Текущее время: 01 ноя 2025, 23:52

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 24 ]  На страницу Пред.  1, 2
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 02 ноя 2013, 14:40 
Не в сети
Прохожий
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 13 апр 2011, 22:53
Сообщений: 17
Откуда: Україна, Львів
Авто: Велосипед
Город: Львів
Я вже не одну скаргу написав на працівників служби контролю, але на жаль, начальник в них такий ж урод як і вони всі - як і старий Король, так і новий (не пам'ятаю прізвища).

Я коли їжджу в трамваї, і до мене підходить контроль, то зазвичай вони так і не отримують бажаного - я їм нічого не показую, а починаю лише їх звинувачувати у їх порушеннях, і зазвичай вони відстають, бо треба ж інших людей розводити.

Я завжди в першу чергу запитую - де їх нагрудний знак/жетон. Коли вони мені його показують разом з посвідченням - починаю розмову про те - чому він не прикріплений на лицьовому боці верхнього одягу. В них на це різні аргументи бувають. Від абсурдних - чим його кріпити, до таких, що вони принципово до свого одягу не будуть їх кріпити.

Начальник на все це каже, що їх не забезпечують форменим одягом, тому немає куди кріпити жетони. А до власного одягу не будуть кріпити, бо в нас виявляється є багато хуліганів, які люблять ображати бідних контролерів і зривати з них ці жетони, що може пошкодити їх власний одяг.


При тому, коли я починаю "качати права" - вони дуже цьому дивуються, і починають мене ображати словесно, звинувачувати у брехні... І навіть з такими фактами - скарги нічого не дають. В начальства знаходяться феєричні відмазки, що начеб то я мав би спершу виконати свої обов'язки і пред'явити квиток людині, яка фактично не є контролером, бо не виконує обов'язків контролера, які б ідентифікували їх як працівників даної служби, а вже потім виясняти чому в них немає жетона там де він передбачений законом.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 06 ноя 2013, 23:40 
Не в сети
Прохожий

Зарегистрирован: 10 фев 2013, 17:57
Сообщений: 11
Авто: /
Город: /
phpBB [video]
Реакція на моє прохання показати службове посвідчення.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 07 ноя 2013, 05:13 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 13 дек 2010, 19:03
Сообщений: 127
Авто: Chevrolet
Ну, то більше реакція на зйомку, але все одно - хай звикають, що їхня робота гласна.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 07 ноя 2013, 14:20 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 27 сен 2010, 12:44
Сообщений: 321
Откуда: Львов
Авто: несколько разных
yar писал(а):
прохання показати службове посвідчення.

