Дорожный контроль | ФОРУМ - ГАИ - ВИДЕО - ФОТО https://roadcontrol.org/forum/ |
|
Права и обязаности инспектора и водителя. https://roadcontrol.org/forum/viewtopic.php?f=44&t=16590 |
Страница 1 из 1 |
Автор: | SergeySheva [ 27 фев 2012, 23:13 ] |
Заголовок сообщения: | Права и обязаности инспектора и водителя. |
Статья о правилах поведения с инспектором ГАИ.Думаю будет полезно.Статья взята из: http://socrat.com.ua/wiki/31 ЯКЩО ВАС ЗУПИНЯЮТЬ "ПРОСТО ТАК" ( не за явне порушення) 1. На вимогу працівника міліції (інспектора дорожно-патрульной служби) зупинитися з дотриманням вимог Правил дорожнього руху (ПДР). 2. Не виходити з машини. Жоден нормативно-правовий акт водія до цього не зобов'язує. 3. Ми маємо право переконатися (перш ніж дати свої документи), що цей інспектор дійсно є працівником ДАІ. Тому посилаючись на ст.5 закону "Про міліцію" ВИМАГАЄМО пред'явити посвідчення працівника міліції. Дуже бажане ПІП і номер посвідчення переписати. Це дасть зрозуміти інспекторові, що у разі чого ми точно знаємо на кого конкретно скаржитися. 4. Згідно закону України "Про дорожній рух" ми маємо право знати з якої причини нас зупинили. ВИМАГАЄМО сказати причину зупинки. Пам'ятаємо, що "перевірка документів" - це не причина, а бажання інспектора. Останнім часом поширеним серед працівників ДАІ стали такі причини зупинки: а) Ви не пристебнуті. Порушення 100%. Краще звичайно пристібатися, довше проживете. Але в крайньому випадку можна повідомити інспектора, що поки він йшов, ви встигли відстебнутися. б) Операція "Зброя-вибухівка". Це можлива причина, але не має, як правило, нічого спільного з реальністю. Як встановлюється : дзвонимо в телефон довіри ДАІ і говоримо, що конкретний патруль вказує, що проводить операцію, а у нас підозри що це не так. Питання у інспекторів закінчуються, як правило, відразу ж. в) Характер Вашого руху викликав підозру що Ви нетверезі, тому "дихніть". Відповідаємо, що ми проходитимемо експертизу ТІЛЬКИ в наркології, крім того, натякаємо, що втрачений час буде вказаний в скарзі до прокуратури, а дані інспектора у нас записані. Бажання у них, як правило, відразу відпадає (окрім випадків, якщо Ви явно нетверезі). 5. Іноді у інспекторів виникає питання "відкрийте багажник". Пам'ятаємо, що це ПРОХАННЯ, а не вимога. Вимагати такі речі у них немає законного права. Вони можуть провести тільки зовнішній огляд, а не обшук. 6. Пам'ятаємо, що інспектори часто самі порушують Закон. Наприклад працюють в "неробочий час", тому вчимося завжди звертати увагу : а) Чи є у інспектора жетон ? Якщо немає, то чому ? А повинен же бути ! б) Пам'ятаємо про телефон довіри ( Телефон довіри: 47 39 15 в м. Житомирі), ми можемо подзвонити туди з мобільного завжди і вказати на наші підозри. ЗУПИНКА ЗА ПОРУШЕННЯ. 1. Ніколи не даємо грошей працівникам ДАІ. Пам'ятаємо, що коли Ви даєте грошей працівнику ДАІ, Ви самі порушуєте закон - даєте ХАБАР ПОСАДОВІЙ ОСОБІ ПРИ ВИКОНАННІ СЛУЖБОВИХ ОБОВ'ЯЗКІВ.. 2. Аналогічно варіанту першому, з машини не виходимо, пропонуємо писати протокол, на їх запрошення в їх машину - відмовляємося. Не мають права вимагати. 3. Після складання протоколу УВАЖНО його читаємо. Чи всі графи заповнені ? Чи правильно все вказано ? 4. У протоколі є три місця для підпису : під порушенням, під коментарем і під тим, що із ст.63 Конституції і ст. 268 КОАП нас інспектор ознайомив. ВИМАГАЄМО ознайомити. 5. У коментарях ЗАВЖДИ пишемо фразу "З протоколом не згоден, нічого не порушував, аргументи приведу в суді". Навіть якщо порушував і згоден. Це нам допоможе надалі. Видам невелику таємницю : за кожен "незгідний" протокол інспекторів примушують писати пояснення, тому багато такі протоколи не доїжджають далі за машину інспектора. 6. У разі перевищення швидкості пам'ятаємо, що на приладі не написано, що це МОЯ швидкість. Довести це неможливо без відео. А відео, як і іншої техніки у них немає. 7. Пам'ятаємо, що в нашій країні винен я чи ні - вирішує НЕ інспектор, а СУД. Тому інспектора не боїмося, сперечаємося. Пам'ятаємо, що забрати права у них повноважень немає, забрати номери у них повноважень немає, забрати машину у них повноважень немає, ні за яких обставин, окрім відсутності техогляду. 8. Також на забувайте вказати в протоколі номер і марку автомобіля на якому стояв інспектор (якщо автомобіль приватний). 