Дорожный контроль | ФОРУМ - ГАИ - ВИДЕО - ФОТО https://roadcontrol.org/forum/ |
|
Друга зустріч львівських активістів https://roadcontrol.org/forum/viewtopic.php?f=40&t=3771 |
Страница 1 из 5 |
Автор: | Myself [ 05 ноя 2010, 11:03 ] |
Заголовок сообщения: | Друга зустріч львівських активістів |
З моєї точки зору, по суті, на зустрічі все звелось до "обговорення кращих та ефективніших способів довести даїшнику та самому собі, що я нормальна людина". Досягається це у різний спосіб. Одна група присутніх вважала, що їм найбільше "в кайф" робота по зміні умов руху в сторону прозорості та безпечності, а з конкретними даїшниками вони давно перестали воювати, бо "інспектор Пупкін"- частина великої системи, яку наодинці нікому не під силу перемогти. На думку цих людей, даїшники - в основній масі нормальні люди, які б хотіли щось змінити, але є погано виписані закони, плутаниця, хто за що відповідає, надмір структур типу обл-міськ-рай автодори з незрозумілим співвідношенням повноважень, брак (або повна відсутність) бюджетних коштів і т.д. Тому ДАІ є такою, якою вона є. Свою "місію" ці люди бачать в допомозі ДАІ організувати безпечний та прозорий дорожній рух. Друга частина присутніх розповідала, що всі без винятку інспектори - поганці, скажімо так... Що нормальні люди туди не йдуть, а якщо і йдуть, то за два-три тижні вони вже нормальними не є. Що інспектор - ворог, який веде проти тебе війну і якого треба "копати" з будь-якого приводу. Що основна ціль інспектора - здерти з тебе гроші. Відповідно, свою "місію" ці люди бачать в відточенні та передачі широкому загалу юридичних інструментів "бакланення" державтоінспекції, причому байдуже - зупинили тебе за порушення чи просто так. Ці інструменти сформовані таким чином, щоб не дати інспектору скласти проти водія адмінпротокол, тобто, не вивести "сварку" за межі дороги - в суди, вищому начальству тощо. Інспектору на місці наглядно демонструється, образно кажучи, що він тупий і безграмотний, і якщо він щось захоче написати - йому ж гірше буде... Третя частина присутніх має ще інші методи і завдання у спілкуванні з ДАІ. Основне, на їх думку, це уникнення порушення інспекторами моїх прав (в т.ч. матеріальних) як конкретного водія. Типу, "я знаю закони, плачу податки, і нічого з мене робити винного, якщо я законослухняний". Ці люди судяться з ДАІ за свої власні, на їх погляд, незаконні штрафи, а потім, коли суд скасовує штраф вибірково "гноять" інспекторів, які винесли незаконнні рішення аж до повного їх звільнення з органів. Інколи швидка правова допомога надається друзям/знайомим, але це не носить просвітницького характеру і точно не є "піклуванням про благо багатьох"; це швидше протест проти свавілля конкретного даішника проти конкретного водія. Зрозуміло, що в умовах такої відмінності трьох вищеохарактеризованих груп присутніх, їх методів роботи, зрештою - цілей, які вони перед собою ставлять, зустріч не могла бути продуктивною. Тобто - жодного кінцевого рішення на вчорашній зустрічі прийнято не було. Але незважаючи на таку "безрезультатність" вчорашньої зустрічі - вона була, на мою думку, по-перше - цікавою, по друге - користною. Ми побачили, наскільки ми різні, а це дає нам унікальні мехїанізми впливу на державу (через МВС -> ДАІ) в різний спосіб, з використанням різних інструментів та методів дії. Всі ми робимо спільну справу, тому така різноманітність тільки на користь кінцевому результату. Ну і список присутніх - в студію. З різних поважних причин кілька людей відпало. Найстійкішими виявились: 1. Yorgens 2. lion lemberg 3. Myself 4. Waldemar 5. Zlosniy 6. Igor_Lviv 7. HAWK_80 8. Uranium Закінчили ми зустріч по дев"ятій вечора, маю надію - на футбол встигли всі:-) P.S. Якщо я щось забув чи щось викривив - не соромтесь, виправляйте! |
Автор: | Igor_Lviv [ 05 ноя 2010, 11:22 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Друга зустріч львівських активістів |
Myself писал(а): На думку цих людей, даїшники - в основній масі нормальні люди, які б хотіли щось змінити, але є погано виписані закони, плутаниця, хто за що відповідає, надмір структур типу обл-міськ-рай автодори з незрозумілим співвідношенням повноважень, брак (або повна відсутність) бюджетних коштів і т.д. Тому ДАІ є такою, якою вона є. Свою "місію" ці люди бачать в допомозі ДАІ організувати безпечний та прозорий дорожній рух. Я такого не чув на зустрічі. ![]() ДАІ є - таке, як воно є. Про "в основній масі нормальні люди" - тим більше не згоден. На всі 100% ДАІ є системою, одне з основних завдань якої є не лише безпека дорожнього руху. "Свою "місію" ці люди бачать в допомозі ДАІ організувати безпечний та прозорий дорожній рух." - кардинально не так! Організовувати безпечний та прозорий рух потрібно не для ДАІ, а для себе та сотень чи тисяч водіїв! А паралельно, це унеможливить підстави та зловживання з боку ДАІ. А якщо ДАІ просить допомогти вибити у Кабміні кошти на встановлення двох надземних пішохідних переходів у Солонці, то це потрібно не стільки ДАІшникам, скільки водіям, які там їздять. А особливо тим, які зараз засуджені за вбивство людей на нерегульованому пішохідному переході і які можуть це скоїти у майбутньому. |
Автор: | Waldemar [ 05 ноя 2010, 11:28 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Друга зустріч львівських активістів |
Так ми є всі різні , кожен з нас частково або повністю , по манері спілкування з дайцями попадає в якусь частину цих людей ,охарактеризованих вище. Але кожен з нас є законно підкований водій , а не якесь "безхребетне бидло" , яке при найменшому помаху жезла вибігає із своєї машини з доками в тремтячих руках і біжить до гайдона. Те , що ми всі різні це є дуже добре. Послухавши на зустрічах різні думки і поради , можна з часом виробити найбільш кращу стратегію боротьби або співпрацю з органами ДАІ. |
Автор: | Myself [ 05 ноя 2010, 11:31 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Друга зустріч львівських активістів |
Igor_Lviv писал(а): Я такого не чув на зустрічі. ![]() Ну звісно не чув - ти ж говорив ![]() |
Автор: | Waldemar [ 05 ноя 2010, 11:39 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Друга зустріч львівських активістів |
Саша , створи ще групу 2,5 , бо я щось вагаюсь між 2 та 3 групою ![]() |
Автор: | Igor_Lviv [ 05 ноя 2010, 11:48 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Друга зустріч львівських активістів |
Myself писал(а): Ну звісно не чув - ти ж говорив ![]() Так, з доповненням: Тим самим даючи всі можливості будь-якому водію, з будь-якими юридичними знаннями не скоїти правопорушення, а отже, залишаючи без шансів та грошей ІДПС. В той самий час "група 1" активно та адекватно реагує на виявлені порушення ІДПС та ДАІ в цілому. Приклад 1 Приклад 2 Приклад 3 (чомусь лише кусочок відповіді). ![]() Паралельно, проводить таку собі роз'яснювально-просвітницьку роботу з водіями та ДАІ: Приклад 1 Приклад 2 (Відповіді там же, в папці). |
Автор: | Zlosniy [ 05 ноя 2010, 13:45 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Друга зустріч львівських активістів |
Те що є різні думки, це супер. Зрозуміло що питання не є просте і тому небуде одного вірного шляху вирішення проблеми, доречі яку ми так і не змогли вчора озвучити (виділити). Питання комплексне, тому якщо хтось думає що знає єдиний правильний вихід з ситуації, він глибоко помиляється. Добре що є люди які намагаються покращити дорожній рух. Чудово що є люди які намагаються вирішувати взаємовідносини з юридичної точки зору. Потрібні люди які жорстко карають інспекторів ДАІ. Як я вчора казав, ПОГАНА СИСТЕМА, завдання якої карати громадян, а не обслуговувати їх життя роблячи його комфортним. Багато людей не можуть позбутись совкового менталітету, вони залякані і бояться подавати свій голос. Доречі стосовно Грузії, яку вчора згадували, там всі державні органи в своїй назві мають приставку: "надання послуг населенню". Тобто населення отримує послуги в установах, а не установи диктують