Дорожный контроль | ФОРУМ - ГАИ - ВИДЕО - ФОТО
https://roadcontrol.org/forum/

Перехрестя Пасічна Пирогівка 122 ч 2
https://roadcontrol.org/forum/viewtopic.php?f=40&t=31402
Страница 1 из 1

Автор:  Ymka [ 21 мар 2013, 23:35 ]
Заголовок сообщения:  Перехрестя Пасічна Пирогівка 122 ч 2

Попав мій швагро на геїв і має протокол з постановою.
Ситуація: їхав по Пасічній зі сторони Личаківської. Там є поворот на вулицю Пирогівка. По 2 смуги руху в кожну стороні і теоретично там подвійна суцільна (хоча вроді там переривчаста, зараз не видно, знаку про заборону повороту наліво або рух тільки прямо там немає). Так як в той день прибирали сніг, то розмітки там не видно взагалі. Він повернув наліво на Пирогівку і був зупинений ІДПС.
Протокол був складений за порушення п 11.4 ПДР (11.4. На дорогах з двостороннім рухом, які мають щонайменше дві смуги для руху в одному напрямку, забороняється виїжджати на призначений для зустрічного руху бік дороги), постанова виписана за ст 122.2.
Цитую постанову (мовою оригіналу):" ...на перехресті вулиць Пасічна-Пирогівка на дорозі з двостороннім рухом, які мають дві смуги для руху в одному напрямку перетнув дві суцільніх смуги дорожньої розмітки зустрічного напрямку". Ледве асіліл цей брєд - мозги винесла фраза, про смуги, хіба існує "суцільна смуга дорожньої розмітки зустрічного напрямку". Постанова на 425 грн.
На чому порекомендуєте будувати оскарження в суді:
1. Відсутність чи забруднення розмітки (її дійсно там не видно, швагро якби бачив, що там суцільна, ще й подвійна, то не повернув би однозначно)
2. Грати мусора за неправильно виписану постанову (незрозуміло, за що постанова - порушення правил проїзду перехресть, чи порушення правил розташування на проїжджій частині).
3. За одне і друге
Є свідок, але швагро завтикав записати його в протокол

Автор:  wronguy [ 22 мар 2013, 16:07 ]
Заголовок сообщения:  Re: Перехрестя Пасічна Пирогівка 122 ч 2

Виклади копії протоколу і постанови

Автор:  may [ 22 мар 2013, 20:10 ]
Заголовок сообщения:  Re: Перехрестя Пасічна Пирогівка 122 ч 2

писати все!

порушення матеріального права - застосований не той пункт ПДР.

насправді - Лінії 1.1 і 1.3 перетинати забороняється

Цитата:
ДСТУ 4100
На ділянках доріг, де дорожню розмітку важко побачити (сніг, бруд тощо) або не можна відновити, повинні бути установлені відповідні за змістом дорожні знаки.

колись там знак був
Изображение
Коли ремонтували Зелену, там поставили знак "Прямо і наліво"
не тимчасовий, а постійний! :)
Изображение
Ремонт закінчили, знак зняли...

Об'єктивно у тих умовах неможливо визначити заборону повороту...

Автор:  пішохід [ 24 мар 2013, 09:15 ]
Заголовок сообщения:  Re: Перехрестя Пасічна Пирогівка 122 ч 2

Ymka писал(а):
1. Відсутність чи забруднення розмітки (її дійсно там не видно, швагро якби бачив, що там суцільна, ще й подвійна, то не повернув би однозначно)


правильно,докази-свідок,в позовній дописати його,далі про сніг добавити що розмітку-не видно було,доказ-свідок,та треба довідку із комунального підприжєємства що там дійсно прибирали сніг.

Автор:  пішохід [ 24 мар 2013, 09:24 ]
Заголовок сообщения:  Re: Перехрестя Пасічна Пирогівка 122 ч 2

Справа №2а-181-1/10

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 березня 2010 року м. Київ

Святошинський районний суд м. Києва

у складі: головуючого - судді Кирилюк Г.М.

при секретарі Халпахчієвій Є.В.

з участю позивача ОСОБА_1

представника позивача ОСОБА_2

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Києві справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до інспектора ДПС ВДАІ Шевченківського РУ ГУ МВС України в м. Києві ОСОБА_3 про скасування постанови в справі про адміністративне правопорушення,-

встановив:

05.01.2010 р. ОСОБА_1 звернувся до суду з даним адміністративним позовом, в якому просить скасувати постанову серії АА №100475 від 25.12.2009 р. у зв’язку з відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення.

Посилається на ті підстави, що вказаною постановою інспектора ДПС ВДАІ Шевченківського РУГУ МВС України в м. Києві ОСОБА_3 його за перетин подвійної суцільної лінії було притягнуто до адміністративної відповідальності за ч.1 ст.122 КУпАП та було накладено адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 255 грн.

При розгляді справи відповідачем не були з’ясовані та доведені обставини, які б свідчили про наявність в його діях проступку, за який законом встановлено адміністративну відповідальність. Зокрема, не взято до уваги, що горизонтальну дорожню розмітку не було видно на повністю засніженій дорозі, допоміжне дорожнє обладнання, як запобіжний засіб регулювання дорожнього руху, не було встановлено. Крім цього, він не створив ніяких перешкод для інших учасників дорожнього руху.

В судовому засіданні позивач та його представник позов підтримали та просить його задовольнити.

Відповідач в судове засідання не з’явився, про час і місце розгляду справи був повідомлений судом належним чином.

Суд вважає можливим розглянути справу у відсутність відповідача на підставі наявних у ній доказів.

Суд, заслухавши пояснення позивача та його представника, допитавши свідка ОСОБА_4, дослідивши матеріали справи, дійшов висновку про необхідність задоволення позову з таких підстав.

25.12.2009 р. інспектором ДПС ВДАІ Шевченківського РУ ГУ МВС України в м. Києві ОСОБА_3 було складено протокол та винесено постанову серії АА №100475.

На підставі вказаної постанови ОСОБА_1 було притягнуто до адміністративної відповідальності за ч.1 ст.122 КУпАП у виді штрафу, розміром 255 грн.

В постанові зазначено, що ОСОБА_1 25.12.2009 р. о 17.39 год. в м. Києві, керуючи автомобілем ОСОБА_5, реєстраційний номер НОМЕР_1, з вул. Стеценка здійснив поворот ліворуч на вул.. Блюхера перетнув подвійну суцільну лінію дорожньої розмітки, чим порушив п.п.1.3., дод.2 ПДР України.

Згідно п. 8.5 Правил дорожнього руху України (надалі - ПДР України) дорожня розмітка (додаток №2) поділяється на горизонтальну та вертикальну і використовується окремо або разом з дорожніми знаками, вимоги яких вона підкреслює або уточнює.

Згідно п.8.5.1 ПДР України горизонтальна дорожня розмітка встановлює певний режим і порядок руху. Наноситься на проїзній частині або по верху бордюру у вигляді ліній, стрілок, написів, символів тощо фарбою чи іншими матеріалами відповідного кольору згідно з пунктом 1 розділу 34 цих Правил.

Згідно ч.1 розділу 34, п. 1.3. – горизонтальна розмітка поділяє транспортні потоки протилежних напрямків на дорогах, які мають чотири і більше смуг руху. Лінію 1.3 перетинати забороняється.

Як пояснив позивач в судовому засіданні, на вказаній ділянці дороги не було відповідних дорожніх знаків, які б вказували про напрямок руху, а горизонтальну розмітку було не видно під снігом.

В письмових поясненнях до протоколу про адміністративне правопорушення позивач зазначив, що правила дорожнього руху не порушував, оскільки дорожньої розмітки під снігом не було видно.

Вказані обставини підтвердив в судовому засіданні свідок ОСОБА_6, який зазначений в протоколі про адміністративне правопорушення.

Згідно ч. 2 ст. 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб’єкта владних повноважень обов’язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Оскільки відповідачем не надано суду жодного доказу на підтвердження своїх заперечень в частині доведеності вини позивача у вчиненні даного адміністративного правопорушення, позовні вимоги про скасування постанови та закриття провадження по справі підлягають задоволенню.

Керуючись ст. ст.7-12, 71, 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

постановив :

Позов задовольнити.

Скасувати постанову Відділу ДАІ Шевченківського РУ ГУ МВС України в м. Києві від 25.12.2009 р. серії АА №100475 про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ст. 122 ч. 1 КУпАП та закрити провадження у справі.

Постанова відповідно до частини 1 статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано.

Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів з дня її складення в повному обсязі за правилами, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України, шляхом подання через суд першої інстанції заяви про апеляційне оскарження з наступним поданням протягом двадцяти днів апеляційної скарги. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

Суддя:

Автор:  пішохід [ 24 мар 2013, 09:27 ]
Заголовок сообщения:  Re: Перехрестя Пасічна Пирогівка 122 ч 2

Справа №2а-181-1/10

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 березня 2010 року м. Київ

Святошинський районний суд м. Києва

у складі: головуючого - судді Кирилюк Г.М.

при секретарі Халпахчієвій Є.В.

з участю позивача ОСОБА_1

представника позивача ОСОБА_2

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Києві справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до інспектора ДПС ВДАІ Шевченківського РУ ГУ МВС України в м. Києві ОСОБА_3 про скасування постанови в справі про адміністративне правопорушення,-

встановив:

05.01.2010 р. ОСОБА_1 звернувся до суду з даним адміністративним позовом, в якому просить скасувати постанову серії АА №100475 від 25.12.2009 р. у зв’язку з відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення.

Посилається на ті підстави, що вказаною постановою інспектора ДПС ВДАІ Шевченківського РУГУ МВС України в м. Києві ОСОБА_3 його за перетин подвійної суцільної лінії було притягнуто до адміністративної відповідальності за ч.1 ст.122 КУпАП та було накладено адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 255 грн.

При розгляді справи відповідачем не були з’ясовані та доведені обставини, які б свідчили про наявність в його діях проступку, за який законом встановлено адміністративну відповідальність. Зокрема, не взято до уваги, що горизонтальну дорожню розмітку не було видно на повністю засніженій дорозі, допоміжне дорожнє обладнання, як запобіжний засіб регулювання дорожнього руху, не було встановлено. Крім цього, він не створив ніяких перешкод для інших учасників дорожнього руху.

В судовому засіданні позивач та його представник позов підтримали та просить його задовольнити.

Відповідач в судове засідання не з’явився, про час і місце розгляду справи був повідомлений судом належним чином.

Суд вважає можливим розглянути справу у відсутність відповідача на підставі наявних у ній доказів.

Суд, заслухавши пояснення позивача та його представника, допитавши свідка ОСОБА_4, дослідивши матеріали справи, дійшов висновку про необхідність задоволення позову з таких підстав.

25.12.2009 р. інспектором ДПС ВДАІ Шевченківського РУ ГУ МВС України в м. Києві ОСОБА_3 було складено протокол та винесено постанову серії АА №100475.

На підставі вказаної постанови ОСОБА_1 було притягнуто до адміністративної відповідальності за ч.1 ст.122 КУпАП у виді штрафу, розміром 255 грн.

В постанові зазначено, що ОСОБА_1 25.12.2009 р. о 17.39 год. в м. Києві, керуючи автомобілем ОСОБА_5, реєстраційний номер НОМЕР_1, з вул. Стеценка здійснив поворот ліворуч на вул.. Блюхера перетнув подвійну суцільну лінію дорожньої розмітки, чим порушив п.п.1.3., дод.2 ПДР України.

Згідно п. 8.5 Правил дорожнього руху України (надалі - ПДР України) дорожня розмітка (додаток №2) поділяється на горизонтальну та вертикальну і використовується окремо або разом з дорожніми знаками, вимоги яких вона підкреслює або уточнює.

Згідно п.8.5.1 ПДР України горизонтальна дорожня розмітка встановлює певний режим і порядок руху. Наноситься на проїзній частині або по верху бордюру у вигляді ліній, стрілок, написів, символів тощо фарбою чи іншими матеріалами відповідного кольору згідно з пунктом 1 розділу 34 цих Правил.

Згідно ч.1 розділу 34, п. 1.3. – горизонтальна розмітка поділяє транспортні потоки протилежних напрямків на дорогах, які мають чотири і більше смуг руху. Лінію 1.3 перетинати забороняється.

Як пояснив позивач в судовому засіданні, на вказаній ділянці дороги не було відповідних дорожніх знаків, які б вказували про напрямок руху, а горизонтальну розмітку було не видно під снігом.

В письмових поясненнях до протоколу про адміністративне правопорушення позивач зазначив, що правила дорожнього руху не порушував, оскільки дорожньої розмітки під снігом не було видно.

Вказані обставини підтвердив в судовому засіданні свідок ОСОБА_6, який зазначений в протоколі про адміністративне правопорушення.

Згідно ч. 2 ст. 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб’єкта владних повноважень обов’язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Оскільки відповідачем не надано суду жодного доказу на підтвердження своїх заперечень в частині доведеності вини позивача у вчиненні даного адміністративного правопорушення, позовні вимоги про скасування постанови та закриття провадження по справі підлягають задоволенню.

Керуючись ст. ст.7-12, 71, 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

постановив :

Позов задовольнити.

Скасувати постанову Відділу ДАІ Шевченківського РУ ГУ МВС України в м. Києві від 25.12.2009 р. серії АА №100475 про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ст. 122 ч. 1 КУпАП та закрити провадження у справі.

Постанова відповідно до частини 1 статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано.

Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів з дня її складення в повному обсязі за правилами, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України, шляхом подання через суд першої інстанції заяви про апеляційне оскарження з наступним поданням протягом двадцяти днів апеляційної скарги. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

Суддя:

Автор:  пішохід [ 24 мар 2013, 09:32 ]
Заголовок сообщения:  Re: Перехрестя Пасічна Пирогівка 122 ч 2

Копія

Справа № 2-а-238/09

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

14 квітня 2009 року. Локачинський районний суд Волинської області

в складі: головуючого – судді Вознюк І.І.,

з участю: секретаря – Марчук Н.Я.,

позивача – ОСОБА_1,

відповідача – ОСОБА_2,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в селищі Локачах

справу за позовом ОСОБА_1 до інспектора Локачинського ВДАІ ОСОБА_2 про скасування постанови по справі про адміністративне правопорушення,

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся з даним позовом до суду, мотивуючи це тим, що 17 лютого 2009 року, коли він рухався автомобілем з вулиці 1 Травня на вул. Луцьку, він здійснив зупинку вимушено, оскільки його наздоганяли працівники ДАІ.

Вони склали протокол, не врахувавши, що дорожня розмітка та знаки ПДР встановлені без відповідного рішення селищної ради.

Просить скасувати постанову від 17.02.2006 року у зв`язку з відсутністю складу правопорушення.

У судовому засіданні позивач підтримав позовні вимоги і пояснив, що в той день його на перехресті названих вулиць почав наздоганяти патрульний автомобіль, і він не маючи можливості зупинитись на правій стороні дороги через знак «Рух заборонено», проїхав до лівого краю її проїзної частини і там зупинився.

Після зупинки його автомобіля інспектори не пояснили, які ПДР він порушив, а лише побачивши, то в цьому місці суцільна лінія розмітки, вказали, що він автомобілем її перетнув.

Розмітку і знаки у селищі було нанесено довільно без погодження з селищною радою і ВДАІ, крім того, тоді на дорозі лежав сніг і лінії не було видно.

Відповідач позову не визнав і пояснив, що він з напарником рухались патрульним автомобілем з вулиці Луцької на вулицю Набережну і на перехресті цих вулиць позивач не надав їм перевагу в русі, повернув ліворуч, перетнув суцільну лінію осьової розмітки і біля магазину «Ванкувер» вийшов з автомобіля. Вони розвернулись і під`їхали до позивача і пояснили йому, що він порушив правила проїзду перехрестя і перетнув суцільну лінію розмітки. Автомобіль не наздоганяли.

Факт неправильного проїзду перехрестя довести було практично неможливо, тому в протоколі було записано пункт про порушення перетину суцільної лінії розмітки. Дорожнє покриття було чисте від снігу, що підтверджується фотографіями місця події.

Він здійснює нагляд за дорожнім рухом і не відповідає за роботу селищної ради і комунальних служб, які встановлюють дорожню розмітку. Його не повідомили про неправильність розмітки в цьому місці.

Заслухавши пояснення сторін, дослідивши матеріали справи, суд встановив, що постановою по справі про адміністративне правопорушення від 17.02.2009 року на позивача було накладено стягнення у виді штрафу в сумі 330 грн. за правопорушення, передбачене ч.1 ст.122 КпП України – перетин суцільної лінії дорожньої розмітки (а.с.8).

Рішенням №28/9/1 від 16.01.2009 року Локачинська районна рада рекомендувала селищному та сільським головам створити робочі групи по підготовці пропозицій щодо упорядкування дорожньої розмітки та розміщення знаків ПДР на території селища та сіл району з погодженням із Локачинським ВДАІ УМВС України у Волинській області (а.с.9).

Відповідно до п.8.1 ПДР регулювання дорожнього руху здійснюється за допомогою дорожніх знаків, дорожньої розмітки та ін. Лінії 1.1, 1.3 горизонтальної розмітки (суцільна лінія) перетинати забороняється (п.34 ПДР).

Суд вважає, що рухаючись по головній дорозі – з вул. 1 Травня до вул.. Луцької і зупинившись з лівої сторони проїзної частини дороги, позивач проїхав з правої частини дороги на ліву і пересік суцільну лінію розмітки. Отже, в його діях є склад правопорушення, передбачене ч.1 ст.122 КпАП України.

Пояснення позивача, що дану лінію не було видно через погодні умови, суд до уваги не приймає, оскільки з фототаблиць, зроблених на місці події відповідачем, слідує, що того дня на дорозі снігового покрову не було.

Позивач не представив доказів того, що дорожня розмітка та знаки ПДР у селищі встановлені без відповідного рішення селищної ради і ВДАІ. Рішення районної ради винесено з метою впорядкування діючої розмітки і в ньому не зазначено, що вона не відповідає вимогам ПДР.

Інспектор ВДАІ стверджує, що вони не наздоганяли патрульним автомобілем позивача, а розвернулись і під`їхали до нього після того, як він порушив ПДР. Ці слова не були спростовані позивачем.

Отже, постанова про накладення стягнення інспектором ВДАІ винесена на підставі закону і скасуванню не підлягає.

Керуючись ст.ст. 6,7 ,159-163 КАС України, суд,

ПОСТАНОВИВ:

У позові ОСОБА_1 до інспектора Локачинського ВДАІ ОСОБА_2 про скасування постанови по справі про адміністративне правопорушення відмовити.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подачі заяви про апеляційне оскарження.

Заяву про апеляційне оскарження може бути подано до Львівського апеляційного адміністративного суду через Локачинський районний суд протягом 10 днів з дня проголошення постанови, апеляційну скаргу – 20 днів з дня подання заяви.

Суддя підпис

Оригіналу відповідає

Суддя Локачинського районного суду І.І.Вознюк


це рішення демонструє-що позивач має довести свою невинність,тобто треба все підтверджувати доказами для перемоги...

як сказано вище треба-фото чи відео....тої ділянки,довіки....або довідку з Львівського відділення ....гідрометцентру....щодо погодніх умов.....тоді і буде перемога в суду.


судді люблять коли їм на стіл кладуть готову справу-з зібраними доказами,так і рішення приймають швидше та якісніше на користь позивача.

Автор:  пішохід [ 24 мар 2013, 09:41 ]
Заголовок сообщения:  Re: Перехрестя Пасічна Пирогівка 122 ч 2

2а-2474/10

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

30 квітня 2010 року Київський районний суд м. Донецька в складі:

головуючого судді Рассуждай Я.М.

при секретарі Гуляєвій О.О.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду у м. Донецьку адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до ІДПС УДАІ в Донецькій області прапорщика міліції ОСОБА_2 щодо визнання дій відповідача протиправними та про скасування постанови про адміністративне правопорушення,-

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 звернувся до суду з адміністративним позовом до ІДПС УДАІ в Донецькій області прапорщика міліції ОСОБА_2 щодо визнання дій відповідача протиправними та про скасування постанови про адміністративне правопорушення, мотивуючи вимоги наступним.

Відносно позивача ОСОБА_1, ІДПС УДАІ в Донецькій області прапорщиком міліції ОСОБА_2 винесена постанова № АН 245784 від 18.01.2010 р., відповідно до якої ОСОБА_1 звинувачується у скоєнні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 122 КУпАП та накладено штраф у розмірі 255 грн.

Позивач вважає, що постанову АН 245784 від 18.01.2010 року по справі прийнято незаконно, на підставі неналежних доказів, з викладеними в ній фактами не згоден.

Позивач зазначає, що при розгляді справи не були з*ясовані і доведені обставини, які б свідчили, що в його діях є ознаки проступку, за який законом встановлено адміністративну відповідальність. Таким чином вважає постанову незаконною та такою, що підлягає скасуванню з наступних підстав:

1. так, дійсно 18.01.2010 р. о 01.46 годин ОСОБА_1 рухався на 483 кілометрі напрямку Знаменка-Луганськ-Ізварине та був зупинений ІДПС УДАІ в Донецькій області прапорщиком міліції ОСОБА_2 , підставою зупинки, з його слів було те, що ОСОБА_1 перестроївся з правої смуги в ліву смугу і переїхав суцільну лінію дорожньої розмітки. Проте, ділянка дороги, на якій інспектор ДАІ зупинив ОСОБА_1 в момент руху по ній і до цього часу суцільно заметена снігом і розкатана до стану льоду, тобто є слизькою, асфальт на ній видно лише на окремих клаптиках дороги, де сніг стерто до дорожнього покриття та й то лише в місцях, де є колія від коліс, а тому ніякої дорожньої розмітки побачити під снігом не було ніякої можливості. Чи є там дорожня розмітка під снігом не існувало можливості. Крім того, рух автомобіля, яким керував ОСОБА_1 на слизькому шляху відбувався по раніше прокладеній іншими автомобілями колії і будь-яка спроба з*їхати з прокладеної колії приводила до з*їжджання коліс знову в колію. Шини в автомобілі ОСОБА_1 нешиповані, а тому рухатися він міг лише по існуючій на дорозі колії. В місці, де ОСОБА_1 зупинив інспектор ДАІ не було знаку чи стовпчика з вказанням кілометражу і не було інших дорожніх указателів, згідно з якими можна було б точно визначити це місце на дорозі, а тому незрозуміло, чому в протоколі про адміністративне правопорушення інспектор ДПС послався саме на 483 кілометр шляху Знаменка-Луганськ-Ізварине. За відсутності позначок встановити точне місце зупинки автомобіля і визначити кілометраж траси не вбачається можливим.

2. Крім того, відповідно до статті 17 КУпАП, особа яка діяла в стані крайньої необхідності, не підлягає адміністративній відповідальності. Згідно з положеннями ст. 18 КУпАП, не є адміністративним правопорушенням дія, яка хоч і передбачена цим кодексом чи іншими законами, але вчинена в стані крайньої необхідності, тобто для усунення небезпеки, яка загрожує правам і свободам громадян, якщо іншими засобами за даних обставин вона не могла бути усунена.

Крім того, в порушення вимог ст. 19 Конституції України, яка встановлює, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов*язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України;

- ст. 245 КУпАП відповідно до якої завданням провадження у справах про адміністративні правопорушення є своєчасне, всебічне, повне й об*єктивне з*ясування обставин кожної справи та дотримання процесуального порядку розгляду справи;

- ст. 268 КУпАП, згідно якої особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право: знайомитися з матеріалами справи, давати пояснення, подавати докази, заявляти клопотання; при розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця у галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи, виступати рідною мовою і користуватися послугами перекладача, якщо не володіє мовою, якою ведеться провадження; оскаржити постанову по справі. Справа про адміністративне правопорушення розглядається в присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Під час відсутності цієї особи, справу може бути розглянуто лише у випадках, коли є дані про своєчасне її сповіщення про місце та час розгляду справи і якщо від неї надійшло клопотання про відкладення розгляду справи;

Враховуючи вищевикладене ОСОБА_1 вважає, що постанова № АН 245784 по справі про адміністративне правопорушення від 18.01.2010 р. прийнята з порушеннями його прав та чинного законодавства, є необґрунтованою, незаконною та підлягає скасуванню і закриттю справи.

В судовому засіданні позивач позовні вимоги підтримав, просив їх задовольнити.

Відповідач у судове засідання не з’явився, про час, місце та дату розгляду справи повідомлений належним чином, однак відповідач не повідомив про причини неприбуття, і суд вважає за можливе розглянути справу у відсутність відповідача на підставі наявних у справі доказів.

Заслухавши пояснення позивача, дослідивши матеріали справи, суд вважає позов таким, що підлягає задоволенню, з наступних підстав.

Судом встановлено, що відносно позивача ОСОБА_1, ІДПС УДАІ в Донецькій області прапорщиком міліції ОСОБА_2 винесена постанова № АН 245784 від 18.01.2010 р., відповідно до якої ОСОБА_3 звинувачується у скоєнні адміністративного правопорушення, передбаченного ч. 1 ст. 122 КУпАП та накладено штраф у розмірі 255 грн.

Адміністративне правопорушення, передбачене ст. 122 КУпАП тягне за собою накладання штрафу на водія транспортного засобу.

Відповідно до ст. 252 КУпАП, орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об’єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.

Відповідно до ст. 251 КУпАП: «Доказами в справі про адміністративне правопорушення є будь – які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчинення та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото – і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото – і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосується забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.

Згідно до ч.2 ст. 71 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб’єкта владних повноважень обов’язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

З урахуванням викладеного, суд визнає неправомірними дії відповідача щодо винесення постанови про адміністративне правопорушення та скасовує вказану постанову.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 251-254, 287, 289, 293 КУпАП, ст. ст. 158-163 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Позов ОСОБА_1 до ІДПС УДАІ в Донецькій області прапорщика міліції ОСОБА_2 щодо визнання дій відповідача протиправними та про скасування постанови про адміністративне правопорушення – задовольнити.

Скасувати постанову АН 245784 від 18.01.2010 року по справі про адміністративне правопорушення.

Провадження по справі про адміністративне правопорушення у відношенні ОСОБА_1 про притягнення його до адміністративної відповідальності, передбаченої ч. 1 ст. 122 КУпАП закрити.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Апеляційного суду Донецької області через суд першої інстанції шляхом подачі в 10-денний строк з дня складання постанови в повному обсязі заяви про апеляційне оскарження і подання після цього протягом 20 днів апеляційної скарги, з подачею її копії до апеляційної інстанції або в порядку ч. 5 ст. 186 КАС України.

Суддя Я.М. Рассуждай

Автор:  пішохід [ 24 мар 2013, 09:45 ]
Заголовок сообщения:  Re: Перехрестя Пасічна Пирогівка 122 ч 2

Справа №2-а-579/09

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 травня 2009 року Ленінський районний суд міста Вінниці

в складі: головуючого Федчишен С.А.,

при секретарі Підвисоцькій О.Ю.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Вінниці адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до інспектора дорожньо-патрульної служби Державної автомобільної інспекції міста Вінниці Петрука Михайла Йосиповича про визнання протиправною та скасування постанови по справі про адміністративне правопорушення , -

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом до ІДПС ДАІ м. Вінниці Петрука М.Й. про визнання протиправною та скасування постанови по справі про адміністративне правопорушення.

В позовній заяві зазначено, що 25.02.2009 р. близько 12 год. 40 хв. позивач виїжджав із заправочної станції, біля якої знаходилась машина ДАІ і переконавшись, що дорожніх знаків при виїзді немає, він на очах співробітників ДАІ рухався в потрібному йому напрямку та був зупинений прапорщиком Петруком, який після перевірки документів повідомив позивачу що він пересік подвійну суцільну лінію, що знаходиться під снігом, чим було допущено порушення пункту дод.2 п. 1, 3 ПДР України за що до позивача було застосовано адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 260 грн. При винесенні оскаржуваної постанови інспектором не було взято до уваги пояснення позивача відносно того, що на очах у працівників ДАІ він не мав наміру порушувати правила дорожнього руху та не міг передбачити, що під снігом знаходиться подвійна суцільна лінія, яку він пересік та що при виїзді з АЗС немає знаків направлення руху, та те, що він не вчиняв дій, які б порушували правила дорожнього руху України, а рухався відповідно до цих правил.

Позивача було запрошено в автомобіль ДПС, де було оформлено протокол про адміністративне правопорушення та винесено постанову про порушення пункту 1, 3 ПДР України. Зазначені дії співробітника ДАІ є незаконними, оскільки він не з'ясував інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи, оскільки в протоколі та в постанові вказано лише те, що позивач пересік подвійну суцільну лінію, а те що вона була під снігом до уваги не взято, чим порушено ст. 280 КУпАП. Крім того, при складанні протоколу інспектор зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, про те інспектор Петрук М.Й. не діяв у суворій відповідності до вимог закону – він мав змогу попередити позивача, що під снігом знаходиться подвійна суцільна лінія та рух у цьому напрямку заборонено, чим порушив право позивача одержувати необхідну допомогу від посадових осіб, що беруть участь у забезпеченні безпеки дорожнього руху. Рішення інспектора ДПС відносно порушення правил дорожнього руху України, а саме порушення п.1,3 ПДР де сказано - «Учасники дорожнього руху зобов'язані знати й неухильно виконувати вимоги цих Правил, а також бути взаємно ввічливими» не відповідає дійсності, тому що працівник ДАІ був не дуже ввічливим, бо він вичікував поки позивач порушить правила, а не попереджав порушення.

З огляду на усі наведені обставини позивач просить суд визнати протиправною та скасувати постанову про адміністративне правопорушення, серії АВ № 036690 від 25.02.2009 р., як таку, що винесена із порушенням законодавства.

В судовому засіданні позивач пред’явлені позовні вимоги підтримав посилаючись на обставини викладені в позовній заяві та просив суд позов задовольнити.

Відповідач, в судове засідання не з’явився, про час та місце розгляду був справи повідомлений завчасно та належним чином, про причини неявки суду не повідомив.

Заслухавши пояснення сторін, дослідивши матеріали справи, оцінивши надані докази в їх сукупності, суд приходить до висновку, що позовні вимоги задоволенню не підлягають з наступних підстав.

Згідно ст. 251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягується до адміністративної відповідальності.

Як було встановлено в ході розгляду справи інспектором ДПС ВДАІ м. Вінниці Петруком М.Й., який будучи уповноваженою на те посадовою особою органів внутрішніх справ, на підставі ч. 1 ст. 254, п. 1 ч. 1 ст. 255 КУпАП, складено протокол про адміністративне правопорушення серії АД № 709992 (а. с. 4), згідно якого 25.02.2009 р. о 12 год. 40 хв. на автодорозі Немирів 400 км. – Стрій - Знаменка водій ОСОБА_1 (особу якого було встановлено згідно посвідчення водія серії НОМЕР_1, виданого Вінницьким МРЕВ 19.04.2003 р., проживаючий в АДРЕСА_1) керуючи автомобілем, марки ВАЗ д. н. НОМЕР_2, виконуючи маневр пересік подвійну суцільну лінію дорожньої розмітки за що передбачена відповідальність згідно ч. 1 ст. 122 КУпАП. Згідно пояснень ОСОБА_1, які занесені до протоколу про адміністративне правопорушення, зокрема, порушення він здійснив ненавмисно.

За наслідками розгляду даного протоколу інспектор Петрук М.Й. встановивши вину ОСОБА_1 у вчиненні правопорушення за ч.1 ст. 122 КУпАП, постановив накласти на нього адміністративне стягнення у виді штрафу в розмірі 260 грн.

Частиною 1 статті 122 КУпАП передбачена відповідальність за перевищення водіями транспортних засобів встановлених обмежень швидкості руху транспортних засобів більш як на двадцять кілометрів на годину, порушення вимог дорожніх знаків та розмітки проїзної частини доріг, правил перевезення вантажів, буксирування транспортних засобів, зупинки, стоянки, проїзду пішохідних переходів, ненадання переваги у русі пішоходам на нерегульованих пішохідних переходах, а так само порушення встановленої для транспортних засобів заборони рухатися тротуарами чи пішохідними доріжками.

Згідно ч. 1 ст. 222 КУпАП органи внутрішніх справ (міліція) розглядають справи про адміністративні правопорушення передбачені ч. 1 ст. 122 КУпАП, а у відповідності до п. 3 ч. 2 ст. 222 КУпАП від імені органів внутрішніх справ (міліції), розглядати справи про адміністративні правопорушення передбачені ч. 1 ст. 122 КУпАП, і накладати адміністративні стягнення мають право працівники Державтоінспекції Міністерства внутрішніх справ України, які мають спеціальні звання.

Відповідно до п. 7.1.6. Інструкції з діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС України працівник ДПС при несенні служби зобов’язаний, зокрема, попереджати адміністративні правопорушення у межах своєї компетенції застосовувати до порушників заходи адміністративного впливу та примусу.

Позивач визнав той факт, що дійсно 25.02.2009 р., керуючи автомобілем марки ВАЗ д.н. НОМЕР_2, він перетнув подвійну суцільну лінію дорожньої розмітки на автодорозі Стрій – Знаменка, але свою вину у вчиненні зафіксованого правопорушення заперечував, оскільки стверджував, що подвійної суцільної ліній дорожньої розмітки він не бачив, а тому правил дорожнього руху України не порушував.

Відповідно до ч.2 ст. 9 КАС України суд вирішує справи на підставі Конституції та законів України, а ст. 68 Конституції України, як нормативно-правовим актом, який має вищу юридичну силу, визначено що кожен зобов’язаний неухильно додержуватись Конституції України та законів.

При винесенні рішення в справах адміністративного судочинства суд керується кодексом адміністративного судочинства, відповідно до якого і приймає рішення, зокрема ст. 159 даного Кодексу, зазначає, що обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з’ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні.

За наведених обставин, суд вважає, що дії позивача кваліфіковано вірно, згідно ч.1 ст. 122 КУпАП, а постанова від 25.02.2009 року, про притягнення позивача до адміністративної відповідальності у вигляді штрафу, за вчинення зазначеного правопорушення, винесена з дотриманням норм чинного законодавства України, а тому підстави для її скасування відсутні.

На підставі викладеного та керуючись ст. 9, 11, ч.2 ст.71, 86, 158 - 163 КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

В позові ОСОБА_1 до інспектора дорожньо-патрульної служби Державної автомобільної інспекції міста Вінниці Петрука Михайла Йосиповича про визнання протиправною та скасування постанови по справі про адміністративне правопорушення - відмовити.

Заяву про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції може бути подано протягом десяти днів з дня проголошення постанови.

Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.

Суддя: /підпис/

Копія вірна:

Суддя:

Секретар:

Автор:  пішохід [ 24 мар 2013, 10:01 ]
Заголовок сообщения:  Re: Перехрестя Пасічна Пирогівка 122 ч 2

2-а-2644/11
ПОСТАНОВА
Іменем України
30.06.2011 Ленінський районний суд міста Донецька Донецької області у складі:
головуючої судді Хмельницької Л.І.
при секретарі Богоявленської А.С.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Донецьку справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до Управління УДАЇ УМВС України в Донецькій області про визнання дій незаконними та скасування постанови про накладення адміністративного стягнення, -
В С Т А Н О В И В:
ОСОБА_1 звернувся до суду з адміністративним позовом про скасування постанови АН1 № 067765 від 08.05.2011 року, згідно якої він притягнутий до адміністративної відповідальності за ст. 122 ч. 1 КУпАП у вигляді штрафу в доход держави в сумі 255 грн.
Позивач зазначив, що у тексті постанови зазначено, що він 08.05.2011 року о 12-20 год. рухався на автомобілі НОМЕР_1 на 420 км а/ш Знаменка-Луганськ-Ізварине перетнув вузьку суцільну лінію дорожньої розмітки 1.1, яка визначає ділянку дороги на проїзній частині-острів безпеки, де в*їзд заборонено. Він одразу не був згодним з тим, що порушив правила дорожнього руху, про що зробив відповідний надпис у протоколі, крім того, в його автомобілі знаходились пасажири, яких, незважаючи на його прохання, працівник ДАІ вислухати відмовився. Вважає, що ПДР України не порушував, оскільки дорожня розмітка була затерта колесами автомашин та з місця водія її зовсім не було видно. Незважаючи на його незгоду з порушенням правил дорожнього руху, інспектор ДАІ склав у відношенні неї адміністративний протокол та ухвалив постанову за порушення правил дорожнього руху. Крім того, зазначив, що під час складання постанови про адміністративне правопорушення він був позбавлений права знайомитись з матеріалами справи, подавати докази, заявляти клопотання, користуватись правовою допомогою. При цьому йому фактично було відмовлено у будь-якій можливості захисту своїх інтересів. Просив скасувати постанову працівника ДАІ у справі про адміністративне правопорушення АН1 № 067765 від 08 травня 2011 року.
До судового засідання позивач не з*явився, надав суду заяву з проханням слухати справу у його відсутність, підтримав позовні вимоги.
Представник відповідача у судове засідання не з‘явився про час та місце розгляду був повідомлений належним чином, заперечень проти позову до суду не надіслав, тому суд вважає за можливе розглянути справу у його відсутність.
Суд, розглянувши адміністративну справу в межах заявлених вимог, дослідивши матеріали справи і докази, дійшов висновку, що позов обґрунтований і підлягає задоволенню з наступних підстав.
Відповідно до норм Кодексу адміністративного судочинства України, фізична особа має право оскаржити до суду дії, рішення суб‘єкту владних повноважень про притягнення її до адміністративної відповідальності.
Відповідно до положень ч.1 п.1 ст.17 Кодексу адміністративного судочинства України (КАСУ), який набрав чинності з 1.09.2005 року, компетенція адміністративних судів поширюється на: спори фізичних чи юридичних осіб із суб’єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень, (нормативно правових актів чи правових актів індивідуальної дії) дій чи бездіяльності.
Відповідно до ст. 18 КАСУ місцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні усі адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб’єкта владних повноважень у справах про адміністративні правопорушення.
Відповідно до вимог ст. 288 КУпАП зі змінами та доповненнями від 24.09.2008 року, які набрали чинності з 18.11.2008 року, постанову іншого органу( посадової особи) - про накладення адміністративного стягнення у справі про адміністративні правопорушення може бути оскаржено - у вищестоящий орган (вищестоящій посадовій особі), або у районний, районний у місті, міський чи міськрайонний суд, в порядку визначеному Кодексом адміністративного судочинства України ( КАСУ) з особливостями, встановленими цим Кодексом.
Відповідно до положень ч.2 ст. 71 КАСУ в адміністративній справі про протиправність рішень? дій чи бездіяльності суб’єкта владних повноважень обов’язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Відповідно до ч.1 ст. 122 КУпАП перевищення водіями транспортних засобів встановлених обмежень швидкості руху транспортних засобів більш як на двадцять кілометрів на годину, порушення вимог дорожніх знаків та розмітки проїзної частини доріг, правил перевезення вантажів, буксирування транспортних засобів, зупинки, стоянки, проїзду пішохідних переходів, ненадання переваги у русі пішоходам на нерегульованих пішохідних переходах, а так само порушення встановленої для транспортних засобів заборони рухатися тротуарами чи пішохідними доріжками, тягнуть за собою накладення штрафу від п’ятнадцяти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Відповідно до п. 24 Постанови Пленуму Верховного Суду України від 23 грудня 2005 року N 14 «Про практику застосування судами України законодавства у справах про деякі злочини проти безпеки дорожнього руху та експлуатації транспорту, а також, про адміністративні правопорушення на транспорті»встановлено, що зміст постанови має відповідати вимогам, передбаченим статтями 283 і 284 КУпАП. Зокрема, у постанові потрібно наводити докази, на яких ґрунтується висновок про вчинення особою адміністративного правопорушення, та зазначати мотиви відхилення інших доказів, на які посилався правопорушник, чи висловлених останнім доводів.
Статтею 268 КУпАП передбачено, що справа про адміністративне правопорушення розглядається в присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності.
Порядок розгляду справ про адміністративні правопорушення врегульований ст.ст. 276-282 КУпАП, а вимоги до протоколу викладені у ст..ст. 283-286 КУпАП.
Як встановлено судом, постанова у відношенні ОСОБА_1 була ухвалена 08.05.2011 р. за правопорушення, нібито вчинене у той же день. Як стверджує позивач він не порушував правила дорожнього руху, оскільки здійснив наїзд на дорожню розмітку внаслідок того, що вона була затерта колесами автомобілів на дорожньому покритті, та не проглядалась з водійського місця з відстані приблизно 60-70м., що не відповідає вимогам державного стандарту України ДСТУ 2587-94 «розмітка дорожня. Технічні вимоги. Методи контролю. Правила застосування». Вимоги цього стандарту є обов*язковими. Так, згідно зазначеного стандарту дорожня горизонтальна розмітка у денний час на автодорозі поза межами населеного пункту повинна проглядатися з 135 м. У відповідності до п. 2.3.13 ДСТУ 2587-94 «Відстань видимості розмітки перевіряється візуально робітниками дорожньо-експлуатаційної служби щоквартально. Результати візуального і інструментального контролю відстані видимості розмітки оформлюються письмово і затверджуються головним інженером дорожньо-експлуатаційної організації. Якщо відстань видимості розмітки виявляється меншою ніж нормативні значення, що наведено в табл.. 6-8, дорожню розмітку потрібно відновити.
Крім того, працівником ДАІ в якості свідків у відповідності до ст.. 251 КУпАП незважаючи на клопотання позивача, не були опитані та внесені до протоколу свідки, які находились в його автомобіля в якості пасажирів.
Спростувати ствердження позивача про те, що під час його руху, дорожня розмітка не проглядалась з місця водія, оскільки була затертою колесами автомобілів, суд не має можливості, оскільки представник відповідача до суду не з’явився, доказів обґрунтованості складення постанови суду не надав. Крім того, позивач зазначив, що під час складання постанови про адміністративне правопорушення він був позбавлений права знайомитись з матеріалами справи, подавати докази, заявляти клопотання, користуватись правовою допомогою, що є суттєвим порушенням вимог ст. 268 КУоАП.
Виходячи із закріпленого в ч. 4 ст. 129 Конституції України принципу змагальності та рівноправності сторін у судочинстві, обов'язок доведення законності застосування адміністративного стягнення, лежить на органі (посадовій особі), який виніс оскаржуване рішення.
Відповідно до вимог ч.2 ст. 71 КАС України, обов’язок доказування в адміністративних справах про протиправність рішень суб’єкта владних повноважень, щодо доказування правомірності свого рішення, покладається на відповідача, але відповідачем не надано до суду жодного доказу в підтвердження правомірності винесеної їм постанови АН1 № 067765 від 08.05.2011 року про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ст.ст. 122ч.1 КУпАП і накладення адміністративного стягнення у вигляді штрафу.
Відповідно до ст. 252 КУпАП, орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.
Відповідно до ст. 251 КУпАП: «Доказами в справі про адміністративне правопорушення є будь - які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчинення та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото - і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото - і кінозйомки, відеозапису. які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосується забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.
З урахуванням викладеного, суд визнає неправомірними дії відповідача щодо винесення постанови про адміністративне правопорушення та скасовує вказану постанову.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 6, 11, 17, 69, 70, 71, 72, 104, 105, 158, 159, 160, 161,162,163 Кодексу Адміністративного судочинства України, ст. 122, 251, 252 КУпАП суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов ОСОБА_1 до Управління ДАІ УМВС справ України в Донецькій області про визнання дій незаконними та скасування постанови про накладення адміністративного стягнення - задовольнити.
Визнати дії інспектора Управління ДАІ УМВС справ України в Донецькій області щодо складення у відношенні ОСОБА_1 постанови АН1№ 067765 від 08.05.2011 р. про притягнення його до адміністративної відповідальності за ст. 122ч.1 КУпАП та накладення адміністративного стягнення у вигляді штрафу в сумі 255 грн.- незаконними.
Постанову інспектора ДПС БДПС при взводі ДПС м. Красноармійська УДАІ ГУМВС України в Донецькій області АН1№ 067765 від 08.05.2011 р. у відношенні ОСОБА_1 про притягнення його до адміністративної відповідальності за ст.ст. 122 ч. 1 КУпАП і накладення адміністративного стягнення у вигляді штрафу –скасувати.
Постанова суду з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб*єктів владних повноважень щодо притягнення до адміністративної відповідальності є остаточним і оскарженню не підлягає.


Суддя: Л. І. Хмельницька

Автор:  Ymka [ 24 мар 2013, 14:49 ]
Заголовок сообщения:  Re: Перехрестя Пасічна Пирогівка 122 ч 2

Файно дякую, буде швагро ліпити позов.
Протокол викласти нема як, так як на ньому відбились дані з попереднього протоколу і на скані не добре видно (там і на оригіналі не зразу розбереш, що там написано).

Автор:  may [ 24 мар 2013, 15:12 ]
Заголовок сообщения:  Re: Перехрестя Пасічна Пирогівка 122 ч 2

Ymka писал(а):
Протокол викласти нема як

А там нема такої шняги - "Додається постанова"?

Автор:  пішохід [ 26 мар 2013, 20:56 ]
Заголовок сообщения:  Re: Перехрестя Пасічна Пирогівка 122 ч 2

Ymka писал(а):
буде швагро ліпити позов.

:?:

Автор:  Ymka [ 26 мар 2013, 22:26 ]
Заголовок сообщения:  Re: Перехрестя Пасічна Пирогівка 122 ч 2

Мав на увазі оскаржувати постанову. Ну й дії гея. До речі, чомусь не можу викласти скан постанови :(

Автор:  пішохід [ 10 апр 2013, 21:17 ]
Заголовок сообщения:  Re: Перехрестя Пасічна Пирогівка 122 ч 2

Ymka писал(а):
Мав на увазі оскаржувати постанову.

:?:

Страница 1 из 1 Часовой пояс: UTC + 2 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/