9. Є такий варіант, що інспектор учувши недобре НЕ ДАЄ Вам протокол, щоб Ви туди не написали "зайвого". Пам'ятаємо, що це незаконно, ВИМАГАЄМО протокол для підпису і коментарів. У разі відмови - дзвонимо в телефон довіри і скаржимося. Висновки : так, таке оформлення займає більше часу, чим дати десятку, але має ряд переваг : а) це ЗАКОННО б) це змусить працівників ДАІ запам'ятати Вашу машину і більше її не гальмувати від гріха подалі в) збільшуючи кількість людей, які не біжать з тремтячими руками до інспектора з грошима ми примушуємо їх ПРАЦЮВАТИ ПО ЗАКОНУ, а не так як їм очеться. ПЕРЕВИЩЕННЯ ШВИДКОСТІ РУХУ: ЯК ЗАХИЩАТИСЯ ВІД ЗВИНУВАЧЕНЬ? Перевищення дозволеної швидкості руху - одне з найпоширеніших порушень ПДР. Це є і одній з основних претензій з боку співробітників ДАІ до водіїв, і одним з найпоширеніших видів фальсифікацій порушень. Слід знати, що в поточний час ст.122 КпАП України передбачає відповідальність за перевищення швидкості руху тільки більш, ніж на 20 км/ч. Не всі водії знають про цю особливість українського законодавства, чим співробітники ДАІ із задоволенням користуються. У співробітників ДАІ є апаратура для вимірювання швидкості руху транспортних засобів, але мало хто знає, що для того, щоб ці вимірювання були легітимні самі по собі і могли використовуватися як докази в суді, вони повинні відповідати певним вимогам, які встановлює Закон України «Про метрологію і метрологічну діяльність». Так, на дану сферу розповсюджується метрологічний нагляд. Це означає, що прилади, які використовуються для вимірювань і використовуються як доказ, повинні бути допущені до застосування (як тип засобів вимірювальної техніки) на території України. Крім того, кожен екземпляр приладу повинен пройти перевірку. І кожен використовуваний для вимірювань прилад повинен мати відповідні документи, з яких видно, що він пройшов ці процедури. Наступна ситуація: на ділянці, де обмеження швидкості 60 км/ч, водія звинувачують в перевищенні на підставі свідчень приладу - 81 км/ч. Тим часом, кожен прилад має погрішність вимірювань. До речі, якщо погрішність невідома, то згідно вимог того ж Закону «Про метрологію і метрологічну діяльність» використання результатів вимірювань взагалі неможливе. Проте слід вказати ще на один найважливіший момент. Більшість приладів, що стоять сьогодні на озброєнні ДАІ, дозволяють інспекторові пред'явити водієві «голі» цифри швидкості, але не надають доказів приналежності зміряної швидкості саме даному автомобілю. Тим часом, на приладі може відбитися швидкість масивнішого або рухомішого з більшою швидкістю транспортного засобу. Відсутність же доказів приналежності цієї швидкості конкретному транспортному засобу не дозволяє використовувати вимірювання при звинуваченні проти його водія. Часто співробітники ДАІ використовують як «доказ» секундомір, який вбудований в прилад і показує час з моменту вимірювання. Проте це, по-перше, не є доказом в правовому сенсі. Ефект розрахований, швидше, на те, що водій сам признається. Проте тут потрібно пам'ятати, що водій ніколи не зможе точно сказати, пройшло з моменту вимірювання, скажімо, 40 секунд або 50. Тим часом, на швидкості 80 км/ч це означає різницю більш ніж в 200м дистанції, тобто можливо, була зміряна швидкість транспортного засобу, що рухався на такій відстані спереду або ззаду. ОГЛЯД ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ Самостійно відкривати замки салону, багажника працівники міліції поза кримінальним процесом не мають права. Згідно чинному законодавству відкривати закриті приміщення і сховища (якщо власник відмовляється їх відкрити) має право лише слідчий при проведенні обшуку у порушеній кримінальній справі. Інших випадків легального злому закон не передбачає. От чому завжди, ні в якому разі НЕ випадково, від водія вимагають відкрити багажник і пред'явити його вміст власними руками. Це - міліційний тактичний хід, щоб у разі скарг на неправомірні дії не бути звинуваченим у виробництві незаконного обшуку. Вправно придумано і використовується давно. Все представляється як ДОБРОВІЛЬНА, без примушення і застосування мерів фізичної дії, демонстрація вмісту багажника, сумок, кишень.. Нагадаємо, що згідно статті 1223 КОАП перешкода проведенню працівником міліції огляду транспортних засобів в передбачених ЗАКОНОМ випадках вабить накладення штрафу від чотирьох до шести неоподаткованих мінімумів доходів громадян (від 68 до 102 грн.) Ось ви м'яко і цікавитеся, який з випадків, передбачений законом, має місце тут і зараз, оскільки незаконні вимоги посадових осіб органів державної влади виконання не підлягають. |
Автор: | legionary [ 28 фев 2012, 01:39 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Права и обязаности инспектора и водителя. |
страшный боян, много чего уже нет, к примеру "1223 КОАП" такой статьи вообще нет ![]() |
Автор: | SergeySheva [ 28 фев 2012, 19:22 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Права и обязаности инспектора и водителя. |
legionary писал(а): страшный боян, много чего уже нет, к примеру "1223 КОАП" такой статьи вообще нет ![]() Согласен,недочеты есть.Но для новичков будет полезно.Благодарю за прочтение.Упор делаеться на то,что бы заинтересовать водителя к прочтению более полной информации. |
Страница 1 из 1 | Часовой пояс: UTC + 2 часа |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |