Визнали винним в ДТП, а пояснити чому не можуть.
Вже майже три роки водій Міцубіші намагається зрозуміти, яким чином його визнали винним в ДТП.
19.11.2010 року близько 23:45 години сталося ДТП за участю двох автомобілів марки ТОЙОТА та МІЦУБІШІ. ДТП сталося по вулиці К.Левицького у місті Львові. Два ряди одностороннього руху.
Виклик в ДАІ здійснив водій Міцубіші.
Оформлення ДТП здійснювали інспектори БДПС міста Львова
Терех та
Батицький. Винним у ДТП було визнано водія Міцубіші. Як пізніше свідчили в суді інспектори ДАІ, що з пояснень водіїв їм стало зрозуміло, що винен водій Міцубіші. Хоча в свої поясненнях водій Міцубіші вказав, що не виїжджав за межі своєї смуги. Зверніть увагу - водій Міцубіші своє пояснення відмовився підписати оскільки був незадоволений діями ДАІшників. В поясненнях водія Міцубіші, котрі підтверджуються схемою ДТП, фотографіями сказано, що 19.11.2010 року приблизно 23:40 годин рухався на своєму власному автомобілі «Міцубісі Ланцер» по вулиці К. Левицького у напрямку вулиці І. Франка. На світлофорі після вмикання зеленого сигналу на перехресті по вул. Тершаківців, рухаючись по правій смузі ввімкнув лівий поворот і не виїжджаючи за межі роздільної смуги, вільно об`їхав приапаркований праворуч автомобіль, після чого почув удар в задню ліву частину автомобіля і побачив в дзеркалі заднього виду, як автомобіль сріблястого кольору здійснив маневр у праву смугу. Так як автомобіль Тойота рухався за ним, плавно загальмував. В лівій смузі навпроти автомобіля Хонда був запаркований автомобіль Фольксваген.
СХЕМА ДТП.
Невідомим чином в схемі ДТП з`явилися виправлення саме в тих цифрах, які вказують місце зіткнення вказане водієм Міцубіші. Водій Тойоти одразу після ДТП побіг знімати фішку таксі. Як виявилося водій Тойоти є майором військової комендатури. Без жодних фактичних доказів вчинення водієм Міцубіші адміністративного порушення інспектори визнають його винним, але таке нічим не підтверджується, і інспектори спираються лише на пояснення другого водія.
З пояснень водія ТОЙОТИ виходить, що він на автомобілі Тойота рухався в лівій смузі руху, і оскільки водію Міцубіші заважав припаркований
зправа автомобіль Хонда , автомобіль Міцубіші здійснив різкий маневр в ліву смугу. Водій Тойоти почав гальмувати однак зіткнення уникнути не
вдалося
Такі твердження водія водія Тойоти спростовуються схемою ДТП, де вказано відсутність будь-яких слідів гальмування та не підтверджуються жодними доказами. Дії водія Тойоти згідно з правилами дорожнього руху про перевагу автомобіля, що рухається ближче до правого краю проїзної частини підлягають адміністративній відповідальності. Водій Міцубіші звернувся до НДКЦ для проведення дослідження обставин ДТП і надав всі матеріали, які були у працівників ДАІ. В висновку спеціаліста від 23.03.2011 року № 33 сказано дати відповідь на питання «Чи є невідповідності дій водія автомобіля Міцубісі вимогам ПДР?» не видається можливим по причині вказаній в дослідній частині висновку. Дослідження підтвердило можливість вільного проїзду автомобіля Міцубісі по правій смузі незважаючи на перешкоду. Отже, як вказано в дослідженні, необхідності виїжджати на суміжний ряд (ліву смугу) для об`їзду перешкоди в водія Міцубіші не було.
Виникає питання – «Яким чином водій Тойоти опинився в правій смузі руху?». Таке розташування автомобілів на схемі ДТП, говорить про з’їзд автомобіля Тойоти з місця ДТП! Працівники ДАІ ніяким чином не взяли цього до уваги .