилаючись на будь-які законодавчі акти, а намагаючись на мене вплинути лише силою свого авторитету. Між тим, та ж ст.5 Закону «О міліції» зобов’язує працівників міліції «виконувати свої завдання неупереджено, у точній відповідності з законом. Ніякі виняткові обставини або вказівки службових осіб не можуть бути підставою для будь-яких незаконних дій або бездіяльності міліції». Один із патрульних навіть сфотографував мене на свій мобільний телефон без моєї на то згоди, чим зчинив втручання в моє особисте життя та погрожував « мы ещё встретимся».
Відповідно до ст. 14, Закону України «Про дорожній рух» працівники органів внутрішніх справ, при виконані службових обов’язків можуть відступати від окремих вимог ПДР, лише у випадках і при виконанні умов, викладених у них. П 3.1. ПДР говорить, що водії оперативних транспортних засобів, виконуючи невідкладне службове завдання, можуть відступати від цих Правил за умови увімкнення проблискового маячка синього або червоного кольору. Це пункти 8, 10-18, 26, 27 та п.28.1 ПДР.
В даному випадку не було ознак того, що працівники ДПС виконували невідкладне службове завдання, оскільки було видно, що вони там просто «несуть службу», але якщо припустити, що таке завдання було, то не були виконані умови п. 3.1 ПДР, який зобов’язує включати проблисковий маячок синього або червоного кольору. З огляду на це, працівники ДПС на вказаному автомобілі, порушили ПДР, та Закон «Про дорожній рух».
Якщо припустити, що машина ДПС зупинилась на узбіччі вимушено (по технесправності), то вимушена зупинка - припинення руху транспортного засобу через його технічний стан або небезпеку, що створюється вантажем, який перевозиться, станом водія (пасажира) або перешкодою на дорозі;
15.14. У разі вимушеної зупинки в місці, де зупинку заборонено, водій повинен вжити всіх заходів, щоб прибрати транспортний засіб, а за неможливості це зробити - діяти згідно з вимогами пунктів 9.9-9.11 цих Правил.
9.9. Аварійна світлова сигналізація повинна бути ввімкнена:
а) у разі вимушеної зупинки на дорозі;
9.11. Якщо транспортний засіб не обладнано аварійною світловою сигналізацією або вона несправна, треба встановити знак аварійної зупинки або миготливий червоний ліхтар:
а) ззаду на транспортному засобі, зазначеному в пункті 9.9
(«в», «г», «ґ») цих Правил;
Ніяких вищезгаданих дій співробітниками ДПС не проводилось і на фото не видно ввімкнення аварійної сигналізації, а, навпаки, видно «несення служби».Таким чином, це було прямее порушеня п. 15.9(и).
Того ж дня, 13.06.2010року, близько 17.00, при в’їзді в м. Миколаїв по Одеському шосе я помітив службове авто держ № 00-96 припарковане в зоні дії знака 3.34 «Зупинка заборонена». Їм керував інспектор ДПС взводу супроводження Михайленко, як він представився. Це зафіксовано на фото 9, 10. З них видно, що п. 3.1 ПДР теж не можна застосувати до цього випадку, оскільки спецсигнали і в даному разі не вмикались. Дозволу на невиконання вимоги знаку 3.34 у цьому переліку немає. Крім того під час моїх спостережень інспектори ДПС з вказаного патрульного автомобіля зупиняли інші автомобілі, з порушенням вимог знака 3.34, чим створювали перешкоди для інших учасників дорожнього руху.
В особистій бесіді співробітник ДПС Михайленко на мої зауваження щодо парковки з порушенням ПДР заявив, що керуючи службовим автомобілем з відповідним фарбуванням та обладнаного звуковими та світловими спецсигналами з державними номерними знаками синього кольору, має право зупинятись будь-де, за умови не перешкоджання руху транспорту. Таке право, на його думку, йому надає саме колір та світлозвукове оснащення службового авто, а не якісь там правила. В ході бесіді Михайленко не згадав жодного нормативно-правового акту, яким він керується, крім наказу № 1111, який не є чинним. Викликає подив така низька освіченість офіцерів ДПС у нормативно – правовій базі України, якою він зобов’язаний керуватися у своїх діях щодня.
Звертаю Вашу увагу, що таке розташування патрульних авто у даному випадку подавало іншім учасникам дорожнього руху негативний приклад ігнорування Правил дорожнього руху, і спонукає інших учасників теж зупинятись де завгодно, не звертаючи увагу на дорожні знаки.
МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ, Н А К А З 27.03.2009 N 111
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 26 червня 2009 р. за N 576/16592
Про затвердження Інструкції з питань діяльності підрозділів ДПС Державтоінспекції МВС
6.2. Досконало знати ПДР ( 1306-2001-п, 306а-2001-п ), цю Інструкцію, інші нормативно-правові акти у сфері безпеки дорожнього руху та свої функціональні обов'язки.
6.25. Бути культурним і ввічливим у спілкуванні з громадянами, неухильно дотримуватися законності та не допускати її порушень іншими працівниками.
6.26. Під час керування патрульним автомобілем (автобусом, мотоциклом) бути прикладом для інших учасників дорожнього руху в частині дотримання ПДР.
Згідно КУАП Стаття 14-1. Відповідальність власників (співвласників) транспортних засобів. До адміністративної відповідальності за правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху у разі їх фіксації працюючими в автоматичному режимі спеціальними технічними засобами, що мають функції фото - і кінозйомки, відеозапису, чи засобами фото - і кінозйомки, відеозапису притягаються власники (співвласники) транспортних засобів.
За наявності обставин, які свідчать про вчинення порушення, передбаченого частиною першою цієї статті, іншою особою, власник (співвласник) транспортного засобу може протягом десяти днів з дня вручення йому постанови про накладення штрафу повідомити про відповідні обставини (транспортний засіб знаходився у володінні чи користуванні іншої особи, вибув з його володіння внаслідок протиправних дій інших осіб тощо) орган (посадову особу), що виніс постанову про накладення адміністративного стягнення. На період з’ясування та перевірки цих обставин виконання постанови про накладення адміністративного стягнення зупиняється до моменту встановлення особи, яка вчинила це правопорушення.
{ Кодекс доповнено статтею 14-1 згідно із Законом N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }
Вважаю надані мною фотоматеріали є достатньою підставою для притягнення співробітників ДПС до адміністративної відповідальності за порушення правил дорожнього руху.
Правила для всіх однакові. Чи не для всіх?
П Р О Ш У:
Притягнути до адміністративної відповідальності інспекторів ДПС, а також керівника їх підрозділу за недбалий догляд за виконанням підлеглими нормативних та законодавчих актів.
Вжити заходів дисциплінарного характеру до службової (посадової) особи ДАІ, яка вчинила дії, що порушують законодавство, та керівників підрозділу ДАІ, які допускають такі порушення працівниками при організації несення ними служби.
Дати відповідь у порядку та у терміни, передбачені ст.20 Закону України „Про звернення громадян”.
Надати копію рішення про притягнення до дисциплінарної та адміністративної відповідальності.
Залишаю за собою право направити копії матеріалів у прокуратуру м. Миколаєва та ЗМІ.
Додаток:
Фото з місць подій у кількості 10 (десять) шт.