И что так и не показала службове посвідчення?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 21 янв 2014, 12:31 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 15 фев 2011, 13:31
Сообщений: 72
Откуда: м. Іллічівськ, Одеської області
Авто: ВАЗ
в мене сталося знайомство із контролерами Львова 12.01.14 р., мабуть мій випадок є унікальним: у Львові я був з друзями проїздом (поверталися з туристичної поїздки Європою). Щоб не чекати свого потяга на залізничному вокзалі вирішили пройтися центром міста. Сіли на зупинці біля залізничного вокзалу в трамвай № 1 (наскільки пам'ятаю на зовні трамваю була реклама ресторану "Сало", проте одразу звернув увагу, що він був у жахливому стані ). Вагон був порожній, проте водій вийшов з кабіни, щоб вигнати собаку, біля нього стояв якийсь чоловік (волосся біле, лице круглої форми, зріст близько 1м 85см). Ми одразу підійшли до водія,щоб дізнатися як можна придбати квитки, яка повідомила, що квитки у нею, після чого купили 4-ри квитки та на передні сіли. Поки ще трамвай стояв, то ми між собою обговорювали де б це вийти, щоб потрапити у центр, і цей чоловік нам підказав, що краще вийти на Дорошенка або на площі Ринок. Ми подякували. Після чого у одного з нас виникло питання, чи потрібно компостувати квитки, та ми вирішили, що мабуть не треба, бо судячи із стану компостерів вони залишилися ще із радянських часів лише як пам'ятка, до того ж ніде не написано, що їх треба компостувати, та і водій нам про це нічого не сказав (тобто як і у нас - в Одесі їх не компостують з 1999 року). Судячи з усього це обговорення цей чоловік чув
Після того, як ми проїхали одну зупинку ця людина встала та підійшовши до нас попросили квитки для перевірки. попри те, що в неї не було нагрудного жетону чи навіть бейджика ми передали їй свої квитки. Зібравши квитки він сказав: "заплатіть штраф за безквитковий проїзд". Нашому здивуванню не було меж.
На наші зауваження про те, що ніде не написано про те, що треба квитки компостувати і що водій при купівлі цього не сказав, та навіть у гучномовець при наданні інформації про вартість квитків теж не було сказано. На що він на повідомив, що у нас на зворотному боці квитка написано, що незакомпостований квиток недійсний, а також у нас над головою є напис (дійсно є, але на самій стелі, до того ж у вагоні лише в одному місці, саме над нами, звичайно, що ми дивилися на компостер, якій був навпроти нас на протилежному боці вагону), що квиток треба компостувати. Також ми йому сказали, що він бачив як ми придбали квитки, що він напевне чув як ми спілкувалися через необізнаність та брак інформації в самому вагоні, чому нам не допоміг, але він не відповів на це запитання та знову, почав вимагати сплати штрафу. Відповідно ми почали з'ясовувати хто він такий і чому на ньому немає ніяких посвідчень. Він достав своє посвідчення, проте не жав нам можливості з ним добре ознайомитися та записати його данні. Врешті решт мої знайомі вирішили не псувати собі відпочинок та заплатити, проте стали наполягати на виді квитанції, але в нього їх не виявилося. Він комусь зателефонував та вже на наступній зупинці зайшло дві жінки, які до нього приєдналися, а також передали йому бланки квитанцій. Ми знову спробували заперечити, проте вони вже втрьох накинулися на нас, але на наш захист вже стало кілька пасажирів. Після чого ці контролери вже почали нас виганяти з вагону та погрожувати доправити до відділку міліції. Проте в мене ще виявилося недостатньо коштів і я запропонував здійснити оплату банківською карткою (витратили на камеру схову багажу на вокзалі), але цей контролер знову став погрожувати доправити мене до відділку міліції, бо я ухиляюся від сплати штрафу. Я йому намагався пояснити, що банківська картка обов'язковий для приймання та що, якщо на те пішло, то хай оформлює протокол, оформлення якого є обов'язковим на мою вимогу. Врешті решт, дружина та друзі вмовили мене не псувати день собі з'ясуванням всіх обставин, та зайняли мені недостатні кошти для оплати штрафу. Після чого контролер, напевно дуже поспішаючи, забув повернути мені з дружиною незакомпостовані квитки, швидко покинув вагон, навіть не дав уточнити його данні. Добре, що під рукою був фотоапарат, та я зняв на відео цей вагон та компостери.
Дуже неприємний осад залишився від зустрічі із "культурною столицею України" після таких подій.

хтось має досвід осказження їх дій?

п.с. слід зазначити, що коли в Празі контролери виявили у людей з нашої туристичної групи незакомпостовані квитки, які просто не зрозуміли як їх компостувати, то допомогли закомпостувати та відпустили (контролер ходить з поліцейським).

_________________
[b]Amat victoria curam[/b]


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 21 янв 2014, 13:52 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 27 сен 2010, 12:44
Сообщений: 321
Откуда: Львов
Авто: несколько разных
"Очень гостеприимные" контролёры Львова! :shock:
conscious писал(а):
він бачив як ми придбали квитки, що він напевне чув як ми спілкувалися через необізнаність та брак інформації в самому вагоні, чому нам не допоміг

Риторический вопрос, ради денег готовы на любую подставу! Как ГАИшники!
...Мне, как львовянину, стыдно перед одесситами! :(


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 21 янв 2014, 22:07 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 21 ноя 2012, 20:41
Сообщений: 183
Авто: FORD
Город: Львів
Епічєскій піздєц! Мені соромно за наше прекрасне Місто


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 22 янв 2014, 12:49 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 15 фев 2011, 13:31
Сообщений: 72
Откуда: м. Іллічівськ, Одеської області
Авто: ВАЗ
ось відео того самого вагону трамваю


як з відео видно, нема витягу з правил надання пасажирам послуг, на 5-й секунді вгорі - це єдине місце, де знаходилась інформація про необхідність компостувати квитки

"Мені соромно за наше прекрасне Місто" - не варто соромитися, окрім цього випадку нам не довелося більше зустрітися із якимось негативом, люди навіть нам допомагали, навіть коли до них зверталися російською (з нашої компанії я єдиний хто на достатньому рівні володіє українською)

_________________
[b]Amat victoria curam[/b]


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 22 фев 2014, 00:21 
Не в сети
Прохожий
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 13 апр 2011, 22:53
Сообщений: 17
Откуда: Україна, Львів
Авто: Велосипед
Город: Львів
Писав от такий от лист на сайт Львівської міської ради:
Цитата:
Доброго дня!

Запитання від користувачів порталу ЛМР!

Запитання для: Транспорт і зв'язок

Текст запитання:

Всі без виключення контролери ЛКП Львівелектротрансу порушують Правила користування трамваєм і тролейбусом у містах України. Зігдно із даним наказом: "4.12. Контролер зобов'язаний: - мати службове посвідчення, нагрудний знак (жетон, картку тощо) з особистим номером контролера, прикріплений на лицьовому боці верхнього одягу, квитанції встановленого зразка, а також засоби, необхідні для вимірювання ваги та лінійних розмірів багажу;" Жоден із контролерів, яких я зустрічав за останні роки в трамваях і тролейбусах м. Львова, не носять нагрудний знак, розташування якого чітко регламентовано цими ж правилами. Вони його зазвичай пред'являють разом із посвідченням, що не передбачено чинними правилами, адже він повинен бути видний одразу. Мої неодноразові скарги щодо порушення цього пункту правил до начальника служби контролю ЛКП Львівелектротрансу нічого не змінюють. Зі слів начальників (як минулого (Король) так і його наступника), їм не постачають формений одяг до якого можна було б прикріпити ці жетони (картки, тощо). А кріпити їх до власного одягу контролери не будуть. Отже начальник служби контролю свідомо покриває порушення своїх підлеглих і не уживає жодних заходів для виправлення даної ситуації. Контролери ж зі свого боку зазвичай неадекватно реагують на зауваження пасажирів щодо їх порушення цього їх обв'язка. Прохання вжити заходів для виправлення даної ситуації.



Перша відповідь:
Цитата:
Call-Center [email protected]
12/18/13
to me

Доброго дня! Шановний п.Сергію , дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо, що питання скеровано в управління транспорту та зв"язку.
Контактні тел.:261-57-67 261-55-90 237-44-37 у відділі транспорту.
Згідно з розпорядженням міського голови від 12.10.2009р. №521 "Про роботу з електронними зверненнями громадян, що надходять на офіційний web-сайт Львівської міської ради" електронні звернення та відповіді на них не мають статусу офіційних документів, а є консультативними.
Якщо у вас є зауваження рекомендуємо звернення (скаргу, пропозицію), оформлене на в.о. начальника управління транспорту та зв"язку ЛМР Вілюру О.Г.
подавати на реєстрацію в міський Центр надання адміністративних послуг (пл. Ринок,1 к.115).

Графік роботи: понеділок - четвер 8.00 до 19.00 год., п"ятниця з 8.00 до 17.45 год. Без обідньої перерви.

З повагою
консультант відділу "Гаряча лінія міста "
Осьміловська Ольга
e-mail: [email protected]


Друга відповідь:
Цитата:
transport [email protected]
12/23/13
to me, Call-Center

Шановний Сергію Юрійовичу!

Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо наступне:

Управлінням транспорту та зв‘язку скеровано у ЛКП "Львівелектротранс" вимогу щодо дотримання контролерами підприємства вимог п. 4.12 "Правил користування трамваєм і тролейбусом у містах України" затверджених наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 09.10.2006 № 329, в частині, що стосується носіння на лицевому боці верхнього одягу нагрудного знаку (жетону, картки тощо) з особистим номером.

Більше інформації Ви можете отримати за сайті Львівської міської ради (http://www.city-adm.lviv.ua) та на сторінці управління транспорту та зв‘язку у мережі Фейсбук (https://www.facebook.com/lvivutiz).

Інформуємо Вас, що електронні звернення та відповіді на них не мають статусу офіційних документів. Вони не можуть бути опубліковані у засобах масової інформації чи використані у вигляді посилань як офіційна відповідь Львівської міської ради. Для отримання офіційної відповіді Ви повинні звернутися у порядку, визначеному Законом України "Про звернення громадян".

З повагою,
Журбенко Сергій
управління транспорту та зв‘язку
261-55-90


На жаль, після цього листа мені ще не доводилось зустрічати контролерів в трамваях... Цікаво, чи вплинуло це на них...


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 24 ]  На страницу Пред.  1, 2

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 5


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: