Текущее время: 29 ноя 2024, 23:57

Часовой пояс: UTC + 2 часа

Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: З ким можна в рейд?
СообщениеДобавлено: 17 окт 2012, 18:21 
Новобранец

Всім доброго вечора!
Я новачок в даній справі, але хочу набути більше досвіду, тому якщо хтось буде їхати на рейди - пишіть в приват, по можливості буду приєднуватись!

Вернуться наверх
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: З ким можна в рейд?
СообщениеДобавлено: 17 окт 2012, 21:19 
Новобранец

nevidomuj писал(а):
Всім доброго вечора!
Я новачок в даній справі, але хочу набути більше досвіду, тому якщо хтось буде їхати на рейди - пишіть в приват, по можливості буду приєднуватись!

+1... Я щось недодумався запитати... Читати-читаю, але якщо будуть рейди - покличте будь-ласка.

Вернуться наверх
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 17 окт 2012, 21:26 
Постоялец

LeeMin писал(а):
nevidomuj писал(а):
Всім доброго вечора!

+1... Я щось недодумався запитати... Читати-читаю, але якщо будуть рейди - покличте будь-ласка.

Ти готовий до рейдів? Читай форум, вчися, пиши заяви по своїх випадках з ДАІ Львова.
Починати з рейдів це не здорово, це тобі не нічний квест.

Вернуться наверх
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 17 окт 2012, 21:47 
Новобранец

LVIV писал(а):
це тобі не нічний квест.

;)

На власні не нарвався ще. Тому і цікаво побачити все. Справа не в полюванні. А просто майстер-клас чи що. Не хочеться, щоб перший "ніхароший міліцайський" зразу мене за 130 поволік на Наукову, а я не мав би що сказати.

Вернуться наверх
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 17 окт 2012, 23:11 
Борец

по одному повідомленю, а вже рейдери :lol:
Нариватися ніколи не потрібно, вчіть КУАП, правила дорожнього руху, читайте форум набирайтеся досвіду с форуму та відео, а там видно буде.
Рейди не завжди ефективний захід особливо нічні, при першому патрулю інформацію передають на всі решта патрулі і стає дуже складно зібрати матеріал тому що всі ховаються знаючи що на дорозі ДК Львів.