свої правила населенню. Доприкладу в Грузії розмитнити авто і поставити його на облік з видачею всіх документів займає 20 хв., якщо за цей час громадянин не отрамає цю послугу, інспектора звільняють а керівництво отримує догани. І так в усіх установах, встановлено чіткі правила, часові обмеження, є можливість отримувати офіційні документи через інтернет. Тобто технічно це можливо, електронний документообіг дозволяє спростити всі процедури, що призводить до підвищення швидкості обслуговування, зменшення кількості кадрів і за рахунок цього підвищити оплату праці. Тобто потрібно працювати з системою, покращувати її. Була думка що водії які уникають покарання є небезпекою для суспільства і їх потрібно карати бо інакше хаос. Як на мене то це неправда. В деяких країнах рух ніхто не контролює і ніякого хаосу на дорогах немає. В це важко повірити, тому що нам привили думку що має бути ДАІ, має бути пастух, який контролює нас, бо оскільки ми стадо, за відсутності пастуха ми розгубимось і загинемо. Від такого принципу в цивілізованому світі відійшли давно, там апріорі людина невинна, і може бути позбавленна своїх прав і свобод лише в тому випадку, коли є інформації (звичайно законна) що вона порушила закон або за рішенням суду. Отже, інспектор повинен зупиняти авто лише в тому випадку, якщо в нього є законні докази вини водія, або якщо є рішення суду. А як насправді: інспектор зупиняє авто, і намагається знайти якесь порушення, яке можна інкремінувати для того щоб виписати протокол. Банальна перевірка документів: водія підозрюють в тому, що він їздить без документів, або з підробленими документами. Якщо це дозволяти, то завтра на кожному кроці мене зупинятимуть на вулиці, обшуковуватиму, може знайдуть в мене заборонені предмети, речовини, тощо. Тобто принцип що можна обмежити свободу людини для того щоб перевірити чи він не злочинець - невірний, неконституційний, нелюдський і з цим я борюсь. Знання законів - це не складно, це спосіб в деяких випадках спосіб врятувати собі життя, адже скільки є випадків смерті людей у відділеннях міліції, де морально слабки і тихих мають за бидло і вибивають з них що завгодно. Якщо я знаю закон і не допущу незаконного затримання, або зроблю так щоб затримання було законним, таких наслідків не буле ніколи. Звичайно закони це складно, але якщо ми живемо, чи хочемо жити в правовій державі, то їх треба активно використовувати. Я вже перевищив ліміт тексту за яким вже ніхто не читає, тому хочу висловити своі висновки: 1. Зустріч відбулась і це добре; 2. Різні погляди - це добре; 3. Варто провести чергову зустріч; 4. Я готовий представити своє бачення, і надати певне розяснення юридичної сторони питання (оскільки трохи в цьому розібрався). |
Автор: | Igor_Lviv [ 05 ноя 2010, 16:30 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Друга зустріч львівських активістів |
Zlosniy писал(а): 4. Я готовий представити своє бачення, і надати певне розяснення юридичної сторони питання (оскільки трохи в цьому розібрався). Почни звідси. Маю на увазі, виклади на форумі. |
Автор: | Zlosniy [ 05 ноя 2010, 22:06 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Друга зустріч львівських активістів |
Igor_Lviv писал(а): Zlosniy писал(а): 4. Я готовий представити своє бачення, і надати певне розяснення юридичної сторони питання (оскільки трохи в цьому розібрався). Почни звідси. Маю на увазі, виклади на форумі. Що викласти, конкретні моменти чи загальну суть. |
Автор: | Yorgens [ 05 ноя 2010, 22:21 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Друга зустріч львівських активістів |
Зустріч дійсно була дуже цікавою. Позицій було навіть більше ніж три. На мою думку, кожен сформував свою думку не просто так, а на основі свого власного досвіду (або друзів-знайомих). І кожен по-своєму правий. Я, до цієї зустрічі, був настроєний дуже категорично і, напевно таким і залишусь, бо маю свій досвід спілкування з гаїшниками ![]() Але головна думка, на мій погляд, у тому, що необхідно щось робити, обрати напрямок і працювати в ньому. Якщо нічого не робити, то..... ну ви знаєте. Я готовий писати запити, скарги, консультувати водіїв, приїзжати на місця ДТП, малювати, обміряти лежачих поліцейських, збирати інформацію про недолугі знаки і т.д. По мірі можливості, звичайно. Zlosniy, ти написав: "Знання законів - це не складно...", а потім: "Звичайно закони це складно..." То як насправді? Не всі мають юридичну освіту. |
Автор: | Zlosniy [ 06 ноя 2010, 16:42 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Друга зустріч львівських активістів |
Zlosniy, ти написав: "Знання законів - це не складно...", а потім: "Звичайно закони це складно..." То як насправді? Не всі мають юридичну освіту.[/quote] Трохи каламбур вийшов. Я мав на увазі що в принципі на цей час все законодавство є в електронному вигляді на різних сайтах, крім того є багато пояснень щодо його застосування. Але що стосується міліції і ДАІ зокрема, то кількість документів з якими потрібно бути знайомими досить мала (не більше 10-20). Тобто нема нічого складного щоб сісти, прочитати і виділити те що потрібно для розмови з ДАІ наприклад. Що стосується складності, я мав наувазі наступне. Коли я на роботі кажу що суджусь з ДАІ, мене питають для чого це мені, для чого я витрачаю свій час, нерви, гроші тощо. Також побутує думка що суди корумповані, і отримати справедливе рішення важко. Але я їм задаю одне питання: ви коли небуть судились, звідки ви знаєте скільки це займає часу, нервів, коштів. Існує міф, і така наша ментальність говорити про те що чули від інших не знаючи як це є насправді. Наприклад я отримав постанову на 250 грн. Якщо би я користувався послугами юриста то: підготовка позовної заяви - 150 грн., одне судове засідання - 100 грн. (а засідань мінімум 2). Отже користуватись послугами юриста нерентабельно (щоправда витрати можна витребувати з ДАІ, але це як вийде). Тепер підрахуємо що це коштуватиме якщо всю роботу зроблю я. Позов пишу сам, і рекомендованим листом відправляю в суд (щоб уникнути черги при реєстрації) - 2.50 грн. Судовий збір - біля 3 грн. (хоча в певних випадках можна не платити). Щодо грошей то це все. Тепер час. Перше судове засідання вступне (по простому), триває біля 5-10 хв. (як який суддя але не більше 20 хв.), можуть бути ще один або два засідання, тієї ж тривалості. І останній етап отримати постанову суду - 10 - 15 хв. Отже скасувати постанову це - 5.50 грн., і біля 40 хв. часу, за який, як правило, ви отримуєте знання і досвід, який на наступний раз ви використаєте для того щоб покращити свої шанси. Багатьох це відлякує, і я розумію чому. Звичайно закони написані, але непосвяченій людині важко в них розібратись. Наприклад, коли я читав що при оформленні протоколу людина може подавати клопотання, я не розумів що це таке взагалі, чи то я маю щось написати чи щось сказати, якщо написати то який зразок тексту, акщо сказати о що саме і т.д. Свої перші інформаційні запити я взагалі не підписував і не ставив дати. Але отримавши відповідь, ДАІ написало що згідно закону про інформацію такі листи є анонімними і ..... Я підняв закон, прочитав і мені все стало зрозумілим. Тобто я помилявся, але це робило мене сильнішим. Не всі мають бажання бруднити об це руки, для таких людей це складно. Але як я вже казав ми живемо в правовій державі і тому мусимо використовувати саме таку форму відстоювання своїх інтересів. Я знову захопився, коротко писати поки що ненавчився, але коротко описати важко. Якщо є бажання можу надавати інформацію короткими порціями щодо конкретних моментів, якщо комусь цікаво. |
Автор: | lion lemberg [ 06 ноя 2010, 18:06 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Друга зустріч львівських активістів |
Я також підтримую Yorgens, що якщо нічого не робити то нічого не вийде! Також готовий писати скарги, підказувати знайомим і друзям, як потрібно виходити з різних ситуацій в розмовах з гайцями. Але також і готовий "воювати" з гайцями,якщо вони, використовуючи своє службове становище "обдирати" неграмотних людей, як "липку". Доречі,у Льовові знову якесь "відпрацювання", гайці з Волині. На мою вимогу показати документи про так зване "відпрацювання"-сказали дзвонити в довіру...хоча один з них спочатку хотів показати їх, а другий подав знак не робити цього! |
Автор: | Zlosniy [ 07 ноя 2010, 13:32 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Друга зустріч львівських активістів |
На зустрічі пролунала думка, що якщо водії взуватимуть ДАІшників і вчитимуть це робит інших, то ми берем на себе велику відповідальність, оскільки ті що уникають відповідальності є потенційними вбивцями на дорозі. Тобто існує думка що якщо не буде ДАІ, то всі водії їздитимуть 100км/год, збиватимуть пішоходів, стан авто буде незадовільним і взагалі буде хаос. Я тоді задаю інше запитання: а чи не призведе наша пасивність щодо ДАІ до того, що вони будуть затримувати нас на кожному повороті, штрафувати за що небуть (з порушенням законів) з надією на те що 90% водіїв всерівно не судитимуться і сплатять штраф, підніматимуть розміри штрафів не покращуючи якість доріг, вже все йде до того що ДАІ законодавчо хоче надати собі більші права а водії матимуть лише обовязки. Хто не лінивий, задайте в Google чи Youtube "реформа МВД в Грузии (відео)", "реформа БТИ в Грузии (відео)" і подивіться яка там ситуація і як там покращують життя людей щоденно і зробіть певні висновки. |
Автор: | Igor_Lviv [ 07 ноя 2010, 18:35 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Друга зустріч львівських активістів |
Перш за все, хочу додати кілька слів, оскільки, найбільше критики ти почув від мене. ![]() Те що пролунала критика - це ніяк не звинувачення на твою адресу! Навпаки! Це ознака того, що ти маєш власну думку та власне бачення. Це НАБААААГАТО краще, ніж не мати її взагалі, чи взагалі нічого не робити! Zlosniy писал(а): На зустрічі пролунала думка, що якщо водії взуватимуть ДАІшників і вчитимуть це робит інших, то ми берем на себе велику відповідальність, оскільки ті що уникають відповідальності є потенційними вбивцями на дорозі. Тобто існує думка що якщо не буде ДАІ, то всі водії їздитимуть 100км/год, збиватимуть пішоходів, стан авто буде незадовільним і взагалі буде хаос. Звісно, що не всі, але аварійність, станом на сьогодні, збільшиться разів в 3-5! Проблема пересування по наших дорогах не лише в ДАІшниках! Проблема і в нас самих - у водіях. Чи тих, що купили права, чи тих, кому плювати на інших. Як приклад, ось лінк на тему про прикрі ситуації на дорогах. Розумію, що там аж 30 з гаком сторінок, але про ДАІшників там пишуть мало. В основному, про нашого "брата" водія. Зрештою, нехай кожен з нас дасть відповідь на одне просте питання - кого він зустрічає на дорогах частіше: мудака-ДАІшника, чи мудака-водія. Тому, в один момент - просто забрати ДАІ - не правильно! Zlosniy писал(а): Я тоді задаю інше запитання: а чи не призведе наша пасивність щодо ДАІ до того, що вони будуть затримувати нас на кожному повороті, штрафувати за що небуть (з порушенням законів) з надією на те що 90% водіїв всерівно не судитимуться і сплатять штраф, підніматимуть розміри штрафів не покращуючи якість доріг, вже все йде до того що ДАІ законодавчо хоче надати собі більші права а водії матимуть лише обовязки. Хто з нас казав бути пасивним і мовчки за всім спостерігати??? ![]() 1) Бачиш ДАІшника, що порушує закон - фото, лист і скарга. Один, другий, п'ятий, десятий ІДПС - вилетить з роботи - всі решта задумаються. 2) Створи на дорозі умови, щоб не давати ДАІшнику приводу зупиняти водіїв. 3) Ніхто не заважає втрутитись у ситуацію безпосередньо на місці подій. Як я наводив у прикладах. Будь то незаконно складений Протокол, схема ДТП чи просто якась штатна ситуація. Але поголовно, без розбору вчити уникати відповідальності... Мене колись навчив мій батько - перед тим ніж щось зробити - встань на інший бік, оціни що і як буде. Я задавав запитання на зустрічі, усугублю зараз. Вибач. Твою маму / дружину / дитину збивають на пішохідному переході. Мчить швидка, міліція. Але 90% водіям - плювати на сирени - ти ж їх навчив відмазуватись - їм пофіг. По дорозі в лікарню, та сама ситуація з затримками. Людина, в результаті, помирає. Міліція складає Протокол на вбивцю. Але! ДАІ не так припаркувались, письмово не ознайомили з правами, не заповнили всі поля в протоколі і т.д., і т.п. Ти ж сам навчив водія що робити, куди писати тощо. Результат - безбашенний льотчик, полетів далі, до наступного пішохідного переходу / зустрічного авто і т.п. Zlosniy писал(а): Хто не лінивий, задайте в Google чи Youtube "реформа МВД в Грузии (відео)", "реформа БТИ в Грузии (відео)" і подивіться яка там ситуація і як там покращують життя людей щоденно і зробіть певні висновки. Повторюсь: Я щиро тішусь за грузинів і Саакашвілі, але я особисто ні сьогодні, ні завтра, ні на наступному тижні ДАІ не розжену; Президентом України, швидше за все, також стати не встигну. За наступний тиждень чи місяць я: а) десь заберу, десь доставлю якийсь необхідний знак для сотень чи тисяч водіїв; б) напишу скаргу на 1-2 неадекватних ДАІшників чи хапуг, якщо такі трапляться на моєму шляху; в) напишу вимогу в одну з мереж АЗС, щоб прибрали територію навколо однієї своєї АЗС в глухих Карпатах, де, я так розумію, оператори чи заправники викидають сміття з гори в річку. Як вважаєш, що більш реальніше - виконати цих три пункти чи розігнати ДАІ та навчити всіх водіїв уникати покарання? Відповідно, що ефективніше? Що дасть результат? Знову ж таки, пропоную провести аналогію з минулим сторіччям, про "Мы старый мир разрушим...". 70 чи 80 років віддихувалися від такої "перебудови". Яка планова кількість людських жертв до "точки", коли розженуть ДАІ? |
Автор: | Igor_Lviv [ 07 ноя 2010, 22:53 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Друга зустріч львівських активістів |
Zlosniy писал(а): ми берем на себе велику відповідальність, оскільки ті що уникають відповідальності є потенційними вбивцями на дорозі. Як на замовлення, свіженьке прохання про допомогу з Тюнінг Клубу. Лінк: http://tuning.lviv.ua/forum/viewtopic.php?p=464377#p464377 Але, оскільки відкриється не у всіх, цитати мовою оригіналу: - Всім привіт! От в мене таке питання , підкажіть як поступити , машиною ми підїхали під нічний магазин вночі ,простояли хвилин 3-5(випивші ус 3-є чоловік) підїжджають ДПС і просять провірку документів, повторяю авто не рухалось просто стояло. Машину забрали на штрафплощадку до обл. центр 80 км,хоча в нашому місті теж за 1 км є штраф площадка та лікарня, а також вилучили посвідчення водія .ПОВТОРЮЮ АВТО НЕ РУХАЛОСЬ, А СТОЯЛО!!! - Volf, склали протокол , що ти там написав ? я би взагалі сказав що машина не моя, хай почекають поки власник прийде. - Пртокол склали ,але я не розписувався ніде, а на рахунок ,машина не моя, то пишу були випивші і затупили. - Volf ну а тепер попали.. треба було ДПСника послати і як каже вовка. сказати що зараз водій підійде.. - але якщо я протокол не підписував, то це нічого не важить??? вони могли бачили що я підїжджав. - свідки підписали? що в полях про свідків було? А як ви збирали вертатися назад? - та вони походу приїхали пяні - Свідки не підписували тому що протокол писався вже обл. центрі після експертизи , забрали мене одного. Пишу все спочатку . Ми підїхали під нічний магазин ,потім підїхали вони ,перевірка докум. Тут я затупав і пішов до них в машину ,казав що власника не має , зараз підїде.Вони сказали ,що машина крадена , докум фальшиві. Я намагався записати на телефоні(диктофон), вони замітили відїхали метрів 20-ь в темне місце і насильно забрали з кішені телефон, документи ,ключі.Потім повезли зразу в обл. центр. - Volf, і правильно зробили! Щеб права забрали хоча б на рік Будеш допомагати хлопцям з Бучача наказати "козлів - ДАІшників"??? |
Страница 1 из 5 | Часовой пояс: UTC + 2 часа |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |