Продолжаем... Увы, есть с чем продолжить, ОНИ по прежнему нарушают
Лето.. еду Коблево отдыхать, возвращаюсь и...


Сержант Ферлей практически грудью бросился на камеру и с криками " у вас есть разрешение на съёмку???!!!" брюхом оттёр меня от служебной "бехи"... ну пара снимков, как видите, удалась
Традиционно "Информационный запрос" был отправлен в олбгаи
До УДАІ МВС України в Миколаївській обл..
54056 м. Миколаїв, вул. Ново заводська,1 Б
Від ГРОМАДЯНИНА
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗАПИТ
31.07.10 в селі Красне Березанського району Миколаївської області на трасі М14 Одеса – Новомосковськ, знаходився патрульний автомобіль ДАІ д\н 0198.
Як видно з фотографії, що додається до цього запиту, патрульний автомобіль ДАІ розташований безпосередньо на в’їзді з прилеглої території. Факт наявності в’їзду підтверджується знаком пріоритету, що розміщений відразу перед патрульним автомобілем. Відповідно до 15.9. ПДР зупинка забороняється ближче 10 м від виїздів з прилеглих територій і безпосередньо в місці виїзду.
Згідно п. 6.27 Інструкції з питань діяльності підрозділів ДПС ДАІ затвердженої наказом МВС №111 від 27.03.2009 працівник підрозділу ДПС під час керування патрульним автомобілем зобов’язаний бути прикладом для інших учасників дорожнього руху в частині дотримання ПДР. Також згідно п. 6.32.5. працівник ДПС зобов’язаний під час службової діяльності дотримуватись законності, не допускати її порушень іншими працівниками.
Відповідно до ст. 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
Згідно ст. 32 Закону України «Про інформацію» під запитом щодо надання письмової або усної інформації у цьому Законі розуміється звернення з вимогою надати письмову або усну інформацію про діяльність органів законодавчої, виконавчої та судової влади України, їх посадових осіб з окремих питань.
Стаття 10 Закону України «Про інформацію» зазначає, що право на інформацію забезпечується зокрема: обов'язком органів державної влади, а також органів місцевого і регіонального самоврядування інформувати про свою діяльність та прийняті рішення;
Керуючись ст. ст. 9, 10, 32, 33 Закону України «Про інформацію» прошу письмово надати відповідь на такі питання:
Чи добрий приклад подавав учасникам дорожнього руху працівник ДАІ, який здійснив стоянку патрульного автомобіля ДАІ д\н 0198 безпосередньо на в’їзді з прилеглої території?
Чи має право працівник ДАІ забороняти фотозйомку службового авто, ігноруючи роз’яснення Конституційного суду України, Закон України «Про державну таємницю»( ст.8 «Заборонено засекречувати інформацію про факти порушень прав і свобод людини і громадянина; про незаконні дії органів державної влади, органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб») та відповідні роз’яснення, що надаються Департаментом Державної автомобільної інспекції?
Додатки:
1.Фотографії (2 арк)
2. Роз’яснення Конституційного суду України.
3.Копія листа з Департаменту Державної автомобільної інспекції за № 4/3-Б-213/2 від 24.02.2010р.
Сегодня вдруг о нём вспомнил, заглянул в ГАИ, а там и кот не валяся! Никто мне на него отвечать и не думает

Какие 10 дней, господь с вами - сообщила канцелярия.
Ладно, идём дальше - пишем в прокуратуру:
До прокуратури в Миколаївській обл..
54030 м. Миколаїв, вул. Спаська 28.
від ГРОМАДЯНИНА
Заява
про вчинення корупційних дій.
02.08.10 До ВДАІ МВС України в Миколаївській області був направлений інформаційний запит ( в додатка) щодо надання інформації про діяльність цього органу з окремих питань. Згідно відмітки на запиті він отриманий канцелярією ВДАЇ УМВС України в Миколаївській області 02.08.2010року.
Відповідно до ст. 33 Закону України «Про інформацію» термін вивчення запиту на предмет можливості його задоволення не повинен перевищувати десяти календарних днів. Протягом вказаного терміну державна установа письмово доводить до відома запитувача, що його запит буде задоволено, або запитуваний документ не підлягає наданню для ознайомлення.
Станом на 16.08.2010року я не отримував від ВДАІ МВС України в Миколаївській області відповідь чи буде задоволений мій інформаційний запит.
Відповідно до ст. 5 Закону Україно «Про корупцію» державний службовець, або інша особа, уповноважена на виконання функцій держави, не має права відмовляти фізичним та юридичним особам в інформації, надання якої передбачено правовими актами, умисно затримувати її, надавати недостовірну чи неповну інформацію.
Порушуючи десятиденний термін надання відповіді чи буде задоволений інформаційний запит посадова особа ВДАЇ УМВС України в Миколаївській області, яка отримала інформаційний запит, діяла всупереч п. «г» ч.1 ст.5 Закону України «Про боротьбу з корупцією».
На підставі викладеного, керуючись Законом України «Про боротьбу з корупцією»
ПРОШУ
1. Провести перевірку та встановити службову особу ВДАІ МВС України в Миколаївській області, яка порушила вимоги ст.33 Закону України «Про інформацію».
2. Скласти відносно цієї посадової особи протокол про адміністративне правопорушення за порушення п. «г» ч.1 ст.5 Закону України «Про боротьбу з корупцією»
3. Направити зазначений протокол про адміністративне правопорушення до суду.
4. Письмово повідомити мене про результати розгляду даної заяви та вчинення прокуратурою дії на виконання цієї заяви, забезпечивши тим самим моє конституційне право на оскарження до суду дій прокуратури в разі її бездіяльності.
Додатки:
Копія інформаційного запиту (1 арк.)