Текущее время: 21 июл 2025, 14:50

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 13 ] 
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Зацените статейку
СообщениеДобавлено: 04 апр 2011, 18:07 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 15 мар 2010, 18:12
Сообщений: 772
Авто: Daewoo Matiz
Цитата:
Чи можна назвати державою злодія у коштовному вбранні? Напевно що ні. Але в той самий час цей злодій, який називає себе державою на протязі життя людини-громадянина намагається обдурити і довести, що бажає тільки добра.

То ж давайте поміркуємо чи це так. І пропоную зробити це на прикладі взаємодії громадянина із державою в обличчі ДАЇ та її “дочки” МРЕВ.

Уявіть собі. Ви маєте певну суму коштів, які ви маєте можливість вкласти в придбання залізного коня у вигляді автомобіля. Залишились позаду переживання та сумніви, щодо вибору майбутнього друга. І тепер ви прийшли до того, що потрібно це авто зареєструвати, або отримати дозвіл від держави на його експлуатацію.

Ми, як сучасні люди, які вміють цінувати свій час, перш ніж приїздити до МРЕВ хочемо зібрати якомога більше інформації щодо процедури та неминучих витрат. І тут сучасну людину чекає перший шок. Отримати інформацію онлайн, тобто через інтернет дуже важко, а іноді просто неможливо. Тому що ЄДИНОЇ еталонної її немає. Ну що ж. Добре. Можливо просто ДАЇ дуже бідна структура, що просто не може забезпечити себе сайтом, та по старинці користується стрими та добрими стендами.

Так от приходимо до МРЕВ і дійсно. Бачимо стенд, на якому можна ознайомитись із ПРАЙСОМ послуг цієї органиізації на ті чи інші послуги.

Відступ. Як ви вважаєте. Хто має перевагу у взаємовідносинах клієнт з грошима — продавець?

А далі давате трохи звузимо масштаби та розглянемо роботу цієї прекрасної установи на прикладі МРЕВ у місті Миколаєві та процедуру зняття з обліку транспортного засобу, зокрема.

Папірус це минуле?
Як вже було зазначено вище, ви за жодни обставин не зможете розрахувати свої витрати у МРЕВ без її відвідування. Але навіть коли ви прийшли до цієї установи та, дійсно, побачили на стенді прейскурант на зняття з обліку транспортного засобу, не поспішайте радіти. Тому що вас відразу буде направлено на проходження експертизи, яку проводить не МРЕВ, а інший орган МВД. На ції експертизі вам перевіряють, що всі номера відповідають тех.паспорту і машина не переварена) .Про необхідність процедури читач нехай сам подумає. Скажемо тільки, що задоволення це коштує 177, 54 грн. До речі на оплату цієї «послуги» вам навіть не видають квитанцію. Просто на маленькому папірці пишуть потрібну суму зі словами «Йдіть до банку на території МРЕВ там все знають». Тобто, таке собі маленьке лобі банків. Слід зазначити, що вимога надати повноцінний рахунок або квитанцію, де будуть вказані потрібні реквізити, щоб мати можливість сплатити в будь-якому банку, просто ставить в ступор співробитників експертизи.

Наступний рівень квесту це вже МРЕВ. Після проходження експертизи за 177,54 грн вас направляють до віконця або як вони його називають, кабінета №21, яке розташоване на другому поверсі МРЕВ. І далі увага. Вам потрібно вистояти в черзі ТІЛЬКИ для того щоб отримати папірець, де буде вказано скільки і за які послуги потрібно піти сплатити в банк. Не забувайте також, що поки ви стоїте в черзі до віконця тітоньки час від часу підходять «свої» та питають про «свої» документи. Прикольно, що в той самий час поряд із нею сидить така собі молода гарна пані, в обов'язки якої входить оформлення страховок. Так от за годину, поки стояїть черга, до неї звернулось АЖ два клієнта. Що скажеш. Раціональне розподілення обов'язків.
Після того як ви отримали папірець із цифрами вам потрібно піти до каси банку, увага, Приватбанку. Я думаю немає потреби говорити про те що черга є й там і ЖОДНОГО терміналу, яких так багато в місті. Але ганебне не це. На папірці зазначено 7! (сім ) послуг, за які потрібно сплатити. І за кожну послугу ви платите окремо із комісією 5! гривень. Одна організація. Один рахунок. Один банк. 7 (сім) платежів=35 гривень комісії.

Ладно. Після того як сплачені вищевказані послуги та побори комісії банку та видані у віконці 21 потрібні документи вас направляють на перший поверх до «лейтенанта», який увага! зробить повторну експертизу транспортного засобу. При цьому лейтенант «оглядає» ТС тільки на закритій території, а саме на території ринку «Урожайный», який розташовано біля МРЕВ. І тут вас очікує справжнісінькій шок та радість за державу. В'їзд на територію ринку є ПЛАТНИМ. Навіть для авто, які прийхали проходити огляд. Чи є це грубим порушеням закону нехай вирішують компетентені органи. Показово, що «лейтенант» робить майже ті самі рухи, що й попередній експерт, але в його повноваження входить тільки огляд.

Після огляду вас знову направляють в МРЕВ у віконце де ви здаєте номер транспортного засобу, купу паперів, які купили поки знаходились на території цієї організації. Після цього вас чекає очікування вигуку вашого прізвища та видача червоних, так званих транзитних номерів. Ура. Квест закінчено.

Підсумок. Державі глибоко чхати на вас, як на громадян. Вона зацікавлена в тому, щоб позбавити вас інформації та чітких правил гри. МРЕВ побудовано таким чином, щоб змусити вас скористатись допомогою сторонніх людей-вирішувальників.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Зацените статейку
СообщениеДобавлено: 04 апр 2011, 18:12 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 25 апр 2010, 15:05
Сообщений: 7191
Откуда: Николаев
Авто: Escalade
Город: ...
круто. а где она размещена?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Зацените статейку
СообщениеДобавлено: 04 апр 2011, 19:30 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 14 фев 2011, 06:43
Сообщений: 2965
Откуда: Веселиново
Авто: Красный Lanos
Цитата:
ви за жодни
помилка -жодних-
Цитата:
На ції експертизі вам перевіряють, що
- на цій експертизі вам перевірять, чи
Цитата:
Ладно
Добре.


djmix виправіть текст. А в цілому-дуже гарно вийшло.

_________________
Мовчи, бо то не твоя справа,
Не твій народ, то не твоя війна.
То не твоїх дітей катують у підвалах
Лише за те, що Правда – їх вина.
Мовчи, бо мови вже давно немає,
Забув її, мабуть, ти назавжди.
Та звик, що завжди твоя хата з краю
Така ж похилена, як мають всі раби.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Зацените статейку
СообщениеДобавлено: 04 апр 2011, 20:03 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 15 мар 2010, 18:12
Сообщений: 772
Авто: Daewoo Matiz
Mihail-ves
Дякую


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Зацените статейку
СообщениеДобавлено: 04 апр 2011, 21:14 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 сен 2010, 02:35
Сообщений: 7441
Откуда: Николаев
Авто: МНОГО :)
Город: Николаев
А кто знает какие личные автомобили имеют начальник нашего УГАИ и Начальник Николаевского МРЭО?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Зацените статейку
СообщениеДобавлено: 04 апр 2011, 21:57 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 25 апр 2010, 15:05
Сообщений: 7191
Откуда: Николаев
Авто: Escalade
Город: ...
amaxim07 писал(а):
Начальник Николаевского МРЭО

я его видел садящимся огромный черный мерседес-седан


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Зацените статейку
СообщениеДобавлено: 04 апр 2011, 22:02 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 сен 2010, 02:35
Сообщений: 7441
Откуда: Николаев
Авто: МНОГО :)
Город: Николаев
djmix статья хорошая. Извини что не потеме пишу но всёже хочу обратить внимание на личный транспорт руководителей нашего ГАИ и их номерные знаки. Например начальник УГАИ Николаевской области в последнее время предпочитает большие машины типа "Каена" или "Ландкрузера" а точнее двух крузеров а номера любит 8888. Начальник МРЭО отдаёт предпочтение МЕРСАМ типа Кубиков и моделям S класса и более дешовенькие машинки типа субариков номера начинаются с 000...! Ну за цену машин можно не говорить за них сами марки автомобилей всё скажут а вот данные номера стоят согласно прейскуранту МРЭО 20000грн. И всё это купленно на честно заработанную зарплату.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Зацените статейку
СообщениеДобавлено: 04 апр 2011, 22:04 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 15 мар 2010, 18:12
Сообщений: 772
Авто: Daewoo Matiz
К сожалению именно с этим фактом мы ничего сделать не сможем.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Зацените статейку
СообщениеДобавлено: 04 апр 2011, 22:28 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 25 апр 2010, 15:05
Сообщений: 7191
Откуда: Николаев
Авто: Escalade
Город: ...
amaxim07 писал(а):
И всё это купленно на честно заработанную зарплату.

скорее - как сказал Бита, "все подарено родственниками, которые давно в бизнесе"


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Зацените статейку
СообщениеДобавлено: 04 апр 2011, 22:48 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 сен 2010, 02:35
Сообщений: 7441
Откуда: Николаев
Авто: МНОГО :)
Город: Николаев
Dimansh писал(а):
amaxim07 писал(а):
И всё это купленно на честно заработанную зарплату.

скорее - как сказал Бита, "все подарено родственниками, которые давно в бизнесе"


Точно я об этом как-то не подумал.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Зацените статейку
СообщениеДобавлено: 05 апр 2011, 10:38 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 15 мар 2010, 18:12
Сообщений: 772
Авто: Daewoo Matiz
Первый пошел
Статья на Мукола.Нет


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Зацените статейку
СообщениеДобавлено: 19 апр 2011, 14:15 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 14 фев 2011, 06:43
Сообщений: 2965
Откуда: Веселиново
Авто: Красный Lanos
Цитата:
Я ВОДІЙ!

Виконалося одне із заповітних бажань Вашого життя. Ви купили автомобіль. Права не купили, а згідно із законами України отримали, склавши іспити і водіння в МРЕО. Ось, здається, життя прекрасне і жити добре.

Кваплюся Вас розчарувати, це лише так Вам здається. З цієї миті починається справжня боротьба. І ця боротьба буде у вас завжди і скрізь, де б ви не знаходилися в нашій славній державі під назвою Україна.

Перша ваша боротьба – це їжа для вашого коханого залізного коня. Так.....машина - це ще одне дитя, якого потрібно годувати, стежити, мити, лагодити і так далі. Він хоч і залізний, але годувати його треба по справжньому, і чим якісніше буде корм, тим краще він буде вас возити. Але при цьому, скільки проблем вирішується, коли можна сісти і доїхати, узяти і привезти.

Друга ваша боротьба – це водії. І тут мені хочеться трішки затримати вас, оскільки водії бувають різні і в цьому ви вже не раз, напевно, переконувалися самі.

Я розумію, що ця проблема безконечна, і тим або іншим чином тепер уже буде вас завжди супроводжувати. Всім відомо, що водійська етика – це особливе зведення правило для тих, хто управляє автомобілем і хто повинен їх дотримувати, щоб до пункту призначення добратися у повній цілості. Як говориться у водійській приказці і з чим 100% згодні учасники громадського проекту «Дорожній контроль»: «Уясни первое и главное правило дорожного движения – УДД, что значит - Уступи дураку дорогу!».

До цих пір в Україні були тільки дві основні проблеми, які не змінювалися з століття в століття - дурні і дороги. З недавніх пір з'явилася третя проблема - ДАІ. Хоча деякі заперечать мені і скажуть, що їх вже включили в слово «дурні», а інші виділять їх, як і я в третю проблему.І будуть праві і перші і другі. Але на ДАІ ми більш детально далі зупинимося, в наступній темі.
В ідеалі, який практично недосяжний, якби це правило УДД дотримувалося кожним автомобілістом, то й дурні зникли б на наших дорогах за лічені дні! Отож, як все відбувається на практиці?
Упевнений, що кожен хоч раз зустрічався з водіями, які на обгін відповідають прискоренням. Такий обгін, який підстьобується спортивним інтересом, часто закінчується смертю одного, або обох водіїв. І що особливо прикро, гинуть і часто випадкові свідки даних змагань. Тому, якщо вам пощастило зустріти людину, яка не дає вам обігнати його, не варто з'ясовувати з ним стосунки на трасі. І якщо обганяють вас, постарайтеся не тільки не додавати газу, але навіть злегка знизити швидкість.

І взагалі, намагайтеся пропустити автомобілі які швидко мчать, притулившись до узбіччя. Це найбільш правильне, що ви можете зробити для порятунку свого життя на дорозі. Уявіть іншу ситуацію. Відчуйте себе на місці пішохода, який намагається перейти перехід по зебрі, не обладнаний світлофором, а вас ні один водій не пропускає. І до вас закрадається думка, що так можна стояти надзвичайно довго. Хвилина ввічливості: пригальмуйте перед переходом і пропустіть бесколесних представників. Будьте впевнені, у своєму серці вони понесуть безмежну вдячність до вас.

Ще одне з важливих правил дорожнього руху - не вмикайте на всю потужність освітлювальні прилади. Уявіть, що відчувають пішоходи та водії зустрічного транспорту, коли ви засліплює їх таким потужним світлом.Побачивши зустрічні машини, потрібно перейти з дальнього на ближнє світло, так завжди робили наші батьки і діди, не полінуйтеся і запитайте їх. Якщо ж вам попався на шляху бідолаха, який марно намагається виїхати з деякого закутка на смугу основного руху, будьте великодушні - пропустіть цього неповороткого водія.
Однак тільки якщо Ви 100% впевнені, що всі учасники руху зрозуміли Ваш жест доброї волі, щоб не створити аварійну ситуацію своєю великодушністю. Він обов'язково буде вдячний вам подумки або супроводить це жестом. Пам'ятайте, що на його місці, і ви могли б виявитися. А ось що мені дійсно завжди подобається, так це універсальний жест всіх водіїв (на наших трасах, не на закордонних!), який виражає солідарність водіїв проти даішників - миготінням фар. Але скільки я б не перераховував різні знаки для спілкування водіїв на трасі, все-таки культура їзди залежить від самого власника автомобіля. А водії, як відомо, бувають різні (не тільки білі, чорні і т. д.). Для одних поїздка - насолода, для інших - вимушена робота. Одні викликають позитивні емоції, інших же хочеться просто вбити!

Перед вами рейтинг безпеки водіїв, який складається з новітньої технології EuroNCAP.

5 - найбезпечніший для оточуючих водій - «обыватель обыкновенный». За авто ви «діагноз» не поставите, марка автомобіля може бути самою різною. Його їзда передбачувана: не підрізає, завжди галантного пропустить, рухається практично завжди в одному і тому ж ряду, не робить різких маневрів. У аварійні ситуації потрапляє вкрай рідко, але це може надовго позбавити його сну.

4 - це тип впевненого в собі водія. Найчастіше дуже впевнено водить, на трасі - лідер, добре оцінює ситуацію на дорогах. Маневри часто бувають на грані фолу, їх не завжди можна передбачити. Через свою зверхність, може переоцінити свої сили. В аварії, також як і попередній тип потрапляє нечасто. Але, як то кажуть, рідко, але влучно.

3 - цю не дуже-то високу оцінку отримує тип «блондинка» (і тут «проїхалися»!). Взагалі незрозуміло, як змогла сісти за кермо, тому що жахливо боїться автомобіля. Судорожно утримує кермо, побоюється зробити зайвий рух, а в салоні ні з ким не спілкується. У пробках дуже спокійно себе відчуває через низьку (або практично ніякої) швидкості пересування. Небезпека може представляти в момент свого переляку. Такому типу краще ніколи не сигналити, від гріха подалі. Під час його маневрів краще тримати вушка на маківці. В аварії потрапляє дрібні. Але за своєю спиною може стати причиною досить серйозної аварії.

2 - тип «водій таксі». Описувати наскільки це небезпечний житель доріг слів не вистачить. Самі уявляєте, що до цього класу належать усі водії таксі, маршруток, приватні перевізники. Передбачити їх маневри просто неможливо, тому що вони зовсім не вміють користуватися поворотниками, можуть співати за кермом, розмовляти по мобільному. Природно, що інших учасників дорожнього руху вважають повними ідіотами. Намагаються пролізти в будь-яку щілину, щоб швидше довезти клієнта і прийняти іншу. Але і це, виявляється, не найпроблемніший водій.

Титул ЛІДЕРА виграє гонщик - самоучка. Віддає перевагу тюнінговим маркам авто ще радянських часів, або застарілі моделі Audi та BMW. Зовсім не володіє досвідом і навичками водіння, але при цьому вважає себе пупом траси, сріблястим гонщиком незрозуміло якої мрії. На тілі бойової машини не латає вм'ятини. Вважаючи це свого роду бойовими заслугами. Якщо побачили подібне нещастя, будьте готові мати справу з його нахабством і будь-яким непередбачуваним маневром.
І на кінець.
До якого би класу водіїв ви себе не зараховували, постарайтеся пам'ятати про головне - поняття водій і культурна людина нерозривно пов'язані. Пам'ятаючи про це, ви збережете життя не тільки собі, а й іншим учасниками дорожнього руху.



Статья для
Информационного листока №4 Николаевской ячейки общественного проекта "Дорожный Контроль"

_________________
Мовчи, бо то не твоя справа,
Не твій народ, то не твоя війна.
То не твоїх дітей катують у підвалах
Лише за те, що Правда – їх вина.
Мовчи, бо мови вже давно немає,
Забув її, мабуть, ти назавжди.
Та звик, що завжди твоя хата з краю
Така ж похилена, як мають всі раби.


Последний раз редактировалось Mihail-ves 19 апр 2011, 19:37, всего редактировалось 3 раз(а).

Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Зацените статейку
СообщениеДобавлено: 19 апр 2011, 14:17 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 14 фев 2011, 06:43
Сообщений: 2965
Откуда: Веселиново
Авто: Красный Lanos
русский вариант статьи для четвертого выпуска информационного листка!

Цитата:
Я ВОДИТЕЛЬ!

Исполнилось одно из заветных желаний Вашей жизни. Вы купили автомобиль. Права не купили, а согласно законам Украины получили, сдав экзамены и вождение в МРЭО. Вот, кажется, жизнь прекрасна и жить хорошо.

Спешу Вас разочаровать, это только так Вам кажется. С этого момента начинается настоящая борьба. И эта борьба будет у вас всегда и везде, где бы вы не находились в нашем славном государстве под названием Украина.

Первая ваша борьба – Это пища для вашего любимого железного коня. Да.....машина - это еще один ребенок, которого нужно кормить, следить, мыть, чинить и т.д.. Он хоть и железный, но кормить его надо по настоящему, и чем качественней будет корм, тем лучше он будет вас возить. Но при этом, сколько проблем решается, когда можно сесть и доехать, взять и привезти.

Вторая ваша борьба – это водители. И здесь мне хочется немножко задержать вас, так как водители бывают разные и в этом вы уже не раз, наверное, убеждались сами. Я понимаю, что эта проблема бесконечна, и тем или иным образом теперь уже будет вас всегда сопровождать.
Всем известно, что водительская этика – это особый свод правил для тех, кто управляет автомобилем и кто должен их соблюдать, чтобы к пункту назначения добраться в целости и сохранности. Как говорил в водительской поговорке и с чем 100% согласны участники общественного проекта «Дорожный контроль»: «Уясни первое и главное правило дорожного движения – УДД, что значит - Уступи дураку дорогу! ». До сих пор в Украине были только две основные проблемы, которые не менялись из века в век – дураки и дороги. С недавних пор появилась третья проблема – ГАИ. Хотя некоторые возразят мне и скажут, что их уже включили в слово «дураки», а другие выделят их, как и я в третью проблему. И будут правы и первые и вторые. Но на Гаи мы немножко дальше остановимся.

В идеале, который практически недостижим, если бы это правило УДД соблюдалось каждым автомобилистом, то и дураки исчезли бы на наших дорогах в считанные дни! Ведь как обстоит на практике. Уверен, что каждый хоть раз встречался с водителями, которые на обгон отвечают ускорением. Такой обгон, который подстегивается спортивным интересом, зачастую заканчивается смертью либо одного, либо обоих водителей. И что особенно прискорбно, гибнут и зачастую случайные свидетели данных соревнований. Поэтому, если вам не повезло встретить человека, который не дает вам обогнать его, не стоит выяснять с ним отношения на трассе. И если обгоняют вас, постарайтесь не только не прибавлять газа, но даже слегка снизить скорость.

И вообще, старайтесь пропустить быстро мчащиеся авто, прижавшись к обочине. Это самое правильное, что вы можете сделать для спасения своей жизни на дороге. Представьте другую ситуацию. Почувствуйте себя на месте пешехода, который пытается перейти переход по зебре, не оборудованный светофором, а вас ни один водитель не пропускает. И к вам закрадывается мысль, что так можно стоять чрезвычайно долго. Минута вежливости: притормозите перед переходом и пропустите бесколесных представителей. Будьте уверены, в своем сердце они унесут беспредельную благодарность к вам.

Еще одно из важных правил дорожного движения – не включайте на всю мощность осветительные приборы. Представьте, что чувствуют пешеходы и водители встречного транспорта, когда вы ослепляете их таким мощным светом. Увидев встречные машины, нужно переключиться с дальнего на ближний свет, так всегда делали наши отцы и деды, не поленитесь и спросите их. Если же вам попался на пути следования бедняга, который тщетно пытается выехать из какого-либо закоулка на полосу основного движения, будьте великодушны – пропустите этого неповоротливого водителя.

Однако только если Вы 100% уверены, что все участники движения поняли Ваш жест доброй воли, т. e. Чтобы не создать аварийную ситуацию своим великодушием. Он обязательно будет благодарен вам мысленно либо сопроводит это жестом. Помните, что на его месте, и вы могли бы оказаться. А вот что мне действительно всегда нравится, так это универсальный жест всех водителей (на наших трассах, не на зарубежных!), который выражает солидарность водителей против гаишников – предупреждение миганием фар. Но сколько я бы не перечислял различные знаки и «ужимки» для общения водителей на трассе, все-таки культура езды зависит от самого владельца автомобиля. А водители, как известно, бывают разные (не только белые, черные и т. д.). Для одних поездка – наслаждение, для других – вынужденная работа. Одни вызывают положительные эмоции, других же хочется просто убить!

Перед вами рейтинг безопасности водителей, который составляется по новейшей технологии EuroNCAP.

5 - самый безопасный для окружающих водитель - «обыватель обыкновенный». По авто вы «диагноз» не поставите, марка автомобиля может быть самой разной. Его езда предсказуема: не подрезает, всегда галантного пропустит, двигается практически всегда в одном и том же ряду, не делает резких маневров. В аварийные ситуации попадает крайне редко, но это может надолго лишить его сна.

4 - это тип уверенного в себе водителя. Зачастую очень уверенно водит, на трассе – лидер, хорошо оценивает ситуацию на дорогах. Маневры часто бывают на грани фола, их не всегда можно предугадать. Из-за своего высокомерия, может переоценить свои силы. В аварии, также как и предыдущий тип попадает нечасто. Но, как говорится, редко, но метко.

3 - эту не очень-то высокую оценку получает тип «блондинка» (и тут «проехались»!). Вообще непонятно, как смогла сесть за руль, так как ужасно боится автомобиля. Судорожно удерживает руль, опасается сделать лишнее движение, а в салоне ни с кем не общается. В пробках очень спокойно себя чувствует из-за низкой (или практически никакой) скорости передвижения. Опасность может представлять в момент своего испуга. Такому типу лучше никогда не сигналить, от греха подальше. Во время его маневров лучше держать ушки на макушке. В аварии попадает мелкие. Но за своей спиной может стать причиной достаточно серьезной аварии.

2 - тип «водитель такси». Описывать насколько это опасный житель дорог слов не хватит. Сами представляете, что к этому классу относятся все водители такси, маршруток, частные извозчики. Предсказать их маневры просто невозможно, так как они совсем не умеют пользоваться поворотниками, могут петь за рулем, болтать по мобильному. Естественно, что остальных участников дорожного движения считают полными идиотами. Пытаются пролезть в любую щель, чтобы побыстрее довезти клиента и принять другого. Но и это, оказывается, не самый проблемный водитель.

Титул Беспредельщик выигрывает гонщик – самоучка. Предпочитает тюнинговые марки еще советских времен или устаревшие модели Audi и BMW. Совершенно не обладает опытом и навыками вождения, но при этом считает себя пупом трассы, серебристым гонщиком непонятно какой мечты. На теле боевой машины не латает вмятины. Считая это своего рода боевыми заслугами. Если увидели подобное несчастье, будьте готовы столкнуться с его наглостью и любым непредсказуемым маневром.

И в заключении.

К какому бы классу водителей вы себя не причисляли, постарайтесь помнить о главном – понятия водитель и культурный человек неразрывно связаны. Помня об этом, вы сохраните жизнь не только себе, но и другим участниками дорожного движения.

_________________
Мовчи, бо то не твоя справа,
Не твій народ, то не твоя війна.
То не твоїх дітей катують у підвалах
Лише за те, що Правда – їх вина.
Мовчи, бо мови вже давно немає,
Забув її, мабуть, ти назавжди.
Та звик, що завжди твоя хата з краю
Така ж похилена, як мають всі раби.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 13 ] 

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: