Дорожный контроль | ФОРУМ - ГАИ - ВИДЕО - ФОТО
https://roadcontrol.org/forum/

Львів. Місця концентрації ДТП
https://roadcontrol.org/forum/viewtopic.php?f=40&t=16151
Страница 1 из 1

Автор:  Yuzer [ 17 фев 2012, 13:56 ]
Заголовок сообщения:  Львів. Місця концентрації ДТП

У п.9.6 Інструкції №111 сказано:
Розташування наряду (службового автомобіля) ДПС для здійснення профілактичних заходів у схемі маршруту патрулювання визначається виключно в місцях концентрації ДТП з урахуванням часу доби, інтенсивності руху та виду правопорушень, з причини яких стаються ДТП

18.01.2012 було подано інформаційний запит по МКДТП Львова:

Цитата:
До Управління ДАІ ГУ МВС України
у Львівській області
вул. Перфецького, 19, м. Львів, 79053,

гр. ............


ЗАПИТ НА ІНФОРМАЦІЮ № 0118-1-1

Згідно ст.14 Закону України «Про дорожній рух» учасники дорожнього руху мають право на безпечні умови дорожнього руху та отримання інформації про умови дорожнього руху.

Відповідно до Інструкції по діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС, затвердженої наказом МВС України від 27.03.2009 р. №111, розташування наряду (службового автомобіля) ДПС для здійснення профілактичних заходів у схемі маршруту патрулювання визначається виключно в місцях концентрації ДТП з урахуванням часу доби, інтенсивності руху та виду правопорушень, з причини яких стаються ДТП.
Виявлення і облік аварійно-небезпечних ділянок доріг і вулиць, місць концентрації дорожньо-транспортних пригод покладено на Державтоінспекцію Міністерства внутрішніх справ України.

Відповідно до ст. 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
Згідно ст.19 Закону України «Про доступ до публічної інформації» під запитом, щодо надання письмової або усної інформації, у цьому Законі розуміється звернення особи - до розпорядника інформації з вимогою надати письмову, або усну публічну інформацію , що знаходиться у його володінні. Запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.

Враховуючи викладене, керуючись ст. 40 Конституції України, ст.ст. 1, 15, Закону України «Про звернення громадян» ст.ст. 2, 5, 20, Закону України «Про інформацію», ст.ст. 3, 4, 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації»,

ПРОШУ:

В передбачений Законом строк письмово надати:
1) повний перелік місць концентрації дорожньо-транспортних пригод в м. Львів;
2) повний перелік місць концентрації дорожньо-транспортних пригод в м. Дубляни Жовківського р-ну Львівської обл.;
3) копію схеми місць профілактичного патрулювання ДАІ на ділянці автодороги державного значення М-09 від м. Львів до м. Жовква в письмовому вигляді.

Відповідь на цей інформаційний запит прошу надіслати на мою адресу в м.Дубляни, вказану вище.

Примітка: відповідь про те, що інформацію, яка Вас цікавить, можна побачити на офіційному сайті ДАІ і на інших ресурсах, буде вважатись неправомірною відмовою в наданні інформації, згідно ч.2 ст.22 Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Звертаю Вашу увагу на те, що, згідно ч.3 ст.22 Закону України «Про доступ до публічної інформації», якщо Розпорядник інформації не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов'язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача.

18.01.2012 р.



14.02.2012 отримана відповідь:

Изображение

Изображение

Автор:  Yuzer [ 14 мар 2012, 00:33 ]
Заголовок сообщения:  Re: Львів. Місця концентрації ДТП

Склав наступний запит - для боротьби з любителями стояти не в місцях концентрації ДТП, на напрямних острівцях, одним словом - з порушенням. Читайте, виправляйте, коментуйте, користуйтесь :)
Цитата:
ЗАПИТ НА ІНФОРМАЦІЮ №0314-1

14.03.12 орієнтовно в 15год 45хв. у м.Львові на перехресті вул.Хмельницького і вул. Липинського (перехрестя з круговим рухом) на напрямному острівці знаходився патрульний автомобіль ДАІ д/н 0000, біля якого співробітники ДАІ дуже часто зупиняли різні автомобілі, в тому числі без видимих порушень правил дорожнього руху (надалі – ПДР) їх водіями. При чому, зупиняючи їх, інспектори вказували водіям зупинитись на цьому ж напрямному острівці.

Як видно з фотографії/відеозапису, що додається до цього запиту, патрульний автомобіль ДАІ розташований безпосередньо на напрямному острівці, контури якого позначені дорожньою розміткою 1.1. Згідно пункту 34.1 ПДР Горизонтальна розмітка 1.1 (вузька суцільна лінія), зокрема, позначає межі проїзної частини, на які в'їзд заборонено. Тобто, заїхавши на напрямний острівець і здійснюючи там стоянку патрульного автомобіля, інспектори порушили ПДР (як видно з відеозапису, проблисковий маячок синього кольору на патрульному автомобілі не було ввімкнуто, що є порушенням п.3.1 ПДР).

Згідно п. 9.6 Інструкції з питань діяльності підрозділів ДПС ДАІ, затвердженої наказом МВС №111 від 27.03.2009, розташування наряду (службового автомобіля) ДПС для здійснення профілактичних заходів у схемі маршруту патрулювання визначається виключно в місцях концентрації ДТП з урахуванням часу доби, інтенсивності руху та виду правопорушень, з причини яких стаються ДТП. Як видно з листа №9/1-С-6/зі від 03.02.12 (що є відповіддю на інформаційний запит про місця концентрації ДТП у м.Львів), перехрестя вул.Хмельницького і вул.Липинського не є місцем концентрації ДТП. Тобто, здійснюючи патрулювання на згаданому перехресті, інспектори або самовільно відхилились від маршруту патрулювання, або їхній маршрут патрулювання складений з порушенням вимог Наказу МВС №111.

Згідно п. 12.11 Інструкції з питань діяльності підрозділів ДПС ДАІ затвердженої наказом МВС №111 від 27.03.2009, при зупинці транспортного засобу повинна враховуватись дорожня обстановка, безпека інших учасників дорожнього руху. Для припинення правопорушення у виключних випадках (достатні підстави вважати, що водій перебуває у стані сп'яніння, підозрюється у скоєнні злочину, залишив місце ДТП, створює аварійні ситуації іншим учасникам руху) дозволяється зупинка у місцях, заборонених ПДР. Як видно з відеозапису, вимоги цього пункту інспекторами не дотримуються (не можуть всі підряд водії підозрюватись у порушеннях, перелічених у цьому пункті). Крім цього, зупиняючи автомобілі на напрямному острівці, інспектори обмежували оглядовість водіям, які в"їжджали на кільце, що могло призвести до аварійних ситуацій і ДТП, наражали їх на небезпеку.

Згідно п. 6.26 Інструкції з питань діяльності підрозділів ДПС ДАІ затвердженої наказом МВС №111 від 27.03.2009 працівник підрозділу ДПС під час керування патрульним автомобілем зобов’язаний бути прикладом для інших учасників дорожнього руху в частині дотримання ПДР. Також згідно п. 6.32.5. працівник ДПС зобов’язаний під час службової діяльності дотримуватись законності, не допускати її порушень іншими працівниками.

Згідно ст.19 Закону України «Про доступ до публічної інформації» під запитом, щодо надання письмової або усної інформації, у цьому Законі розуміється звернення особи - до розпорядника інформації з вимогою надати письмову, або усну публічну інформацію , що знаходиться у його володінні. Запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.
Стаття 6 Закону України «Про інформацію» зазначає, що право на інформацію забезпечується зокрема: обов'язком суб'єктів владних повноважень інформувати громадськість та засоби масової інформації про свою діяльність і прийняті рішення;
Враховуючи викладене, керуючись ст. 40 Конституції України, ст.ст. 1, 15, Закону України «Про звернення громадян» ст.ст. 2, 5, 10, 20, Закону України «Про інформацію», ст.ст. 3, 4, 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації»,

прошу у п’ятиденний термін письмово надати відповідь на кожне з наступних запитань:

1. Чи проведена службова перевірка стосовно фактів, викладених в тексті даного запиту на інформацію? Прошу надати результати цієї перевірки.

2. Чи згідно визначеного маршруту патрулювання інспектори ДАІ знаходились у вказаний час на вказаному перехресті? Яким документом це підтверджується? Прошу надати копію цього документу

3. Якщо інспектори знаходились на даному перехресті згідно визначеного маршруту патрулювання - чи притягнуто до відповідальності згідно чинного законодавства України посадових осіб Державтоінспекції МВС України за невиконання вимог п. 9.4 Інструкції з питань діяльності підрозділів ДПС ДАІ, затвердженої наказом МВС №111 від 27.03.2009 (а саме - включення в дислокацію маршруту патрулювання перехрестя, що не є місцем концентрації ДТП)? Яким документом це підтверджується? Прошу надати копію цього документу

4. Чи добрий приклад подавав учасникам дорожнього руху працівник ДАІ який здійснив стоянку патрульного автомобілю ДАІ д/н 0000 безпосередньо на напрямному острівці перехрестя з круговим рухом?

5. Чи повинен працівник ДАІ складати протокол про адміністративне правопорушення в разі порушення ПДР іншим працівником ДАІ? Чи складався протокол за порушення ПДР інспектором, який керував патрульним автомобілем д/н 0000 під час заїзду на напрямний острівець і за стоянку на ньому без ввімкнення проблискового маячка синього або червоного кольору

6. Враховуючи те, що в заборонених для зупинки місцях автомобілі можуть зупинятись тільки у виключних випадках за значні правопорушення, прошу відповісти, скільки протоколів було складено інспекторами ДАІ за час, протягом якого вони патрулювали на вказаному перехресті у цей день?

Додатки:
копія листа №9/1-С-6/зі від 03.02.12 з переліком місць концентрації ДТП
Відеозапис розташування наряду ДПС під час патрулювання на перехресті Хмельницького-Липинського (на СД-Диску №1)
відеозапис інтерв"ю начальника УДАІ м.Львів п.Мицака стосовно знаходження транспортних засобів на острівцях безпеки (на СД-Диску №1)

Відповідь на цей інформаційний запит прошу надіслати на мою поштову адресу, вказану вище.

Примітка: Звертаю Вашу увагу на те, що, згідно ч.3 ст.22 Закону України «Про доступ до публічної інформації», якщо Розпорядник інформації не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов'язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. У випадку ненадання відповіді або надання неповної відповіді залишаю за собою право звернутись у прокуратуру і засоби масової інформації.


14.03.2012 р.

Автор:  jek07061 [ 14 мар 2012, 09:48 ]
Заголовок сообщения:  Re: Львів. Місця концентрації ДТП

У меня такая же ситуация произошла сегодня утром на Хуторивке.
Стоял патруль на разделительном островке и меня там же хотел остановить.
Видео выложу позже.
Готовлю информационный запрос! "Коза" хорошая, спасибо Yuzer!

Автор:  Scorpion4uk [ 14 мар 2012, 10:36 ]
Заголовок сообщения:  Re: Львів. Місця концентрації ДТП

Сообщение, не относящиеся к теме
Гарний інфозапит, відпишусь в темі шоб не згубити зразка)))

Автор:  FullHD [ 14 мар 2012, 10:51 ]
Заголовок сообщения:  Re: Львів. Місця концентрації ДТП

я что-то не понимаю - там написано в предпоследнем абзаце *
Цитата:
Відповідно до наказу МВС України від 27.03.2009 №111 - КАРТКА маршруту патрулювання нарядом ДПС ДАІ є внутрішнім документом і не надається стороннім особам


То-есть теперь они его могут не показывать?? В этом случае доказать что они стоят не там где должны можно будет только по списку *Місця концентрації ДТП*?

Автор:  Yuzer [ 14 мар 2012, 11:12 ]
Заголовок сообщения:  Re: Львів. Місця концентрації ДТП

FullHD писал(а):
доказать что они стоят не там где должны можно будет только по списку *Місця концентрації ДТП*?

в принципі - так... А ще місця концентрації ДТП мають бути позначені знаком 1.39 з табличкою 7.1.1, яка вказує протяжність небезпечної ділянки. Тобто, якщо нема знака з табличкою, а вони там стоять - натягати їх за те, що стоять не в МКДТП. Якщо прийде відписка, що це МКДТП - натягати за те, що воно не позначене знаком...

Автор:  Yorgens [ 14 мар 2012, 15:43 ]
Заголовок сообщения:  Re: Львів. Місця концентрації ДТП

Yuzer писал(а):
А ще місця концентрації ДТП мають бути позначені знаком 1.39 з табличкою 7.1.1, яка вказує протяжність небезпечної ділянки.

Не так давно усю вулицю Мазепи обтикали такими знаками замість того, щоб робити якісь реальні кроки по підвищенню безпеки дорожнього руху. Це просто і недорого, і не треба мозок напружувати.
А, наприклад, на перехресті Мазепи-Миколайчука не має одного пішоходного світлофора (тобто на трьох переходах є, а на одному немає), тому пішоходи там не знають коли можна йти, а коли ні, і якась частина людей йде завжди, тому що бачить зебру. І про це я писав в ДАЇ, але ставити світлофор - це напряжно, простіше понаставити знаків, які ні до чого не зобов'язують, а в разі чого, потім сказати - ну ми ж попереджали...

Страница 1 из 1 Часовой пояс: UTC + 2 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/